Työ- ja koulukuulumiset

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 21 Touko 2008 17:17

Tiedonhankinnan kurssista napsahti hylsy. En edes tajua miksi, sillä olen palauttanut kaikki tehtävät. Ätrayttävää, kun luulin, että nyt olisi vihdoin kaikki rästit hoidettu. Saatans.
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 21 Touko 2008 18:42

Smitin ystävällisillä neuvoilla ja hommaan pakotetun serkkupojan avulla kadonnut tutkielma löytyi kuin löytyikin koneelta. Loppu hyvin, kaikki hyvin. :tilt:

Kiitokset siis edelleen sinne, minne ne kuuluvatkin. :kättely:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 21 Touko 2008 21:17

Mikä päivä. :kops:
Tänään kuvailisin itseäni kahdella sanalla: ammattitaidoton ja aikaansaamaton. Tämän vuoden sisään pitäisi muka valmistua.

Täsmälääkkeeksi hommasin herkkuja.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 24 Touko 2008 16:34

:kops: Tajusin juuri unohtaneeni ilmoittautua tenttiin, johon minun pitäisi ensi viikolla mennä. Laitoin juuri kurssin vastuuhenkilölle viestiä, onko tentiin osallistumiseni silti mahdollista. Yleensä ilmoittaudun tenttiin samalla, kun ilmoittaudun kurssille, mutta tähän tenttiin ei silloin vielä voinut ilmoittautua. :norsu: Ärsyttävää!
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 27 Touko 2008 14:04

En pystynyt ilmoittautua enää torstain tenttiin. Ilmoittautuminen menee kuulemma tälläkin kurssilla normaalin ilmoittautumisen mukaan, eli netti-ilmoittautumisen päätyttyä ilmoittautuminen ei ole enää mahdollista. :epäilevä: Huomattavan suurella osasta kursseja ilmoittautuminen olisi todennäköisesti vielä onnistunut. Ihmeen niuhoja tyyppejä. :nirppa: No, pitäkööt tenttinsä. :kieli:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 27 Touko 2008 17:19

Ei töissä mitenkään kurjaa, mutten keksinyt parempaakaan ketjua, johon tämän lytätä.

Eräs naispuolinen kesätyöläinen näytti minulle suorittamaansa työtehtävää, joka edellyttää
hieman voimaa ja pihtien käsittelyä. Käytän sanaa hieman tosiaankin sanan varsinaisessa
merkityksessä. Hän meinasi, että ei tämä oikein naisten hommaa ole. :friikki: Se kirpaisi korvaani
kyllä todella pahasti. 'Ei naisten hommaa' ja vielä naisen sanomana. :epäilevä: Ehkä neitonen ei
tarkoittanut sitä aivan tosissaan, mutta silti tuollainen höpinä saa pääni kiehumaan.
Nimim. miesten hommia tehnyt.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 28 Touko 2008 00:32

Dodiin. Työrupeama on takana ja seuraava odottaa horisontissa. Välissä pidetään kesälomaa - työttömänä. En ole vielä koskaan aiemmin sellaisena ollutkaan, joten ajattelin opetella vaadittavien paperitöiden teon näin joutessani, että sitten jos joskus on tosi kyseessä niin sitten osaan. Loogista, eikö? Kyse ei siis tällä kertaa ole taloudellisesta pakosta vaan lähinnä kokemuksen hankkimisesta. Mahdollisesti saamani tuet eivät tule päätä huimaamaan... :epäilevä: mutta koskas sitä ei olis raha kelvannut? Täytyy myöntää, että lomaketta täyttäessä alkoi homma jo kaduttamaan.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 29 Touko 2008 10:57

Tein pieniä laskelmia ja tulin siihen tulokseen, että ei maksa vaivaa... :friikki: Katsotaan sitten uudestaan, kun oikeasti tarvii.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » To 29 Touko 2008 22:57

Ystävä jäi töistä pois ahdistuksen takia - ei maistu työt siltä vähältäkään kuin hänen ollessa läsnä. Pomo on yhtä typerä ja entistä sokeampi kuin ennen, sukulaisensa lintsaavat minkä työajan puitteissa ehtivät. Tästähän pomolle huomautin ja kehotuksestani muutkin ovat niin tehneet, mutta Pomo ei välitä. Missään ei voi olla noin omavaltaista pomoa. Vaikka firma on varmasti Suomen suurimpia työllistäjiä, on minun yksikköni pieni ja kaikesta muusta toiminnasta poikkeava vankileiri itsevaltiaalla höystettynä. :friikki: Nainen tuossa paikassa ja ylemmät pomot, mokomat munattomat, syövät kädestä. Joo, pitäisi kaiketi lähteä pois :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Pe 30 Touko 2008 10:40

Opinnot on paria muodollisuutta vaille valmiit, ainakin virallisesti. Ei ole helpottunut tai onnellinen olo, ottaa vaan päähän. Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä. Ei edes kiinnosta, haluaako joku ottaa minut töihin, koska en halua tehdä töitä tämän tutkinnon pohjalta. Sitten vaan miettimään, että mikä se minun oma juttu on. Varmasti opiskelen vielä jotain, kunhan keksin että millä rahalla.
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 30 Touko 2008 16:45

Täällä oleskellaan löysässä hirressä tulisilla hiilillä sitä helpottavaa "Tervetuloa töihin" -puhelua odottamassa. Puhelua, jota ei kenties koskaan tule. Nyt se jää joka tapauksessa roikkumaan viikonlopun yli, mikä on ärsyttävää... :huoh:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Deni » La 31 Touko 2008 02:31

Jopahan oli harvinaisen mulkku asiakas taas tänään. Ekan kerran ikinä mä löin luukun kiinni asiakkaan naaman edessä, kun en vaan jaksanut kuunnella huutoa.

Muija oli lähettänyt taksin tilaamaan meiltä ruokaa. Taksikuski luki tilauksen lapulta, ja mä vielä varmistin että onko tosiaan just noin, kun kuulosti vähän oudolta. Kuski vakuutti näin olevan, ja me tehtiin työtä käskettyä. Tuntia myöhemmin työpari vastasi puhelimeen, ja mä katselin ikkunan läpi kun se irvisteli mulle loputtoman pitkän puhelun aikana. Kyseinen muija oli siis soittanut ympäripäissään ja haukkunut meidät pystyyn, kun oltiin oltu niin idiootteja että oltiin tehty tilaus väärin, miten me muka ei oltu tajuttu tuollaista... Hohhoijaa. Oli uhannut potkuilla ja vaatinut meitä maksamaan taksin, myös sen, jolla aikoi kohta tulla hakemaan uudet ruuat.

Kohta se taksi sitten ilmestyikin luukulle (eri taksi kuin aiemmin, siis), ja siellä istui känninen keski-ikäinen matami, joka työnsi saamiaan ruokia muovipussissa meille takaisin. Ei siinä mitään, tehtiin sille uudet, ja kun mä olin antamassa niitä sille, se vetäisi henkeä ja alotti taas. Että ihan oikeasti, millaisia idiootteja me ollaan, blah blah blah, jäkä jäkä jäkä. Mä sanoin sille, että seuraavalla kerralla sopii tulla ihan itse tilaamaan tai antaa tilaajalle tarkemmat ohjeet niin ettei väärinkäsityksiä satu, ja kun muija edelleen kimitti vastaan, mä kerroin että tilaaja oli saanut just sitä mitä meiltä pyysikin, kiitos, hei, ja luukku kiinni.


Kaipa sieltä vielä sähköpostiakin perään tulee, että kun oltiin vielä tylyjäkin sen lisäksi että ollaan ääliöitä jotka ei ymmärrä mitään. Vittu että teki mieli käydä sylkemässä sen ämmän ruokiin ennen luovutusta, se olisi todellakin ansainnut sen.



Sääli vähän sitä jälkimmäistä taksikuskia, se varmaan sai kuunnella valitusta koko matkan kotiin saakka.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » La 31 Touko 2008 09:28

Huh tuolle Denin asiakkaalle. :friikki:

Asiakas on (mukamas) aina oikeassa jne. Ei edes asiakaspalvelutyössä
olevien kuitenkaan kaikkea p*skaa tarvitse kestää.

Sympatiaa Denille. :paijaus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Walker » La 31 Touko 2008 11:08

Asiakas on (mukamas) aina oikeassa jne.

Asiakkaisiin liittyviä juttuja, sivusto: aasiakas.net
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Kesä 2008 16:02

Uujee, neljän ja puolen tunnin yöunet ja elämäntapamulkku asiakas -> ei hyvä yhdistelmä. kusipää pisti mut itkemään, stana. :epäilevä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 03 Kesä 2008 16:38

Em :paijaus:

Noita on kaikilla aina sillontällön. Mä sain parisen viikkoa sitten ensimmäisen itkukohtauksen töissä, kun asiakas heitti mulle luurin korvaan. Oon välillä vähän herkkä :nolo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Kesä 2008 17:59

Kiitti Theia :hymyhali:


Hetken joutu kyl keräilee itteään. Ketuttaa, kun toikin on sellasta duunia, että ei voi vaan laittaa linjoja kiinni loppupäiväksi. Kun on tietyt vuorot. :epäilevä: Nyt tätä prkleen puhleinrumbaa on koko viikon vielä. Ei hirveästi kiinnostais just enää....

Alan kohta oikeasti olla näin: :sekopää:

(Hyvistä duunipaikoista, joissa ei tarvii olla kuluttaja-asiakkaiden kanssa tekemisissä, saa vihjasta)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 04 Kesä 2008 09:03

Emilialle :paijaus: täältäkin puhelintuesta.

Olen ottanut nyt sellaisen kannan, että jos asiakas alkaa :puhina: tai :kiroilu: tai :raivo: sanon "pyydä kiltisti" ja jos ei usko, sanon että "soita uudestaan kun osaat" ja lyön kuurin korvaan.

Meinaan että oikeasti tässä puhelinhommassa jaksavia on huomattavasti vaikeampi löytää kuin idiootti-asiakkaita.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 04 Kesä 2008 15:38

Mä olen todennut, että liian ystävällinen asiakaspalvelu saa vain aikaan äärettömän vaativia ihmisiä :epäilevä:. Meillä on aiemmin ollut tapana, että kaikki mitä pyydetään myös tehdään tai pyritään toteuttamaan jollain asteella.
Tänä päivänä on kuitenkin niin paljon sellaisia asioita, joita ei voida toteuttaa meidän puolelta. Ei ainakaan ilman, että sen ohella pystyisi suoriutumaan siitä päivittäisestä normirutiinista.
Sitten kun on joku kaiken haluava omainen, joka haluaa käsileikatulle lapselleen taksitodistuksen 500 metrin koulumatkalle, eikä ymmärrä ettei moista kyytiä sille kukaan maksa. Siitä huutojen/negatiivisen palautteen saaminen on äärimmäisen turhauttavaa.
Olen myös lopettanut tämän vuoden aikana sanan "kyllä" tai "joo" käyttämisen puhelimessa. Pääsee vain itse helpommalla, kun ei lupaa mitään suoraan.

Tällä hetkellä meidän sisälämpötila on 27.7 ikkunat auki. Ollut koko tämän viikon, mitä ollaan mitattu. Ei ihme, että tänne sekoaa. Työsuojelu tulee tekemään mittauksia perjantaina :epäilevä:.
Näilläkään sisälämpötiloilla ei saatu oikeuksia pitää omia housuja (siis sihteerit), vaan istutaan täydessä varustuksessa. Ei tee saunaan mieli.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 04 Kesä 2008 19:56

Meilläkin on töissä epäinhimillisen kuuma. :friikkipeukku: Muutenkin koko päivän - taas
vaihteeksi - väsytti ja jäi välillä varmaan viideksi minuutiksi töllö päälle, kun haaveilin
omiani. Loppupäivästä meinasin ruveta vielä pilkkimäänkin. Kaks päivää vielä. :bubbles:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 06 Kesä 2008 07:44

Teidän tulisi sijoittaa jonnekin teidän toimintaanne mitenkään liittymätön hälytinjärjestelmä, joka pitää TITITITITITITITITITITITITITITTITITITITITITITI!!!!!!!!!!!!-ääntä sellaisella kimeydellä, että jos haluaa tulla kuuluksi, pitää huutaa.

Minne te sijoittaisitte sen?

:lanppu:

Puolen metrin päähän puhelinvaihteesta! :superhymy:

Voi ruma sana, vielä rumempi sana ja rumin sana.
Kohta tulee vasaralle kysyntää, jos tuo (&%#/&¤¤ laitos vielä kerrankin soi... :raivo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 10 Kesä 2008 07:35

Mitenkähän mahdotonta olisi tehdä meidän työvuorolistat niin, ettei sama ihminen, joka lähtee töistä illalla viimeisenä joutuisi aina menemään sinne takaisin ekana aamulla.

Saatans. Pääsin puoli yhdeltä töistä, nyt pitäisi mennä yhdeksään takaisin. Onhan siinä ruhtinaallinen lepovuoro, varsinkin kun työmatkoihin menee suuntaansa kolme varttia. Ehdin nukkuakin kaikki kolme tuntia, kun vielä jouduin rauhoittelemaan itseäni stressaavan vuoron jälkeen ennen unen tuloa! Ai että tämä on niin helvetin mukavaa taas, melkein voisin pistää tanssiksi.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja ahkera » Ti 10 Kesä 2008 12:41

Masentavaa huomata, että työkaveri, johon on luottanut kaikissa työasioissa, ei olekkaan välttämättä aina oikeassa. Ei oikein tiedä mihin pitäisi uskoa. Sitten tulee vaan kinattua kysyisen tyypin kanssa, kun en enää nielekkään kaikkea purematta.
Muutenkin tieto lisää liikaa tuskaa. Pitänee vaihtaa hommia niin ei tuu tällästä älytöntä harhaluuloa, että muka osais jotain.
Onneks tänään on firman avautumisreissu. Muutama viinilasillinen saa mutkin ehkä hieman rauhoittumaan. Ja lomaankaan ei oo enää ku vajaa neljä viikkoa.
ahkera
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 19:57

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 10 Kesä 2008 21:13

Ei kyllä vielä tiiä miten palkkaa saa tän päivän töistä, mutta jos ei saa prosenttitunteja, niin en mee töihin enää toiseen kertaan kun aamulla tai sitten en lainkaan. Ihan käjestä tämmönen kaheltatoista töihin ja illalla pois. Menee koko päivän ihan ketuiks, eikä välttämättä siitä kostu sen enempää. No pitää huomenna selvittää että kirjotetaanko siihen tuntilappuun 8 vai 3+2+3. Rahassa aika iso ero.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Janet » Ke 11 Kesä 2008 14:25

Menin eilen illalla töihin ja muut työtoverit oli ihmeissään, kun tulin töihin. Sanoin varanneenni näin tiistain työvuoron. Avaan tietokoneen ja huomaan, ettei minulle ole soitettavaa. Soitan pomolle, että mitäs nyt. No eihän se siinä tilanteessa keksi mulle mitään soitettavaa, joten otin työtunnit ja läksin himaan. Ja ei muuten ollu eka kerta, kun pomo ei ole katsonut mun työvuorolistaa ja siten hämmentynyt minun töihin tulemisesta. Tympeetä. No, onneksi pidän ens kuun taukoa siitä työstä, kahtoohan taas syksyllä miten jaksaa.
Avatar
Janet
 
Viestit: 111
Liittynyt: Ke 07 Touko 2008 13:47

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron