Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 26 Touko 2011 18:56

heartless kirjoitti:Myydäänkö tässä maassa missään kivoja uimapukuja?

Ei. :epäilevä: Minä ostin omani lasten osastolta (Juu, olen pienikokoinen. 170cm oli sopiva koko. :keijo: ), kun aikuisten osastolla olleet olivat niin karmeita. Perusmusta uimapuku. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » To 26 Touko 2011 19:17

marenkienkeli kirjoitti:
heartless kirjoitti:Myydäänkö tässä maassa missään kivoja uimapukuja?

Ei. :epäilevä: Minä ostin omani lasten osastolta (Juu, olen pienikokoinen. 170cm oli sopiva koko. :keijo: ), kun aikuisten osastolla olleet olivat niin karmeita. Perusmusta uimapuku. :)

Mäkin oon huomannut, että ei. :p Prismassa en tosin ole käynyt katsomassa. Mä tarttisin urheilua varten paremman uimapuvun, joka pitäisi tissit kunnolla paikoillaan.

Kävin ostamassa ne bikinit, ja sain rintsikat "kaupan päälle". Oon niin ihastunut rintsikoihin, siis muihin kuin entiseen vakkarimerkkiini. Mutta on se vaan todettava, että mitä ihanammat rintsikat, sen kalliimmat. :friikki: Tosin tänään ei mennyt kovinkaan " paljon" rahaa, kun nuo rintsikat + bikinit kuuluivat johonkin "kaksi yhden hinnalla" -tarjoukseen.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Nugat » To 26 Touko 2011 19:28

Lyyra kirjoitti:
Edit: Magneettihärpäke tilattu. Seuraavilla puolukkapäivillä testaillaan sit. Jos se ei toimi, teen reklamaation tai lahjoitan härpäkkeen Nugaalle jatkotesteihin. :keijo:

Joo. :keijo:

Vaik nythän mä vasta hokasin. Pari kurssia sitten ostin vahvoja kipumagneetteja. Ne on niin vahvoja, ettei niitä saa tyrkätä asiakkaaseen kuin hoidon ajaksi tai sitten synnytykseen hetkeksi. :keijo: Mun kivut on varmasti synnytyksen luokkaa... miksi en siis kokeilisi? :juoni:

Vähän arveluttaa, jos tuota magneettihärpäkettä pitäisi kovien kk-kipujen kanssa pitää ympäri kuukauden. Kun pienet mitättömät magneetitkin saavat jo vaikka mitä aikaan, niin mitä tuo iso sitten tekee... Kuinkahan monta gaussia tuossa on? Luulen kuitenkin, että viikko pari tuota ei haittaa kovin paljoa, kunhan muistaa pitää sen kanssa taukojakin. :tilt: Ja seuraa omaa oloa ja mielialaa muutenkin. Hitsi täytyykin kysellä tuommoisesta magneetista viisammilta. :raps: Itse kun vain mutuilen.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Touko 2011 20:39

Nugat kirjoitti:Vähän arveluttaa, jos tuota magneettihärpäkettä pitäisi kovien kk-kipujen kanssa pitää ympäri kuukauden. Kun pienet mitättömät magneetitkin saavat jo vaikka mitä aikaan, niin mitä tuo iso sitten tekee... Kuinkahan monta gaussia tuossa on? Luulen kuitenkin, että viikko pari tuota ei haittaa kovin paljoa, kunhan muistaa pitää sen kanssa taukojakin. :tilt: Ja seuraa omaa oloa ja mielialaa muutenkin. Hitsi täytyykin kysellä tuommoisesta magneetista viisammilta. :raps: Itse kun vain mutuilen.

Ilmeisesti 2700 gaussia. Mulle noi numerot ei sano mitään, mutta aika äkäinen se maneetti on kyllä. Otin sen junassa sit lopulta kuitenkin pois, reilun vuorokauden yhtäjaksoisen käytön jälkeen, kun rupesi huimailemaan ja jotain. Ja sit rupes tuntuun vähän sellaselta, kuin menkkojen alla/aikana tuntuu tuolla munasarja-/kohtusektorilla (mutta siis ilman kipuja). Eli kyllä se oikeesti jotain tekee. Mutta ehkä laitan sen tauon jälkeen taas vaikka huomenna takas.

Osa tästäkin oli lähinnä vaan sellasta uutuudenviehätystä. Pakkohan se oli heti ottaa käyttöön, kun sen sai paketista ulos. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » To 26 Touko 2011 23:41

Pimuilua on tapahtunut.
Ostin punaista meikkituotetta: kynsilakkaa, jonka jo liottelin irti uima-altaassa ja huulille kolme tuotetta. Oli rajauskynää, peruspunaa ja uutuus kiiltolakka. Pitää vähän testailla miten iho sietää moisia aineita. Toivottavasti kestää, sillä haluan punahuulia kesäksi.

Lisäksi kävin vaatekauppapyörähdyksellä. Etsin pitkähihaista v-aukkoista trikoopaitaa. Ei löytynyt. Sen sijaan ostin serkun häihin lyhyen vaalean marjapuuron värisen mekon, jossa on laskostettu kangasta viuhkaksi rintojen päälle. Koska mekko oli alennuksen alennuksessa, taidan käydä ostamassa jotain superhienoa lankaa, josta neulon mekkoon joko huivin, tai takin.
Saapi nähdä mitä äiti sanoo... Minun äiskällä kun ei ole tapana liiemmin kehua minun vaatteitani. Innolla odotan, mitä sieltä tällä kertaa tulee.

Naamavärejä ja vaatteita on nyt taas hankittuna. Muuta naiseusasiaa on pukukopissa suoritettu läskien tarkastelu. Hämmentävä rituaali tuo tuommonen koppiin peilin eteen könyäminen ja siinä oman itsen katselu, ehkä vähän kauhistelu. Pieni kaipuu uniformumaailmaan heräsi minussa tänään.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja theia » Pe 27 Touko 2011 11:57

Hirmukivoja uikkareita olisi netissä pilvin pimein, esim. www.forluna.co.uk - tosin hinnat menee sen kivuuden mukaan kans :p
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 27 Touko 2011 12:12

Mä en uskalla ostaa mitään päällepantavaa, ennen kuin oon kokeillut. Sen takia en uskalla tilata yhtään mitään netistä. Mä oon niin tyhmän mallinen, ettei mikä tahansa sovikaan. :( Tietenkin ne voi aina palauttaa, mutta sekin tuntuu jotenkin niin "hankalalta".
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 27 Touko 2011 12:36

theia kirjoitti:Hirmukivoja uikkareita olisi netissä pilvin pimein, esim. http://www.forluna.co.uk - tosin hinnat menee sen kivuuden mukaan kans :p

Ihania! Ottaisin noista esim. mustan tai mustavalkean uimapuvun milloin vain!
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 27 Touko 2011 14:31

Suvi kirjoitti:Mä en uskalla ostaa mitään päällepantavaa, ennen kuin oon kokeillut. Sen takia en uskalla tilata yhtään mitään netistä. Mä oon niin tyhmän mallinen, ettei mikä tahansa sovikaan. :( Tietenkin ne voi aina palauttaa, mutta sekin tuntuu jotenkin niin "hankalalta".

:femmat: Koko viesti on kuin mun kirjoittama. Satun olemaan laiha, pitkäselkäinen ja lanteita kuitenkin löytyy. Ei mitenkään kovin helppo yhdistelmä...
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 29 Touko 2011 17:47

Lyyra kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Vähän arveluttaa, jos tuota magneettihärpäkettä pitäisi kovien kk-kipujen kanssa pitää ympäri kuukauden. Kun pienet mitättömät magneetitkin saavat jo vaikka mitä aikaan, niin mitä tuo iso sitten tekee... Kuinkahan monta gaussia tuossa on? Luulen kuitenkin, että viikko pari tuota ei haittaa kovin paljoa, kunhan muistaa pitää sen kanssa taukojakin. :tilt: Ja seuraa omaa oloa ja mielialaa muutenkin. Hitsi täytyykin kysellä tuommoisesta magneetista viisammilta. :raps: Itse kun vain mutuilen.

Ilmeisesti 2700 gaussia. Mulle noi numerot ei sano mitään, mutta aika äkäinen se maneetti on kyllä. Otin sen junassa sit lopulta kuitenkin pois, reilun vuorokauden yhtäjaksoisen käytön jälkeen, kun rupesi huimailemaan ja jotain. Ja sit rupes tuntuun vähän sellaselta, kuin menkkojen alla/aikana tuntuu tuolla munasarja-/kohtusektorilla (mutta siis ilman kipuja). Eli kyllä se oikeesti jotain tekee. Mutta ehkä laitan sen tauon jälkeen taas vaikka huomenna takas.

Osa tästäkin oli lähinnä vaan sellasta uutuudenviehätystä. Pakkohan se oli heti ottaa käyttöön, kun sen sai paketista ulos. :virne:

Hauska kuulla, että tuo tekee vaikuttaisi jotain tekevän. :raps:

Mä kaupassa pyörittelin tuota käsissäni. Yllättävän vähän gausseja noin isossa mötikässä. (Iso - Vahva :keijo: ) Mun kipumagneetit on 6000 gaussiset ja vain puolet pikkurillin kynnen koosta. En ehtinyt niitä kokeilemaan kun menskat alkoivat niin, että oli pakko otta särkylääkkeet äkkiä naamariin ja töihin. :huoh:

Nyt olen syönyt ubikinonia muutama viikko ennen h-hetkeä. Kivut eivät tunnu niin pahoilta, mutta en vielä innostu. Jos tämä on taas vain hetkellinen vaikutus...
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 29 Touko 2011 17:53

Otin härpäkkeen tosiaan yön seuduksi pois tuolloin kun sanoin, ja sit laitoin sen seuraavana iltana taas paikalleen. Sen jälkeen ei ole ollut huimaus-/outotunnekohtumunasarjassa-fiiliksiä. Mielenkiinnolla odotetaan taas seuraavia tulvakausia. :popkorni

Oikeesti mä oon ehkä eniten sitä mieltä, että ruokavalion muutos vois auttaa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ti 07 Kesä 2011 11:20

Pääsen tänään shoppailemaan. :täpinä:
Hakusessa on kesävaatteita, lähinnä peruspaitoja. Joku mekkokin voisi olla kiva.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ti 07 Kesä 2011 11:26

Ugh, unohdin, että pitäisi etsiä häämekkosta. Ei siis omaa, vaan häissä pidettävää mekkosta :virne: Ja kesän lopussa/syksyn alussa olisi vielä ristiäisetkin. Ja kun on samasta suvusta kyse, ei yks mekko käy molempiin, eikä viime vuotinenkaan mekko käy.

En millään jaksaisi lähteä kauppoihin, kun tuntuu, että kaikki kivanoloiset mekot on aina huonoja rinnan kohdalta. Oon pitkään halunnut jonkun maxi-tyylisen mekon, tai halterneck-henkisen mekon, mutta tissit on aina tiellä jollain tapaa :viha:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 07 Kesä 2011 20:33

Ostin tummanvihreän tunikan, tummansinisen kukallisen (pieniä kukkia) mekon, harmaan/vaaleasävyisen mekon, tummanvihreän villatakin, vihreän perustopin, tummansinisen t-paidan ja kahdet urheiluhousut. Toiset ovat caprit ja toiset pitkälahkeiset. Kyllä nyt kelpaa. :)
Vielä olis enemmän saanu löytyä pereuspaitoja, mutta henkkamaukalta oli kaikissa kivoissa koot aina loppu. En viitsi ostaa kovin kalliita vaatteita, kun en tykkää niistä kuitenkaan kuin yhden kesän, niin suunnistan aina henkkamaukkaan ekana.. Muissakin liikkeissä oli toivomisen varaa paitojen suhteen.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 07 Kesä 2011 20:57

skray kirjoitti:En viitsi ostaa kovin kalliita vaatteita, kun en tykkää niistä kuitenkaan kuin yhden kesän, niin suunnistan aina henkkamaukkaan ekana..

Kannattaako sellaisia ostaa ollenkaan, joista "ei kuitenkaan tykkää kuin yhden kesän"? :riips:

Mä en ta-ju-a tätä kertakäyttöajattelua. Yhtään.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ti 07 Kesä 2011 21:52

Lyyra kirjoitti:
skray kirjoitti:En viitsi ostaa kovin kalliita vaatteita, kun en tykkää niistä kuitenkaan kuin yhden kesän, niin suunnistan aina henkkamaukkaan ekana..

Kannattaako sellaisia ostaa ollenkaan, joista "ei kuitenkaan tykkää kuin yhden kesän"? :riips:

Mä en ta-ju-a tätä kertakäyttöajattelua. Yhtään.

No oon pyrkiny eroon sellasesta ajattelutavasta, mutta kesävaatteissa en oo vielä osannu niin hyvin ajatella. Monesti ostaessani ajattelen, että vaate on ihana ja tykkään siitä aina, mutta sitten käykin toisin ja mieli muuttuu. Monesti muutenkin pidän aina samoja vaatteita ja ne on ihan kulahtanu sitte ens kesään mennessä jo. Pidän lisäksi kesävaatteita (lähinnä paitoja) talvisin kotona ja kerrospukeudun niihin muutenkin sitten jos mahdollista. :)
Tänä keväänä myin kirpparilla kaikki sellaset kesävaatteet, joihin olin kyllästyny ja ostin nyt uusia tilalle. En heittäny pois kuin ne, mitä ei voinu enää myydä tai edes viedä punaselle ristille.

Puolustaudun vielä sillä, etten todellakaan heitä pois ostamiani vaatteita muutenkaan, vaan pistän niitä sivuun ja otan esille sitten kun alkaa taas kiinnostaa. Jos siis ei ole käynyt kuten edellä kerroin.
skray

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 08 Kesä 2011 00:26

Vielä käsittämättömämpää on, että on vaikea löytää
kaupasta vaatteita, jotka kestäisivät siistinä pidempään
kuin yhden kesän.
2007 ostin kivan kesämekon, josta todellakin tykkään
edelleen. Kovin montaa kertaa ei suomen kesässä ehdi
mekkoja pitää, että olisiko mekko pesty ehkä 3-4 kertaa
kesässä. Ja niin vaan kangas oli jo selvästi kulunut ensim-
mäisen kesän jälkeen.

Miksi, oi miksi?

Mielelläni maksan 5-10e enemmän, että saan kestävän
kankaan, mutta vaatekauppias haluaa myydä halvalla
huonoa, että saa seuraavana kesänä myydä lisää huonoa,
uudella värillä ja leikkauksella.

Viime perjantaina kävin ostamassa pari pitkähihaista
trikoopaitaa. Samalla reissulla silmiin tarttui veikeä
hame. Ensin mietin pitkään, että ostanko vai yritänkö
kotona pähkäillä miten saisin tehtyä samanlaisen. Pää-
dyin ostamaan. Toistaiseksi hame on pysynyt kuosissaan.
En ehkä uskalla pestä sitä ennen kun on ihan pakko...
Taidankin laittaa sen yöksi pihalle tuulettumaan.

On se kiva!
Ja muutkin on kehuneet.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 10 Kesä 2011 18:04

Mä maksaisin mielelläni vaikka kymmenkertaisesti enemmän, jos sillä saisi oikeasti istuvia ja kulutusta kestäviä vaatteita.
Mutta kun ei saa, vaikka maksaisi mitä. Ei ole nykyään edes hinta laadun tae. Ärsyttävää.

Huomasin, että mun t-paidat on melkein kaikki pieniä. En tiedä, ovatko kutistuneet pesussa tai oonko ostanut aikoinaan jo valmiiksi liian pieniä, mutta ainakaan eivät tunnu enää kivoilta päällä. Pitää pistää kiertoon ja ostaa uusia. Housujakin tarviisi, uudet farkut ainakin, koska kaikki nykyiset ovat rikki jostain kohtaa. Ei vaan huvita lähteä kaupoille. Oon parin kuukauden aikana yrittänyt, mutta kaikki näyttää rumalta tai epäkiinnostavalta.

:huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 10 Kesä 2011 20:12

Magneettihärpäke joutuu tästä päivästä lähtien tositoimiin. Tähän mennessä on ainakin mennyt kivuttomasti. :tilt: :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 10 Kesä 2011 20:26

Olin tänään :tyttö:
Painelin sityyn tyttömekossa ja se tuntui hyvältä :)
Seuralaiseni kehui minua freessin ja kevyen näköiseksi, vaikka oli tukalan kuuma ja melkein paha olla :D :D

Tyttömekko siis kannatti, vaikka alkuun pelkäsin että pullautan tissit ulos mekosta kun olkaimettomat rintaliivit on vähän jo kämäset :epäilevä:
Lähtiessä heitin vielä ilmarissa, että on siellä varmaan epäsiveämpääkin porukkaa :virne:
Enkä nyt kauhean väärässä ollut. Meitä vastaan käveli pari sellaista epäsiveyden rajalla olevaa tyyppiä.
Ja yksi, joka oli kyllä :tipahdus:-materiaalia - ainakin miehille :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 11 Kesä 2011 12:38

Lyyra kirjoitti:Magneettihärpäke joutuu tästä päivästä lähtien tositoimiin. Tähän mennessä on ainakin mennyt kivuttomasti. :tilt: :popkorni:

:huoh:

niiin halusin että tää toimii.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » La 11 Kesä 2011 15:07

Emilia kirjoitti:Mä maksaisin mielelläni vaikka kymmenkertaisesti enemmän, jos sillä saisi oikeasti istuvia ja kulutusta kestäviä vaatteita.
Mutta kun ei saa, vaikka maksaisi mitä. Ei ole nykyään edes hinta laadun tae. Ärsyttävää.

Voisi kuvitella että vaattureilta vielä saisi hyvänlaatuista tavaraa. Siis että menee juttelemaan ompelijalle ja nimenomaan haluaa kestävää ja hyvää materiaalia.
Hinta onkin sitten eri juttu, mutta ehkä jo kymmenen tavan rievun hinnalla, eli 350 eurolla saisi istuvan ja hyvästä materiaalista tehdyn kesämekon.

Itsellä ei ole semmoista työpaikkaa, että voisin etsiä itselleni ompelijan. Sitten, jos prinssi saapuu valkosella ratsulla, tai jotain.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 13 Kesä 2011 18:07

Menin ostamaan jäätelöä; ostinkin työkengät! Ja mikä parasta tämä tapahtui bussimatkan aikana olleen 15 minuutin pysähdyksen aikana. Olen näköjään melkoinen salamashoppaaja, kun sille päälle satun. :keijo: Oli kyllä mahtavaa löytää viimein uudet työkengät. Eihän niitä ole kuin reilu vuosi etsitty. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Kesä 2011 22:04

Taas ne kahden viikon välein.
Hei, menkat, voisitteko nyt vihdoin päättää mihin kohtaan haluatte asettua, ettekä seilais ees taas. Kun ei tämmöstä jatkuvaa valumista jaksais. Pliis.

Ostin pohjoisesta korvikset :ahihi:
Minä, joka en käytä moisia :o:
Nää on kivat. :tyttö:
Jouduin vaan taas painamaan lävistyskorun avulla toisen korvan reiän auki :epäilevä:
No, ehkä mä jaksan hetken odottaa että se rauhoittuu ja pääsen sitten käyttämään mun korviksia :ahihi: :tyttö:
Ne on vihreet :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 21 Kesä 2011 22:07

Ehkä sunkin pitää tilata kuukautisteetä. Ainakin sen arvostelut kuulostavat siltä, että tollanen menkkavammailu on saatu aisoihin sillä litkulla useammin kuin kerran.
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa