Jouluröpötys

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 29 Marras 2011 17:59

Kibaya kirjoitti:Sen yläpuolella on sininen rykelmä, jonka tyylittömyys korostuu tuon alakerran rinnalla. Hei siniset "valot". Mitä ihmeen narkkarivastustajia ne on?
"Pistetään tää sininen jouluvalo tohon parvekkeelle, niin ainakaan siellä ei voi kukaan sitten narkkailla" :pahis: :epäilevä:


Meillä on siniset jouluvalot parvekkeella. :pahis: Tosin ei minään rykelmänä vaan partsin kaiteessa
roikkumassa sikäli kun se on mahdollista kissan verkolta. Mutta siniset valot kuiten ni. :pahis:
Jos sitä ensi vuonna sitten laittaisi ihan tavalliset. :virne:

(Naapurilla on sellaiset kivan eriväriset valot, ne on oikeasti laitettu kivasti ja myös kivan näköiset. :raps: )
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 29 Marras 2011 18:31

Mun mielestä siniset valot on siedettävimmästä päästä jouluvaloja (joita en pääsääntöisesti siedä lainkaan). Ihan neutraalit valkoiset on ehkä ne kivoimmat. Punaisista tulee joku ilotalo mieleen. Sit jos puhutaan niistä valoletkuista, niin ne ei kyllä kelpaa minkäänvärisinä.

Mutta löytyipä netistä kiva jouluvaloväkerrelmäkin:

Kuva

Ihan vaan valonauha, johon on sidottu kangassuikaleita. :tilt:
Tosin tollainen sopisi mun mielestä ihan ympärivuotiseksikin sisustusjutuksi.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 30 Marras 2011 06:47

Ripustin nyt sitten jouluvaloni, kun on kerta muuten niin synkkää, ja voi tsiisus että ovat kirkkaat. :isosilmä: No, kai ne pitää olla, että näkyy kuuhun saakka. :keijo: Näitä voisi pakkauksen mukaan liittää jopa 45 sarjaa yhteen. Yhdessä sarjassa on 60 lamppua. Mulla on selvästi näitä liian vähän, kun on vaan yksi sarja.

Mutta joo, melko keijon näköistä kun on sinistä, punaista, vihreää ja keltaista pitkin seiniä ja ikkunalautaa. :joulukeijo:
Ehkä olisi sittenkin pitänyt hommata ihan normit kirkkaat lamput.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 01 Joulu 2011 11:09

Miehellä on tänä vuonna jonkin sortin "vihaan joulua"-kausi. Ostin eilen kolme hyasinttia että ehtivät
tuoksua kaikessa rauhassa ennenkuin lähdemme jouluksi pois. Mikä oli miehen reaktio? "Ja nyt se
osti noita [piip] hajusinttejä! Ei jumalauta..." :keijo:
Ei mies tätä pahalla tee, eikä näytä jouluangstiaan lapsille, mutta onhan tämä nyt kieltämättä koomista
kun minä rrrrrrakastan joulua ja mies suunnilleen vihaa sitä. :tilt:

23 yötä jouluun. :joulukeijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Joulu 2011 23:27

Mää unohin viime viikonloppuna laittaa kynttelikön ikkunaan. Kävin nyt laittaan, mutta eipä se tietenkään
lähteny päälle. :jaaha: Pitää ostaa lisää lanppuja siihen.

Mitä tapahtuu, jos pistää viiden kynttelikön lanpun seittemän kynttilän kyntteliköön? Palaako se ees?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 04 Joulu 2011 14:49

No witunpuimuri ja niin edespäin :keijo:

Kai ton luulis palavan joskin ehkä himmeenpänä :tilt:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Shay » Su 04 Joulu 2011 17:07

Kuolo kirjoitti:No witunpuimuri ja niin edespäin :keijo:

Kai ton luulis palavan joskin ehkä himmeenpänä :tilt:

Eikä perhana. Vaihdoin kaksi lamppua ja sain kynttelikön syttymään (silmissä vilisee nyt pikku-ukkoja), mutta
nuo viitoskynttelikön lanput on paljon kirkkaampia. Ne on 55 voltin ja nuo toiset näytti olevan 34 voltin.

Siis... Kun nuo on kytketty sarjaan, pitää isommassa kynttelikössä olla pienempijännitteisiä lanppuja, että
ne jaksaa palaa? :riips: Räjähtääköhän se, jos pistää seittemän 55 voltin lanppua? :keijo: Oisko pitäny olla
enemmän hereillä sähköopin tunneilla? :keijoei:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 05 Joulu 2011 16:46

No on siinä olemassa semmonen mahdollisuus, että nää uudemmat on kirkkaampia koska ovat uudempia. En oikeestaan edes tiiä miks hehkulanput menettää valotehoaan, mutta niin ne ilmeisesti tekee. Oisin kyl veiaknnu, että ne nyt palais samalla kirkkaudella kaikki, mutta ei näköjään sit
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Ti 06 Joulu 2011 10:43

Tuli vähän jouluisempi olo, kun paketoin joululahjoja toissapäivänä. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 06 Joulu 2011 11:49

Valkeat jouluvalot ripusteltu esille ja nyt minuu on alkanut houkuttamaan muovikuusen esille laittaminen ja koristelu. :o:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 07 Joulu 2011 10:41

Vietimme maanantaina kaupan/sarjakuvakerhon pikkujouluja. Tarjolla oli keittämääni riisipuuroa ja lämmittämääni glögiä (olen virallisesti kerhon johtokunnassa nimikkeellä "emäntä") ja kuuntelimme surullisimpia löytämiämme joululauluja (esim. http://www.youtube.com/watch?v=vl1M5mvUXb0) .
Pukkikin kävi; sain "rantsukamun" eli pienen hymyilevän kangasnuken, joka "muistuttaa minua paremmista ajoista". Smitty hyväksyy rantsukamun.

Ja hetken aikaa vaellus oli helpompaa :virnu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 07 Joulu 2011 16:32

Jouluista ilmoitettavaa

Mulla alkaa olla aika hyvällä maillillaan jouluvalot ynnä koristelut :gay: Tai siis, vihdoin vuosien jälkeen alan olla tyytyväinen siihen, kuinka olen kotini jouluistanut. Joku säästöpöpö on noista laihialaisista tarttunut, koska pääosin olen ostanut jouluroippeeni joulujen jälkeen -70 % alennuksella ja ottanut käyttöön vasta seuraavana vuonna :keijo: Mutta koska silloin on yleensä varsin rajoitetusti enää tavaraa jäljellä, on itselle mieluisten jouluroippeiden keruu kestänyt jokusen vuoden.

Nyt tuntuu, että romuja on tarpeeksi ja ne ovat itseä miellyttäviä. No ehkä vielä haluaisin terassin kaiteelle roiskattujen jouluvalojen kaveriksi feikkihavua, mutta en ole sopivaa löytänyt etsinnöistä huolimatta. Muuten kuitenkin. Tavaraa on omaan silmään vähän ja hillitysti, mutta itselle juuri sopivasti. Valoja on enemmän, koska en tykkää pimeydestä. Mutta nekin kaikki valkoisia.


Mä mietin tuossa eilen yhtä lisävalosarjaa pihalle tuunatessani koristelun ajankohtaa. Huomasin kummastuksekseni, että kotikotona on aina koristeltu vasta aattona :o: Mulla itselläni koristelun eturaja on joulukuun 1. En ole aiemmin edes ajatellut asiaa... Muistan kyllä, kuinka malttamattomana odotin aattoa, että saa pistää kodin jouluisaksi (olin ainut, jota asia kiinnosti), ehkä se malttamattomuus on sitten aikuisiällä "lähtenyt käsistä" niin kuin viimevuotinen (vai edellis...) joulukalenterisuklaiden syönti :pahis: Kaikkimullenytsamantienhetivälittömästi! En tiä. Pääasia, että kotona tuntuu hyvältä ja aavistuksenomainen joulun odotuksen lepatus syttyy. Ennen lisäsin joulutunnelmaa kynttilöillä, nyt se 1,5-vuotias elohiiri takaisin palokunnan hälytysvalmiuden testaamisen, jos niitä menisi sytyttelemään :pahis:


Nyt pitäisi enää keksiä lahjat, omat ja muiden :o:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » To 08 Joulu 2011 12:51

Tiistai-iltana tuli YleX:ltä Olympiaorkesterin Lumihiutaleet. Se on kiva ja erilainen joululaulu, mutta kun sitä ei löydy mistään, esim. youtubesta, että vois kuunnella kotonakin. :huoh:

Joululahjat alkaa olemaan paketeissaan vähitellen ja tuli vähän jouluolo kun paketoin äskenkin. :ahihi:
Lauantaina piti olla tyttöjen pikkujoulut terästettyine glögeineen, mutta loppujen lopuksi niistä tuleekin työkavereiden kesken pidettävät epäterästetyt glögikestit lautapeleineen. Ja mä lupasin tehdä kaikenlaista ruokaa meille, leipasen ainakin joulutortut ja piparit pakastetaikinasta, muusta en vielä tiedä.. jotain suolastakin pitäis keksiä.. Kiva viikonloppu tiedossa siis. :superhymy:

Huomenna aiotaan miehekkeen kanssa siivota kunnolla täällä.. siitä tuleekin sitten varmaan meidän suurempi joulusiivous.. ehkä vielä joutuu kerran imuroimaan ja pyyhkimään vähän pölyjä ennen joulua, mutta kunnon siivousta ei kyllä sitte enää kerkee tekemään..
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 09 Joulu 2011 15:58

Ooh, Olympiaorkesterin Lumihiutaleet on kyllä nätti biisi! Harmi vain että taitaa olla joku yleläisten oma biisi kun
tosiaan ei löydy mistään.

Joulun aika on sekoittanut jo minun pääni. Tajusin vasta äsken että kirjoitin sitten pukkirinkiin jouluiset kuulumiset. :keijo:
Tässä se uusiksi (ihan jo omaksikin muistutukseksi):
Leivoin lasten kanssa viime viikonloppuna pipareita, ensimmäistä kertaa itsetehdyllä taikinalla. Ja totesin,
että vaikka itsetehty piparitaikina on hyvää ja piparit paremman makuisia kuin kaupan valmiit, kaikki se veivaaminen
ja vaivaaminen ja paistaminen sun muut ei vain sovi minulle vaikka leipomisesta pidänkin (mikä epäloogisuus!).
Sori lapset, loppukuun saatte syödä kaupan valmiita. Äiti on laiska.
:tilt:

Tänään sitten lätkittiin lasten kanssa joulutontut juoksemaan seinille ja jouluenkelit ikkunoihin. Ulkona tupruttaa luntakin
(tai räntää, en tiedä, samalta ne näyttää molemmat tänne sisälle :keijo:) juuri sopivasti. Joulumieli alkaa kohottamaan
päätään koko ajan yhä enemmän ja enemmän. :sydän:

Joulutorttuja tekisi mieli leipoa, mutta taidan tyytyä odottamaan vanhempien luo pääsyä ja äidin tekemiä torttuja. Meillä
kun joulutorttuja ei syö muut kuin minä, joten ehkä pärjään sinne asti.

:joulukeijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Pe 09 Joulu 2011 22:24

skray kirjoitti:Huomenna aiotaan miehekkeen kanssa siivota kunnolla täällä.. siitä tuleekin sitten varmaan meidän suurempi joulusiivous.. ehkä vielä joutuu kerran imuroimaan ja pyyhkimään vähän pölyjä ennen joulua, mutta kunnon siivousta ei kyllä sitte enää kerkee tekemään..


Ei tullut siivousta. Huomenna sitten. :vihellys:
No ei, huomenna on pakko siivota, koska kämppä on kuin sikolätti ja illalla tulee vieraita. Pitää kutsua vieraita, että tulee siivottua. :virne:

Tuli taas jouluolo, kun paistoin pipareita. Kolme pellillistä tuli ja yksikään ei kärvähtänyt! Äsken myös koristelin kaikki. Yritin tehdä yhtä hienosti kuin lehdissä on, mutta eihän se nyt onnistunut, kuinkas muuten.
Näyttävätpä ainakin itse tehdyiltä, eikä kaupan pipareilta. :nirppa:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 13 Joulu 2011 20:11

Tyttökaverit on sitä mieltä, että mun pitää ostaa pomppistyypille joululahja. :O:
Mitäs vittiä tuommoselle kuukauden kestäneelle suhteelle voi hankkia? Ei mitään hajua...
Onneksi se itse sanoi, ettei tarvii ostaa mitään. Mut olisihan se kiva jotain hankkia,
kun sekin on lahjonut mua kaikennäköisellä pienellä ja kivalla. Se puhui kerran jostain
viskistä, jota saa Alkosta mutta ei raaski ostaa ite. Ehkä sellanen... Vai oisko se ihan
ankeeta.

En keksi äidillekään mitään. Tahtoisin sillekin jotain hommata, kun iskällekin tuli jo
ostettua. Iskän lahja oli kaikenlisäksi suht arvokas, mikä vaikeuttaa sitä äidin lahjan
hommaamista. Pitäisi olla jotain ajatuksena yhtä siistiä mutta huomattavasti huokeampaa
koska kaikki rahat meni siihen iskän lahjaan.

:huoh:

evo
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Shay » To 15 Joulu 2011 22:00

Kävin tänään jouluostoksilla ja sain melko lailla kaikki joululahjat ostettua. :superhymy: Ja jotain pientä itsellenikin...

En jaksanut keksiä mitään hienoa kenellekään. Lapsille sitä, mitä he tarvitsivat ja aikuisille karkkia tai muuta syötävää,
jos ei toiveita tullut eikä niitä suurelta osalta tullut. Olen oikeasti surkea keksimään lahjoja (anteeksi jo etukäteen sille,
joka lahjani pukkiringissä saa) ja yleensä tykkään, jos voi suoraan kysyä mitä toinen haluaa... :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 15 Joulu 2011 22:58

Ostin kirjat isälle ja äidille. Isälle Rönkää, äidille Kari Tapion elämäkerta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 15 Joulu 2011 23:23

Mä oon keksinyt lahjoja, mutta voi olla etten ehdi niitä toteuttamaan. Kouluhommat (että mä oon alkanu vihaamaan tota sanaa) venähtää kyllä niin viime tippaan. Jos nyt tiistaihin mennessä saisin kaiken tehtyä, niin olisin ihan tyytyväinen. Ke-to on töitä, ja niistä keskiviikkona olisi hyvä saada joululahjat tehtyä, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Pe lähdetään joulunviettoon pohjoiseen.

:sekopää:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 16 Joulu 2011 00:00

Lyyra kirjoitti:Kouluhommat (että mä oon alkanu vihaamaan tota sanaa)


Älä sitten käytä sitä sanaa. :keijo: Mun mielestä yliopisto ei muutenkaan ole varsinaisesti enää koulua toisin kuin toisen asteen koulutukset ja sitä aiemmat. "Koulu"-sanan konnotaatiot on mun mielessä sellaiset, että koulussa on käytävä, koska on pakko ja oppia yritetään kaataa päähän ylhäältäpäin, vrt. "opiskelu", joka viittaa enemmänkin aktiiviseen itse tekemiseen. Kielitoimiston sanakirjakin on sitä mieltä, että koulu on "(alempi) opetus-, oppilaitos". :tilt:

(Lisäys: "koulu"ssahan on sekin konnotaatio, että on käynyt kovan koulun, eli jokin on koulinut. Pyytämättä ja yllätyksenä on tullut jotain, mikä on sitten opettanut. Vrt. edelleen omaehtoinen toiminta.)

Jottei menisi joulusta ohi aiheen, todettakoon, että mulla on ainakin jo ihan joulufiilis ja odotan ensi viikon joulumenoja innolla. :täpinä:
Viimeksi muokannut L-S päivämäärä Pe 16 Joulu 2011 00:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Pe 16 Joulu 2011 00:08

L-S:n pitää oottaa joulupäivän aamuun, että saa avata paketit. :O:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 16 Joulu 2011 00:18

Joo :o:
(Tosin en tiedä onko mulla edes paketteja mitä avata, jos kotipuolesta lähetetyt lahjat eivät parin päivän sisään ilmaannu postissa, ennen kuin poistun joulunviettoon muualle...)

Mutta kaveri, jonka luona vietän joulun, on hankkinut mulle joulusukan :superhymy:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 21 Joulu 2011 06:24

Oikein hyvää joulua kaikille!
Hyvinkin on mahdollista, että seuraava kirjautuminen menee joulun yli, joten toivottelen jo tässä hyvät joulut.

Tässä kaikille vähän purtavaa erilaisen joululaulun muodossa.


Merry Christmas!
God jul!
Veselé Vánoce!

Muistakaa olla tuhmasti!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Ke 21 Joulu 2011 23:32

Luulin kaikkien jouluhommien olevan suurin piirtein tehtynä, mutta yhtkäkkiä huomasinkin olevani kaupassa hakemassa leivontatarvikkeita. :keijo:
Ostin vielä piparitaikinaa, josta aion huomenna taikoa pipareita. Äsken tein Valloittavia Vuokaleivoksia (joiden herkullinen resepti tulee piirakkaa/pullaa/jne. ketjuun :kuola: ) ja huomiselle on vielä varattuna parien pikkuleipien ja yhden kakun tekeminen... Ja vielä piti tänään paketoida miehekkeen veljen lahja.

Lisäksi tuli suuryllätys töistä. :D
Meillä on arpajaiset joka vuosi pikkujouluissa ja palkinnot arvotaan näin ennen joulua aina. Pääpalkinto on joulukinkku oman valinnan mukaan ja tänä vuonna mä voitin sen. :superhymy: Käytiinkin tossa jo miehekkeen kanssa valkkaamassa mieleinen ja tuotiin se jääkaappiin odottelemaan paistoa. Tosin se tulee sit vasta uudeks vuodeks...
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Emilia » To 22 Joulu 2011 22:51

Sori pakko taas vähän änkyröidä. Luulin, että joulun voi hoitaa helposti alta pois ja hommata lahjat netistä. Tadaa. Sehän on niin helppoa ja vaivatonta.

Tilasin mammalle semmosen hienon kaatimen. Oli aika kallis.
Paketin hain tänään postista ja kaatimen sijasta siellä oli keittiörättejä.

Et kiitti vain. :peukku:

Hetken jo ajattelin, et joulu vois oikeasti olla kiva. :huoh: Nyt tulee taas ressi, kun joutuu juosta vielä huomenna kaupoilla. :huoh:

Kaikesta huolimatta:
Kuva

:hymyhali:
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron