Jouluröpötys

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 02 Tammi 2012 10:37

Meillä lahjoja saavat enää lähinnä vain lapset. Heidän lahjamääränsä olikin taas enemmän kuin muutama per lapsi. :keijo:
Itse en saanut muuta kuin toivotut pörrösukat yösukiksi. Miehen kanssa saatiin yhteisenä sellaisen ikkunalampun
sekä suolakivestä tehdyn kynttilälyhdyn.
Ainoa, mikä jäi harmittamaan, oli suklaakonvehtien puuttuminen. Itse piti ostaa. :nirppa: :keijo:

Kiva joulu oli ja nyt on vähän haikea olo kun kaikki hömpötys alkaa olemaan takana päin ja seuraavaa hömpötystä
joutuu odottamaan n. 10kk. :tilt:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja damn » Ma 02 Tammi 2012 10:50

Pukki toi paljon lahjoja siihen nähden etten ole ollut kiltti.

-wokkipannu
-Marimekon siirtolapuutarha-sarjan kaksi mukia, saman sarjan kaksi keittiöpyyhettä ja pöytätabletit
-Marimekon tyynyliinat 2 kpl
-patalaput, Marimekkoa nekin(tjaah, joku voi ehkä päätellä mun keräävän Marimekon tuotteita. Oikeestaan kerään vaan tuota Siirtolapuutarha-astiastoa ja ostan jotain niitten parhaita lakanoita, mutta sukulaiset villiintyivät ostamaan kaikkea muutakin)
-Lancome Hypnose-hajuvesi
-Weeds tv-sarjan 4.kausi
-kaulakoru
-kynttilöitä about miljoona kappaletta
-vähän rahaa
-liikaa suklaata
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Ma 02 Tammi 2012 12:46

Äiti oli pistäny mulle pakettiin vanhan monitoimikoneensa. :keijo: Olen kuitenkin tyytyväinen siihen, sillä pääsen testaamaan sellaisen käyttöä leipomisessa jne. mihin sitä nyt voiskaan käyttää. :)
Lisäksi pakettiin oli myös joutunut 70-luvun kurvitteleleva kynttilänjalka, joka mun on pitänyt saada koko syksyn.
Äiti oli myös pistänyt pakettiin pari silikonista muffinssivuokaa, ison paketillisen erilaisia nonparelleja ja auringon muotoisen tuikkukipon. Parasta oli kuitenkin ehkä seinäpeili, jonka äiti oli ostanut mulle kirpparilta kuulemma. Se on pyöreä ja reunassa on kolmen (vai 4?) kierroksen verran lasimosaiikkia sinisenä ja vihreänä. Lisäksi sain hieman rahaa, että voin ostaa sellasta mitä tarvin.
Suklaata tuli jonkin verran lahjaksi, onneksi kuitenkin vähemmän kuin ennen.
Fammolta saatiin miehekkeen kanssa yhteinen lahja, joka sisälsi lyhdyn, kynttilät siihen, kultakeramiikin jouluiset mukit ja marmeladisydämiä.
Mummulta sain 20e, jonka aion sijoittaa keittiöveitseen.
Miehekkeen mukana tuli kolme pakettia, joista en tiedä mikä on keneltäkin. Yhdessä oli metallinen (rosteri vai miksikä sitä sanotaan) vatkauskulho, jossa oli kaksi mukia ja karkkeja. Toisessa paketissa oli mulle karpaloista suihkusaippuaa ja karpaloista vartalovoidetta. En malta odottaa milloin pääsen niitä käyttämään! Kolmannessa paketissa oli kaksi muumikäsipyyhettä. Lisäksi saatiin yhteiseksi lahjaksi lahjakortti Halpa-Halliin.
Veljeltä saatiin Ubongo-peli.
Siskolta sain lahjakortin Anttilaan, että voin mennä ostamaan Kings of Leon dvd:n heti kun se ilmestyy niillekin myyntiin. Ennen joulua sitä ei kuulemma vielä ollut. Tai sitten ostankin Criminal MIndsin kaksi seuraavaa tuotantokautta. :virne:

Kokonaisuudessaan olen lahjoihin tyytyväinen, vaikkakin astioita tuli liikaa. Niitä on jo ennestäänkin riittävästi. Karkit tulee kyllä syötyä, vaikka niitä liikaa olikin. :p
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 02 Tammi 2012 13:25

Mäkin olin ollut aika kiltti. Sain:

- Höyrykattilan
- Leena Lehtolaisen Oikeuden jalopeuran
- kameranjalan
- boolikulhon
- lapaset ja villasukat
- pilleja ja pillipurkin
- millenium trilogia dvd-boxin
- muutaman korun, kynsilakkoja ja muuta sellaista sälää
- karkkia
- parikymppiä rahaa

Kolme ensimmäistä oli sellaiset, mitä mä olin pyytänytkin.
Niiden lisäksi olin toivonut ramopunk kirjaa, mutta sitä ei saanut täältä, että kaipa tässä pitää venailla, että se tulee joskus aleen.

Lapsihan meiläkin sai kaikkein eniten tietysti lahjoja, me ostettiin itse sille leikkirummut ja ne on olleet aika ylivedot.
Mä olen tässä jo suunnitellut tulevaisuuteni sen varaan, että siitä tulee kuuluisa rumpali ja elättää meidät sitten :virne:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 02 Tammi 2012 16:16

Joulu meni kaiken kaikkiaan aika mukavasti. (Oli ihanan perinteinen joulu taas. Sama hyvä kaava kuin aina. :hymyhali: ) Yllättävän vähän ahdisti joulun viettäminen eri paikassa kuin Mieheke. Miehekeen isovanhempien tapaamisen missaaminen harmittaa tosin pikkuisen.

Sain seuraavat joululahjat (olen kyllä varma, että unohdan jotain):
-Keijolahja: 2 kynsilakkaa, meikkipussukka, viiksiheijastin, vihko
-(huonoksi osoittautunut) lautapeli
-hyvä, tukeva kauha :sydän:
-Mavadry-kynsilakka
-Mummo-sarjakuva-albumi. :hymyhali:
-villasukat ja -tossut
-ryppyvoide (mumma ei osaa enklantia niin eihän se tiennyt, mitä anti-wrinkle tarkoittaa. :keijo: )
-lahjakortti kultasepän liikkeeseen
-Angry birds -pyyhe ja toinen pyyhe:tilt:
-(ostin itse) Marrakech-lautapeli
-rahaa

Yhteiseksi miehekkeen kanssa:
-pata, jota voi käyttää liedellä ja uunissa
-valokuva-albumi
-Munchkinin minilisäosa

Aika kivoja lahjoja, vaikka toiveita mulla oli aika vähän. :) Lisäksi tuli napattua extralahjoja: kaksi pikkuveljen vanhaa kirjaa pois menevien korista ja miehekkeen isän luota saatiin painekattila, jota he eivät käytä. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja theia » Ma 02 Tammi 2012 18:24

Mulle joulupukki toi seuraavaa:

Kullalta Wake up lightin, hopeisen rannekorun ( :sydän: ), Itsemurhapupujen seinäkalenterin
Siskolta Itsemurhapupujen uuden kirjan, Mullan alla season 2 ja saksia
Äidiltä i-ha-nan hameen, CD-boksin (joka tosin ei tule ainakaan nimensä mukaiseen käyttöön, CD-levyjen kuuluu olla esillä :nirppa: ) ja beiben kanssa yhteiseksi pussilakanat (i-ha-nat sellaiset)
Tädiltä 2 kpl Essencen valkkarilaseja (ainut tämän joulun pyytämäni lahja!)
Pappalta rahaa + 2 kpl Essencen kuoharilaseja
Äitipuolelta ihanan pehmeän fleeceaamutakin
Pikkuliskolta peilin, pörrösukat, eyelinerin ja kynsiviilan
Kullan vanhemmilta saatiin 4 kpl Essencen valkkarilaseja (yhteisiä) ja mä sain vielä shampoo+hoitoaine paketin
Kullan veljeltä & sen vaimolta 2 kpl Essencen punkkulaseja
Mummilta & Ukilta rahaa
firmalta 2 kpl Luhdan käsipyyhkeitä ja 2 kpl kylpypyyhkeitä

... Eli siis, hurjan kivoja lahjoja kääriytyi paketeista :sydän:

Ja Essencen laseja tuli enempi kun toivottua, joka ei haittaa kyllä yhtään! Essence :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 02 Tammi 2012 20:15

Olin ihan unohtanut söpön tuikkukipon, jonka toinen Miehekkeen siskopuolista oli tehnyt. :hullu: (Noi pikkulikat on kyllä aika ihania! :hullu: ) Sain myös uuden kukkaron. Oikein nätti ja siinä on tarpeeksi tilaa korteille. Olen kauan etsinyt uutta kukkaroa, mutta en ole löytänyt hyvää ja kohtuuhintaista. Mutta nyt sain hyvä ja hienon! :superhymy: Lisäksi sain pyörän satulan pääle laitettavan fleecepäällisen. (Ei tulisi kylmä peppuun, jos pyöräilisin talvella. :keijo: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 02 Tammi 2012 20:49

Joulu meni mukavasti, mutta se jäi jotenkin liian lyhyeksi, kun se oli kuitenkin vaan normiviikonloppu. Missasin joulupukinkin, kun olin saunassa. :keijo:

Olen kyllä huomannut, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän kiltimpi olen, mutta sain kuitenkin jotain:

- salapukilta [url]sormikkaat, kaulahuivin ja joulukoristeen[/url]
- firmalta kankaisen " leipäkorin"
- siskolta rannekoruja ja kalan :keijo:
- iskältä levyn, ravirivin, S-ryhmän lahjakortin, leffalipun ja suklaata
- veljeltä ja veljen tyttöystävältä Beatles-palapelin ja kirjan
- äiskältä kirjan
- mummalta ja tädiltä alpakka(?)-kaulaliinan
- serkulta suklaata (se oli kyllä tarkoitettu yhteiseksi veljen, veljen tyttöystävän ja mun kesken, mutta minä sain kunnan syödä ne :keijo: )
- ja suvun yllärilahjana jonkun tosi kalliin oloisen veitsen :O:

Tässä sitten taisikin olla kaikki. :riips: Äiti lupasi joulun jälkeen ostaa meille sukkia. :tilt:

Joulua viettämässä oli meidän suvussa kaksi pientä, kaksi- ja viisivuotias. En vieläkään voi olla ihmettelemättä sitä krääsän määrää mitä he saivat. :isosilmä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Ma 02 Tammi 2012 23:51

Mä unohdin kokonaan miehekkeen antaman lahjan ja keijolahjan! :täpinä:
Keijolahja oli kirja ja suklaatikkari, minkä taisin kertoa jo siellä ketjussa.
Miehekkeeltä sain Soda Streamin! Jee!
Makuja en vielä oo ostanu, mutta kyllä tolla hyvää peruskuplivaa vettäkin tekee. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 03 Tammi 2012 00:45

Suvi kirjoitti:kalan :keijo:


Nyt voit tanssia Fish slapping dancea :D
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 03 Tammi 2012 09:29

Suvi kirjoitti:- serkulta suklaata (se oli kyllä tarkoitettu yhteiseksi veljen, veljen tyttöystävän ja mun kesken, mutta minä sain kunnan syödä ne :keijo: )


No voi :läps: kunnan = kunnian

Dnd kirjoitti:
Suvi kirjoitti:kalan :keijo:


Nyt voit tanssia Fish slapping dancea :D


Joo :keijo: paitsi minulla on vain yksi kala ja sekin liian pieni :raps:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 03 Tammi 2012 10:53

Ärsyttävä joulu oli, kun perjantaina piti olla töissä ja hoidella kaikkea ja muuta ja sitten olikin muka jo aatto :norsu:

Joulumieli ei vallannut oikein missään vaiheessa kunnolla. Omia lahjojakaan ei enää juuri jaksa ajatella tai odottaa. Koko joulun kohokohta oli salapukkilahja :hullu: Sen odottaminen, saapuminen, sisällön arpominen ja vihdoin, iloinen yllätys sisällä. Tuli ihan lapsuuden joulut mieleen, kun pieni jännitys kutitteli ajoittain mahan pohjaa :superhymy:

Tulihan tuossa puuhailtua kaikkea "jouluista", mutta se fiilistely jäi ihan täysin uupumaan. Edes Frank ei saanut mua joulutuulelle :huoh: Kivaa oli kuitenkin esim. leipoa tuon 1,5-vuotiaan kanssa, jätkä osaa kaulita piparitaikinaa sellaisella innolla, että ilman toppuuttelua oltaisiin luultavasti menty pöydän läpi :virne: Silti, piparin- ja kuusentuoksusta, Sinatrasta, joulukoristeista ja -valoista, ongelmattomasta lahjojen keksimisestä, leppoisasta "joulustrategiasta" huolimatta se tunnelma jäi puuttumaan. Tyhmää.


Meillä oli vakiostrategia joulun viettoon. Aamulla avattiin omat lahjat. Sitten suunnattiin anoppilaan, missä saunottiin, syötiin kinkkua kavereineen, availtiin taas lahjoja. Iltapäivällä kaarrettiin mun veljen perheen luo, missä on aina isompi poppoo ja pukki käy kylässä, niin tänäkin vuonna. Pikkumies innostui auttamaan pukkia lahjojen jaossa, mikä oli ehkä maailman hellyttävintä :hullu: :sydän: Veljenlasten lahjakaaos aiheutti tänäkin vuonna päänpudisteluja. Meidän sankari sai lähinnä vaatteita, oman huoneensa kalusteita (ie. me ostettiin ja meille annettiin rahaa niitä vastaan :p ) ja pari kirjaa ja lelua. Oikein sovelias setti.

Mun lahjasaalis tänä vuonna oli:
- sarjakuvakirja :sydän:
- itse kudotut lapaset (anoppi :sydän: )
- suoristusrauta
- veitsisetti
- rahaa
- h*vetisti suklaata :epäilevä:


Kohta saa heittää joulupäivänä juomisen lopettaneen kuusenkin mäkeen. Onneksi. Ei tarvi kuin aivastaa olohuoneessa, niin siitä varisee kourallinen neulasia pitkin lattiaa :epäilevä: Voisihan sen heittää jo nyt, mutta jotenkin... ei henno vielä luopua siitä :hullu:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Ti 03 Tammi 2012 21:00

Joulukoristeet vois kerätä pois vähitellen. Kokonaista kaksi tonttua, kaksi joululiinaa ja ikkunasta joulutähden. Ei se tähti oo ollu päälläkään enää kolmeen päivään. :huoh:
Parvekkeelle aion edelleen jättää kehittelemäni ulkovalon.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 04 Tammi 2012 12:26

skray kirjoitti:Joulukoristeet vois kerätä pois vähitellen. Kokonaista kaksi tonttua, kaksi joululiinaa ja ikkunasta joulutähden. Ei se tähti oo ollu päälläkään enää kolmeen päivään. :huoh:
Parvekkeelle aion edelleen jättää kehittelemäni ulkovalon.


Mua ahdistaa jo valmiiksi joulukoristeiden pois ottaminen. Ajattelin tehdä sen vähitellen, vaikka tyyliin
yksi päivässä. Tai jotain. Kokemuksella vaan sanon että koti tuntuu kovin tyhjältä jos ne ottaa kerralla pois. :keijo:

Parvekkeella oleva ulkovalo saa kyllä olla paikoillaan vielä ainakin kuukauden. Olen yleensä ottanut ne pois kun esikoisen
synttärit on ohi tammikuun lopulla.
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Emilia » To 05 Tammi 2012 19:25

Huh :helpotus: Onneksi se on ohi.

Ei ollut mitään joulufiiliksiä oikein kellään. Aattoa vietin muun muassa kahden vastikään leskeksi jääneen sekä viiden puoliorvon kanssa. Ei juurikaan juhlatunnelmaa siinä. Fammon luona syömässä, eka kerta koskaan, kun siellä ei ollut mitään joulukoristeita missään. :( Illalla vanhempien luona saunomassa ja glögiä maistelemassa. Joulupäivänä raahauduin takaisin kotiin ja poikaystävän luo.

Sain kummisedältä pakolliset arvat (voitin 15 :D ), tädiltä enkelin muotoisen saippuan, vanhemmilta neljä kuohuviinilasia (+ 150 digiboksin hankintaan) ja poikaystävältä Kalevalan Lähde-rannekorun :sydän: .
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 25 Marras 2012 18:07

Wildchild kirjoitti:seuraavaa hömpötystä joutuu odottamaan n. 10kk. :tilt:


10kk on kulunut ja taas saa jouluhömpöttää! :täpinä:

Tämä on nyt sitä aikaa että ripustellaan jouluvaloja sinne sun tänne, maistellaan vähän glögiä ja pipareita, torttujakin ehkä. :D
Me laitettiin aiemmin tällä viikolla jouluvalot partsille ja eilen illalla laiteltiin lasten kanssa jouluvalot myös ikkunoihin. Lapset olisivat halunneet laittaa jo tonttu-ukot juoksemaan seinille, mutta ei kaikkea pysty laittamaan kerralla. Vähitellen, samalla tavalla kuin sitten loppiaisen aikaan otetaan kaikki vähitellen pois.

Tänä vuonna ollaankin sitten kotosalla koko joulu, aattona tosin käydään miehen äidin luona syömässä kuten joka "etelän joulu". Olen jo tehnyt paperille joulun "osta" ja "tee" -listat ettei pääse stressi yllättämään. Aiemmin ruukannu stressata joulusta, enää en jaksa. Mitä turhaa, kyllä se joulu tulee ilman stressiäkin. :joulukeijo:

Joulu. :hymyhali:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 26 Marras 2012 23:19

Mä meen jouluna kotikotiin ainakin pyhien ajaksi. Tykkään joulusta ja tuntui viime vuonna haikealta lähteä jouluyönä jo pois, koska oli kissat silloin hoidossa.

Jouluhössötys nyt yleisesti mua mitenkään häiritse läheskään niin paljon kuin joitakin ihmisiä, mutta kyllä oheinen kauppakeskus vähän levoton oli viime lauantaina, kun siellä soi jouluraidat täysillä. Nyt taas ei soinut, että ehkä ne satsaavat viikonloppuihin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Nugat » La 01 Joulu 2012 11:36

Nyt voi jouluröpöttää virallisesti! :jami:

En ole vaihtanut jouluavaa koko vuonna, koska olen laiska ja joulu tulee kohta taas kuitenkin. :keijo:
Haluisin tänne torppaan jotain jouluista, jouluinen pöytäliina mulla on jo ja kynttelikkö keittiön pöydällä. Se onkin ollut täällä koko syksyn, kun sillä on testattu sähköjen toimivuutta. :keijo: Ja alussa ei muuta valaistusta ollutkaan kuin se ja kynttilät. Että on muuten ihanaa polttaa kynttilöitä!

Täksi jouluksi meille tulee uusi perheenjäsen, sukuun syntyy vauva juuri ennen joulua. :ahihi: :pilvi: Rakastan sitä jo nyt, kun tykkään hirveästi sen veljistäkin. :hymyhali: Eli tänä vuonna joulu vietetään meillä kotikotona, että vauvaperhe saavat rauhassa viettää arkeaan ilman suuria joulujärjestelyjä ja tulla sitten meille valmiiseen pöytään.

Lahjoja pitäis alkaa hankkimaan. :raps:

Oon jotenkin keijojoulupilvessä. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja damn » La 01 Joulu 2012 11:44

Eilen oli taas tämä joka vuotinen keskustelu siskoni kanssa.

Sisko: mitäs jouluna, tuuthan porukoille?
Damn: haluisin olla kotona. Siis Kuopiossa.
Sisko: !!!!!!! YKSIN???!!!! Ei jouluna voi olla yksin, mikä sua vaivaa, OMG, et voi, pakko sulla on enemmän joulumieltä olla!!!????
Damn: Niin, yksin.

Mikä helvetti siinä on, että en saa olla yksin omassa rauhassa.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 01 Joulu 2012 13:44

damn kirjoitti:Eilen oli taas tämä joka vuotinen keskustelu siskoni kanssa.

Sisko: mitäs jouluna, tuuthan porukoille?
Damn: haluisin olla kotona. Siis Kuopiossa.
Sisko: !!!!!!! YKSIN???!!!! Ei jouluna voi olla yksin, mikä sua vaivaa, OMG, et voi, pakko sulla on enemmän joulumieltä olla!!!????
Damn: Niin, yksin.

Mikä helvetti siinä on, että en saa olla yksin omassa rauhassa.

Tietenkin jouluna voi olla yksin. Se on ihanaa. :pilvi:
Saa olla rauhassa ilman kaikkea hömpötystä. Saa koristella jos haluaa ja olla koristelematta jos haluaa. Ja voi syödä ihan mitä itse haluaa kehitellä.
Suosittelen lämpimästi. :kyllä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Shay » La 01 Joulu 2012 14:00

Mää oon vannoutunut perhejouluisti. Tiedän, ettei kaikilla ole mukavia perheitä, mutta mulle joulun viettäminen yksin tai pelkästään kumppanin kanssa olis hirveän tyhjä joulu. Jouluna on tarkoitus olla yhdessä perheen kanssa tai mielellään vaikka suuremmankin suvun kanssa. Syödään, juodaan, jutellaan, pelataan yms. mitä ei koskaan normaalisti keretä yhdessä tehdä. :sydän:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 01 Joulu 2012 16:33

Kävin joululahjaostoksilla. Huh, kun oli raskasta. Veljen lahja löytyi helposti, koska olin saanut melko selkeät ohjeet sen suhteen, mitä hän haluaa. Tosin ensimmäisessä kirjakaupassa ei ollut ollenkaan myynnissä sarjakuvia. :friikki: Muiden lahjojen kanssa takkusi enemmän tai vähemmän. Täytynee lähteä keskustaan kiertelemään huomenna tai ensi viikolla. Ehkä sieltä löytyy jotain.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 01 Joulu 2012 16:41

damn kirjoitti:Eilen oli taas tämä joka vuotinen keskustelu siskoni kanssa.

Sisko: mitäs jouluna, tuuthan porukoille?
Damn: haluisin olla kotona. Siis Kuopiossa.
Sisko: !!!!!!! YKSIN???!!!! Ei jouluna voi olla yksin, mikä sua vaivaa, OMG, et voi, pakko sulla on enemmän joulumieltä olla!!!????
Damn: Niin, yksin.

Mikä helvetti siinä on, että en saa olla yksin omassa rauhassa.


Ahahaha :D Tää on niin tuttua. Oon mieluiten yksinäni, kun ei kerran ulkomaillekaan pääse nyt karkuun ja voi jestas, että sitä saa selitellä ihmisille.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Su 02 Joulu 2012 10:44

Mä en ole vielä edes tajunnut, että joulu on jo muutaman viikon päästä. Yhtään ei oo vielä joulumieli.
Tänään menen joulumarkkinoille, joten ehkä sieltä sais jotain inspiraatiota ja tunnelmaa jo. Vois keittää glögitkin illalla ja koittaa ideoida joululahjoja, niin ehkä se siitä sitten joulumieleksi muuttuu vähitellen. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Su 02 Joulu 2012 15:17

Joulumarkkinoiden myötä mieli ei muuttunut jouluisemmaksi, mutta hyvä reissu oli.
Ostin ruislimpun, kolmea eri mehua ja kahta hunajaa. Minttu- ja inkiväärihunajaa. Ne oli niin uskomattoman makoisia, että heti illalla keitän glögin tilalta hunajavedet. :P
Lisäksi mukaan tarttui mattopiiska korimyyjältä. Oon monta vuotta jo miettinyt, että markkinoilta pitäis hakea kunnon mattopiiska ja nyt sen sain ostettua. Joululahja miehekkeelle. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa