Näin siinä kai käykin.
---
"Pelkään vähän, että kohta ihastun aikani kuluksi kaveriini tai jotain."
Johan Uhrilampaissa väitettiin, että himoitsemme sitä, mitä näemme, Clarice. Ja niin se aika pitkälle saattaa ollakin.

Emilia kirjoitti:No sepä just! Ei siihen kuole. Eikä mene maine. Eikä yhtään mitään muuta kuin, ettei pääse treffeille jonkun ihanan kanssa. Sitten joutuu olla jonkin aikaa siipi maassa mutta ei sekään ole mitään, mistä ei voisi selvitä.L-S kirjoitti:Toi "pahinta mitä voi tapahtua on että se sanoo ei" on kyllä melkoinen klisee.
Sen on tarkoitus lohduttaa, mutta mä en ainakaan ole koskaan tajunnut mitä lohdullista siinä olisi. Kun sehän olisi just kamalaa ja pahinta.
Tai ainakin se joka sanoo ei, voi suhtautua oudosti. Ja sit joutuu siipi maassa oleilun lisäksi unohtamaan kaiken toivon, mikä on ehkä ollut piristävää edes ollessaan olemassa. 

Lyyra kirjoitti:Ilmoitan täten, että mua ahistaa ihan suunnattomasti kun muhun on ihastuttu. Tosi yllättäen ja yhtäkkiä ja vain parin tapaamisen jälkeen.
Tykkään kyllä ihastujasta, mutta en minä osaa tätä peliä.
Lisäksi ihastuja on ns. vääränmerkkinen (luulisin), joten ahistaa ahistaa ahistaa kymmenesti enemmän kuin muuten ahistaisi.
En osaa ja oon ihan hämilläni ja ihan pihalla kaikesta.
Halusin vaan kavereita!
![]()
:cry:
Eikä oo ees ketään kelle kertoa. Paitsi näköjään uusioforde, josta on tulossa varmaankin uusi emotionaalinen kaatopaikkani. Pahoittelen jo etukäteen. Ihan perseestä.

Mr. Smith kirjoitti:Lyyra kirjoitti:[ikivanhoja jorinoita]

Emilia kirjoitti:Oikeasti. Pahinta ei ole EI vaan säälideitti.

Lyyra kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Lyyra kirjoitti:[ikivanhoja jorinoita]
Hitto, että säikähdin!

Mr. Smith kirjoitti:"Ihan perseestä" on minunkin todennäköisin skenaario-ennusteeni. Myöskin "itkua" sekä "p*ska fiilis seuraavan puoli ikuisuutta".
Puolustukseni voin vain sanoa, että en ole näitä asioita läpikäynyt nuorena, ja nyt ilmeisesti oletetaan että jotkin perusjutut vaan tajuat sanomattakin.
Noh, muistanpahan taas miksi olen vältellyt ihmissuhde-koukeroita näinkin pitkään![]()
)Lyyra kirjoitti:(En nyt tiedä, kannattaako mun välttis jatkaa näihin sun viesteihin vastailua, kun osaan näinkin hyvin rohkaista ja valaa uskoa, että kaikki järjestyy.)

Mr. Smith kirjoitti:Ehkä joku viksumpi (?) hoitaisi homman sähköpostilla käyttäen kolmea yksinkertaista sanaa ("I am gay"), mutta pitää nyt sen verran olla kunnioitusta toista kohtaan että käy tämän keskustelun naamakkain. Lisäksi oikeasti pidän hänestä ja lapsenomaisesta toivostani että voisimme olla, sanotaan nyt vaikka jo 10-20 vuoden kuluttua, ystäviä.

Mr. Smith kirjoitti:Ohitan turhan informaation ja menen suoraan kysymykseen: miten voidaan kertoa toiselle, ja tarkoittaa myös: "pidän sinusta, mutta ystävänä. Voimmeko olla vain ystäviä?"

Yksi vieläkin todella kaivertava sotku oli juurikin tuollainen. Minuun ihastuttiin päätä pahkaa. Tyyppi oli/on aivan ihana tyyppinä, kaverina. Pirullisen sinnikäs. Pitkän pehmittelyn jälkeen suostuin treffeille, vaikka olin kuukausia sanonut, etten ole kiinnostunut sillä tavalla. Hän vain kuulemma halusi mahdollisuuden. Ehkä ne tunteet sieltä tupsahtaa, jostain, nurkan takaa Olin erittäin itsekäs, koska tyypin seura oli mitä parhainta ja silloin kun ei ajatellut asetelmaa, niin mulla oli sellainen fiilis, kuin olisin ollut kotonani. Kokeillaan nyt sitten

Mr. Smith kirjoitti:Ehkä minut pitäisi shanghaijata munkkiluostariin mietiskelemään, mutta minä en todellakaan ymmärrä miten nämä ihmissuhde-jutut menevät.
Pascal Lemoix kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Ehkä minut pitäisi shanghaijata munkkiluostariin mietiskelemään, mutta minä en todellakaan ymmärrä miten nämä ihmissuhde-jutut menevät.
Mäkin olen joskus ollut raivoissani, että ihmissuhdekuvioissa vallitsee koodisto, joka on oikeastaan silkkaa haistattelua naamioituna.

En kehtaa kysyä. 
. Olen tuntenut kyseisen tyypin varmaan kolme vuotta, se on kavereitten kaveri ja aina siihen törmää jossain. Ei olla kuitenkaan ihan kauheasti juteltu koskaan, moikataan vaan nähdessämme ja minulla on ollut fiilis, ettei se kauheasti pidä minusta. Viime viikolla se kuitenkin tuli baarissa istumaan samaan seuraan ja oli siinä koko illan. Ja sitten menin vielä sen luokse baarin jälkeen ja juteltiin aamu kuuteen, juotiin teetä ja kuunneltiin musiikkia. Hirmu mukavaa oli ja juttua riitti. Nyt onkin todella hämmentynyt olo ja viimeksi kun sitä näin, niin olin ihan
-fiiliksellä koko ajan kun se oli seurassa. Tavallaan on kivaa olla ihastunut, tavallaan taas tekisi mieli hakata päätä seinään ja en tykkää kun ihastun näin helposti.Pascal Lemoix kirjoitti:Mäkin olen joskus ollut raivoissani, että ihmissuhdekuvioissa vallitsee koodisto, joka on oikeastaan silkkaa haistattelua naamioituna.
Siinä sitä on opeteltavaa, kun toisesta pitäisi tunnistaa 10 metrin päähän, että mitä koodia juuri hän noudattaa.
Mitä se edes tarkoitti? Olisiko mun pitänyt käydä kimppuun ja repiä vaatteet päältä vai mitä? Mistä tuollaisia voi mitenkään tietää etukäteen? Ellei ole stalkannut tyyppiä vuosikausia ja/tai kuulustellut ystäviä ja läheisiä.
Mutta häntä mä sentään ymmärrän 
Aurora B. kirjoitti: Ei taida auttaa kuin odotella, että omalle kohdalle osuu sellainen, joka puhuu samaa ihmissuhdekieltä kuin itsekin.
Avokki

lumikukka kirjoitti:Aurora B. kirjoitti: Ei taida auttaa kuin odotella, että omalle kohdalle osuu sellainen, joka puhuu samaa ihmissuhdekieltä kuin itsekin.
Tämäpä se taitaa olla ainoa tapa.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt ihmissuhteisiin liittyviä pelejä, koodeja ja sääntöjä.
Pascal Lemoix kirjoitti:Mäkin olen joskus ollut raivoissani, että ihmissuhdekuvioissa vallitsee koodisto, joka on oikeastaan silkkaa haistattelua naamioituna. Sitten jos vielä aletaan ikärajoilla laskemaan, että mitä mihinkin mennessä pitää olla saavutettuna, niin metsässä tavataan.
Pikemminkin nämä ovat sellaista opettelua, että ihmiselämäkin saattaa olla lyhyt ajanjakso verrattuna opittavan asian laajuuteen. Pihalla ne on muutkin. Nämä edistyvät pikkuhiljaa, ainakin itsellä.

Mr. Smith kirjoitti: "mitenkähän korkealta tapahtuva henkinen pudotus tappaa?".
Kibaya kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti: "mitenkähän korkealta tapahtuva henkinen pudotus tappaa?".
Ei se tapa.
Se ehkä rampauttaa hetkeksi.
Ehkä.
Toiset myös putoavat jaloilleen.
Parempi se pudotus nyt, kuin että hän ehtisi kapuamaan korkeammalle. Pettymystä on varmasti ilmassa ja sitä kautta ehkä kaikki surun vaiheetkin.
Tsemppiä huomiselle!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa