Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 19 Huhti 2011 20:30

Annis kirjoitti: Ja olin mä kyllä luullut että Lauri Tähkä on oikeesti Lauri Tähkä :keijo:

Ihan tyhmää vaihtaa taiteilijanimeksi Lauri Tähkä, kun oikea nimi on Jarkko Suo. :töktök:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 19 Huhti 2011 21:11

Shay kirjoitti:
Annis kirjoitti: Ja olin mä kyllä luullut että Lauri Tähkä on oikeesti Lauri Tähkä :keijo:

Ihan tyhmää vaihtaa taiteilijanimeksi Lauri Tähkä, kun oikea nimi on Jarkko Suo. :töktök:


Olisko Jarkko Juurikas ollu parempi? :virne:

Nää nimijutut on kyllä hassuja. Mä kans kauan kuvittelin, että Kari Tapio on oikeesti sen nimi, mutta tässä muutama vuosi sitten paljastui, että sukunimi olikin jätetty pois..

Muuten niin ilmoitan vain, että huomenna multa leikataan viisaudenhampaat aamulla. Kummatkin alahampaat jos ensimmäinen lähtee helposti ja suosiolla. Muuten se toinen otetaan sitte vasta myöhemmin. Toivottavasti kummatki otetaan kerralla, niin ei tartte kahta kertaa kärsiä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 19 Huhti 2011 21:15

skray kirjoitti:
Shay kirjoitti:
Annis kirjoitti: Ja olin mä kyllä luullut että Lauri Tähkä on oikeesti Lauri Tähkä :keijo:

Ihan tyhmää vaihtaa taiteilijanimeksi Lauri Tähkä, kun oikea nimi on Jarkko Suo. :töktök:


Olisko Jarkko Juurikas ollu parempi? :virne:

Jarkko Suo ja Kuokkajussit! :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 19 Huhti 2011 21:35

Loistoaihe!
Itse luulin pienenä (eli siis jonnekin täysi-ikäisyyden kulmille asti... :nolo:) että Eva Biaudet:n sukunimi oli Biodee. :virne:
Tuli älyttömän huijattu ja petetty olo kun jostain printtimediasta asian oikea laita sitten lopulta paljastui. Jotenkin siitä oli altistunut maininnoille aina vain televisiossa tai radiossa, ja niissä sen nimeksi sanottiin aina ihan selvästi Biodee. Kaipa sitä oli jotain osuutta silläkin ettei politiikkasivuja tullut luettua niin tarkkaan lehdistä... :virnu:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 19 Huhti 2011 23:43

Biodee :virne:

Ihan huippuja juttuja.

Mä joskus lapsosena mietin, että miksi Kirkan nimi on "vain" Kirka, mutta Katri Helenan sitten taas Katri Helena Kaloja. Meillä isä aina puhui hänestä joko näin, tai tosi "vitsikkäästi" Kutri Hulinana :epäilevä: Mutta silti Kirkalla ei ollut muita nimiä :virne:

--

Tämä on viikko on villi.
Eilinen oli todella voimia kuluttava päivä, sillä jouduin illasta etsimään semmoista kuvamateriaalia, joka on mulle henkisesti raskasta. Väkivalta ja sota IRL ovat todella vaikeita paikkoja ja tein paljon enemmän henkistä työtä etsiäkseni materiaalia, kuin mitä konkreettista. Samalla yritin tehdä yhtä toista koulujuttuun liittyvää, mutta naamis ei ladannut kuvia sinne.

Tänään oli hulinata, hulinata. Huomenna on sama meininki ja torstaina alkaa päästäinen :epäilevä:
Just nyt sen ei tarttis olla tossa, koska siinä menee tehokasta työaikaa hukkaan. Paljon on vielä tehtävää ja mua häiritsee tekemättömyys. Ettänotta, josko joku vois perua noi pyhät!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 20 Huhti 2011 10:15

Heti kun selkänsä kääntää, niin kauheaa kettuilua :virne:

En ole koskaan ajatellut aiemmin mainitsemieni henkilöiden nimiä sen kummemmin, en oikeita, enkä taiteilijanimiä. Ei ole kiinnostanut sen vertaa :p Katri Helena Kalaoja vaan havahdutti (luin vanhaa Seiskaa lounaalla :o ) ajattelemaan asiaa, ja sitten mua sivistettiin lisää ilmarissa. Katri Helena. Ihan hyvin voisi olla Helena sukunimi :virne:

Samaisesta Seiskasta sain myös selville, että Tuksu jakaa kauneusvinkkejään jossain ja jossain joskus jostain käsittämättömästä syystä on järjestetty Miss Plastic -kisat. Mä olen niin ulkona tällaisista tärkeistä kulttuurijutuista :gay: :keijo:



Sataa :sydän: Alkoikin jo ottaa hengityselimiin tuo pöly, varsinkin kun olen sotkenut pyörällä töihin jokusen kerran.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 20 Huhti 2011 11:18

Mä luulin lapsena, että Hitler ja Ruben Stiller on sama tyyppi, että ne vaan käyttää välillä eri nimeä :friikki:
Jotain tälläisiä muitakin yhdistyksiä olo, mutta muita ei oo jäänyt mieleen :virne:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 20 Huhti 2011 11:21

Annis kirjoitti:Mä luulin lapsena, että Hitler ja Ruben Stiller on sama tyyppi, että ne vaan käyttää välillä eri nimeä :friikki:

:virne:

Mä taas sekoitin jonkun aikaa Ruben Stillerin ja Ben Stillerin. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 20 Huhti 2011 14:51

Lyyra kirjoitti:Mä taas sekoitin jonkun aikaa Ruben Stillerin ja Ben Stillerin. :keijo:


:femmat:

Samaten miulla meni aikanaan sekasin Robbie Williams ja Robin Williams, että kumpi olikaan kumpi. Sippura elä anna korville! :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 20 Huhti 2011 14:52

puolikarkea kirjoitti:Samaten miulla meni aikanaan sekasin Robbie Williams ja Robin Williams, että kumpi olikaan kumpi. Sippura elä anna korville! :keijo:


Minä olen luullut, että ne ovat sama henkilö. Silmäys Wikipediaan osoitti kuitenkin, miten asian laita on.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 20 Huhti 2011 16:11

skray kirjoitti:Mä kans kauan kuvittelin, että Kari Tapio on oikeesti sen nimi, mutta tässä muutama vuosi sitten paljastui, että sukunimi olikin jätetty pois..
Niin siis eihän Tapio ollut edes Kari Tapion oikea toinen nimi, vaan se oli Tapani.

Kibaya kirjoitti:Meillä isä aina puhui hänestä joko näin, tai tosi "vitsikkäästi" Kutri Hulinana :epäilevä:
Meillä se oli Kantri Heluna. :epäilevä:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 20 Huhti 2011 16:20

Jorssi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Meillä isä aina puhui hänestä joko näin, tai tosi "vitsikkäästi" Kutri Hulinana :epäilevä:
Meillä se oli Kantri Heluna. :epäilevä:


Meillä oli Metri-Helena. :jaaha: (Ja saatan sanoa sitä vieläkin siksi. :keijo: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 20 Huhti 2011 16:21

Jorssi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Meillä isä aina puhui hänestä joko näin, tai tosi "vitsikkäästi" Kutri Hulinana :epäilevä:
Meillä se oli Kantri Heluna. :epäilevä:


Meidän iskä kutsuukin Big Brotheria Spinks Spönkteriksi. Hulvatonta.

:p
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 20 Huhti 2011 17:02

Jorssi kirjoitti:
skray kirjoitti:Mä kans kauan kuvittelin, että Kari Tapio on oikeesti sen nimi, mutta tässä muutama vuosi sitten paljastui, että sukunimi olikin jätetty pois..
Niin siis eihän Tapio ollut edes Kari Tapion oikea toinen nimi, vaan se oli Tapani.


:läps:

Lisäksi ilmoitettakoon, että nälkä on kova ja leukaan sattuu.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tiipetti » To 21 Huhti 2011 16:55

puolikarkea kirjoitti:Samaten miulla meni aikanaan sekasin Robbie Williams ja Robin Williams, että kumpi olikaan kumpi.


Et ole ainoa. :virne:

Joskus 90-luvun lopulla eräs puolituttu pyysi reissuun suunnanneilta vanhemmiltaan tuliaisiksi Robbie Williamsin senhetkistä uutuutta.
Vanhempien palattua matkoilta pojan huoneen pöydällä odottelikin paketti, josta paljastui I've Been Expecting You -tekeleen sijaan
Flubber - maailman mahtavin mönjä -leffa.
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
Avatar
tiipetti
 
Viestit: 270
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 18:54

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » To 21 Huhti 2011 18:50

Ajattelin vain ilmoittaa olevani hengissä. :)

Elämä on heitellyt, höykyttänyt ja ravistellut niin lujasti, etten oikein tiedä miten päin tässä pitäisi olla. Hyvää ja huonoa sekaisin, plussan puolella taidetaan kuitenkin mennä. Nyt kuitenkin näyttää, että elämä on ainakin kesän yli pelkkää linnumaitoa ja dirlandaata, jos asiat menee yhtään niin kuin on tarkoitus.

Tosin se saattaa johtaa siihen, että rupean kuvittelemaan eläväni jossain kierossa rinnakkaistodellisuudessa ja pimahdan lopullisesti. :virne:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 21 Huhti 2011 19:17

Tervehdys urakalle!

Ilmoitettakoon, että tämä viesti on järjestyksessään 500:s uudelle fordelle kirjoittamani.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 22 Huhti 2011 12:30

Meinaan unohtaa koko ajan, että on pääsiäinen. Tämä juhla ei vaikuta elämääni mitenkään muuten, kuin että kaupat on kiinni ja unohdin ostaa ruokaa. Minulla on muutenkin koulua kerran viikossa ja liikaa vapaapäiviä, niin ihan samanlaista nyhväämistä kotona ja loputtomilta tuntuvia päiviä on aina muulloinkin. Mutta koska ei oo ruokaa ja rahatkin finaalissa, niin ajattelin että lähtisin huomenna vanhempien luokse. Kunnon tuhlaajatytön paluu, ihan hävettää mennä sinne. Mutta siellä saa hyvää ruokaa ja sieltä kotoisin olevat kaverit on vanhoilla kotikulmilla, joten seuraakin on.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 22 Huhti 2011 14:32

Hyvää ja aurinkoista pääsiäistä vaan kaikille. :)

Kotona yksin. Mieheke lähti kotikotiin korjailemaan siskonsa autoa ja mä nysvään kotona. Tarkoitus on, että tekisin jotain graduni eteen, mutta ei näytä tapahtuvan. Olen jo yhdeksästä aamulla koittanut aloittaa, mutta sen sijaan olen siivonnut yhden romukaapin, käynyt kiertelemässä kirpparilla, katsonut telkkaria ja muuten vaan hengaillut.

Huomenna pitää töihin. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 22 Huhti 2011 16:20

Mää oon nyhvänny koko päivän kotona ja ollu tietokoneella. :keijo: Tällä on kuitenkin tarkoitus lievittää
laiskottelun kaipuuta siten, että loppuviikonloppu menisi toiminnallisemmissa merkeissä. Tosin tämän
päivän seurauksena pitää tilata lisää DVDitä...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 23 Huhti 2011 01:51

Emeritus kirjoitti:Itse luulin pienenä (eli siis jonnekin täysi-ikäisyyden kulmille asti... :nolo:) että Eva Biaudet:n sukunimi oli Biodee. :virne:

:femmat: Ihan selvästi on aina lausuttu Biodee. :keijo: En tosin tähän päivään mennessä ollut oikeaa kirjoitusasua tarkistanut, vaikka olen tiennyt, ettei sitä kirjoiteta samoin kuin miltä nimi kuulostaa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Huhti 2011 12:21

Onpa ollut jännia pyhiä :keijo:

Pääsin eilen Itävaltalaisvaikutteisen perheen luo syömään.
Isän katolilaisuus näkyy oikeastaan vain ruokailussa pääsiäisenä ja tämä olikin huhkinut aterian eteen useita tunteja ja edellisenä yönä paistanut leipiä. Perheen tytär oli värjännyt hienosti munia ja ne olivatkin todella hienoja :D Ei millään karamelliväreillä sotkettuja, vaan itävaltalaisilla erikoisväreillä värjätty niin, että myös kuoritun munan pinnalla oli hienosti marmoroituneita kuvioita :keijo:

Minut myös briiffattiin sisään siinä, että pitkäperjantaina syödään hyvin vähän ja kevyesti ja vain kerran. Lauantaina syödään sitten erikoisemmin ja ensimmäisenä päästäispäivänä on lampaan vuoro. Osuin siis erikoisruokapäivän kohdalla pöytään.

Munien lisäksi pöydässä oli erilaisia lihoja leikkele- ja makkaramuodossa. Kinkkua savustettuna, kuivattuna, chorizoa, itävaltalaista liha-makkaraa (näytti pieneltä balkan-makkaralta :virne: ), kalkkunaa, hevosta. Ainoa mitä eivät olleet löytäneet pöytään oli poro. Olisivat halunneet, mutta eivät jaksaneet metsästää erikseen, kun sitä lihaa oli siinä muutenkin paljon. Tämän lisäksi oli sitä isän tekemää hieman makeaan taittuvaa leipää, jonka koostumus oli ihanan pehmeä. Itseasiassa se ei ollut leipäinen ollenkaan, vaan semmoista erilaista :keijo: Kaiken tämän kanssa oli raastettua piparjuurta, joka kyllä avasi huolella tukkeutuneita röörejä. Kippo oli siinä vierellä eikä tarttenut paljoa maistella kun pelkkä tuoksu riitti.

Ruoka oli hyvää ja perinteet hauskoja :D Ruokailuun liittyi vielä omat tapansa joiden saloihin perehdytettiin kyllä kivasti. Perheen 8-vuotias tyttö infosi hyvin tarkkaan mitä tapahtuu missäkin välissä :virne:

Kotimatkalla oli bussissa paljon kännisiä teinejä - tyttöjä. Ja kuski kaahasi aina siinä kohtaa kun neitien äänenvoimakkuus nousi. :friikki:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 24 Huhti 2011 14:53

Mää vietän pääsiäistä pohjoisemmassa, vanhempieni luona. En olekaan käynyt heidän uudessa kodissa kuin kerran aiemmin, melkein 1½ vuotta sitten. :O:
Kissa on mukana, ja siskon neljä koiraa. Koirista vanhin rähisee kissalle, ja kissa pysyttelee sen vuoksi omissa oloissaan. Yllättävän hyvin tämä on kuitenkin mennyt. Kissa jääkin sitten vanhemmilleni vapun yli, kun lähden itse vaeltamaan vappuviikonlopuksi. Kengät ja makuupussi ostettiin eilen.

Ja mulle tarjottiin ennen pääsiäistä kahta kämppää, joista toiseen taidan sitten muuttaa touko-kesäkuun vaihteessa. Hiphei. :friikki:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 26 Huhti 2011 09:38

Tänään tulee tasan kaksi vuotta siitä (26.4.2009), kun rekisteröidyin uudelle fordelle.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 26 Huhti 2011 09:57

Päiviksellä on synttärit! :keijo: (Edit: Ja mulla on huomenna! :O: )

Ja omaan edelliseen viestiini: Olen kyllä käynyt siellä vanhempieni uudessa kodissa useamminkin. Ehkä jopa kahdesti tai kolmesti. :keijo:


Mulle olisi uusi asunto tiedossa, ja vuokrasopimus olisi tarkoitus tehdä tänään tai huomenna. Toisaalta ärsyttää muuttaminen, toisaalta sitten on ainakin omat nurkat, eikä mitään kämppiksiä. En tiedä uskallanko alkaa listaamaan plussia ja miinuksia, vaikka tekisi mieli. Jotenkin ahdistaa koko ajatus. Enkä halua irtisanoa nykyistä, ennen kuin on uusi vuokrasopimus tehtynä, koska haluan olla ihan satavarma, etten jää tyhjän päälle kun irtisanon.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron