Mikä markkinarako!

Muosk. Siis vihko.

Kaikki olivat ihan järkyttyneitä.

-tyyliin tolle yhdelle myyjälle, joka ei edelleenkään, kolme viikkoa ekan ilmoituksen jälkeen ole saanut vietyä kamojaan hemmettiin remontin alta. Arvatkaa kuka sit on pakkaillut niitä tänään. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Toissa yönä näin unta, että foorumille tuli tieto, että Suvi on kuollutKaikki olivat ihan järkyttyneitä.

Suvi kirjoitti:Oon mä ainakin vielä täällä.

Lopulta kuitenkin tajusimme laittaa kanit pieneen makuuhuoneeseen suljetun oven taakse. Mutta silti oli ongelmia: mitä jos kanit menisivät sängyn tai patjojen alle eikä niitä koskaan löytäisi sieltä.
Tai jos oven olisi avannut, niin ehtisivätkö kissat sillä ovenavauksella huoneeseen sisään. Tämä oli erittäin jännää ja stressaavaa tässä unessa. 

(Jostain saattoi ehkä päätellä, että nimi oli Mikael, mutta ei voi olla varma.
) En kehdannut kertoa tätä kenellekään.
Tunnelma oli joka tapauksessa aavemainen.

. Nauroin aamulla ihan kauheasti kun heräsin ja muistin viettäneeni iltaa mm. tämän näköisten tyyppejen kanssa:
.
veneessä.
Kibaya kirjoitti:Olin viime yönä Kap Verdellä.
Tein siellä teatteriteosta ja olin apulaisohjaaja eräässä tanssiteoksessa. Siinä oli puhallettavia lipputankojaveneessä.
Teatteriteoksen pääosan esittäjän kanssa jäätiin jumiin ulkomaiseen vaateliikkeeseen, koska siellä oli ahdistava tyyppi, joka epäili meidän taitoja. Ei muka osattu leijua oikein. Aikamme kinasteltua leijailtiin alas kolmannesta kerroksesta ihan sen nenän edessä. Se luuli, että meillä oli apuvälineitä mukana![]()
Viimeisessä "kohtauksessa" vedin käsisuihkua perässäni Kap Verden rannalla ja puhuin suomeen puhelimeen. Vastapuoli oli Vuosaaren rannalla odottamassa veden liplatuksen vähenemistä![]()
Aamulla olen ollut hiton kipeä selästäni. Leijuminen teettää semmosta.

Lyyra kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Olin viime yönä Kap Verdellä.
Tein siellä teatteriteosta ja olin apulaisohjaaja eräässä tanssiteoksessa. Siinä oli puhallettavia lipputankojaveneessä.
Teatteriteoksen pääosan esittäjän kanssa jäätiin jumiin ulkomaiseen vaateliikkeeseen, koska siellä oli ahdistava tyyppi, joka epäili meidän taitoja. Ei muka osattu leijua oikein. Aikamme kinasteltua leijailtiin alas kolmannesta kerroksesta ihan sen nenän edessä. Se luuli, että meillä oli apuvälineitä mukana![]()
Viimeisessä "kohtauksessa" vedin käsisuihkua perässäni Kap Verden rannalla ja puhuin suomeen puhelimeen. Vastapuoli oli Vuosaaren rannalla odottamassa veden liplatuksen vähenemistä![]()
Aamulla olen ollut hiton kipeä selästäni. Leijuminen teettää semmosta.
Loistava uni. Pidin erityisesti puhallettavista lipputangoista veneessä. Arvaat varmaan, mitä Freud sanoisi tuosta.
Mutta se oli kuulema paikallinen nähtävyys ja maamerkki 

Yritin ainakin kirjoittaa sitä g ja q:lla ja ilman q-kirjainta tms. (Tuo saattoi tosin liittyä siihen, että kun kirjoitan käsin jotain q-kirjaimeni näyttää g:ltä, mutta ei kai toisinpäin.
) No mutta nyt kuitenkin kyseinen Juicen biisi on soinut päässä jokusen päivän. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa