Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 27 Syys 2011 18:57

Argh risoo kaikki tyhmät ihmiset.

Me oltiin jätetty tuollainen istuttava kaivuri meidän taloyhtiön hiekkalaatikolle, kun ei sitä hiekkalaatikko oikeastaan käytä kuin me,
koska tässä talossa ei asu ketään muita lapsia. Yläkerrassa asuvalla naisella käy kyllä välillä kolme muksua kylässä ja ne on nyt ilmeisesti pistäneet
sen kaivurin paskaksi. Ja sen verran solmuun kuitenkin, ettei se ihan normaalileikistä, mitä vastaan mulla ei ois mitään, ole mennyt.
tekis mieli mennä rähisee sinne, mutkun en uskalla :hullu:

Ja toinen juttu, porukat oli olleet viikon reissussa ja vieneet niiden kissan ukin luokse hoitoon, ukki asuu maalaistalossa keskellä metsää.
Kissa oli ulkokissa ja sai sielläkin mennä sitten vapaasti. Ukki oli sitten yhtenä päivänä katsellut, että kissa menee tohon suuntaan ja vähän ajan päästä sieltä suunnalta oli sitten kuulunut kolme laukausta ja eipä oo kissaa näkynyt sitten sen jälkeen eikä varmaan kannata toivoakaan, että olisi vaan jollain pidämmällä reissulla :(
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 27 Syys 2011 19:15

Jopas Annis on joutunut inhoittavien ihmisten läheisyyteen. :isosilmä: :paijaus:
Ja kissaparka. :(

Sähän voisit naapurisovun nimissä tehdä siitä kaivurista rikosilmoituksen. :aukku:
(Tosin voihan se olla joku ohikulkijakin, joka sen on potkinut hajalle..)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 27 Syys 2011 19:23

Lyyra kirjoitti:Sähän voisit naapurisovun nimissä tehdä siitä kaivurista rikosilmoituksen. :aukku:
(Tosin voihan se olla joku ohikulkijakin, joka sen on potkinut hajalle..)


Eipä se oikein voi olla mikään ohikulkija, koska me asutaan sen verran syrjässä (tässä on kaks kerrostaloa ja loppu on oikeastaan teollisuusaluetta)
ja hiekkalaatikkokin on vähän niinkuin talon takana, ettei sitä tielle edes nää.
Enkä mä olis tosta kaivurista edes niin vihainen, jos asiasta olis sanottu, koska sen pitäis olla suht ilmiselvää, että se on meidän,
tai ois ees jätetty ilmoitustaululle pahoittelut. Onhan se kuitenkin voinut olla vahinko ja omalla vastuullahan se siellä oli, mutta silti ärsyttää.

Eikä tässä tarvii mistään naapurisovusta huolehtia, kun ei se muija ees tervehdi vaikka itse moikat sanois :hullu:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 30 Syys 2011 12:35

Tänään mennään mökille, mökille, möööö-kiiil-leeee :superhymy:

Viimeinen mökkiviikonloppu varmaan tänä vuonna, ja ooooonneks on luvattu ihanaa säätä. :D

Töistäkin pääsen vähän aiemmin niin ollan suht ajoissa perilläkin.

Jeeeee :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 03 Loka 2011 17:51

Nyt ois kämppäasia vetämässä, kaverin kaveri kaipailee kämppistä, tavataan tänään ja huomenna koitan käydä kurkkaamassa kämppää. :superhymy:
On iso kolmio, sovitaan varmasti, kalusteeni mahtuu ja tyyppi oli tosi innoissan kissoista, saan kissat kotiin!! :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 04 Loka 2011 00:12

Elämä on tällä hetkellä niiiiin turhauttavaa.
En saa öisin unta. Opinnäytetyö ei ole edennyt, vaikka viikot on kyllä näyttänyt kuluneen kauheata vauhtia. En saa mitään muutakaan tehtyä. Ja olen rakastunut, vaikken saisi olla ja haluan vaan hakata päätä seinään.

:huoh:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 04 Loka 2011 09:49

Olisin voinut tänä aamuna nukahtaa hammaslääkärin tuoliin, vaikka mulle tehtiin juurihoitoa. :haukotus:
Tosin juurihoito on jo siinä vaiheessa, että ei sitä puudutustakaan enää tarvinnut laittaa, mutta silti.

Tänään on pakko siivota. Ainakin tiskata ja pyyhkiä pölyt. En vieläkään ole pyyhkinyt pölyjä, vaikka oon miettiny tekeväni sen jo kaks viikkoa. Eli edellisestä kerrasta on noin kuukausi jo. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 04 Loka 2011 14:40

Muutettuani Turkuun olen voinut juoda vaikka miten paljon kaffetta, ja silti saan saan unenpäästä kiinni ongelmitta.

Joku voisi luulla kuvitella että se johtuu stressittömästä ympäristöstä, rauhallisesta naapurustosta ja muutenkin parantuneesta elämänlaadusta.

Itse mietin että mitä ihmettä ne oikein laittavat paikalliseen veteen ja mitä tapahtuu yöaikaan kun kenenkään ei haluta pysyvän hereillä :salaliitto:

Tämän miettiminen vaatii (ainakin) yhden lisäkupin.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 04 Loka 2011 15:10

Olipa kiva viikonloppu! Lauantaina puuhailtiin mökillä, kun sitä piti saada talvikuntoon (veneet ylös) ja pölkyt metsän harventamisen jäljiltä lavoille. Oli ihanaa puuhailla aurinkoisessa säässä kaikennäköistä, uni tuli kyllä hetkessä.

Sunnuntaina vielä hoidettiin irtokamoja (aurinkotuoleja jne) suojaan, ja palkaksi käytiin Turun kirja- & ruokamessuilla. Turun sarjakuvakaupan ständillä hetken mietin, että onkohan se Smittiläinen siinä, mutta en uskaltanut lähestyä kun ajattelin että siitä tulee hullun stalkkerin kuva :hullu: Ja jos se ei olis ollut Smith, olisin voinut vaikuttaa myös muuten vaan hullulta - "Anteeks, ooksä Mr. Smith?" :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 04 Loka 2011 22:28

Täytyy sanoa, että onneksi kävin hakemassa postin kello yhdeksän illalla, enkä jättänyt aamuun. Ainoana tämän päivän postina oli tullut ilmoitus, että huomenna joku tyyppi tulee vaihtamaan tämän kämpän tv-pistorasian. Olisi voinut olla muuten melkoisen nolo, uninen ja vähäpukeinen Damn täällä aamulla, kun huoltomies imestyy paikalle :nolo: . Mutta eikö tuollaisia oikeasti voisi ilmoittaa useita päiviä etukäteen? Minä oon laiska enkä käy joka päivä postia, jos ulos ei ole asiaa. Tänäänkin ihan sattumalta kerran käväisin ulkona ja samalla reissulla muistin postit katsoa.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 05 Loka 2011 10:55

theia kirjoitti:Sunnuntaina vielä hoidettiin irtokamoja (aurinkotuoleja jne) suojaan, ja palkaksi käytiin Turun kirja- & ruokamessuilla. Turun sarjakuvakaupan ständillä hetken mietin, että onkohan se Smittiläinen siinä, mutta en uskaltanut lähestyä kun ajattelin että siitä tulee hullun stalkkerin kuva :hullu: Ja jos se ei olis ollut Smith, olisin voinut vaikuttaa myös muuten vaan hullulta - "Anteeks, ooksä Mr. Smith?" :virne:

Näkyiko henkilön kasvoilla tuska, ikäänkuin hän olisi juuri suorittamassa henkilökohtaista "pisin aika ikinä vessataukojen välillä miesmuistiin"-ennätystään ja kasvoilla univajeen aiheuttama vähämielinen hymy joka sai kaikki joihin se kohdistettiin tuntemaan olonsa jotenkin...ahdistelluksi?
Jep, se olin minä

Koska emme oppineet näistä messuista mitään, aiomme mitä suurimmalla todennäköisyydellä toistaa saman Helsingin kirjamessuilla. Tervetuloa sinnekin näkemään miten tervettä väkeä sarjakuva-alalla liikkuu :pöpi:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 05 Loka 2011 23:19

Tarjousdigiboksit oli loppuneet (kai .. jäi hieman epäselväksi), kun pääsin Hulluille Päiville käymään. :huoh:

En saanut täyttä varmuutta tuotteen saatavuudesta, kun neljä eri henkilökuntaan kuuluvaa ihmistä ignoorasi mut enempi tai vähempi törkeästi asiaa tiedustellessani. Pitäköön Stockmann tunkkinsa ja boksinsa sitten. Ja ainakin hyvin pitkän aikaa kaiken muunkin. Saahan noita bokseja esim siitä kadun toiselta puolelta Veikon koneeltakin eikä haittaa 90 euroa kalliimpi hintakaan, jos vaan saa siihen rahaan edes vähän palveluakin!

Mur.

Mut leffa ja omenaolut ja hyvä seura pelastivat loppupäivän. :hymyhali:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 08 Loka 2011 08:44

Olenko maininnut, että mulla on kivaa? :superhymy:

Taidan käydä lähinnä Ilmarissa valittamassa nykyelon omituisuuksista ja hankaluuksista. Tämä eritoten siksi, että parhaiten ehdin ilmaroida odottaessa bussia, joka ei tule :keijo:

Mutta silloin kun en odota bussia, mulla on kivaa. Vähän väliä tulee kaikkea uutta ja paljon kivoja ihmisiä. Äärimmäisen mielenkiintoisia keskusteluja tässä lähipäivinäkin ollut.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 08 Loka 2011 20:58

Hei!
Mullakin on ollut kivaa. Sain pidellä geenipyssyä. Pofessori piti luentoa ylimääräisen tunnin, kun ei ehditty käydä kivoja asioita, kun keskusteltiin niin paljon kivoja.
Tanssiessa on kivaa, mikä on kivaa.
Jääkaappi on täynnä ruokaa.

Yks tylsä on kun mies puhui siitä, kuinka sellaisia ihmisiä, joiden kanssa viettää aikaa tai joihin on tykästynyt, tulee ikävä ja haluaa olla yhteydessä. ...Niin ei ole paljoa tässä nähty.

Mutta onneksi on kivoja asioita ja sain tänään tanssia vähän mun vanhan open kanssa. Oli jännää, mutta mua ei yhtään jännittänyt, niinkuin olisi vaikka vuosi sitten.

Ai niin ja veronpalautuksia tulee paljon. Kivaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 08 Loka 2011 21:50

Pvi kirjoitti:Sain pidellä geenipyssyä.

Saat pidellä miun geenipyssyä millon vaan :pahasetä:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » La 08 Loka 2011 22:57

Kuolo kirjoitti:
Pvi kirjoitti:Sain pidellä geenipyssyä.

Saat pidellä miun geenipyssyä millon vaan :pahasetä:


Repesin :virne:

Pitkän aikaa olen miettinyt että tulen tänne kirjoittelemaan, ja nyt kun olisin tässä niin
iskee kauhea kirjoitusblokki. Hui. No, jos pikkuhiljaa kokeilen :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 08 Loka 2011 23:05

Sipukka, moi! :hehei:
Oonkin aina silloin tällöin miettinyt, että mitäs sinne teille päin kuuluu. Älä karkaa!
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » La 08 Loka 2011 23:21

Lyry :hehei:

Täällä on kaikki ihan mallillaan, elo maaseudulla on leppoisaa ( :sydän: ) ja päivät rullaa pojan
kanssa touhuten. Olen käynyt tasaisin väliajoin kurkkimassa täällä teidän juttuja mutta jostain
syystä vaan kirjoittamisen kynnys on ollut turhan korkea.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 08 Loka 2011 23:51

Kuolo kirjoitti:
Pvi kirjoitti:Sain pidellä geenipyssyä.

Saat pidellä miun geenipyssyä millon vaan :pahasetä:

Vau!
Kiitti. Mä pidän tän mielessä. Heti kun mulla on jotain mitä transformoida, niin voisin vähän lainaa sitä.
Onks sullakin semmonen, jota täytyy vähän painaa pohjasta, että se toimii?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 08 Loka 2011 23:53

Sippura :tilt:
Mie olen myös miettinyt, mitä sinulle ja perheelles kuuluu. Ois kivaa kuulla miten nykyään menee.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Loka 2011 18:04

Muistatteko viime vuoden keväällä olleen tapahtuman Tanpereella, joka mullisti mun eloain :keijo:

No, tämän vuoden teatteritapahtuman pääpaikka oli Jyväskylän kupeessa ja siellä tuli hilluttua.
Olin kurssittautumassa dramaturgiaan ja löysin sieltä taas yhden sellaisen palikan elämäni legopalikkatorniin, jolla on merkitystä. Alan löytämään niitä asioita, jotka teatterissa minua viehättävät ja vetävät puoleensa. Kurssi oli niitä harvinaisen antoisia tapahtumia, joissa kynä sauhusi ja sanojen tutkiminen oli nautinnoista suurin. Sanat, niiden merkitys, kielikuvat - kaikkineen sellaista touhua, jolle antautuminen kävi huomaamatta. En olisi malttanut lopettaa!

Kävimme myös paikallisessa kesäteatterin pihassa ja sisälläni kiehui pieni raivo meidän omaan teatteriin liittyvien asioiden vuoksi. Mutta saimme teatterikollegan kanssa vähän vinkkiä miten meidän kannattaa lähteä toimimaan raivoa aiheuttaneiden asioiden kanssa.

Keskiaikaiset pidot ja suo-ooppera :tipahdus:
Pimeässä esitetty keskiaikainen ooppera tulipylväineen, uskomattoman kauniin musiikin ja autenttisuuden keskellä oli mykistävää. Oli kyllä niin kylmä, että onneksi Pohjoisen tyypeillä oli omat sisäiset lämmikkeet mukana ja pullo kiersi. Mutta se musiikki ja sen herkkä kauneus!! Aivan. Uskomaton! Siihen vielä ne suojärven pinnalla kelluneet soihdut, vastarannalla loimottaneet tulipylväät, kepakot ja vielä pienet kirmaavat peikkolapset. Olimme aivan haltioituneita esityksen ajan.
Tämän jälkeen saimme vielä mahdollisuuden kokea aidot keskiaikaiset pidot, sillä erotuksella, että kalan sijaan meillä oli lihaa, jota keskiajalla ei niin ollut. Pohjoisen tyypit, me ja vielä pari muuta etelärannikon naurunaamaa istuimme samassa pöydässä ja nauroimme niin paljon! Valehtelematta kaksi tuntia puhdasta naurua, hörötystä ja tosi pölöjiä juttuja. Sillä naurun määrällä elää varmaan 15 vuotta lisää :hullu:

Ilta jatkui vielä vähän karaoken ja hönöilyn merkeissä ja tänään oli aivan hirveä krapula :epäilevä:
Hemmetin pohjoisen tyyppien juomat :keijo:

Ei muuta. Nyt olen kotona sen orastavan krapulan kanssa, aion syödä ja mennä nukkumaan.
Ehkä vähän kirjoittaa viikonlopusta ylös tärkeitä havaintoja ja nauttia tästä sisäisestä palosta.

Kyllä. Suomesta on löydettävissä kauneutta. :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 09 Loka 2011 20:57

Pvi kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:
Pvi kirjoitti:Sain pidellä geenipyssyä.

Saat pidellä miun geenipyssyä millon vaan :pahasetä:

Vau!
Kiitti. Mä pidän tän mielessä. Heti kun mulla on jotain mitä transformoida, niin voisin vähän lainaa sitä.
Onks sullakin semmonen, jota täytyy vähän painaa pohjasta, että se toimii?

:virne:

Olette loistavia.

Vietin viikonlopun Pirkanmaalla. Hyvä seura, ruoka, sauna
ja Tampere :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 10 Loka 2011 11:53

Pvi kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:
Pvi kirjoitti:Sain pidellä geenipyssyä.

Saat pidellä miun geenipyssyä millon vaan :pahasetä:

Vau!
Kiitti. Mä pidän tän mielessä. Heti kun mulla on jotain mitä transformoida, niin voisin vähän lainaa sitä.
Onks sullakin semmonen, jota täytyy vähän painaa pohjasta, että se toimii?


Oh you guys...:virne:

Bongasin eilen ensimmäiset joulukalenterit. Jos ostaisi jo nyt, niin ei ainakaan jäisi viime tinkaan :raps:

Mikähän noilla on parasta ennen päiväys..?
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 10 Loka 2011 18:40

Mr. Smith kirjoitti:Bongasin eilen ensimmäiset joulukalenterit. Jos ostaisi jo nyt, niin ei ainakaan jäisi viime tinkaan :raps:


Itse bongasin viikonloppuna ensimmäiset jouluoluet, nam nam.

Nää syksykelit väsyttää. Koko ajan on pimeää ja märkää, en tykkää.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 10 Loka 2011 19:27

Maailma on ihmeellinen paikka, tässä olen jo hetken aikaa saanut valmistettua ihteäni siihen, että meitä on kohta kolme tässä kämpässä, ei siinä mitään ja sain jo itseni hyväksymään asian. Tänään sitten selvisi, että meidän perhe kasvaakin heti siihen neljään, eli ollaankin sitten heti tilastollisesti suurperhe. Hieman tämä tietysti hämmentää, mutta onpahan pojista sitten seuraa toisilleen :)
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa