Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 31 Touko 2011 15:40

Kesän ensimmäiset mansikat ostettu torilta. :D
Kesä! :sydän: :woohoo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 31 Touko 2011 21:46

Jommankumman iltapäivälehden horoskooppi lupas mulle tänään rahaa, sen innoittamana ostin arvan ja voitin 3 e. :D
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » To 02 Kesä 2011 15:43

Moi. :D

Eksyin tänne Facebookista pitkästä aikaa. Ihan teidän ansiotanne, hei! Huh. Oon varmaan jo viikon ajan kuluttanut aikaani lueskelemalla Fordea läpi. Edellisen kerran olin kirjautunut sisään joskus vuosi sitten. Nyt tuntuu taas siltä, että voisin roikkua täällä jonkin aikaa. Ehkä. Jos mut vielä huolitaan tänne. :D

Elämä on nykyään enimmäkseen aika hienoa. :pilvi: Neljäs yliopistovuoteni on takana. Kamalaa ajatella, että olen opiskellut jo niin pitkään. Tämä lukuvuosi oli vähän erilainen kuin aiemmat: olin lähes koko syksyn töissä, siis ihan kokopäiväisissä oman alan töissä, enkä opiskellut ollenkaan. Kyllä yläkoulun opena on kivaa! Kevät puolestaan kului opetusharjoittelussa, ainejärjestöhommien parissa ja kaikissa kivoissa bileissä ihanien ihmisten kanssa. Siinä ikään kuin sivussa olen tullut hankkineeksi itselleni hellun, josta olen ehkä enemmän liekeissä kuin kenestäkään koskaan tai ainakaan hyvin pitkään aikaan.

Tässä tää näin pähkinänkuoressa. Hui, tuntuu ihan oudolta ja samalla kotoisalta olla täällä taas! Toivottavasti keksin sanottavaa muihinkin ketjuihin kuin tähän.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 02 Kesä 2011 16:35

Vanilla kirjoitti:Eksyin tänne Facebookista pitkästä aikaa. Ihan teidän ansiotanne, hei! Huh. Oon varmaan jo viikon ajan kuluttanut aikaani lueskelemalla Fordea läpi. Edellisen kerran olin kirjautunut sisään joskus vuosi sitten. Nyt tuntuu taas siltä, että voisin roikkua täällä jonkin aikaa. Ehkä. Jos mut vielä huolitaan tänne. :D

:O: Miksei huolittaisi? Tietenkin huolitaan! :hymyhali:


Ilmoitusta: Mulla on uus koti. :superhymy:
Ei känppiksiä (paitsi yksi karvainen Moukari)! :woohoo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 02 Kesä 2011 16:46

Joo, teretulemast vaan Vanilla todellakin. :)

Mä olin tänään pienellä työporukalla piknikillä "frisbeepuistossa", eli puistossa, jossa on frisbeegolfrata. Yhden työkaverin mies harrastaa kyseistä lajia ja hän oli meille neuvomassa kuinka sitä pelataan. Välineetkin (eli frisbeet) saatiin myös lainaan häneltä. Kivaa! Ylikiva laji, vaikka ekaa kertaa olin heittelemässä. Tekniikka oli hakusessa, mutta parannusta tuli kyllä eri väylien välissä. Tuota vois jo harkita ihan kesäharrastukseksikin, jos nyt vielä tässä innostun lisää ja saisin miehekkeenki mukaan. :)
Ja kuulemma sellainen frisbee maksaa uutena noin kympin ja käytetyn saa vielä halvemmalla, joten ei oo mikään kallis harrastus. Lisäks pelattiin mölkkyä ja syötiin hyviä eväitä. Tällaisia päiviä saisi olla enemmänkin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 02 Kesä 2011 17:03

Frisbeegolf. :hymyhali:
Kunpa olisi porukka ja väline ja rata. :huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 02 Kesä 2011 19:22

Vanilla. :superhymy:

Samalla Lyyralle ja T-M:lle onnea uuteen kotiin. :tilt:

---
Tänään oli oikeastaan kiva päivä. Käytiin äidin, siskon ja serkun kanssa Suomenlinnassa piknikillä ja juomassa kuoharia sekä vähän kävelemässä. Ihan pirun kylmä kun tuuli on sen verran kova. :friikkipeukku: Yhden toisen serkunkin lapsineen olisi ollut myös tarkoitus tulla mukaan, mutta kävikin ilmi, että hänen veljensä (eli taas toinen serkku) onkin niin pahasti sairas että hän ei sitten tullutkaan. :( (En jaksa selittää kaikkia kuvioita tässä.) Piknikiä varjosti vähän huoli tästä sairaasta serkusta, kun ei oikein tiedetty mikä hänellä oli.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 02 Kesä 2011 22:50

Olin tänään 60-vuotispäivillä, joiden tyylittömyys oli jollain tapaa surullista.
Alku oli jo niin myötähäpeää herättävä, etten tiennyt mitenpäin olisin ollut.
Sitä ei voi edes kertoa. Se oli todellista Hylje-Showroom tavaraa :friikkipeukku:.

Kvatille kiitos, että pääsin sieltä ajoissa karkuun.

Siideriltä toiseen päädyin ja nyt on vähän huippelissa.
Popitan Heli Kajoa ja olen ristiriidoissani.
Heli Kajo on hypnoottinen. Samoin kappale.

"Sinä olet kauniiiiiis
ja onnettomampi kuin kukaan...
...
Me oltais kuin Thelma ja Louise.
Syttyy taivaalla tähdet ja
kaikkien unelmat
toteutuuuuu"
:kailotus:

:huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 06 Kesä 2011 09:57

Päätin aloittaa karkkilakon & herkkuvähennyksen.
Eilen kypsyttelin ajatusta mielessäni ja tänään se alkaa. Kävin jo kaupassa tänä aamuna ja meinasin automaattisesti kääntää myös karkkihyllylle, mutta jätinkin menemättä. Hyvä minä! Näin alkajaisiksi lakkoilen viikon. Pärjään paremmin, jos otan viikon kerrallaan. Jos ensi viikon alussa olen ollut viikon karkkilakossa, pystyn olemaan toisenkin. Ja jos voin olla toisenkin viikon lakossa, voin olla kolmannenkin jne. Ei ahdista yhtä paljon kuin se, että päättäisin suorilta olla koko kesän karkkilakossa. Se olisi liikaa vaadittu mun kaltaiselta karkkihirmulta. Tavoite toki on pysyä lakossa niin kauan kuin mahdollista.

Ehdot:
Karkkeihin lukeutuvat karkit ja suklaa. Niitä ei saa syödä, vaikka joku niitä tarjoaisikin. Läkerol dents -pastilleja saan syödä rajallisesti, aterioiden jälkeen hammaslääkärin suosituksesta. Muut ovat kiellettyjä.
Keksit ja leivonnaiset eivät kuulu lakon piiriin. En kuitenkaan ala mättää niitä karkkien tilalta, vaan syön jos tarjotaan.
Sipsejä pitää välttää, mutta ne eivät ole kuitenkaan kokonaan kiellettyjen listalla. En osta niitä, mutta voin syödä ne, jotka meillä on kaapissa vapun jäljiltä (onneksi pussi on avaamaton ja kynnys avata se kasvaa).
Jäätelö ei myöskään ole kokonaan kielletty. Sitä paheksutaan, mutta satunnaista tuuttia kaupungilla ei tarvitse kammoksua.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 06 Kesä 2011 11:14

Eilset treenit meni vähän niin ja näin.
Mä olen edelleen siellä vähän hukassa kuin kala kuivalla maalla.
Huomaan olevani lavalla yllättäen ja sitten kestää hetken että tajua miten siellä pitää olla :epäilevä:
Jään aina johonkin ihan epämääräisiin ajatuksiin, oion repliikit ja aiheutan itselleni :läps:-fiiliksen.

No, lauantaina on treenit jossa hinkataan vaan meidän kohtia.
Ehkä tällä viikolla pitää yrittää myös analysoida itse omaa rooliaan.
Olen ehkä vähän kadottanut mun roolin sisäistä näyttämöä. Ei hyvä asia.

Tänään nukuin "pommiin". Vaikken ole menossa mihinkään, niin suunnittelin tekeväni asioita.
Nyt kello on jo niin paljon etten ehdi tekemään niitä ennen kuin pitää lähteä iltapäivän luvattuihin menoihin.

Kahvin puutosta myös havaittavissa.
En juonut eilen kuin aamukahvin :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » Ma 06 Kesä 2011 13:42

Aloitteleva taidemesenaatti iski jälleen. Miksi menin katsomaan uudelleen niitä nuorien taiteilijoiden tauluja vaikka tiesin, ettei rahaa hillu joutilaana tilillä tämän tapaisia hankintoja odottelemassa? Miksi?

Maanantaina haen uuden lapsukaisen kotiin. Ikään kuin entisetkään olisivat löytäneet paikkansa.

Murehtisin kerran eräälle taiteilijalle sitä, mitä teen tauluille sitten, jos muutan kotiin, jossa niille ei ole paikkaa tai sopivia paikkoja on vähemmän kuin tauluja. Taiteilija katsoi minua kuin lasta ja totesi "Hyvänen aika, eihän tauluja kuulu pitää seinällä koko ajan, niitä kuuluukin vaihtaa vaikka vuodenaikojen mukaan!"

Toiset vaihtaa verhoja, toiset tauluja.
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 06 Kesä 2011 14:23

Vanilla! :superhymy:
Vanillan tekstiä lukiessa tuli taas se olo. Että miten Vanilla voi olla jo neljättä vuotta yliopistossa
kun hänhän on vasta teini sieltä jostain Kuusamosta (tai jostain sieltä suunnalta). :O:
Miten kaikki muut vanhenee paitsi minä? :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 06 Kesä 2011 14:26

Vietettiin neljä päivää maaseudun rauhassa. Nukuin hurjasti (12 h oli aika vakio), vetelehdin, join olutta. Eilen tultiin kotiin ja nyt olen pihalla kuin peipponen. Mie oon tainnut unohtaa mitä arjella tehdään. Siivota pitäis ja muutenkin käyttää aikaa järkevästi, niin ei. Mie haahuilen ympäriinsä ja mietin vaan mitä söisin, vaikka vasta olisin syönyt. Jospas tämä kuiten olisi hetkellinen välitila.

Tein muuten tahtomattani tuttavuutta itikoiden kanssa ja olen kaunis näky. Yöpaikassamme oli ilmeisesti salaluukku höntiäisille, vaikka illalla listittiin kaikki nähtävissä olevat itikat ja kuunneltiin, että ininä loppui, niin aamulla niitä oli taas kunnon parvi. Kussakin raajassa on kevyesti 20 paukamaa, joten ei muuta kuin äkkiä lyhyt hame ja toppi päälle ja kaupungille paljasta pintaa esittelemään. Pari mustelmaakin sain. Pohkeeseen tuli kunnon rantu kahvipöydästä, kun väistin kapean kulkuväylän tukkinutta koiraa ja perskannikan iskin keittiönpöydän kulmaan kytätessäni ruuan kypsymistä uunissa. :virne:

Jotain henk.koht. kriisiä kaavailin tälle päivälle, mutta avo meni ja sotki ne suunnitelmat. :nirppa: :keijo: :hymyhali: :sydän:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 06 Kesä 2011 14:28

skray kirjoitti:Ehdot:
Karkkeihin lukeutuvat karkit ja suklaa. Niitä ei saa syödä, vaikka joku niitä tarjoaisikin. Läkerol dents -pastilleja saan syödä rajallisesti, aterioiden jälkeen hammaslääkärin suosituksesta. Muut ovat kiellettyjä.
Keksit ja leivonnaiset eivät kuulu lakon piiriin. En kuitenkaan ala mättää niitä karkkien tilalta, vaan syön jos tarjotaan.
Sipsejä pitää välttää, mutta ne eivät ole kuitenkaan kokonaan kiellettyjen listalla. En osta niitä, mutta voin syödä ne, jotka meillä on kaapissa vapun jäljiltä (onneksi pussi on avaamaton ja kynnys avata se kasvaa).
Jäätelö ei myöskään ole kokonaan kielletty. Sitä paheksutaan, mutta satunnaista tuuttia kaupungilla ei tarvitse kammoksua.


Hienosti muotolliut ohjeet :D Onnea lakkoon! :peukku:
"Älä työmies, rikkuri, karkkia syö, kun luokkas taistelee!" :kailotus:

--

Mä olen orastavasti suunnitellut, että näin kesäaikaanhan voisi syödä tosi vähän, kun ei ole mihinkään pakollista menemistä. Ja kävelläkin voisi. Saa nähdä, miten äijän käy. Näin alkuhuumassa toki haetaan vain mahdollisimman hyvää fiilistä eikä rajoituksia ole :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 06 Kesä 2011 15:31

Ohjeet ja säännöt on oltava, eihän tästä mitään tule muuten. Nyt jo tekee mieli karkkia. :virne:
Kiitos Pascal. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 06 Kesä 2011 15:53

Toi Kipsukan kuvailema roolin hukassa olo kuulostaa tutulta. Tanssipiisissä käy mulle niin, kun homma alkaa muuttua ahkerasta aivotyöstä ja muistamisesta sisäistetyksi teoksen elämiseksi. Hukassaolo, unohtelu ja hämmennys kuuluu osaksi prosessia ja jos tämä hömelövaihe jää puuttumaan niin saattaapi vähän jännittää, että jos se iskee sitten lavalla.


Haluan samalla liittyä kesäherkuttelun vähentäjiin. Terveellistä ruokaa haluan syödä vaikka jäätelöllä eläminen olisikin niin paljon helpompaa.
Mun ongelma on justiinsa siinä, että en viitsi tehdä tarpeeksi oikeaa ruokaa ja sitten nälkä iskee takaisin makeanhimona. Nyt vähän aikaa kirjoitan netissä ruokapäiväkirjaa, että osaa tehdä oikeita valintoja. Runsaasti kaloreita oikeasta ruoasta ja karkkihyllyltä tikkari-laku-pätkis-osastoa tai sitten eskimopuikko, tai soleron tyyppinen jätski.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 06 Kesä 2011 21:13

Pvi kirjoitti:Toi Kipsukan kuvailema roolin hukassa olo kuulostaa tutulta. Tanssipiisissä käy mulle niin, kun homma alkaa muuttua ahkerasta aivotyöstä ja muistamisesta sisäistetyksi teoksen elämiseksi. Hukassaolo, unohtelu ja hämmennys kuuluu osaksi prosessia ja jos tämä hömelövaihe jää puuttumaan niin saattaapi vähän jännittää, että jos se iskee sitten lavalla.


Mulla taas päinvastoin. Jos muistaisin ja osaisin kaiken kuin vettä vain, enkä olisi yhtään epävarma myöskään itsestäni tekijänä, uskaltaisin revitellä ja improta melkein mitä vaan. Tässä vaikuttaa myös luottamus vastanäyttelijöihin. Mikä tulee osaltaan siitä, että joissain kohdissa ei ole perustekniikasta tietoakaan ja silloin usein putoan. Tiedän replat ja iskut kyllä, mutta jos puuttuu kontakti on vaikea tehdä mitään :sori:. Tehtyjen eleiden ja sanojen merkitys putoaa joissain kohdissa pois, kun ei ole kontaktia vastapuoleen. Ja usein niissä kohdissa senkin sitten hetki kun rooli putoaa ja turhauttaa.

Samoin putoan siitä, että vastapuoli ei muista tai sanoo iskun jotenkin eri tavalla mitä muistan.

Onneksi tässä on se, että tämäkin vaihe kuuluu tulla. Kuten tuossa pvi:n tanssipiisissäkin. Olisi kamalaa, jos se tulee esitysten aikaan :o:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 07 Kesä 2011 13:18

Huh, kun pelästyin. Painaessani kirjanmerkeistä fordelle, tulikin seuraava ilmoitus:

No Such Forum

Forum "forde" does not exist.

If might have been deleted for inactivity or for breaking terms of usage.
:pillitys:

Painoin uudelleen, niin tulikin aloitussivu. :pomppuhymy:

PS. Ja kyllä, siinä luki "If might have..." Ei ollut mun typo. :keijo:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 07 Kesä 2011 13:31

Joo, toi sama on tullut jo parikin kertaa. Tyhmää :keijo: jen kiusaamista. :pillitys: :rulla:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 07 Kesä 2011 18:19

Mukavaa nimpparia Suville! :halitus:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 07 Kesä 2011 18:51

Jorssi kirjoitti:Mukavaa nimpparia Suville! :halitus:


Täältä myös.

Sain remonttimiehen, jonka kautta onnistuu kaikki putkitöistä lähtien, eikä tarvi erillisiä vakuutuksia ite hommailla tekijöille.
Taas on töihin suunnistettava, "loma" on ohi.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 07 Kesä 2011 20:18

Dnd kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:Mukavaa nimpparia Suville! :halitus:




Kiitos pojat. :hymyhali:
---
Vaikka mä en ihan hirveästi nimppareista välitäkään, niin on kuitenkin kiva kun joku muistaa. Kännykkäkin piippaili varmaan enemmän kuin ikinä, kun sukulaiset jaksoivat muistaa. Kyllä musta ainakin joku tykkää. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 08 Kesä 2011 23:35

Monitahoinen päivä :o:

Ensin oli kutistus, joka oli aika high tech-kamaa.
Edelleen hämmästyttää miten psyyke toimii.
Ja miten miellyttävää voi olla upota toisen ääneen vain yhden "kuuntele rauhassa"-kommentin avulla.

Ilmoittauduin vapaaehtoiseksi erääseen tapahtumaan.
Siitä tuli kyllä todella hyvä mieli.
Löysin myös syksylle asioita, jotka saattavat kiinnostaa, mikäli löydän niille aikaa :hullu:
Tuntui aika hyvältä niiden löytyminen.

Käytiin vielä ystävän kanssa illalla puisto-kävelemässä ja kahvilla.
Kiipesin puistossa kallionkielelle, jotta ystävä saisi kivoja kuvia :D
Kallioreuna tai mikä se sitten olikin oli reilusti mun oman pään yläpuolella.
Mulla on korkeanpaikan kammo :keijo:
Mutta ei se siinä maassa ollut huono idea. Sinne sitten vain hilauduin, tyyppi sai kuvat ja sen jälkeen pohdittiin miten sieltä pääsee pois :virne:
Ystävällisellä avustuksella ja jalkojeni asettelulla pääsin sitten takaisin maahan vapisemaan :keijo:
Ylitin itseni kyllä todenteolla.

Ihana ilta :sydän:
:hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 08 Kesä 2011 23:50

Hienoa Kiba! Itsensä ylittäminen on kyllä mahtavaa. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » To 09 Kesä 2011 07:34

Kibaya kirjoitti:Mulla on korkeanpaikan kammo :keijo:
Mutta ei se siinä maassa ollut huono idea.

Korkeanpaikankammo on hyvä toisinaan unohtaa, koska muuten jää aika paljon kaikkea pientä kivaa elämässä kokematta. Joskus isompaakin. Oma taktiikkani erottaa järkevä pelko typerästä pelosta on miettiä, mikä on todennäköisyys kuolla, jos teen jotain. Tyyliin "moniko on kuollut Linnanmäen Rakettiin".

Nimim. eräs, joka konttasi itkien Sagra da Familian tornista toiseen, kiitos liian myöhään muistetun korkeanpaikankammon :hups:
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa