Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 18 Marras 2011 09:02

Damn :paijaus:
Tiedän tunteen. :keijo: Täällä 20 minuutin automatkaan menee julkisilla yleensä noin puolitoista tuntia, joten auton hankinta on käynyt useasti mielessä. :epäilevä: Sellaisia matkoja, joita ei järkevästi voi kävelläkään, mutta julkisia ei ole järjestetty mitenkään loogisesti, että oikeasti pääsisi.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 22 Marras 2011 12:53

Eilinen Gogol Bordello oli aika huhhuh :superhymy:

Ennen keikkaa selvis, et kaveri tuntee järkkärin ja päästiin sitten lavan viereen seuraa keikkaa,
joka oli ihan mahtavan siistiä, tosin voi tavastian likainen lava, mun kädet oli ihan mustat keikan jälkeen.
Ja mä oon aina aatellut, et ne jotka pääsee vähän parempaan paikkaan katsoo keikkaa, on tehnyt muutakin kuin tuntenut järkkärin :virne:

Sen jälkeen ei sitten enää mennytkään ihan niin putkeen. Ensin kaveri missas bussinsa, no ei se mitään, se saattoi lähteä meille.
Mä en tiedä ketään kelle on käynyt näin, kaikki aina pelkää sitä, mutta herättiin sitten Tampereelta.
Onneks ei tarvinnut venata kuin tunti, et lähti seuraava bussi Hämeenlinnaan :hullu:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 23 Marras 2011 01:26

Annis kirjoitti:Mä en tiedä ketään kelle on käynyt näin, kaikki aina pelkää sitä, mutta herättiin sitten Tampereelta.


Pääsitte sieltä kuitenkin elossa ja yhtenä kappaleena pois. :virne:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 24 Marras 2011 15:01

Keski-Suomen Ateenassa on harmaa sää. :bubbles:
Vettä sataa ja pilvet roikkuu raskaana kaupungin yllä.

En lähtenyt kouluun, vaikka aikomus oli vakaa. Tai no, ei se kai kovin vakaa ollut, kun kerran jäin kotiin. Kouluasioita olisi siis tarkoitus tehdä. Nyt ei ole enää kuin puolisentoista tuntia aikaa, kun pitää lähteä neljäksi junalle.

Herättyäni olen lähinnä kuunnellut radiota ja musaa ja selannut nettiä. Ilmarikin on ihan kuollut.

Maha on kipeä naisten ketjussa eritellyistä syistä. Kuumavesipullo helpottaa vähän. Särkylääke puraisee toivottavasti piakkoin kivulta särmän.

Mulla on mukava valkoinen paidanlipare, jonka olen saanut töistä. Se on kiva kotipaita/yöpaita/möllötyspaita, joka on kuitenkin sen verran läpinäkyvä ja liparemainen, etten viitsisi ikinä pitää tällaista julkisella paikalla (vaikka ilmeisesti ihmiset tällaisia pitävätkin julkisesti). Vaatteet ovat nykyään todella omituisia haperolipareita. Kaikki vaikuttavat yöpaidoilta.

Leonard Cohen lausuu taustalla runoa. Pidän Leonard Cohenista aina vaan enemmän ja enemmän. Tätini tapasi hänet taannoin tukholmalaisen hotellin hississä. Samainen täti sai miehensä kanssa häälahjaksi liput Frank Zappan konserttiin Helsingissä. Se oli 1980-luvulla.

Kun nyt saisi katsottua noita koulujutun kirjoittamiseen tarvittavia muistiinpanoja. Pitäisi suunnitella kirjoitelman rakenne. :jaaha:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 24 Marras 2011 22:50

Mä hakkaan päätäni seinään. Ihan juuri näin :kops:
Kun jotkut eivät ajattele neniään pidemmälle ja sitten kun heille sanoo siitä ystävällisesti on se herne jo niin soossissa siellä sieraimessa ettei näy edes mikroskoopilla. Perkeleen marttyyrit :kops: :gaah:
"Noanteeksi että edes yritin" on ehkä huonoin kortti vetää mun nenille silloin kun olen väsynyt.
Räjähdin ja kunnolla. Ehkä vähän se kaduttaa, mutta vaan tosi vähän.
Sanoin ehkä jopa vähän rumasti siitä, että jos vaan istuu ja nöllöttää kotona, niin ei voi tietää mitä ulkomaailmassa ja oikeassa elämässä tapahtuu. :epäilevä:

Pimeys ei sovi mulle.

Töissä koulutuspäivä oli ihan erijännä. Kerrankin jotain uutta tietoa, jota oli ihan mielenkiintoista seurata.
Kämppis muuttaa ens viikolla pois.
Nyt se on hakenut tavaransa.
Onpa ihana tietää, että koti on taas vaan mun.
Ehkä mä pystyn jatkossa taas rentoutumaan eri tavalla.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 24 Marras 2011 23:01

Tämä on ollut jotenkin superankea viikko.

Erään ystävän kissa jäi alkuviikosta auton alle.
Toisen kaverin veli on ollut kateissa kohta pari viikkoa. :(

Koko ajan sataa vettä. Ekan kerran alkoi aamulla tuntua siltä, että pimeys on perseestä.
Ihmiset on pahalla tuulella, itse on pahalla tuulella.

Tänään oli ihan haistakaav*u-päivä. Ajattelin jo, että onneksi huomenna on perjantai ja
pikkujoulut enkä varmana aio olla pätkääkään mökötuulella.

Äiti soitti ja kertoi, että vaari on kuollut.

:huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 24 Marras 2011 23:10

Emilia :paijaus:
Voiko tässä nyt mitään sanoa. :hämillään:

Jospa ensi viikko olisi parempi? :halitus:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 24 Marras 2011 23:17

Lyyra kirjoitti:Emilia :paijaus:
Voiko tässä nyt mitään sanoa. :hämillään:

Jospa ensi viikko olisi parempi? :halitus:

:hymyhali:

Toivotaan, että on!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 24 Marras 2011 23:30

Osanotot :(

:paijaus:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 25 Marras 2011 00:28

Osanotot Emilialle.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 25 Marras 2011 01:23

Jaksamista Em. :paijaus: :halitus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 25 Marras 2011 09:47

Hali kaikille, jotka sellaista kaipaavat. :hymyhali:
Ekstrapaijaus Emilialle vaarin takia. :paijaus:

Itteäki veetuttaa, kun on koko ajan niin ankealla tuulella. Mikään ei kiinnosta, huvita tai naurata. Töissä pitäis kuitenkin edes yrittää hymyillä ja olla ystävällinen.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 25 Marras 2011 10:39

Emilia :paijaus:
On kyllä varsinainen ikävien asioiden kasautuma, tuollaiset pitäisi kieltää.


Itse olin aiemmin päivällä kovastikin kiitollisella tuulella, mutta nyt valvon keskellä yötä ja olen vähän harmistunut. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 25 Marras 2011 11:50

Osanottoni Emilialle :paijaus:

Täällä on ollut fifty-fifty-viikko. Toisaalta on ollut kivaakin, mutta toisaalta taas on ollut sellaista että Nicolas Cage-video pukee tuntemukseni pikkaisen päälle neljään minuuttiin ja vieläpä erittäin osuvasti.

Tulisi edes lumipeite :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 25 Marras 2011 14:44

Voi Emilia :paijaus:
Paljon jaksamisvoimia.
Toivottavasti ensi viikossa on hyvää ja kaunista :halitus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 25 Marras 2011 15:11

Emilialle täältäkin :paijaus:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 26 Marras 2011 17:35

Kiitos kaikille paijauksista ja osanotoista. :halirinki:

Ainakin perjantai oli jo huomattavasti muuta viikkoa parempi. Pikkujouluissa oli Hollywood-teema ja sain palkinnon illan parhaana naispukeutujana. :superhymy: Jatkojen porukka supistui lopulta seitsemästä kahteen. :pilvi:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 28 Marras 2011 13:56

Em :paijaus:



Meilläkin pikkujoulut oli ja meni. Yritin parantaa yskää juomalla fisuja. Kummasti ääni on aiempaa käheämpi :raps:

Noin muuten oli kyllä hämmentävät firman pikkujoulut. Jostain syystä melkoinen määrä noista äijistä päätti uskoutua mulle mitä oudoimmista asioista. Olisin tarvinnut vahvemman puudutuksen, jos olisi vaikka pystynyt unohtamaan nuo jutut :friikki: Yksi asia täytynee nostaa vielä näin selvin päinkin pöydälle, koska mä koen yhden pomoista asettaneen mut melko outoon valoon muiden työkavereiden silmissä. Ei sillä noin muuten ole väliä, mutta jos hän oikeasti ajattelee niin kuin meni kännishä mölisemään, niin pitää nuo asiat oikaista. Toivottavasti ne kuitenkin oli vaan kännisen mölinöitä :friikki:

Muutenkin oli ihan pöljät pileet :epäilevä: "Ruoka" oli aivan järkyttävää, salaattia ja eineslihapullia :friikki: Puitteet oli aika surkeat. Musiikki oli liian kovalla. "Juhla"paikka oli liian iso ja porukka hävisi kuin tuhka tuuleen "ruuan" jälkeen. Ilta loppui aikaisin, jatkettiin kuitenkin parin työkaverin kanssa omille jatkoille baariin, jossa totesin olevani vanha ja ulkona asioista ja "piireistä".

Tyhmät kinkerit :norsu:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 28 Marras 2011 19:11

No, mites kopiokonepolitiikka? Otettiinko ruuminosista valokopioita? :virnu:

---

Itsellä oli aika tyhmä päivä. Yhden ryhmän kanssa lähinnä oleskeltiin, kun ei ketään kiinnostanut asia-asia pätkääkään. Jotain 64-dokumenttia laitoin näöksi pyörimään ja sitä katsoi ehkä kaksi ihmistä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 29 Marras 2011 12:08

Oudolla valolla en tarkoittanut pimeän konttorin katossa välähtävää kopiokoneen valoa, vaan vertauskuvallisemmin :keijo:

Muutenkin meillä on aiemmin ollut varsin sivistyneet joulujuhlat verrattuna yleiseen käsitykseen siitä, mitä pikkujouluissa tapahtuu. Painotus sanalla aiemmin. Nyt porukkaa on enemmän ja ei-niin-läheisiä-työkavereita mukana myös. Suuntaus on huolestuttava. Ja vaikka pystyn helpostikin pistämään jauhot suuhun noille äijille (ja sille, joille en pysty, niitä häntä välttelen kun promilleraja ylittää 1,5...), niin onhan tuollainen käytös vaivaannuttavaa ja latistaa parhaimmankin tunnelman.

Pomo kyllä puhui takaisintulomatkalla (toiselta paikkakunnalta), että vastaisuudessa järjestettäisiin taas vaan "omalla väellä" nuo juhlat. Mulle sopisi paremmin kuin hyvin, vaikka alun perin kritisoin sitä, että meillä oli aiemmin erilliset juhlat. Se oli silloin, kun en vielä tajunnut eläväni lintukodossa...
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 06 Joulu 2011 12:38

Hyvää itsenäisyyspäivää. :D

Meinasin ensin kirjoittaa tämän viikonloppuaamujen keskusteluohjelma -ketjuun, mutta muistin sitten, että eihän nyt ollutkaan viikonloppu. Ei mahdu jakeluun, että nyt on tiistai.

Eilen käytiin ulkona syömässä ja fiilis oli mainio ja kiireetön. Päästiin sopivasti siihen ravintolaan, johon haluttiinkin. Seuraavat pöydänkyselijät käännytettiin pois. Ruuan ohessa nautiskelin lasin viiniä ja sitten käytiin vielä läheisessä pubissa yksillä. Hiprakka oli mitä mainioin, korosti iloista mieltä, muttei houkutellut kotimatkalla koukkaamaan ohittamiimme juottoloihin. Mies vielä suostui kulkemaan käsi kädessä, mitä ei yleensä tee. :hullu:
Kotiin päästyämme löhöttiin vielä tovi sohvalla ja juotiin limonaatia. Ihana ilta. :hymyhali:

Tänään löhöilyteema jatkuu. Jos innostun, saatan käydä ulkona kävelemässä. Siellä on valkea maa! Meillä ei ole mitään perinteitä itsenäisyyspäivän suhteen, mutta kaipasin kuitenkin jotain pientä erottamaan tämän päivän tavallisista vapaapäivistä. Se jotain pientä on setti juustoja, keksejä ja viinirypäleitä naposteltavaksi. Ei kuulosta järin erikoiselta, mutta riittää minulle.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 08 Joulu 2011 19:26

Aiemmin päivällä tuli mieleen, ettei keksi rahallakaan, mitä voisi tehdä niin, että olisi onnellisempaa. Tämä tuli mieleen, kun kuljin TV-kaupan ohi, että pitäisi mennä ja ostaa joku helvetin kallis laitos ihan vaan omaksi iloksi. Mutta kaikki se viritys ja säätö, ei kiitos.

Matkailu. Yksi jo sovittu tammikuun alkuun. Eiköhän siinä ole matkaa ihan tarpeeksi.

Maksukanavat. Hiihto on uudessa paketissa. Pitäisikö ostaa? Ei jaksa katsoa nykyisiäkään maksukanavia paljoa.

Eli? Ei kai paljon mitään.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 09 Joulu 2011 17:23

Omasta viimeviikkoisesta kokemuksesta voin sanoa, että kampaajalla hiusten pesettäminen oli rahalla onnea.
Eikä ollut edes iso raha, kun kävin kampaajakoulussa.
...
Tänään ois mimmifestarit sekä mamuska-klubi, ja viikonloppuna Haaviston tukikeikka, kahdet synttärit, sekä kaksi improiltaa joihin haluaisin osallistua.
Liikaa kaikkea kerralla, kun oikeasti haluaisi olla kotosalla ja nukkua.
Viimeksi muokannut Pvi päivämäärä Pe 09 Joulu 2011 22:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 09 Joulu 2011 20:47

Tää on ollut super-outo viikko.
Sunnuntaina se pikkujouluristeily ( med Paniikkikohtaus-tyyppi ja muut) ja maanantaina välikuolema. Mitäs en nukkunut kuin sen 2.5 tuntia.
Tiistaina kylddyyriä tikipoksilta, Laila Hirvisaari ja Anja Snellman karvoineen, outoja junaihmisiä ja epätavallisen rauhaisa itsenäisyyspäivä.
Keskiviikkona totaalinen väsymys, ahdistus, sekoilu ja treenit. Istuin keskustassa ja vain tuijotin eteeni, kun en osannut tehdä muutakaan. Olin niin väsynyt ja omien ajatusteni riivaama. Perkele.
Eilen vähän sama juttu, paitsi että en tuijottanut eteeni. Kävelin päämäärättömästi ja mikään suunnittelemani ei onnistunut :virne: ja ihan vain siksi, etten osannut tehdä päätöksiä.
Ja sitten tämän päivän kaoottisuus.
Tänään vasta tajusin mitä tulin luvanneeksi ja siihen liittyy " meets :sekopää: " reaktiot.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 12 Joulu 2011 10:33

Tässä on jo yli 100 sivua. Eikö viimeksi sadan sivun jälkeen aloitettu uusi ilmoketju?

Asiaan: "Maanantaiaamuna krapula ja vapina, tuijotan vessan seinää / Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina, suu täynnä kuivaa heinää" :kailotus:

Yökyläläisillä on ihmiseen omituinen vaikutus. Kaverini, joka tekee samaa maisteriohjelmaa, kuin minä, mutta Tampereelta käsin, tuli eilen illalla yökylään, koska sillä alkoi tentti klo 9. Omituinen yökyläläisen aiheuttama mielenhäiriö sai minussa aikaan omituista käytöstä. Heräsin seitsemältä, söin aamiaisen, pakkasin repun, ja lähdin kaverini kanssa samaa matkaa yliopistolle, aikeenani tehdä kouluhommia. :O:
Täällä sitä nyt sitten istutaan, :bubbles: :t silmissä. Kohta kai pitää alkaa tekemäänkin jotain sen kirjoituksen eteen.

Onneksi löysin sentään kunnollisen selainrajoittimen, joka rajoittaa pienissä pätkissä pitkin päivää, eikä siten, että "tänään saat käyttää 5 minuuttia, ja sit kun se on ohi, niin se on ohi". Se ei sopinut mulle.

Ainoa vaan, että tää koululla tekeminen on aina vähän työrauhan kannalta ongelmallinen. Nytkin tuohon tuli jotain pikkutyttöjä puhumaan jostain ryhmätyöstä tai kertaamaan jotain lukupiiriä. Viraalimarkkinoinnista. :riips:

Mutta ainaskin mulla on eväät ja termarillinen kahvia. :pilvi:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron