Ei ollut klamydiaa eikä edes syöpää (vaikka mieluummin ehkä niinkin.
En tiedä mistä puhun.) Oli vain herkkä kohdunkaula, jolle ei nyt voi tehdä oikein mitään, että kärsi ny stana siitä.

Ei ollut klamydiaa eikä edes syöpää
En tiedä mistä puhun.) Oli vain herkkä kohdunkaula, jolle ei nyt 

Oon laihtunut melkein 5 kiloa sitten tammikuun lopusta

Lyyra kirjoitti:Nyt tosin odotetaan jännityksellä, että tuleeko kipuja vai ei, kun olen vedellyt monta viikkoa maca-kapseleita ja MSM-jauhetta.

Lyyra kirjoitti:Oikiasti, kertokaa nyt joku, miten nuo ohivuodot saa estettyä?
Onkohan kuppi laitettu oikealle kohdalle? Myös tyhjennysväli vaikuttaa ainakin mulla. En taida osata auttaa. 

kuitenkin sulle. Kipu ei oo kivaa. 

Oltuani kotona ehkä pari tuntia päätin kokeilla, miltä uudet meikit vaikuttaa ja tajusin sitten jättäneeni koko pussin linja-autoon.

Emilia kirjoitti:Mulla on ollut aina melko vähäiset menkkakivut enkä ovulaatiokivun olemassaolosta tiennytkään ennen eilistä.
Ai s**tana. Alavatsassa oikealla puolella tuntui kuin olisi veitsi työnnetty sisään. Erityisen ihanaa se oli aina aivastuksen ja yskäisyn aikana.
Pitänee käydä taas naistenlääkärillä.
Onko teillä muilla tällaisia vaivoja ollut / hoidettu?
Mutta noita tulee ja menee ja joskus saattavat olla kipeitä irtoessaan.
En mä ole edes tainnut tietää, että sellaisia on.
Mutta noissa menskakivuissa onkin sitten tarpeeksi...
MSM-paketin kyljessä lukee, että 1-2 ruokalusikallista päivässä pitäisi tuottaa "terapeuttisia vaikutuksia", mutta p**kanmarjat, sanon mä. Ei siitä saa muuta kuin naaman
nv**ulle, kun sekin maistuu aika ikävälle. Onneksi maca-kapselit ei maistu millekään kun kokonaisena nielee. Tosin saattaa niistäkin jotain maca-röyhtäyksiä tulla, mutta ne kestää paremmin kuin sen jauheen maun. 

Lyyra kirjoitti:Mä oon ehkä päättänyt sijoittaa sellaiseen magneettihärpäkkeeseen.
Edit: Magneettihärpäke tilattu. Seuraavilla puolukkapäivillä testaillaan sit. Jos se ei toimi, teen reklamaation tai lahjoitan härpäkkeen Nugaalle jatkotesteihin.

Ostin jopa jotain. 
Suvi kirjoitti:Paljon tuo härpäke muuten maksoi? Tekisi mieli itsekin kokeilla, jos se lupaa noin paljon.![]()

Lyyra kirjoitti:värkki housuun

puolikarkea kirjoitti:Lyyra kirjoitti:värkki housuun
Keskityn olennaiseen.![]()

Lyyra kirjoitti:Ostin viime juhannusaattona jotkut vihoviimeiset kauheessa kiireessä, eikä ne nyt oo ihan oikeeta paria (yläosa kuviollinen, alaosa yksvärinen, kuitenkin sama väri kuin kuviossa).

Täytynee tilata Ebaysta, vaikka oikean koon arpominen hirvittääkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa