Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 17 Kesä 2011 06:59

Palautteen antaminen. :epäilevä:

Meiltä opiskelijoilta vaaditaan jokaisella kurssilla kirjallisena aluksi odotukset kurssilta. Pari kertaa kurssin aikana tulee kirjoittaa välipalautetta. Kurssin päätyttyä pitää palauttaa sekä kirjallisessa että sähköisessä muodossa loppupalaute koko opintojaksosta.

Harmi, että kunnollista palautetta ei saa itse mistään. Arvointi ja palaute töistäni on luokkaa "hyvin koostettu ja pohtiva oppimispäiväkirja". Kyllä minä sen tiedän. :friikki:

Uraohjauskeskustelutkin ovat täysin yhdentekeviä. ("Aiotko hakea vaihtoon?" "En." "Ai, no ota tuosta esite.") Välillä menee usko. Ei omaan alaan, mutta kaikkeen muuhun tähän koulutukseen liittyvään.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emeritus » La 18 Kesä 2011 19:57

^ :femmat:
Kaikenlaiset oppimispäiväkirjat, palaute-palautteen-vuoksi -turhuus, "itsesuuntautuva oppiminen" (=suurelta osin opettajien sluibaamista eri nimellä): :epäilevä:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja heartless » Su 19 Kesä 2011 12:03

Ens viikko olis kaupantäteilyä, kivaa vaihtelua tähän oleiluun ja onhan se palkkakin ihan kiva juttu. En oo vieläkään saanut mistään rahaa, vaikka oon ollut työttömänä jo reilun kuukauden. :(
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Ma 20 Kesä 2011 00:18

Loma alkoi perjantaina ja sitä kestää nyt kolmisen viikkoa eteenpäin. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 21 Kesä 2011 09:39

theia kirjoitti:Mä hain vähänniinku ylennystä. Neuvottelijasta neuvojaksi :keijo: ...tuskin mä sitä saan, enkä edes oo ihan varma haluisinko saada, mutta, hainpa kuitenkin.

Höh. En saanut paikkaa, mutta vähän siksi kun tavallaan kieltäydyin siitä. Koska ehkä joskus mahdollisesti on tulossa mulle sopivampi paikka, johon mun esimies on jo mua suositellut. MUTTA, en saa kertoa tätä tietoa eteenpäin, koska olishan se niiiin epäreilua, että jos se paikka joskus tulee hakuun, se on vähän kuin pedattu mulle. Mutta jos se paikka ei koskaan tule hakuun/sellaista paikkaa ei tule, mä jään tyhjän päälle.. Oh, gambling!

Ja sen lisäksi mua ärsyttää ihan yli äyräiden se tyyppi, joka sen paikan sitten sai. Se on ihan keskinkertainen - ts. ei yhtä hyvä kun minä - hommissaan, ja se aina sluibailee työhommista ihme verukkeilla. Ja mä en pääse leijumaan kenellekään, että mä - tavallaan kuitenkin - sanoin sille paikalle ei! Että mä oikeasti oon parempi!!

Nyt lapsettaa, kuten huomaa. Kivaa olla aikuisten maailmassa, kun pitäis käyttäytyä jotenkin säädyllisestikin. HÖH! :huoh:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 04 Heinä 2011 17:59

Niin siis, työsopimusta jatkettiin. :tilt: tai :p

Mut on nyt vaan viskattu tekemään semmosia "tavis"-hommia, vaikka mää oon "erikois"-ihminen. Kylhää noita nyt tekeeeee.... mut en mä saa niistä ittelleni mitään. :sori: No, rahaa tulee pankkiin, työkaverit on ihan mukavia, helppoa hommaa - eipä tartte kamalasti ajatella, mutta....

Jotenkin on vain yleisesti tosi tyytymätön olo. Mut sama olo kai olisi, jos olisin taas iloisesti työttömänä. Sain onneksi vähän kesälomaa kinuttua, mutta nyt harmittaa, että oisinko voinut kinua vähän enemmän ja oonkohan mä liian halvalla töissä ja ja ja....

Kriisi-Nugat. :huoh: Ehkä kaikki olisi mukavampaa, jos vapaa-aikana olisi elämää.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 05 Heinä 2011 14:36

Kuolo kirjoitti:Jepjep! 19 tunnin päivä eilen ja homma ois sit muutamaa pulttia vaille valmis. Työsuojeluvaltuutettu sattu olemaan vuorossa ja kiels tekemään kerralla loppuun asti :epäilevä:
Tää kolmen tunnin unien jälkeen herääminen onkin joo paljon parempi idea :friikki:

Olen huomannut tuon saman, että usein on parempi tehdä homma loppuun vaikka siihen menisikin aikaa selvästi järkevää työpäivää enemmän kuin käydä nukkumassa pari tuntia ja jatkaa sitten. Mulla väsymys tuntuu vaan kertautuvan, jos nukun muutaman tunnin. Onneksi mulla ei ole työsuojeluvaltuutettuja kertomassa, että niin ei saa tehdä.

- - -

Pääsin 10 vuoden yrittämisen jälkeen lopulta tekemään sitä, mitä mä aikuisten oikeasti haluan tehdä eli kääntämään kirjaa. :woohoo:
Tosin se on tällä kertaa vielä tietokirjallisuutta (eikä kauno-) ja ruotsista suomeen (eikä englannista), mutta tämä on silti askel oikeaan suuntaan. Yhteen kirjaan kun saa nimensä, on paljon helpompi markkinoida itseään eteenpäin. Valitettava totuus kuitenkin on, että pelkästään kirjallisuutta kääntämällä ei kunnolla elä - palkkiot ovat sen verran pienempiä kuin asiateksteissä. Mutta jos nyt vaikka edes yhden kirjan silloin tällöin saisi kääntää manuaalien lomassa, olisin onnellinen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 06 Heinä 2011 04:32

Hitto tästähän tulikin just mieleeni tossa pitkää päivää vieneessä hommassa esiintynyt asennusohje. Vähän naureskeltiin sille kun on selkeesti palkattu sikäli ihan pätevä kääntäjä kääntämään moinen pumaska, mutta ei oo kellään tullu mieleen, että oiskohan kenenkään järkevää kattoa tajuaako se asiasta mitään tai sit jonkun asiata tajuavan vähän viimeistellä sitä käännöstä. Oli vähän osilla mielenkiintosia nimiä :virne:

Noin muuten sitä osaa heti arvostaa kääntäjiä paljon enemmin kun on edes yhden pikku jutun koittanu kääntää englannista suomeksi. Tai siis mie tein oikeestaan uusiksi sen finglis-version, jossa oli käännetty vaan sanat, mutta ei lauserakenteita. Oliko muuten vähän kökköä tekstiä :keijo:

Työrintamalla ei sikäli mitään uutta. Pitäs olla jo menossa, mutta piti jäädä kirjottelemaan jotain viestiä johonkin internetsiin :p
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 06 Heinä 2011 12:08

Nyt on taas ilmassa ruman sanan lausumisen aikeita :kiro:

Virma alkaa taas katsomaan ketkä eivät ole käyneet häpihäpihäpizoizoizoi-koulutusta ja olen uhkavyöhykkeessä.

Pähkinänkuoressa tuohon viereen tule joku kovapalkkainen, tätä työtä koskaan oikeasti tehnyt konsultti kertomaan kuinka "asiakas tulee parkkeerata vähintään kolmeksi minuutiksi" ja "yhteistyösymbioosin vuoksi asiakasta tulee kehua jokaisesta tämän oivalluksesta" jne.

Eli jos koskaan olette soittaneet asiakaspalveluun ja teille on huudahteltu iloisesti "tuopas oli hyvin havaittu :)", "kas kun en itse tuota tajunnut :)" ja "anteeksi että olemme olemassa :pillitys: " vieressä oli linsensoitu häpihäpihäpizoizoizoi-kouluttaja.

Sanoin jo viimeksi, että minä tulen töihin, otan vastaan kaiken scheissen, kiiren ja syyn niskoilleni muiden mokista, mutta minä. En. Ala. Murkele. Nuolemaan. Noiden. Per**ttä :gali: ja jos aiotte pakottaa kurssille...noh, joku tulee kärsimään enkä se ole minä.

Voi murkele mitä murkeleen pelletouhua taas, murkele.... :töktök: & :gaah:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja SirPet » Ke 06 Heinä 2011 12:12

Konsultin mukaanko asiakasta pitää odotuttaa määräajan? :o:

Liekö sen tähden että asiakas ehtii kerätä odotellessa hyvän kiukun päälle, eikä hämmentyisi välittömästä vastauksesta? :keijo:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 06 Heinä 2011 12:30

SirPet kirjoitti:Konsultin mukaanko asiakasta pitää odotuttaa määräajan? :o:

Liekö sen tähden että asiakas ehtii kerätä odotellessa hyvän kiukun päälle, eikä hämmentyisi välittömästä vastauksesta? :keijo:

Jep. Alle kolme minuuttia on konsultin oikeasti epäonnistunut puhelu, koska "et parkkeerannut asiakasta" :soosoo: Ja jos et koko ajan puhu asiakkaalle -> epic fail.
Eli kun normipäivänä puheluita tulee oikeasti koko työpäivän eli 8 tuntia, joutuisin siis puhumaan 8 tuntia päivässä ja vieläpä samoja liirumlaarumeita jokaisella asiakkaalle...ei tule toteutumaan.

Kurssin lopuksi on testi, jossa sinun tulee suorittaa kolme täydellistä puhelua putkeen. Jos et onnistu -> ei diplomia :pillitys:

Olen valmis ottamaan riskin jopa potkuista ennen kuin joku murkeleen [5 minuuttia off-line-raivoamista] alkaa neuvoa minulle tätä työtä :epäilevä:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 06 Heinä 2011 19:29

Mr. Smith kirjoitti:Eli jos koskaan olette soittaneet asiakaspalveluun ja teille on huudahteltu iloisesti "tuopas oli hyvin havaittu :)", "kas kun en itse tuota tajunnut :)" ja "anteeksi että olemme olemassa :pillitys: " vieressä oli linsensoitu häpihäpihäpizoizoizoi-kouluttaja.


Voi ei :virne:

Mä olin juuri viime viikolla yhteydessä erääseen tietotekniseen tukipalveluun, jossa tuli juuri senkuuloista settiä, että joku konsultti varmaan istuu vieressä. :keijo: Se oli chat-tuki, joten ne jutut olivat varmastikin vielä kopipeistattuja: "oli ilo auttaa kaltaistasi yhteistyökykyistä asiakasta" ja "on velvollisuuteni palvella kaltaisiasi arvostettuja asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla" tjsp. (ja tämä englanniksi).

Osanottoni Smitille :paijaus: Itse ainakin mieluummin keskittyisin tukikeskusteluissa asiaan enkä kuuntelisi pakkojaarituksia.
Toisaalta tietysti joskus tulee kyllä vastaan asiakaspalveluhenkilöitä, joilta toivoisi edes hieman kohteliaisuutta tai yhteistyökykyä... mutta se on asia erikseen.

Lumikille onnittelut kirjakäännöstilaisuudesta. :D

Omissa työkuulumisissa ei ole hurraamista, tääkin viikko on mennyt toistaiseksi aika lailla harakoille, välillä tietoteknisten ongelmien ja välillä muiden ongelmien takia. Ensi viikolla pitäisi alkaa loma, joten olisi ollut kiva, että olisi sitä ennen saanut tehokkaasti jotain aikaan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 07 Heinä 2011 09:04

Hoidan hommani ja vastaan niin kuin minulle puhelimessa huudetaan, mutta tuollainen @r$nnuolenta on se mihin vedän rajan :epäilevä:

Tahtoisin uskoa olevani meidän deskin House, mutta MTV3:n House-testin mukaan olen Wilson :hullu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » To 07 Heinä 2011 11:28

Mr. Smith kirjoitti:Jep. Alle kolme minuuttia on konsultin oikeasti epäonnistunut puhelu, koska "et parkkeerannut asiakasta" :soosoo: Ja jos et koko ajan puhu asiakkaalle -> epic fail.
Meillä taas on meidän call centerissä meneillään kommunikaatiovalmennus (koko ajan!), joka on oikeastaan ihan kiva. Meillä tosin pitäisi mennä niin päin, että asiakas on enimmäkseen äänessä kertoen omista toiveistaan ja suunnitelmistaan, jotta minä sitten tuotteen/tuotteiden asiantuntijana osaisin tarjota parasta ratkaisua. Keskimääräisesti toivotaan, että puhelu kestäisi min 6 minuuttia, mieluummin rutkasti enemmän. Voin kertoa, että mun keskimääräinen puheaika on n. 3 min/puhelu...

Että ei ihan niinkuin pitäisi, mutta melkein! :D

Mutta dorkaa siis tuollainen tiettyjen/sovittujen fraasien käyttäminen - sehän vaan saa kuulostamaan asian siltä, että kaikki ootte robotteja ja luette käsikirjoitusta. Me no likey.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Yabba » To 07 Heinä 2011 12:43

L-S kirjoitti:Mä olin juuri viime viikolla yhteydessä erääseen tietotekniseen tukipalveluun, jossa tuli juuri senkuuloista settiä, että joku konsultti varmaan istuu vieressä. :keijo: Se oli chat-tuki, joten ne jutut olivat varmastikin vielä kopipeistattuja: "oli ilo auttaa kaltaistasi yhteistyökykyistä asiakasta" ja "on velvollisuuteni palvella kaltaisiasi arvostettuja asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla" tjsp. (ja tämä englanniksi).

Nuo palvelut tosin nykyään toteutetaan aika pitkälti chattiboteilla joko puhtaasti tai "likaisesti" yhdistelemällä sekaan myös onnettomia it-orjia :piru: (missä hitossa on buahhahhaa hymiö?)

Smithille jaksamisia, itse päätin aikoinaan MediaPexin ( :sydän: ) jälkeen että ei ikinä enään "puhelinasiakaspalvelutyötä".
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 07 Heinä 2011 13:00

Yabba kirjoitti:Smithille jaksamisia, itse päätin aikoinaan MediaPexin ( :sydän: ) jälkeen että ei ikinä enään "puhelinasiakaspalvelutyötä".

Sillähän minä tätä linuxia yritän päästä oppimaan, jospa virman sisällä pääsisi sen pariin siirtymään jossain vaiheessa :muahaha:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 07 Heinä 2011 13:18

Yabba kirjoitti:(missä hitossa on buahhahhaa hymiö?)

:muahaha:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 07 Heinä 2011 20:27

Joo ykllä se on varma, että jos miulle joku rupee latomaan jotain selkeesti paperista luettuja tai muuten vaan teennäisiä juttu, lopetan kanssakäymisen siihen. Tai en välttämättä. Jos se sanomalla loppuu, niin sit tietty voi jatkaa. Joku kerta on tullu puhelinmyyjiltä tai aspasta vastaan just jotain vastaavaa ja joka kerta on ruvennu ihan iljettämään. Ja sen kun tietää, että nää on just vaan niiden idioottikonsulttien keksimiä juttuja.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 11 Heinä 2011 21:44

theia kirjoitti: Meillä tosin pitäisi mennä niin päin, että asiakas on enimmäkseen äänessä kertoen omista toiveistaan ja suunnitelmistaan, jotta minä sitten tuotteen/tuotteiden asiantuntijana osaisin tarjota parasta ratkaisua. Keskimääräisesti toivotaan, että puhelu kestäisi min 6 minuuttia, mieluummin rutkasti enemmän. Voin kertoa, että mun keskimääräinen puheaika on n. 3 min/puhelu...



Paljonkos teillä oli minuuttiveloitus? :vihellys: Ehkä teillä pitäisi olla erikseen linjat niille, jotka haluavat kertoa toiveistaan ja unelmistaan jollekin :pahasetä: ja sitten, ne jotka vailla mitään tulevaisuudenvisiota vain soittavat, että "voisitteko antaa yhden tuotteen... ei sillä niin väliä ole... joku vaan... maksaa minkä maksaa... eihän täältä maailmasta mitään mukaansa saa. joo. joo. Anteeks." :(

--

Tuossa Pomo piilossa -sarjassa yksi pomo oli nettitoimitusfirman valituspuhelimessakin vähän aikaa. Siinäkin se varsinainen työntekijä joutui kurssille riittämättömän anteeksipyytelyn takia eikä enää ollut yhtiön palveluksessa, kun "Mitä heille kuuluu nyt?" -osuutta käsiteltiin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 12 Heinä 2011 12:00

Pascal Lemoix kirjoitti:
theia kirjoitti: Meillä tosin pitäisi mennä niin päin, että asiakas on enimmäkseen äänessä kertoen omista toiveistaan ja suunnitelmistaan, jotta minä sitten tuotteen/tuotteiden asiantuntijana osaisin tarjota parasta ratkaisua. Keskimääräisesti toivotaan, että puhelu kestäisi min 6 minuuttia, mieluummin rutkasti enemmän. Voin kertoa, että mun keskimääräinen puheaika on n. 3 min/puhelu...



Paljonkos teillä oli minuuttiveloitus? :vihellys: Ehkä teillä pitäisi olla erikseen linjat niille, jotka haluavat kertoa toiveistaan ja unelmistaan jollekin :pahasetä: ja sitten, ne jotka vailla mitään tulevaisuudenvisiota vain soittavat, että "voisitteko antaa yhden tuotteen... ei sillä niin väliä ole... joku vaan... maksaa minkä maksaa... eihän täältä maailmasta mitään mukaansa saa. joo. joo. Anteeks." :(

Puheluiden hinnat: Lankapuhelimesta 0,0828 /puhelu + 0,07 /min, matkapuhelimesta 0,0828 /puhelu + 0,17 /min :p

No joo, toisaalta, kyllä ne saa kertomaan asioistaan jos vaan osaa kysyä oikeat kysymykset :juoni: ja jos ei kerro, niin ei me pakoteta. Asiakaslähtöistä meininkiä.

Pascal Lemoix kirjoitti:Tuossa Pomo piilossa -sarjassa yksi pomo oli nettitoimitusfirman valituspuhelimessakin vähän aikaa. Siinäkin se varsinainen työntekijä joutui kurssille riittämättömän anteeksipyytelyn takia eikä enää ollut yhtiön palveluksessa, kun "Mitä heille kuuluu nyt?" -osuutta käsiteltiin.

Mutta siis olihan se ihan hirveä se puhelu! Se vaan vittuili sille asiakkaalle. Musta meni vähän yli se normi anteeksipyytely, mutta se sen työntekijän "sä et kuuntele mua" "joo joo sä saat hyvityksen, mä kerroin, haluatko että toistan sen vielä kerran?" oli ihan järkyttävää näin asiakaspalvelija/call center -näkökannasta.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 12 Heinä 2011 18:57

theia kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:Tuossa Pomo piilossa -sarjassa yksi pomo oli nettitoimitusfirman valituspuhelimessakin vähän aikaa. Siinäkin se varsinainen työntekijä joutui kurssille riittämättömän anteeksipyytelyn takia eikä enää ollut yhtiön palveluksessa, kun "Mitä heille kuuluu nyt?" -osuutta käsiteltiin.

Mutta siis olihan se ihan hirveä se puhelu! Se vaan vittuili sille asiakkaalle. Musta meni vähän yli se normi anteeksipyytely, mutta se sen työntekijän "sä et kuuntele mua" "joo joo sä saat hyvityksen, mä kerroin, haluatko että toistan sen vielä kerran?" oli ihan järkyttävää näin asiakaspalvelija/call center -näkökannasta.

Joo, aivan kammottava se "asiakaspalvelija". Kerran törmäsin vastaavalla tavalla käyttäytyvään eukkoon Ärrällä enkä siinä R-kioskin pisteessä käy enää ikinä. Ei tarvii persettä nuolla mut vähän hyviä tapoja ja empatiaa, kiitos.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 13 Heinä 2011 18:17

Emilia kirjoitti:
theia kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:Tuossa Pomo piilossa -sarjassa yksi pomo oli nettitoimitusfirman valituspuhelimessakin vähän aikaa. Siinäkin se varsinainen työntekijä joutui kurssille riittämättömän anteeksipyytelyn takia eikä enää ollut yhtiön palveluksessa, kun "Mitä heille kuuluu nyt?" -osuutta käsiteltiin.

Mutta siis olihan se ihan hirveä se puhelu! Se vaan vittuili sille asiakkaalle. Musta meni vähän yli se normi anteeksipyytely, mutta se sen työntekijän "sä et kuuntele mua" "joo joo sä saat hyvityksen, mä kerroin, haluatko että toistan sen vielä kerran?" oli ihan järkyttävää näin asiakaspalvelija/call center -näkökannasta.

Joo, aivan kammottava se "asiakaspalvelija". Kerran törmäsin vastaavalla tavalla käyttäytyvään eukkoon Ärrällä enkä siinä R-kioskin pisteessä käy enää ikinä.

Lapsuudenkotini paikkakunnalla vaikutti pitkään R:llä karmea täti. Oli aina äkäinen ja tiuskiva. Monet eivät hänen takiaan siellä käyneet. Jotkut kävivät hänen takiaan - ihan vain vittuilumielessä. :p
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Ke 13 Heinä 2011 22:58

Loma onkin nyt sitten tältä erää loppu. :huoh:
Huomenna töihin heti aamusta ensin täyttämään vähän hyllyjä ja sitten iltapäivällä takasi töihin iltavuoroon. Karu paluu arkeen heti puoli seiskalta aamulla, kun herätyskello soi..

Oli kyllä kiva loma. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja elegia » Su 17 Heinä 2011 20:19

Hirveän raskas tämä vaihe, kun esitarkastuksen jälkeen pitäisi korjailla ja lisäillä juttuja graduun.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Su 17 Heinä 2011 21:02

Huomenna taas kaitsemaan nirppanokkaisia teinityttöjä ja tupisevia pikkupoikia, jotka eivät osaa kysyä, vaikka käsketään. Kesätyöntekijät! :sydän:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron