Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » La 02 Heinä 2011 21:30

:halitus:
Elämä on perseestä! Ihanaa kuin helvetti! Halit kaikille siitä kärsiville! :ryhmähali:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 02 Heinä 2011 21:37

Elämä on laiffii ja laiffi hanurista!

:femmat:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 03 Heinä 2011 11:17

Mä olen noilta työttömiltä kuullut, että hyvin voi matkustaa. Ei vaan kerro valvojille :keijo:

Musta tuntuu että mä olen vähän onnellinen :keijo:

Aivan tosi hieno Pride-viikko ollut! Eilen oli mun viikon huipentuma, kulkue ja puisto.
Vuoro alkoi puistossa niin, että ehdin kulkueen alkuun :hymyhali: Onnistuneesti olin aika alkupaikkeilla, joten pääsin aika pitkälle ennen pakotettua poistumista vuoroa varten.

Oli aivan mahtavaa.

Mukana oli myös ihanaa sähellystä :hymyhalI:
Ihmiset kulkivat niin ristiin ja siinä oli jotain todella, todella kotoista :keijo:
Lopulta naurettiinkin, että mun tehtävä oli kertoa näille henkilöille montako minuuttia sitten X kävi mun passipisteellä ja kauanko on siitä, kun näin Y:n :virne: Vähän kuin rallissa väliaikoja.

Tänään alkaa rakennustalkoot.
:kesä:

:hymyhali: kaikille!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 04 Heinä 2011 09:23

Loman viimeinen viikko alkaa. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 06 Heinä 2011 10:07

Kolmas päivä talkoita alkamassa :D
Meillä on jo seinät pystyssä! Ja maalattuna!
:hymyhali:

Meillä on myös aivan ihana käsiohjelma, joka oli oikoluvussa aamulla.

Töitä kyllä riittää.
Tänään on toi lämpö, joka vissiin vähän haittaa enemmän. Edelliset kaksi päivää ovat olleet ihania kun on voinut tehdä kaikessa rauhassa vaan. Nyt täytyy muistaa kaikkea epämääräistä - kuten juoda :epäilevä:

Naamiksessa on teatterin sivuilla kuvia touhusta :ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 07 Heinä 2011 13:12

Tämä menee huimasti markkinoinnin puolelle, joten antakee armoa, mutta silti se on Whisky Tango Foxtrot-tekijän vuoksi kerrottava.

Meitin kauppa (tai kuten kutsun sitä, "kallis harrastus/lapsuuden unelma jolla ei tod. elä.") on päässyt Seura-lehteen kuvan kanssa :täh:

"Koko maan sarjakuvakauppojen kärkeen kuuluva Turun myymälä tarjoaa laajan valikoiman ulkomaisen ja varsinkin kotimaisen sarjakuvan huippulaatua."

Kyllä minä tiedän että me ollaan oltu Turun hipsteri-mekka, mutta tuleeko meistä Seuran myötä myös eläkeläisten hengailupaikka?
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » To 07 Heinä 2011 16:52

Mr. Smith kirjoitti:Kyllä minä tiedän että me ollaan oltu Turun hipsteri-mekka, mutta tuleeko meistä Seuran myötä myös eläkeläisten hengailupaikka?

Hops! Eipä tehdä pikaisia johtopäätöksiä. :D Joo, Seuraa tilaa eläkeläiset. Eläkeläisten lapset ja lastenlapset käy niillä käymässä. Niillä ei ole siellä mitään tekemistä. Lukevat Seuraa. Ja joissain perheissä lehdet lähtee lukukierrokselle puolen suvun nähtäväksi.

Pyydän myös huomauttaa, että varmaan 50 % Seuran tilaajista on partureita ja kampaamoja, lääkäriasemia ja muita, joissa myös nuoremmat ihmiset joutuvat notkumaan paikoillaan hyvän tovin ilman mitään tekemistä. Yksinäinen Seura seuranaan.
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja viima » To 07 Heinä 2011 23:05

Olen tänään ollut lomaileva :keijo: enkä ole tehnyt mitään.

Paitsi ostanut lipun Ruisrockiin perjantaille ja lauantaille ja varasin piletin ensi viikonlopulle Ilosaareen. Ja yhden kengät hankin kanssa. Onneksi näitä lomapäiviä ei ole hirveän usein, näin talouden kannalta ajatellen. :p

Huomasin myös, että vanha digipokkarini on sanonut sopimuksensa irti, kun se näyttää pelkkää mustaa ja kuvissakin on pelkkää mustaa.
viima
 
Viestit: 88
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 08 Heinä 2011 08:29

Tahdon uskoa että Kermit on oikeassa. Vaikka kauppa pyöriikin enemmän rakkaudesta kuin rahasta, olisi lisääntynyt asiakasmäärä ihan kivaa, koska halit eivät maksa vuokraa (ja älkää luulko etteikö yritetty).

Muuta ilmoitettavaa: ajoin eilen donitsipartani pois, koska se näytti niin julmetun idioottimaiselta kuvissa. Ajon aikana tosin huomasin että viikseni olisivat olleet kuin luodut preussilaisen upseerin nenänalusta varten. Noh, oma vika kun synnyin vuosisata liian myöhään :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 08 Heinä 2011 08:36

( viima :superhymy: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 08 Heinä 2011 22:36

Tein tänään itselleni pizzaa. Oli hyvää.

Huomenna aion hengailla kaverin kanssa ja aion ehdottaa, että lähdemme kirpparikierrokselle. Tiedän, että tämä kaverini pitää kirppareista enemmän kuin muut kaverini, joten ehdotuus voi jopa mennä läpi.
Plus että tällä kaverilla on auto, jota voi kierroksella hyödyntää, kun kirpparit on niin kaukana toisistaan. :vihellys:
Lisäks pitäis kokkailla makaronisalaattia huomisillan synttäreille. Eräs työkaverini täyttää vuosia ja pitää nyyttärit. Viimeksi makaronisalaattini oli hitti ja aion nytkin vääntää sitä mukaan otettavaksi. Makaronisalaatti. :kuola:

Kävin sitä paitti töissä tänään kattomassa työvuoroja, koska ens viikolla munkin pitää jo töihin taas. Onneksi sain havaita, että töihin tarttee vasta torstaina, joten melkein viikko lomaa vielä. :pomppu:
Katotaan mitäs viikko tuo tullessaan.. kivaa olla kotonakin välillä, kun on tullut tää alkupuoli vaan reissattua. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 09 Heinä 2011 04:51

Putsasin kotipaikan tiskialtaiden likaveden poistoputket. Olivat täynä kamaa, että altaat ei meinanneet tyhjentyä. Piti avata jokainen liitos lattiaan saakka ja putsata joka palanen erikseen. Joku oli mennyt pesemään kai hiukset kiireissään tiskialtaan yllä. Siitäpä tukkeutuminen oli alkanut.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 09 Heinä 2011 19:12

Kävin sukulaispikkumukuloiden kanssa meren rannalla uimassa. :D Ihanaa oli. :sydän: Sen verran syrjässä on tuo ranta, ettei nytkään paljoa porukkaa ollut. Ihana hiekka ja pitkään matalaa. :sydän: Tuli vihdoin kunnon kesäloma-fiilis!

Pieninkin mukula vihdoin rohkaistui käpöttelemään matalalla ja totta kai juuri ennen lähtöä ymmärsi vesileikkien riemun. :virne: Seuraavalla kerralla päästään varmasti nopeammin tuon mukulan kanssa veteen. :D
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Heinä 2011 20:02

Kesän ensimmäiset punoitukset hankittu. :epäilevä: Ei sitten näköjään tullut laitettua tarpeeksi aurinkorasvaa, kun kävin keskustassa. :( Tähän asti olen sen verran hyvin lätrännyt aurinkorasvalla, että en ole aiemmin saanut punoittavaa ihoa vaan jopa pienen rusketuksen.

No, aloe vera -geeliä iholle. ( :sydän: ) Eiköhän tuo punoitus tuosta laske.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 09 Heinä 2011 23:19

Päivä oli hyvin samankaltainen kuin eilinen, mutta silti hauskempi. Edelleen sisälsi Proustia pihakeinussa, jossa on vähemmän tukalaa kuin muualla, mutta lopulta sekin sama istuma-asento käy paikkojen päälle.

Kahtena iltana olen maannut sängyllä pelkissä alushousuissa kaikkien sähkölaitteiden ollessa pois päältä ja ajatellut, että jos tähän lämpöön ei kuole, niin sithän sitä jää henkiin :hiki:

Ja se hauskempi-osuus oli formuloiden aika-ajot, joista löin vetoa. Vettel on aina paalulla, mutta heti kun löin vetoa, niin eipä ollutkaan. Vedonlyöjän maaginen kuoleman kosketus :piru: Vettelhän oli nyt peräti niinkin huono kuin toinen ja Red Bull vei edelleen paalupaikan, eli muutos oli minimaalinen, mutta juuri sellainen, että rahat (5 euroa) meni Kankkulan Kaivoyhtiön virkistyskassaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 09 Heinä 2011 23:55

Pääsin tänään uimaan.
Meidän mukana on pyörinyt eräs 7-vee jäpikkä rakentamassa ja hänen äitinsä ehdotti uimista. Eivät vaan tienneet missä meilläpäin voi uida, joten Kibagaattori hyppäsi kyytiin - ja järveen :sydän:

Aijjai! Vesi oli ihanaa ja sain tehtyä pieniä venytyksiä. Sain selkää liikkeelle ja nyt pystyy hengittämään.

Huomenna aloitetaan myöhemmin.
Ehdin aamulla katsomaan ainakin yhden jakson Bad Girlsiä :hymyhali:

Ehkä pitäis lukea replojakin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 10 Heinä 2011 02:16

Tein kirpparilla huippulöydön. :)
My Little Pony -muki vuodelta 1986 maksoi 0,50e. Siinä on kuva Cupcake-ponista (joka on muuten suomennettu Paakkelssiksi) Ajattelin, että se saattaisi olla enemmänkin arvoinen, joten ostin sen. Ja muutenkin söpö se on, jos ei arvoa olekaan. Googlettelin kotona ja havaitsin, että kyseessä on keräilymuki. Joskus keväällä huuto.netissä oli myyty samanlainen 22 eurolla, joten hyvät kaupat tein, jos aion joskus jaksaa myydä mukin. :keijo:

Lisäksi löysin paljon muutakin kivaa ja olen innoissani. :pomppu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 10 Heinä 2011 17:55

Krapulaväsymys. :friikki:

Mutta oli hauska ilta. :superhymy: Pitkään aikaan ei olekaan mennyt puoli kasiin asti aamulla.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 10 Heinä 2011 22:58

Lavasteet on melkein valmiit.
Viilaamista vaan :keijo:

Huomenna aloitetaan treenit :täpinä:
Osaankohan mä mun replat :isosilmä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 11 Heinä 2011 00:02

Kävin tänään kaukana maalla istuttamassa semmosen 90 sähkömännyn tainta meetvurstitarhaan :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 11 Heinä 2011 13:55

Eli kuolo kävi tekemässä sähköaitaisen laitumen hevosille? :keijo:

Mä nukuin viime yönä huonosti. :haukotus:
Mentiin nukkumaan josksu puol 1 aikaan ja mä valvoin kolmeen ihan tuskissani, kun oli niin kuuma. Lopulta heitin peiton kokonaan lattialle, sitten pysty jo vähän nukkumaanki, vaikka heräilin pitkin yötä sitte vielä ja ootin, että sais nousta ylös. Lopulta nukuin aamulla sitten melkein kymppiin asti koiranunta, kun mieheke keitteli jo 8 jälkeen kahvia ja katto telkkaria.. Kumma, ettei nyt väsytä enempää. Kummaa oli myös se, että meillä oli makkarin ikkuna koko yön auki ja odotin, että aamuyöllä olis tullu joku vähän viileempi hetki, muttei sitä koskaan tullut.

Lisäksi 5 kiloa mansikoita on nyt pakastimessa. Kävin aamusella ostamassa laatikon, perkasin ne ja pistin pikkuisiin pakasterasioihin. Ihanaa herkutella sitte talvella. :sydän:
Näiden jälkeen kävin vielä apteekissa ostamassa sitruunahappoa ja nyt pesukone hyrrää tuolla taustalla. Saas nähdä lähteekö ketunperseen haju pois.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 11 Heinä 2011 14:07

Niin no ei sentään sähköaitaa, mutta vanhoja sähkölinjan tolppia. Tai siis pätkästyjä semmosia. Oli aikamoinen kaivaminen tonne kivien keskelle, mutta 90 tolppaa 10 tunnissa on aika hyvin kun jokaiselle piti tehä kuitenkin semmonen 70 sentin monttu. Isäntä oli vähän puhki ton rupeaman jälkeen kun se nosteli niitä tolppia monttuihin koko päivän, enkä antanu sille edes huilitaukoa kun tein jo seuraavan montun :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 12 Heinä 2011 14:59

Sadepäivää on kiva viettää fordaillen. :virnu: Tenttikirjat saavat odottaa. Sitä paitsi mulla on hyvä romaanikin kesken.

Oon tässä kolmatta viikkoa vähän niinku kesäleskenä, kun hellu on viettänyt aikaa kotikotonaan kaaaaaukana täältä eli Etelä-Suomessa. Saisi se kyllä tulla jo takaisin. Ristiriitaiset fiilikset - ihanaa kun se tulee, mutta vähän pelottaa. Mitä jos se onkin tykännyt yksinolosta enemmän kuin minusta :o: Toisaalta luulen, että ehkä se on tehnyt sille vain ihan hyvää. Ainakaan se ei ole ollut yhtään ahdistunut, kun ollaan juteltu puhelimen tai tietokoneen välityksellä. Kun silloin ennen sen lähtöä nyt oli vähän mitä oli. Mutta hei, oli sillä kuulemma vähän ikäväkin jo!

Kesätyönikin loppuivat jo. On ollut ihan kivaa kai. Olen nähnyt kavereita ja yrittänyt nauttia yksinolosta välillä onnistuen, välillä ahdistuen. Parasta kesässähän on se, että mennään porukalla johonkin puistoon hengaamaan kauniilla säällä ja sitten jäädään sinne istuskelemaan koko valoisaksi yöksi ja päädytään siitä hassuihin paikkoihin. Tänä kesänä niin ei tosin ole tapahtunut yhtä usein kuin viime kesänä. Harmi. Pöhkö kun olen, olen myös mennyt sekoittamaan unirytmini niin, että heräsin tänäänkin vasta puolenpäivän aikaan. Vähän morkkis on, kun noin pitkään nukkuu, vaikka eipä mulla toisaalta olis pakottavaa tarvetta nousta aiemmin. :hullu:

Odotettavissa tällä viikolla: viikonloppu teltassa korvessa, kivaa musaa, kivoja kavereita, paljon alkoholia, hassuja juttuja. Ihan jees. :superhymy: Vielä kun saisin nämä pari päivää kulumaan. Pitää kai oikeasti lukea siihen tenttiin...
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 12 Heinä 2011 18:23

Olen keskittynyt epäolemiseen eli täydelliseen turhailuun, jossa ei ole edes paljoa hauskaa. Sunnuntaina kuuntelin puolisen tuntia, kuinka Keijo Röyhkä kehui tehneensä 140 biisiä uusimman levynsä sessioissa.

Eilen kuulin uutiset, sään ja Päivän kasvon typerällä kommenttiraidalla varustettuna. :epäilevä:

Lopulta pääsin myöhään maanantai-iltana katsomaan jalkapallo-ottelun Costa Rica-Bolivia. (Tuossa turnauksessa pelaavat Costa Rica, Brazil ja kaikki muut kahvimerkit :P ) Suurta vahingon- tai jotain muuta iloa koin, kun Costa Rica siirtyi ansaitusti 1-0-johtoon. Sen jälkeen bolivialaisilta ajettiin yksi mies ulos ja samasta tilanteesta tuli rankkari. Bolivian maalivahti torjui kuitenkin kahdesti ja lopullinen ratkaisu siirtyi. Sittemmin Bolivialta ajettiin punakortilla toinenkin pelaaja ulos ja se alkoi mennä jo överiksi. Lyödyn pieksämistä...

Mutta siis sunnuntai ja suuri osa maanantaina meni harvinaisen voimakkaassa luovutusmielialassa, minkä vasta toi futis jotenkin laukaisi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 14 Heinä 2011 23:45

Viikko ensi-iltaan :täpinä:

Muutoin on kauhea ressi.
On sellainen "mikään ei v**tu kelpaa, eikä riitä"-tyyppinen tunnelma koko ajan läsnä. Pienet onnistumiset ja replojen muistamiset treeneissä sentään helpottaa, mutta sen ulkopuolella on aika ankeat oltavat.
Toivon niin, että tämä menee enskarin jälkeen ohi. Että kyseessä on vain siihen liittyvää panikointia. Heräilen painajaisiin ja nukun epämääräisessä horteessa. Ei ihan unessa, muttei myöskään valveilla.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron