Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 03 Kesä 2008 17:22

Nyt alkaa vihdoin viimein näyttää uusi kämppä melkein kodilta. Pari juttua täältä vielä puuttuu (esim. kenkäteline) mutta kyllä täällä jo asuu. Koti :hymyhali:

Tällä viikolla ei ole tiedossa mitään erikoista. Kai.
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 03 Kesä 2008 22:07

Neloselta tulee jotain ihan outoa ohjelmaa... :friikki: Kanava vain sattui olemaan päällä. Tsiisus.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 04 Kesä 2008 04:14

Meitsi muuttaa tänään!

Tosin vain viereiseen huoneeseen, mutta halvempi vuokra ja kokolattiamatoton lattia houkuttavat hurjasti. Kaihtimetkaan eivät ole auttamattoman pölyiset, kuten nykyisessä huoneessani.

Hiphei! Tosin vielä parempi olisi muuttaa kokonaan pois tästä talosta. Ehkä myöhemmin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 04 Kesä 2008 09:28

Farkuista hajosi juuri vetskari, miehitys on niin pieni että en pääse vaihtamaan housuja kotiin ja kenelläkään ei ole hakaneulaa.

Kivakiva :friikkipeukku:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 04 Kesä 2008 09:33

Mr. Smith kirjoitti:Farkuista hajosi juuri vetskari, miehitys on niin pieni että en pääse vaihtamaan housuja kotiin ja kenelläkään ei ole hakaneulaa.

Vilkaisepa ensiapukaappiin. Ensiapupakkauksissa ainakin yleensä on hakaneulojakin, toivottavasti kaapissakin.
Purple

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 04 Kesä 2008 09:33

Mr. Smith kirjoitti:Farkuista hajosi juuri vetskari, miehitys on niin pieni

:paijaus:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 04 Kesä 2008 10:03

Galileo kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Farkuista hajosi juuri vetskari, miehitys on niin pieni

:paijaus:

:epäilevä:

Kaikkihankkiva ja -osaava keskushenkilömme käy hankkimassa minulle hakaneulan. Ensiapu-kaapista löytyy vain laastaria, aspiriinia, joditabletteja sekä köysi ja saippuaa.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 04 Kesä 2008 10:17

Mr. Smith kirjoitti:
Kaikkihankkiva ja -osaava keskushenkilömme käy hankkimassa minulle hakaneulan. Ensiapu-kaapista löytyy vain laastaria, aspiriinia, joditabletteja sekä köysi ja saippuaa.

Köysi lienee äärimmäista ahistusta varten?
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja theia » Ke 04 Kesä 2008 10:52

Mä vaan haluan ilmoittaa, että työ ootte hassuja. :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja SirPet » Ke 04 Kesä 2008 11:08

theia kirjoitti:Mä vaan haluan ilmoittaa, että työ ootte hassuja. :virne:

Varmasti paras työasia pitkään aikaan! :sekopää:
SirPet

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 04 Kesä 2008 11:28

Nyt olis muuten hurjan kiva, jos olisi joko oikea piha tai edes parveke, joka ei jäisi varjon puolelle (kuten meillä). Haluan ihan hurjasti ulos aurinkoon istumaan ja ruskettumaan! Tuohon talon pihallekaan ei oikein viitsis mennä naapurin mummoja järkyttämään. Ja rannalle en kehtaa lähteä yksin. Heppu tulee vasta iltapäivällä ja on varmaan niin väsyksissä, ettei jaksa lähteä mihinkään.

:huoh: Miksi kaikki auringonotosta tykkäävät kaveritkin on kotikotona kesän?
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 04 Kesä 2008 12:01

Good news, everyone!

Sain luvan käydä vaihtamassa housut ja nyt olen onnellisesti uusissa farkuissa...jotka painavat ilkeästi selässä hermoa.

Voi voi ihmislapsen koettelemuksia kivipestyjen farkkujen maailmassa :huoh:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 04 Kesä 2008 13:44

Tuossa tulikin draaman koko kaari :p

Ensimmäinen kesälomaviikko menossa ja saa vain olla öllöttää. :virnu: Mikäs siinä! Pitänee keittää iltapäivätsufeet ja naatiskella terassilla auringonpaisteessa hyvän kirjan seurassa. Ärrältä nappasin illalla pari vilmiä, joista toinen pitäisi vielä katsoa tänään: Alien vs. Predator 2 :epäilevä: Koska isäntä ei ole kotona, ei viitsi vuokrata niitä oikeasti hyviä leffoja...
Fantsu

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 04 Kesä 2008 14:50

Fantsu kirjoitti:Ärrältä nappasin illalla pari vilmiä, joista toinen pitäisi vielä katsoa tänään: Alien vs. Predator 2 :epäilevä: Koska isäntä ei ole kotona, ei viitsi vuokrata niitä oikeasti hyviä leffoja...

Tuo oli kyllä aika kamala raina :friikki: Ja mä sentään olen vannoutunut Alien-fani ja pidän Predatoreita kulttileffoina :pahis: Ygösen pystyi vielä katsomaan ja jopa hitusen nauttimaankin, mutta tuo... :epäilevä: Toivottavasti jää tuohon tuo raiskaaminen.

Mukavia elokuvankatseluhetkiä! :pahis:

Ilmoittelen, että kyllästyin työntekoon ja olen norkoillut täällä melkein koko päivän, vaikka töitä olisi paljonkin rästissä. Einapeksimän tuli kylään.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 04 Kesä 2008 15:27

Aurora B. kirjoitti:Ilmoittelen, että kyllästyin työntekoon ja olen norkoillut täällä melkein koko päivän, vaikka töitä olisi paljonkin rästissä. Einapeksimän tuli kylään.

Einapeksimän on täälläkin ollut tehokkaasti koko päivän.
Jos vielä hetken häärisi täällä ja näyttäisi olevan edes fyysisesti paikalla, luulisi sen riittävän.
Onneksi on tänään lauluharkat, jotka on tällä hetkellä se paras juttu viikossa. Seuraavana tulee näytelmäharkat, jotka on huomenna :D.

Enää 5 aamua herättävänä ja sitten :sydän: :sekopää:. Ihan vain theian hermoja säästääkseni en sano enempää. Raasu sai osansa maanantaina :paijaus:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 04 Kesä 2008 17:46

Ihmiseksi, joka ei pidä puutarhanhoidosta, olen kiertänyt tänään turhan monta puutarhaa.
Kierroksen saldona 18 pelargoniaa kotiintuomisina, vaikka en liiemmin niistä piittaakaan.

Lisäksi kaverit pistävät rahansa mieluummin 200 euron merkkilaukkuihin kuin mukaviin kesätapahtumiin mun kanssa.
("No kun tällainen aito merkkituote on sijoitus, jonka arvo säilyy." Niivvarmaan, kaikki niiden merkkituotteet ovat hajonneet paljon aiemmin kuin minun sittarilaatuni.)

Pyh. :nirppa:
Maija

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 04 Kesä 2008 19:19

Aurora B. kirjoitti:
Fantsu kirjoitti:Alien vs. Predator 2 :epäilevä:

Tuo oli kyllä aika kamala raina :friikki: Ja mä sentään olen vannoutunut Alien-fani ja pidän Predatoreita kulttileffoina :pahis:

Jep - alku on todella lupaava... :friikkipeukku: Metsästäjäisän käden irtoaminen sai aikaan hyvät hörönaurut, mutta teinix-osaston esittely hyydytti nopeasti. Huoh. Toivottavasti tämä on sarjan viimeinen elokuva.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Alex » Ke 04 Kesä 2008 19:21

Kävin optikkoliikkeessä ja nyt aloittelen elämää ilman silmälaseja. Piilareilla mennään jatkossa ainakin osa ajasta.
Seuraavaksi sitten pitää lähteä aurinkolasiostoksille :viileä:
Kuva
Alex

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 04 Kesä 2008 20:41

Nostin rahaa Töölönkadulta ja latasin sitä matkakorttiini Runeberginkadulla. Ostin pastilliaskin samalla. Aurinko paistoi ja kävellessäni Kisahallin ohi, mietin kuinka mukavasti sentään voi mennä, vaikka joskus näyttäisikin huonolta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 04 Kesä 2008 21:25

Oltiikohan me Pascalin kanssa samaan aikaan Kisiksellä?
Minä päätin lähtä ulos käveleskelemään, kun ei tuntunut
saavan mitään aikaiseksi. Mukavata oli. Kai sitä voisi
ensikerralla laittaa lenkkikengät jalkaan ja koittaa samaa
hölkäten.
Paperihommaa olisi, mutta kai minä niihin perehdyn sitten
huomenna. Niin ja sisutamista... mutta siitä menen itkemään
toiseen ketjuun. (nähdään pian siellä)
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 04 Kesä 2008 21:44

Palautin edelliset vilmit ja nappasin samalla kaksi uutta: Juno ja Nanny Diaries. Ensimmäistä olen oikein odottanut, toinen on mielijohde. Jumituin vaan katsomaan Monty Pythonia Teemalta - Chapman-jutut kiinnostaa aina.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 04 Kesä 2008 21:58

Kaveri kandiutui tänään ja menimme juhlistamaan sitä ruokailun merkeissä. Sen jälkeen luonnollisesti sulatteluolut Kerpan terasilla. Nyt olen ballo. :umpfh:

Noin niinku muutoin on menossa terveysruoka-aika. Talven syömättömyydestä ja laihtumisesta pelästyneenä aloin tunkea itseeni ensihätään hiilariherkkuja, ja se sitten tietenkin jäi päälle. Addikti minussa riemastui, mutta nyt sen nitistän taas. Ei siis karkkia, sipsejä tahi kakkusia ja muita leivonnaisia enää. Jäätelön suon vielä itselleni, kerran viikossa. Kaiken järjen mukaan, jos pidän liikuntamäärän ennallaan, pitäisi vararenkaan karista pikavauhdilla pois. Wish me luck. :pepsodent:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 04 Kesä 2008 22:09

LazyBastard kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:

Köysi lienee äärimmäista ahistusta varten?

:raps:
Oliskohan meidän ensiapukaapissa köyttä...
huono...

Galin yhden hyniön -viesti sai kyllä nauramaan ääneen. :D

Omat ilmot on taas vähissä. Hajottaa..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja viima » To 05 Kesä 2008 00:04

Ärsyttävää, miten iltaisin on hankala ostaa yhtä (1) tuoretta sämpylää. Lähikaupassa ne mätetään aina pusseihin, missä niitä on ihan liian monta, ja äsken Kampissa käydessä kauppaneiti ehti juuri ottaa ne pois vitriinistä, vaikka kauppa oli vielä melkein vartin verran auki. Hmph.

Olen lomalla, ja olen yrittänyt lukea. Koska kotona lukemiseen on hankala keskittyä (kuten juuri nyt, kun olen tässä tietokoneella), olen uutena lukutekniikkana hyödyntänyt kuukausikorttiani ja istunut lukemassa busseissa ja raitiovaunuissa. Samalla kuulee, mitä ihmiset oikeasti keskustelevat asioista. Esimerkiksi eilen illalla raitiovaunussa matkannut täti päivitteli, miten "koko päivä meni workshopissa, ja jotkut jäi sinne vielä syömään dinneriäkin sen jälkeen". Tai joitain päiviä aiemmin nuorehko naishenkilö iloitsi puhelimessa, kuinka "Mamma, jag fick en stipendi en jumppa!"

Eilen kävin myös lueskellessani maistamassa meritunnelmaa Katajanokan rannassa, ja huomasin pian unohtuneeni ihmettelemään että miten siitä meneekin niitä laivoja ohi kyllä ihan koko ajan. Laivojen ohessa joku setä tuli toisen sedän kanssa keskusteltuaan kertomaan, että toinen setä on hullu jota pitää varoa ja ryösti hänet, ja että hänen pitäisi nyt pian löytää Silja Linen terminaali jotta hän pääsisi huomiseksi töihin telakalle Norjaan, ja alkoi lappaa kolikoita että lähtisin jalkaisin näyttämään, missä se Siljan terminaali on. Tiedusteluuni laivan määränpäästä ja siitä, miten sillä Norjaan pääsee, setä ei osannut sanoa mitään, vaan jatkoi kolikoiden tyrkyttämistä, mitä pidin hienoisesti jotenkin epäilyttävänä sen epämääräisen selittelemisen ohessa. Havaittuaan, etten ole aikeissa persustani penkistä nostaa, setä keräsi kolikkonsa ja poistui paikalta, huudellen perään jotain norjalta kuulostavaa. Yritä nyt tällaisten kanssa sitten johonkin konnotaatioihin keskittyä. :sekopää:
viima

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 05 Kesä 2008 00:27

Luovuus on palannut.

Ihan jees juttu sinällään kyllä, mutta sen mukana tulee myös ahdistus. Ahdistus siitä, ettei todellakaan oo mitenkään aikaa toteuttaa ihan kaikkea, mitä mielessä liikuu. Nytkin mielessä pyörii volkkariin ihan ometekoset takavalot ja Renault Muna, joka on kyl ehkä ihan pakko toteuttaa.

Ehkä tää nyt tästä jahka opin vähän rauhottumaan. Tossa meinasin nimittäin saada hepulin kun katoin ameriikan hotrodia jimiltä. Hitto miekii haluan luoda taas jotain!
Kuolo
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa