Tatuoinnit ja lävistykset

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja heartless » La 10 Touko 2008 00:04

Täytyyhän foorumilla olla tatuointi- ja lävistyskeskustelu ja kun kerran kukaan ei sitä ole vielä aloittanut, niin minä päätin uskaltautua aloittamaan keskustelun.

Eli minkälaisia tatuointeja ja lävistyksiä arvon fordelaisilla on? Ja miksi ne on otettu? Pitääkö tatuoinnilla olla joku syvempi, henkilökohtainen merkitys vai riittääkö, että kuva on nätti? Haittaako, jos jollain on samanlainen tatuointi?

Mulla on tällä hetkellä 2 tatuointia, kiinalainen merkki nilkassa ja heartagram lapaluun kohdalla. Ei siis mitään hirmuisen uniikkeja ja ainutlaatuisia kuvia, mutta molemmat ovat mulle merkityksellisiä. Heinäkuussa meen sitten ottamaan kolmannen kuvan, "Funeral of hearts"-sydämet heartagramille pariksi, tulee siis toisen lapaluun kohdalle. En kadu tatuointejani, vaikka oon varsinkin tuosta heartagramista saanut kuulla useampaankin otteeseen, että "Onneksi se on noin pieni niin sen saa helposti peitetettyä sitten kun et enää tykkää Himistä." Kivakiitti, olipa kauniisti sanottu. Kiinalaiselle merkillekin olen miettinyt vähän jotain jatkoa, luultavasti pari merkkiä lisää kun en oikein keksi miten sitä muuten saisi järkevästi jatkettua.

Omilla tatuoinneillani on siis henkilökohtainen merkitys ja kaikki ovat pitkällisen harkinnan tuloksia. Ne muistuttavat mua tietyistä elämänvaiheista, jotka ovat muuttaneet ja toivottavasti myös kasvattaneet minua ihmisenä. Toisaalta, muutaman päivän ajan mun päässä on kytenyt ajatus taas uudesta kuvasta, jonka haluaisin ihan vaan siksi, koska kuva on niin nätti. Mutta jos nyt koittais ensin saada nuo aiemmat visiot toteutettua, antaa tämän idean hakea vielä muotoaan..
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Shay » La 10 Touko 2008 00:14

Mulle tullee tatuointi kohtapuoliin, jos löytyy oikianlainen kuva. Kuva
Lävistyksien hankkimista jouvun oottaan jonku aikaa, mutta kyllä
mulle nännäri tullee vielä. Tällä hetkellä on vaan napakoru.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » La 10 Touko 2008 00:20

Ryntään tähän ketjuun heti!

Minulla ei ole mitään massiivista määrää lävistyksiä, löytyy kielestä, alahuulesta ja molemmista traguksista normi korvanlehtien lisäksi. Lisää haluaisin kyllä kovin !
Ja tatuointeja ei vielä ole, mutta tulee. Ensin pitää ottaa joku ihan pikkiriikkinen, niin selviää minkä kohtauksen nahka järjestää. Jos ei järjestä, tulee lisää. Vadelma ois kova juttu, oli mulla sellainen syntymämerkki nääs. Aatelissuvun vaakuna olis kans hyvä läppä, mutta se on niin kaukainen juttu kuitenkin. Jää nähtäväksi.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Deni » La 10 Touko 2008 00:21

Mä pohdin edelleen tatuointia. Nyt mulla on hautumassa melkein jopa käyttökelpoinen idea, kunhan vaan kypsyttelen sitä tarpeeksi. Jonkinlainen lehtiköynnös voisi olla kiva jalassa, siis ihan tuossa jalkaterässä, suunnilleen ballerinatossun reunan kohdalla. Mutta tässä asiassa mä en aio hätäillä suotta.

Reikiä on ihan tarpeeksi, toistaiseksi ainakin. Tyyppi ainakin jupisi jotain "saatana, rautaa täynnä" mun korvista jo, vaikka niissä on vaan kolmet reiät, ja sitten on tuo huulen tapitus. Töissäkään ei onneksi ole tullut sanomista mun häivekorusta, jota pidän naamassa työpäivien aikana, ei, vaikka uudet, tiukemmat korusäännöt lanseerattiinkin. Ehkä ne ei sitten tosiaan ole vaan huomanneet sitä...
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » La 10 Touko 2008 00:27

Miekin ryntään!! Koska tatskat ja lävistykset equals sydän.

Lävistyksistä - haluaisin lisää. Monta lisää. Naama on rajattu, ja alemmas en viitti ottaa. Naamassa on nyt kulmassa, kielessä ja sitten medusa. Medusa alahuulessa (joku yritti väittää, ettei se ole medusa ollenkaan, vaan vertical labret, mutta harnessissa sain oikean lävistyksen kun pyysin medusan alahuuleen...). Medusan ehkä ihan vähän otin sen takia, ettei se ole niin yleinen kuin esim. labretti. Labrettikin oli kaksi kertaa, mutta... medusassa on enemmän mua. Ja joskus ikuisuus sitten näin pojalla medusan, se oli kiva, se tuntui kivalta, se näytti kivalta... kaksi vuotta myöhemmin itsekin uskalsin. Kielikoru on ollut kohta jo seitsemän vuotta, ilman ei osaa elää.

Tatuoinneista - alaselässä tärkeä tatuointi. Isän takia otettu. Joten on niillä merkitystä - seuraavaan en ehkä saa samanlaista tunnelatausta, mutta... ehkä se siitä. Ajattelin ottaa A Perfect Circlen kuut niskaani tai sitten tekstiä jonnekin. Mulla on aina ollut suurempi rakkaus tekstiin kuin kuviin, mutta.. en osaa päättää. Teksti(t)kin on jo valmiina - fontti ja muoto ei niinkään.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » La 10 Touko 2008 10:39

Voisko tänne kirjottelijat samalla kertoo mitä ne on ne lävistysten nimet käytännössä :D Ku en minä ainakaan tiiä. No ei minulla ookaan lävistyksiä muuta ku korvissa tai tatuointeja ees, nii ehkä oon vaan tietämätön.

Jonkun tatuoinnin haluaisin kyllä, ite suunnitteleman, mutta ei oo vielä tullu tarpeeks hyvää ideaa mitä sitten oikeesti ottasin. Ehkä tyylitelty musta kissa ois aiheena.
Avatar
Viisauden Lähde
 
Viestit: 69
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 18:41

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 10 Touko 2008 11:07

Tuolta löytyy selvitykset lävistysten nimille. Olishan se tosin helpompaa, jos täällä septumistaan kertova henkilö selittäisi, että kyseessä on se semmoinen sonninrenkaan näköinen lävistys nenässä.

Lävistyksiä minulla ei ole, kun en noita korviin ampumalla tehtyjä reikiä osaa sellaisiksi ajatella. Useampaa erilaista lävistystä olen joskus harkinnut, viimeisimpänä madonnaa (ylähuuleen posken lähelle tuleva lävistys), mutta sekin innostus laantui.

Yksi tatuointi löytyy selkäpuolelta. Monta vuotta harkitsin sen ottamista ja viime vuonna vihdoin sain päätettyä mitä haluan. Kuva on itse suunniteltu ja aikomuksena on joskus jatkaa sitä tai hankkia sille sopiva kaveri.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » La 10 Touko 2008 17:25

Kiitos linkistä, oli mielenkiintoiset sivut :D
Avatar
Viisauden Lähde
 
Viestit: 69
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 18:41

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 10 Touko 2008 22:13

Mulla on tatuointi vasemmassa olkapäässä (vaiko -varressa, no kumminkin tuossa kädessä sen verran ylhäällä, että ei oikein t-paidankaan alta näy) sekä toinen, joka menee oikean nilkan ympäri. Nilkassa on ruusuköynnös, olkapäässä verta vuotava sydän, miekka ja ruusu. Olkapäätatuoinnin otin heti, kun olin täyttänyt 18, ja jos sen nyt ottaisin, niin varmaankin harkitsisin tarkemmin kuvaa - tuo on himppasen korni. Sen poistamista en silti ole hetkeäkään miettinyt, koska siitä on tullut niin osa mua. Jossain vaiheessa todennäköisesti laajennan sitä lisäruusuilla ja köynnöksillä niin, että se menee koko olkavarren ympäri. Nilkkakuva on ihan uniikki, ja siihen olen erittäin tyytyväinen.

Lävistyksiä ei ole kuin korvareiät enkä aio hankkiakaan. Se ei ole mun juttu.

Mä en vaadi tatuoinnilta mitään syvempää merkitystä. Pidän sitä pelkästään koruna, vaikkakin niistä kyllä tulee oman identiteetin osia, kun ovat tarpeeksi kauan tuossa ihossa olleet.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crux » La 17 Touko 2008 00:02

Nyt se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olen jo pitkään haaveillut uudesta tatuoinnista mutta en ole tiennyt mitä iholle laittaa. Kuuntelin David Grayn Shine-kappaletta ja siinä se oli. "Remember your soul is the one thing You cant compromise". Miten niin hienosti voi sanoa? Se se on. Se on minun kuvani.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » La 17 Touko 2008 18:51

Mäkin sain loistoidean, haluan toisen huulilävistyksen, ylähuuleen - elikkäs Medusan tyylinen ilman huulien välistä tulevaa palloa:-Kuva- Mahtavuutta. Mahtaako kukaan enää koskaanikinä pussailla mun kanssa jos ton otan? No mitä sen väliä, se ois eniveis kiva.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Birk » Su 18 Touko 2008 13:32

Mulla on suunnilleen keskellä selkää kuva. Minusta se on hieno ja hyvin onnistunut. En ole koskaan miettinytkään, että sen poistaisin. Otin sen noin seitsemän vuotta sitten, tosin nyt se on alkanut jo haalistumaan.

Lävistys joskus kulmassa oli mutta se jäi Provinssirockiin.

Mun mielestä tatuoinnilla ei tarvitse olla mitään suurempaa, maailmaa mullistavaa merkitystä. Joskin kannattaa miettiä todella tarkasti mihin ja minkälaisen kuvan ottaa. Olikos se Sue-lehdestä kun luin, että jo 16-vuotiailla on hakaristi-tatuointeja. Mahtaa se jossain elämänvaiheessa - ehkä jo 17-vuotiaana- vituttaa kun on sellaisen ottanut.
Ja sitäpaitsi kuka helvetti suostuu sellaisen tekemään 16-vuotiaalle??
Miksi olla hankala, kun voit pienellä vaivalla olla aivan mahdoton?
Birk
 
Viestit: 18
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 15:50
Paikkakunta: Jykylä

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Annis » Su 18 Touko 2008 22:42

Töiden takia lävistysten määrä on vähän vähentynyt, kun siellä ei saa pitää. SIlmien välistä meni siis umpeen, tosin se ois muutenkin kasvanut ihan just ulos, että se ei niin paljon harmita. Niskakorun umpeutuminen harmitti vähän enemmän, mutta saahan sen takas tietty. Nyt on sit vielä kielessä, alahuules, septum ja tragus. Ja 12mm venytys toisessa korvassa.

Tatuointeja on yks, oikeassa nilkassa alaston siivekäs nainen, johon liittyy aika pitkä tarina. Huomenna viimein pitäis kai saada aikaiseks mennä varaamaan aikaa hakattavaksi taas. http://users.skynet.be/fa430383/Orko-4.jpg Tollainen ois suunnitteilla jonnekin yläselkään. (sori, en nyt jaksa tapella linkkiä hienoks mut joo). Ja lisää tietysti pitää alkaa heti suunnittelee. Haluan kaikki tatuoinnit kuitenkin niin, että ne saa piiloon. Tällä hetkellä ongelma on vähän se, että haluanko ottaa ton tatuoinnin ennen ylioppilasjuhlia, jos siihen on mahdollisuus, vai säästänkö itseäni, koska sukulaisilla voi olla jotain sanottavaa :virne:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 19 Touko 2008 10:08

Birk kirjoitti:Joskin kannattaa miettiä todella tarkasti mihin ja minkälaisen kuvan ottaa. Olikos se Sue-lehdestä kun luin, että jo 16-vuotiailla on hakaristi-tatuointeja. Mahtaa se jossain elämänvaiheessa - ehkä jo 17-vuotiaana- vituttaa kun on sellaisen ottanut.
Ja sitäpaitsi kuka helvetti suostuu sellaisen tekemään 16-vuotiaalle??

Mä ihmettelen, että kuka suostuu tekemään hakaristitatuointia kenellekään. Jos mä olisin tatuoija, kieltäytyisin hakkaamasta mitään rasistisia kuvia. Vaikka tatuointi onkin omalla iholla ja sitä kautta tavallaan yksityisasia, musta on silti todella mautonta ottaa sellaista kuvaa, joka voi selkeästi loukata toisia ihmisiä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 19 Touko 2008 10:24

Lumikki75 kirjoitti:Mä ihmettelen, että kuka suostuu tekemään hakaristitatuointia kenellekään. Jos mä olisin tatuoija, kieltäytyisin hakkaamasta mitään rasistisia kuvia. Vaikka tatuointi onkin omalla iholla ja sitä kautta tavallaan yksityisasia, musta on silti todella mautonta ottaa sellaista kuvaa, joka voi selkeästi loukata toisia ihmisiä.


Äp äp. Hakaristin ei sinänsä pitäisi olla ketään loukkaava, vaan se on vanha onnensymboli. Natsien etukenoristi on sitten se, joka on hirmuhallinnon merkki.

Sinänsä on kyllä jännää, että kommunismin symboleilla on selkeää retroarvoa, vaikka vähintään yhtä pahasta hirmuhallinnosta oli kyse. Ja Helsingissä kävin joku vuosi sitten katsomassa taidenäyttelyä, jossa aiheena oli kommunismipropaganda. Mitähän olisi sanottu, jos joku olisi järjestänyt natsipropagandanäyttelyn?
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 19 Touko 2008 10:29

LazyBastard kirjoitti:Hakaristin ei sinänsä pitäisi olla ketään loukkaava, vaan se on vanha onnensymboli. Natsien etukenoristi on sitten se, joka on hirmuhallinnon merkki.

Joop, mutta vaikka jonkun iholla olisikin se vanha onnensymboli, on aika suuri todennäköisyys että se tulkittaisiin etukenoristiksi ja siksi siitä moni voisi loukkaantua.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 19 Touko 2008 10:51

Onhan niitä tatuointivärkkejä muillakin kun ammatikseen kuvia hakkaavilla henkilöillä.
Tiedän yhden tyypin, pikkurikollisen, joka kuuluu(i?) näihin rasistisiin porukoihin. Kyllä niissä porukoissa oli ihan omat värkit, joilla tämäkin mainitsemani henkilö joskus kahdeksantoista vuotiaana hakkautti itselleen ainakin Waffen-SS-joukkojen salamaässät käsivarteensa. Veikkaisin että etukenoristi löytyy ainakin tänä päivänä. [OT] Nämä pikkunatsit risovat todella suuresti muun ohella senkin takia, etteivät tiedä symboleista, joihin mieltävät omat aatteensa , hölökäsen pöläystä. [/OT]Pointti siis se, että ei kaikkia tatuointeja siellä steriileissä ammatilaisten käsissä hakata.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Pe 30 Touko 2008 08:47

uuuUuuUu, ostin uusia koruja. Oli kyllä niiiiiin kiva myyjä, jutteli niitänäitä ja tarjosi eri vaihtoehtoja ja antoi -15% alennusta! :superhymy:

Ostin medusaani mustat pallot ja sellaiset pinkin-violetin-shiny -pallot, sitten uuden kielikorun vanhan ison korun tilalle (pinkki ja psykedeelinen :superhymy: ), ja pienemmän kulmakorun (joka mun on pitänyt vaihtaa n. vuoden).

Piti ostaa vaan tosiaan alapallo kulmakoruun, kun se otti ja lähti suihkun jälkeen. Tuli siis ostettua 8 palloa ja 2 tappia. Hups.

Mutta tuohon kauppaan meen kyllä ostamaan muutkin korut!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 01 Kesä 2008 00:41

Multa kyllä noita löytyy muutama kappale, siis lävistyksiä. Alahuulessa on 3 kpl (1 oikealla, 2 vasemmalla), nenästä löytyy 5 mm septum, silmien välistä bridge ja viime keskiviikkona tein itselleni ylähuulen ja ikenen väliseen jänteeseen smileyn. Sen lisäksi on molemmissä korvissa 3 reikää, joista 3 on venytettyjä, 18 mm, 17 mm ja 5 mm. VIelä ajattelin joku päivä hankkia kielen jänteeseen tongue webin.

Tatuointeja ei ole, ainakaan vielä. Olen jo pitkään tosin haaveillut kuvasta, joka peittäisi kok selän. Tiedän vain, että kuvan tulisi olla värikäs ja täynnä kaikkia hienoja pieniä yksityiskohtia. Ja ketaista, punasta ja vihreää paljon. ja Oranssia. Sinistä ei kovin paljon, mutta vähän. Mutta se että millainen se kuva olisi, siitä ei ole mitään hajua. Mutta kaunios sen olisi oltava. Kukkia ehkä ja jotain esim. lintua? Kolibri voisi olla jees.

Koskeeko tekijänoikeuslaki tatuointeja? Tarkoitan, että kun sitä näkee ihmisillä usein tatuoituna iholle esim. sarjakuvahahmoja. Kun en tiedä... :sori:
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 03 Kesä 2008 12:50

Mulla oli lävistys, mutta työolosuhteiden takia se piti ottaa pois. Nyt sitä on kova ikävä.
Pari kertaa on myös käynyt mielessä, että jos ottaisi kieleen, mutta se ei ole mun juttuni. Veikkaan, että mun oksennusrefleksi tykkäisi siitä ihan mielettömästi. Kun saan kakomista aikaan jo pelkällä hampaiden harjauksella. Sitten kun pääsen eroon sairaalamaailmasta, tulee se lävistys kyllä takaisin tuohon huuleen. Niikerta.

Otin ensimmäisen tatuointini tänä keväänä. Mietin sitä hetken aikaa ja totesin, että mitä pidempään sitä vetkutan, sitä pidempään ja enemmän sitä tulen pelkäämään. Neulakammoni on siltä osin ainakin voitettu ja isosti. Kämmenselässä on n. 2.5 cm korkuinen ankh-risti. Useat ovat tuon paikkaa ihmetelleet ja hyvin moni merkitystä. Tykkään siitä, että se on tuossa näkösällä koko ajan. Olihan se hieman kipeä paikka, herkkä nahka ja akupunktio-piste siinä aivan suoraan. Mutta kyllä se on sen arvoinen.

Olen kehitellyt uutta kuvaa kissoista olkaani.
Olen käynyt sellaisella tatuoijalla, jonka tyyli on hyvin persoonallinen ja erilainen. Hän pitää myös taidenäyttelyitä ja niistä olen saanut idean tähän tulevaan kuvaan. Enää pitäisi vain varata aika suunnittelulle ja kuvan tekemiselle. :ahihi:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 16 Kesä 2008 11:28

Nonni. Tein viikonloppuna sen, mitä en olisi ikinä kuvitellut tekeväni,
otin lävistyksen festareilla :sekopää:

Olen jo liki 10 vuotta halunnut renkaan korvan yläosan rustoon, ja nyt
fiilis oli kohdallaan ja löytyi luotettavanoloinen lävistyspaikka festari-
tilanteesta huolimatta. Pitkään juteltiin lävistäjän kanssa hoidosta ja
parantumisesta, eikä itse lävistyskään sattunut niin paljoa mitä etu-
käteen pelkäsin. Yksi rusahdus ja se oli siinä!

Pienestä kivusta huolimatta tuntuu, kuin rengas olisi ollut korvassa
aina, eikä sen ottaminen kaduta ollenkaan. Oli siinä äidin ilmeessä
näkemistä kun festareilta kotiuduttiin, molemmilla tyttärillä reikä
päässä kun ekalta Seinäjoen reissulta palattiin :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 16 Kesä 2008 16:34

Olin pitkään haaveillut korvaruston yläosaan rengasta tai kahta ja viisi vuotta sitten sain tuon mieliteon toteutettua. Reikä ammuttiin ja näin jälkikäteen se ei ilmeisesti ollut kovin hyvä juttu. :epäilevä:
Sentään näin monen vuoden jälkeen se on vielä välillä aikas kipeä. Varsinkin flunssaisena verta ja muita nesteitä valuu ja puoli päätä on punaisena. Sellaisella hetkellä vannon poistavani sen heti, kunhan korva kestää käsittelyä. Se rengas oli todella vaikea saada siihen ja meninkin oikein ammattimaiseen lävistysliikkeeseen, jos ne saisivat sen korvaan. Ja saihan ne, hukattuaan kolme palloa. :tilt: Mutta se ei haittaa, kun ei tarvinnut maksaa mitään. :tilt: Nyt vain mietityttää, että miten ihmeessä saan korun irti. :hullu:

No mutta kuitenkin, nyt korva on ollut taas kunnossa jo vallan muutaman viikon. :virne: Ei mitään ongelmaa.
Kunnes nukkuessa nojaan tyynyllä koko painolla. :epäilevä: Normit reiät korvalehdessä eivät ole ikinä aiheuttaneet moisia ongelmia.

Kun nyt joskus saan tuon poies, otan lävistämällä uuden reiän. Koru on jo niin osa itseäni, että sekin vaikuttaa poiston vaikeuteen, eikä millään raaskisi.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 16 Kesä 2008 16:58

Sisko otti muutama vuosi sitten samaan paikkaan renkaan Nugatin
tavoin ampumalla, ja siinäkin parantuminen kesti pitkään. Onkohan
siinä eroa lävistämällä tehdyn ja ammutun reiän paranemisen välillä?

Aika hurjalta kyllä kuulostaa että Nugatin reikä vihoittelee vielä näin
monen vuoden jälkeenkin :O:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 16 Kesä 2008 17:08

Mä luulen että syy on juuri tuossa reiän teko tavassa. Siskollani on samassa korvaruostossa 2 reikää vierekkäin, mutta toinen on otettu ampumalla ja toinen neulalla. Se mikä on ammuttu yritti kasvaa ulos, mutta lienee pysähtynyt. Täytyykin kysellä kuulumisia.

Olen muuten kerran onnistunut tekemään itse reiän tuonon nenän...ööö...no nenälävistys siis. :) Oli katsos nuorempana vaaaaltava finni siinä ja ajattelin puhkaista sen. Neula meni lävitse, kun oikein survaisin. :tilt: Oli valitettavasti liian ohut neula, eikä mikään koru mahtunut reikään. :huoh:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Deni » Ma 16 Kesä 2008 18:25

Mä sain ihan loistavan tatuointi-idean.

Harmi vaan, että käytännön toteutus ei välttämättä onnistu. Kuva kun muodostuisi kokonaan kirjaimista, aika pienistä sellaisista, ja mua arveluttaa että miltä se sitten näyttäisi kun muste ajan myötä leviää. Pitäisi ehkä käydä kysymässä jonkun ammattilaisen mielipidettä, sitten kun saan talouteni vähän parempaan balanssiin ja uskallan harkita asiaa ihan oikeasti.


Vaan voipa olla että jänistän taas.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Seuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron