En ole yhtään rantalomailija, joten ohjelmantäyteinen kaupunkiloma sopi minulle kuin nenä päähän. Tuli kierrettyä Wienin keskustaa ristiin rastiin, tutustuttua useampaankin kirkkoon, joista Votiv-kirkko oli ehdoton suosikkini. Näyttävä ja tunnelmallinen kirkko. Goottityyliä oli käytetty taidokkaasti. Kultaa ei ollut juurikaan käytetty ja lähes ainoat näyttävät koristeet olivat henkeäsalpaavat mosaiikki-ikkunat.
St. Stephanin kirkossa käytiin alhaalla katakombeissa ja ylhäällä tornissa. 
Alppien juurella kävimme samalla reissulla, mutta viimeinen ratasjuna oli jo lähtenyt vuoristoon.
Mutta käytiin sen sijaan katsomassa vesiputousta. Uitin sen viileässä vedessä varpaitani. 
) ja omenaleivos olivat hyviä. Teehuoneen myymälästä lähti mukaan 4 pussia irtoteetä. Mukaanlukien juomaani teetä; miehekkeen juomaa teetä ei valitettavasti ollut saatavilla.

Sovimme, että yritämme toinen toistamme tukien päästä jotenkin läpi.

Sippura kirjoitti:Perinteistäkin perinteisempi rantaloma tiedossa

Mua ei siis reiluun viikkoon täällä näy. Vähän jännittää, miten kaupunkilomaihminen selviää rantalomasta, mutta eiköhän se hyvin mene.
Tampereen hotellissa harrastettiin seksiä jossain ympäröivässä huoneessa ja Helsingissä näin itsensäpaljastavan miehen Holiday Innin ikkunassa. Elimiään vatkaili siinä kaikessa rauhassa rintamasuuntana Elielinaukio
Serranonbroileri oli oikeasti hyvää. Toisin kuin se sotku silloin Vantaalla, josta en muista edes, mitä se oli olevinaan. Neljä eri ihmistä hoiti tilausasioitani, mikä oli vähän ylenpalttista. Kaksi heistä pyysi anteeksi. 
Minulla ei ole lainkaan huonoja kokemuksia kyseisestä sivustosta, miten muilla?
tiger34 kirjoitti:Seuraavaksi olen ajatellun viedä budjettireissaamisen vieläkin uudelle tasolle, eli kokeilla liftaamista. Koska olen tyttö olen kuullut paljon pelottelua ja kauhistelua siitä, että minulle käy varmasti huonosti. Toisaalta olen kuullut monista tytöistä jotka liftaamat menemään ilman mitään ongelmia. Luuletteko että on vaan turhaa pelottelua, oletteko kokeilleet liftaamista? Jenkeissä en ehkä ensimmäisenä lähtis liftaamaan, mutta nyt ajattelin kokeilla aloittaa reitillä Berliini-Amsterdam.

Pvi kirjoitti:Huomenna Vaasaan... jos joku osaa suositella jotain paikkaa, missä lounastaa juna-aseman ja sataman välillä niin olisi huippua!
Jossa ei kyllä tänään (eiku hetki, onko "huomenna" keskiviikko vai torstai?) ole hyvää ruokaa 
löytyy torin laidalta. Eli kun huitasee juna-asemalta ovesta ulos, tai sivusta kadulle, ylittää tien ja lähtee köpöttelemään Astorin ja Omenahotellin välistä menevää puistikkoa (Hovioikeudenpuistikko) eteenpäin, saapuu parin korttelin päästä torille. Katse vasempaan ja Panoraman terassi näkyy kyllä. Huomautukseksi, osa ruuista on seisovassa pöydässä, osa tilataan kassalta. Kassalta tilataan yleensä sellaiset ateriat, mitkä kärsii kohtuuttomasti seisottamisesta. Kasvisvaihtoehdot on herkkuja, mutta kaikki on kuitenkin aina ollut hyvää
Ja vaikka tilaisi jonkun annoksen, niin silti seisovasta pöydästäkin saa syödä, tai ainakin mä olen aina syönyt 

Ja tuo linja jättää parin sadan metrin päähän satamasta, jos ei ole hirveästi pakaasia, niin pystyy kyllä kävelemään. Ja siis näkee jo pysäkiltä sataman, ei voi eksyä. Olisin ehdottanut jopa kaupungista kävelemistä (n. 3 kilsaa), mutta Vaasanpuistikkoa pitkin on tylsä kävellä, enkä jaksanut ruveta selittämään reittiä Hovioikeudenpuistikon ja -puiston läpi, ja se matkatavaramääräkin kengistä puhumattakaan oli epävarmuustekijä 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa