Matkustaminen

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 20 Heinä 2011 10:09

Taas sain todeta, että tykkään sellaisesta matkustamisesta, jolloin olen menossa tekemään jotain.
Siis että matkaan sisältyy joku kurssi tai festari. Kaupungilla pyöriskelyä ja rantsussa makaamista
ehtii tehdä siinä sivussa, erityisesti jos varaa päivän pari ylimääräistä ohjelman lisäksi.

Paljon kivampi olla, kun saa tutustua ihmisiin ja tehdä jotain yhdessä. Siinä tutustuu usein sillai
kivasti, että voidaan viettää yhdessä myös ns. vapaa-aikaa ja tutustua uuteen paikkaan, käydä
syömässä, kuuntelemassa keikkaa... mitävaan.
Reissuun tulee kivasti muhevuutta, kun saa jutella ihmisten kanssa. Se on sitä kulttuurien kohtaamista.
Jos oikein hyvin käy, joitakin tyyppejä saattaa tavata uudelleen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 21 Heinä 2011 19:22

Wienin reissu oli oikein onnistunut. :sydän: En ole yhtään rantalomailija, joten ohjelmantäyteinen kaupunkiloma sopi minulle kuin nenä päähän. Tuli kierrettyä Wienin keskustaa ristiin rastiin, tutustuttua useampaankin kirkkoon, joista Votiv-kirkko oli ehdoton suosikkini. Näyttävä ja tunnelmallinen kirkko. Goottityyliä oli käytetty taidokkaasti. Kultaa ei ollut juurikaan käytetty ja lähes ainoat näyttävät koristeet olivat henkeäsalpaavat mosaiikki-ikkunat. :tipahdus: St. Stephanin kirkossa käytiin alhaalla katakombeissa ja ylhäällä tornissa. :D

Hofburgin linna tuli kierrettyä ulkopuolelta ja sisälläkin tuli kierrettyä näyttelyssä. Sisäänpääsy oli kallis, mutta oli se sen arvoista. Kun malttoi kiertää rauhassa ja tutustua asioihin, sai tietää paljon entisaikojen hovielämästä.

Lisäksi kävimme vuokratulla autolla noin 800 vuotta vanhassa linnassa parin sadan kilometrin päässä Wienistä. Opaspoika oli aika söpö ja mukava. :ahihi: Alppien juurella kävimme samalla reissulla, mutta viimeinen ratasjuna oli jo lähtenyt vuoristoon. :( Mutta käytiin sen sijaan katsomassa vesiputousta. Uitin sen viileässä vedessä varpaitani. :hullu:

Haas & Haas -teehuone oli myös yksi reissun kohokohdista. Sisäpihan katoksessa oli mukava kiireetön ja rauhallinen tunnelma. Bambutee ( :sydän: ) ja omenaleivos olivat hyviä. Teehuoneen myymälästä lähti mukaan 4 pussia irtoteetä. Mukaanlukien juomaani teetä; miehekkeen juomaa teetä ei valitettavasti ollut saatavilla.

4 päivää sujui oikein mukavasti. Tosin viimeisenä päivänä alkoi vatsataudin oireita ilmetä ja nyt olenkin sitten sairaslomalla kotona. :(

Tämän pidempää reissuraporttia en tästä reissusta taida kirjoittaa. :sori:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 30 Heinä 2011 19:58

Maanantaiaamuna on sitten tarkoitus ottaa nokka kohti Kööpenhaminaa, siitä siirtyä sitten Kristianstadiin ja palata jälleen Köpikseen. Saa nähdä, mitä turvatarkastuksista taas tulee, kun minä olen tunnetusti poliisikoiran vanha tuttu ja matkaseurakin on kertaalleen aiheuttanut hälytyksen Helsinki-Vantaalla. :hämillään: Sovimme, että yritämme toinen toistamme tukien päästä jotenkin läpi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Shay » La 30 Heinä 2011 21:27

Lentokenttäputka ja kumihanskat. :virnu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Heinä 2011 22:45

Mutkin tutkittiin aika tarkasti kun tulimme Itävallasta takaisin. Täti kävi vartalon tarkasti läpi ja kengät skannattiin. Kumihanskaosastolle asti en kuitenkaan päässyt.

Olin sitten laittanut päälleni rintsikat, joissa oli metallia. :töktök:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 30 Heinä 2011 22:49

Musta testattiin jäänteet räjähteistä Uudessa-Seelannissa ja Australiassa. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 03 Elo 2011 09:12

Alamme olla reissumme puolivaelissae. Suurempia vastoinkaeymisiae ei ole sattunut. Olen nukkunut oeisin ja ollut hereillae paeivisin.
:jami:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 03 Elo 2011 11:36

Jään odottamaan huikaisevaa matkarapsaa.

Mä matkustin puistoon minilomalle. Aurinkoa ihottuman varalle, radiota korville ja postiluukusta kolahtanut Pirkka selailtavaksi.
Jee!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja skray » Ke 17 Elo 2011 09:43

Mun oli tarkotus lähteä kaverin kanssa johonkin reissuun ens viikolla, kun meillä kummallakin on vapaata, mutta ei mulla ookaan varaa lähtee mihinkään. Harmittaa ihan vietävästi. :huoh:
Olis ollu kiva lähtee johonki vähä irrottautumaan arjesta.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ke 07 Syys 2011 23:43

Kaksi ikävää sadepäivää luvassa... Miltä kuulostaisi nojatuolimatka Afrikkaan? :popkorni:

Olen ihastunut tähän blogiin: http://www.thebigafricacycle.com

Tyyppi pyöräilee pitkin poikin Afrikkaa parisen vuotta. Toisin kuin 90% matkablogeista tämä tempaa mukaansa! Kuvatkin ovat ihania... Jos haluaa vain pienen maistiaisin, kannattaa alkaa lukea Kongon kohdalta. Outo maa, outoja kokemuksia.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina
 
Viestit: 541
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 01:41

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Emilia » To 22 Syys 2011 18:14

Lennot ja hotelli hoidettu!

London, here I come!

:jami:

20.10. lähtö, sää varmaan "suosii" mutta aivan sama, kun aion olla enimmäkseen sisätiloissa. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Syys 2011 08:15

Hauskaa matkaa jo näin etukäteen! :hymyhali:
Lontooseen haluaisin minäkin uudestaan, pitää nyt katsoa koska sinne pääsisi.. mietittiin tässä miehekkeen kanssa ensi kesää, kunnes tajusin ihan äsken, että siellähän on ne olympialaiset ja hinnat varmaan katossa koko kesän. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 08 Loka 2011 12:27

Syysloman reitit ja kohteet selvät. Tällä kertaa lomakaupungit ovat Tampere ja Espoo ja edelleen hyväksi havaitun kaavan mukaan tutustun paikallisiin jäähalliolosuhteisiin ja yövyn Sokos Hotelleissa (Villa ja Tapiola Garden). :D

Joskus voisi kaavoja muuttaakin, mutta nyt ei pysty. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Sippura » La 08 Loka 2011 23:33

Perinteistäkin perinteisempi rantaloma tiedossa - Gran Canaria ensi keväänä. Aurinkoa ja lämpöä :sydän:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 09 Loka 2011 21:37

Sippura kirjoitti:Perinteistäkin perinteisempi rantaloma tiedossa

:femmat:
Yöllä lähtö kohti lämpöisempiö maita. :D Mua ei siis reiluun viikkoon täällä näy. Vähän jännittää, miten kaupunkilomaihminen selviää rantalomasta, mutta eiköhän se hyvin mene.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 15 Loka 2011 17:47

Seksimatkalta palattu :friikki: Tampereen hotellissa harrastettiin seksiä jossain ympäröivässä huoneessa ja Helsingissä näin itsensäpaljastavan miehen Holiday Innin ikkunassa. Elimiään vatkaili siinä kaikessa rauhassa rintamasuuntana Elielinaukio :kauhistunut:

--

Itse matka oli ihan hauska, vaikka Tampereella olikin jäätävän tuulista. Se osa meni vähän sellaisessa perusmeiningissä, vaikka ihan hyvä oli lähteä. Toinen päivä matkustamisessa oli hauskempi niin kuin usein onkin, kun arjen ajatukset ovat vähän jääneet taa. Tapiola Gardenissa sain respassa ystävällistä opastusta ja sen Sevilla oli melko hidas ensi alkuun, mutta sitten toimi melkein kuin ravintola. :virnu: Serranonbroileri oli oikeasti hyvää. Toisin kuin se sotku silloin Vantaalla, josta en muista edes, mitä se oli olevinaan. Neljä eri ihmistä hoiti tilausasioitani, mikä oli vähän ylenpalttista. Kaksi heistä pyysi anteeksi. :hämillään:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja tiger34 » Ke 19 Loka 2011 18:36

Heippa! Pakko liittyä tähän keskusteluun. Olen matkustellut paljon, mutta lähinnä Amerikassa ja Euroopassa. Asunut puoli vuotta Jenkeissä ja tällä hetkellä majailen Berliinissä. Parasta matkustamisessa on ollut uusien ihmisten tapaaminen, niinkään nähtävyydet eivät minua kiinnosta.. Asuin Berliinissäkin viikkoja ennen kuin näin tuomiokirkon tai muita perinteistiä nähtävyyksiä. Onko täällä muita sohvasurffaajia? Sen kautta olen löytänyt parhaat ystäväni maailmalta ja on jotenkin niin turvallinen olo kun tietää että minne tahansa meneekin, on aina joku paikka missä yöpyä. :) Minulla ei ole lainkaan huonoja kokemuksia kyseisestä sivustosta, miten muilla?

Seuraavaksi olen ajatellun viedä budjettireissaamisen vieläkin uudelle tasolle, eli kokeilla liftaamista. Koska olen tyttö olen kuullut paljon pelottelua ja kauhistelua siitä, että minulle käy varmasti huonosti. Toisaalta olen kuullut monista tytöistä jotka liftaamat menemään ilman mitään ongelmia. Luuletteko että on vaan turhaa pelottelua, oletteko kokeilleet liftaamista? Jenkeissä en ehkä ensimmäisenä lähtis liftaamaan, mutta nyt ajattelin kokeilla aloittaa reitillä Berliini-Amsterdam. :)
tiger34
 
Viestit: 11
Liittynyt: Ke 19 Loka 2011 18:28

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 19 Loka 2011 18:48

tiger34 kirjoitti:Seuraavaksi olen ajatellun viedä budjettireissaamisen vieläkin uudelle tasolle, eli kokeilla liftaamista. Koska olen tyttö olen kuullut paljon pelottelua ja kauhistelua siitä, että minulle käy varmasti huonosti. Toisaalta olen kuullut monista tytöistä jotka liftaamat menemään ilman mitään ongelmia. Luuletteko että on vaan turhaa pelottelua, oletteko kokeilleet liftaamista? Jenkeissä en ehkä ensimmäisenä lähtis liftaamaan, mutta nyt ajattelin kokeilla aloittaa reitillä Berliini-Amsterdam. :)


Itse en ole liftannut kuin Suomessa, jonkun parisen sataa kertaa ja koskaan ei ole mitään sattunut. Mutta monta kaveria on matkustelleet paljonkin Euroopassa liftaten eikä keltään ole kuullut mitään negatiivista, kuulemma siellä sujuu liftaaminen paremmin kuin täällä Suomessa, jossa kaikki on ihan möllejä, joka nyt varmaan johtuu siitä, että on kovin harvinaista nähdä joku liftaamassa. Joku liftikyyti sanoikin, että on kiva, että saa täällä Suomessakin joskus ottaa liftarin kyytiin, kun ulkomailla niitä näkyy koko ajan.
Että kyllä mä sanoisin, että turhaa pelottelua, tietysti aina voi käydä jotain, mutta voihan se lentokonekin tipahtaa. Että kyllä mä ainakin uskaltaisin lähteä, ainakin jos olisi seuraa messiin :)

Voi kun ois kiva itsekin lähtee taas liftaa johonkin, mutta nykyinen elämäntilanne ei oikein oo niin suotuisa sellaisella toiminnalle enää :virne:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 19 Loka 2011 19:49

sen ainoan kerran kun olen liftikyytiin noussut niin kuskina oli setä, joka ryhtyi ehdottelemaan että mentäiskö kuitenkin hänen luokseen. Mitään ei kyydin aikana kuitenkaan sattunut vaan päästiin ulkomaalaisen ystäväni kanssa perille. (ystävä oli nostanut peukun pystyyn, kun ei jaksanut kävellä)
Kun oltiin perillä lähdettiin kävelemään kauemmaksi, mutta huomasin, että tyyppi hetken aikaa seisottuaan nosti lukitun polkupyörän takakonttiin ja lähti ajamaan.
Otettiin rekkari ylös ja soitin poliisille. Sinivokkosilla ei ollut mitään kiireellistä tekemistä, niin he kävivät hakemassa pyörän takaisin oikealle omistajalleen.
Että nyt kun mulle on osunut kummallinen liftauskeikka, niin voinko olettaa, että mun ei tarvitse pelätä lento-onnettomuutta?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja tiger34 » To 20 Loka 2011 12:35

Amsterdamista ei näytä sohvasurffausta löytyvän näin lyhyellä varoitusajalla. Hmm, kuitenkin haluttais liftaamisenki lisäksi pitää budjetti pienenä. Kaveri ehdotti tämmöstä sivua ( http://www.wimdu.fi ) jossa on vähä sama idea että majoitutaan paikallisten luo, mutta pitää jotain maksaa. Onko kokemuksia? Tollasia on varmaan muitakin..
tiger34
 
Viestit: 11
Liittynyt: Ke 19 Loka 2011 18:28

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 26 Loka 2011 01:21

Huomenna Vaasaan... jos joku osaa suositella jotain paikkaa, missä lounastaa juna-aseman ja sataman välillä niin olisi huippua! Matkan olisi tarkoituksena jatkua lautalla Umeån suuntaan. Jos jollakin on paikallistietoa, niin olisi kiva tietää, meneekö keskustasta busseja satamaan, vai pitääkö käyttää taksia. Netistä en löytänyt moista mahdollisuutta.

Saa muuten nähdä, että miten tuon laivan kanssa käy, kun eivät ole vastanneet minun sähköpostiin jossa tiedustelin hintaa ja olisin ostamassa lippua. Matkatoveri oli käynyt jonkinlaista kirjeenvaihtoa jonkun varustamon edustajan (ainakin oletetun) kanssa. Mulla piäisi olla sama sähköpostiosoite, vaan tiedä häntä.
Hiukka on jännitystä elämässä nyt.

Mutta kiva lähteä vähän matkalle.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja skray » Ke 26 Loka 2011 10:32

Tervetuloa Vaasaan!

Lounastaa voi esim. juna-asemaa vastapäätä olevassa Amican ravintelissa. Perusruokaa perushintaan, jaksaa sitten ainakin pitemmälle kuin jollain hampparilla. Ja onhan noita ravintoloita muuten joka lähtöön.. hesen ja mäkin kautta amarilloon ja hienompiinkin asti.. siitä vaan valkkaamaan torin ympäriltä.
Amican ravintola Minttu sijaitsee Omenahotellin ja Postin kanssa samassa rakennuksessa. Sitä ei voi olla huomaamatta, kun tulee asemalta.
Busseista en ole niin varma. Yritin tuossa paikallisliikenteen sivulta katsoa, mutta mitään bussia sataman kautta suoranaisesti ei näytä olevan. Linja 5 (kaupungintalolta) menee kyllä Vaskiluodon kautta, jossa satama on, mutta en tiedä meneekö se sataman kautta ja jos ei mene, niin kuinka pitkä matka olis kävellä siitä pysäkiltä sinne satamaan..
Kaupungintalolle pääsee kuitenkin kätevimmin niin, että lähdet asemalta ulos tullessa suoraan eteenpäin (Hovioikeudenpuistikko) ja jatkat kunnes vasemmalla puolella on keltainen kaupungintalo. Se tulee torin jälkeen, ennen kirkkoa kuitenkin.
Ja jos et halua bussia yrittää, niin taksitolppa on siinä Omenahotellin vieressä heti.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 26 Loka 2011 11:26

Pvi kirjoitti:Huomenna Vaasaan... jos joku osaa suositella jotain paikkaa, missä lounastaa juna-aseman ja sataman välillä niin olisi huippua!


Öö... mun työpaikalla oleva ruokala :keijo: Jossa ei kyllä tänään (eiku hetki, onko "huomenna" keskiviikko vai torstai?) ole hyvää ruokaa :norsu:


Vaasan paras lounaspaikka sattuu olemaan juna-aseman ja sataman välillä. Panorama :sydän: löytyy torin laidalta. Eli kun huitasee juna-asemalta ovesta ulos, tai sivusta kadulle, ylittää tien ja lähtee köpöttelemään Astorin ja Omenahotellin välistä menevää puistikkoa (Hovioikeudenpuistikko) eteenpäin, saapuu parin korttelin päästä torille. Katse vasempaan ja Panoraman terassi näkyy kyllä. Huomautukseksi, osa ruuista on seisovassa pöydässä, osa tilataan kassalta. Kassalta tilataan yleensä sellaiset ateriat, mitkä kärsii kohtuuttomasti seisottamisesta. Kasvisvaihtoehdot on herkkuja, mutta kaikki on kuitenkin aina ollut hyvää :sydän: Ja vaikka tilaisi jonkun annoksen, niin silti seisovasta pöydästäkin saa syödä, tai ainakin mä olen aina syönyt :o:

Laivaliput voi ostaa netin kautta, puhelimitse tai satamassa. RG-Linella on kuppaset, mutta ihan kattavat sivut kyllä. Normilippu kustantaa 65,- yhteen suuntaan + mahdollinen sanktio 10 euroa, jos ostaa lipun muualta kuin netistä.


Bussilla pääsee aika lähelle satamaa (jeebus kun olikin sekavat sivut paikallisliikenteellä). Satama sijaitsee Vaskiluodossa, minne menee linja nro 5, kaksi eri liikennöitsijää ajaa, aikataulu 1 ja aikataulu 2. Bussi lähtee läheltä Panoramaa, eli sieltä ulos tullessa kääntyy vasemmalle ja seuraavassa korttelissa (toisella puolella tietä) onkin kaupungintalo, niin sen kyljestä. Ainakin toiselle linjalle pitää sanoa menevänsä sataman suuntaan, muuten ei kierrä sitä kautta.


Toivottavasti en ole myöhässä tämän kanssa :p


Möyks, miten en huomannut Skrayn vastausta ollenkaan... Amica :kieli: Ja tuo linja jättää parin sadan metrin päähän satamasta, jos ei ole hirveästi pakaasia, niin pystyy kyllä kävelemään. Ja siis näkee jo pysäkiltä sataman, ei voi eksyä. Olisin ehdottanut jopa kaupungista kävelemistä (n. 3 kilsaa), mutta Vaasanpuistikkoa pitkin on tylsä kävellä, enkä jaksanut ruveta selittämään reittiä Hovioikeudenpuistikon ja -puiston läpi, ja se matkatavaramääräkin kengistä puhumattakaan oli epävarmuustekijä :keijo:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 26 Loka 2011 11:37

Kiitos ihana!
Kohta ollaan Vaasassa ja lähdetään katsomaan, mitä missä ja miten.
Aika hauskaa!
Matkaseura on suunnitellut pistäytyvänsä jossain museossakin.
Hurjan tehokasta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Matkustaminen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 26 Loka 2011 15:20

Asemanvierusravintolassa oli uunimakkaraa, lihakastiketta ja kesäkeittoa. Ei napannut minun kasvissyöjäseuraan. Mentiin sitten eteenpäin. Tie vei vanhaan puutaloon, jossa on käsityökauppa ja lounasta. Salaatti maistui hyvälle ja katkarapupasta oli kelpoa.
Jälkiruoaksi otin suklaakakkua, jossa oli minttuinen vivahde.

Koska ruoka oli hyvää, sää kaunis ja ravintolan seinillä tilkkutöitä tyydyttämään taiteennälkää päätettiin kävellä satamaan. Laiva lähti just. Menen kurkkimaan merta...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa