Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 19 Tammi 2012 01:19

South Parkissa ei ainakaan ois koskaan tylsää. :raps:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » To 19 Tammi 2012 12:05

Töistä on kaks kipeenä ja heti on hirveä kaaos. Ihan sairasta. Ei tän näin pitäis olla. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 19 Tammi 2012 12:21

Vielä 17 puhelua ja saavutan kuukausittaisten "kirjattujen virheilmoitusten" max-määrän.
Jännittää

Laskeutuuko emäalus ja sieltä saapuu joku sanomaan "tule, sinun tehtäväsi on nyt ohi", vai avautuvatko kattoluukut ja sieltä lentää ilmapalloja sekä serpentiiniä vai murtuvatko todellisuuden seinät , koska joku rikkoi rajan jota ei pitänyt rikkoa?

Vastaan 17 tiketin jälkeen :täpinä:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 20 Tammi 2012 11:25

Ja kaikkien pikkukivi-kokoelmiensa kanssa jännänneiden iloksi voin kertoa että haamurajan rikkomisesta seurasi...ei mitään.
"Tämä ei ole kilpailua", "muistakaas pitää taukoja" ja "kivaa viikonloppua :)"

Noh, onneksi ostin jo eilen tuon pullan itselleni, mutta olisin kaivannut edes "hyvin tehty, jatkakaa samalla tavalla"-lauseen kuulemista....:epäilevä:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 20 Tammi 2012 14:03

mun pikkukivikokoelma tuolta kukkaruukusta ainakin heräsi kuulemaan smitherssonin työuutisia.

Mun työuutiset ei kiinnosta edes niitä. Oli töissä mummu joka oli kiukkuinen, en ehtinyt laskea osallistujia kunnolla ja muutenkin vituttaa.
Voisin tosi hyvin päästää tästä tunteesta irti. Menehän nyt...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 20 Tammi 2012 14:28

Onkohan olemassa suojeluspyhimystä meille kaikille jotka annoimme niin paljon mutta saimme niin vähän?

Tänään muuten ottaa minuakin päähän (muutenkin omien kokemusten jälkeen) kovasti. Onkohan päivämäärällä merkitystä? 200122012 :numerologinen shalaliitto:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 20 Tammi 2012 16:21

Ihan selvä päänsärkypäivämäärä!
Eihän siitä saa edes selvää.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja SirPet » Pe 20 Tammi 2012 16:39

Mr. Smith kirjoitti:Onkohan olemassa suojeluspyhimystä meille kaikille jotka annoimme niin paljon mutta saimme niin vähän?

Tänään muuten ottaa minuakin päähän (muutenkin omien kokemusten jälkeen) kovasti. Onkohan päivämäärällä merkitystä? 200122012 :numerologinen shalaliitto:


Onko nyt todellakin 20.01.22012?!?

Äkkiä ovat nämä viimeiset 20000 vuotta vierähtäneet! :tipahdus:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Tammi 2012 17:46

Saan ensi viikolla apua kahdeksi päiväksi :jami:
Laskin tänään että siellä on ajallisesti töitä varmaan kahdeksi viikoksi, mutta josko ne II-kiireellisyysluokan hommat saisi pois sieltä. Itsehän pyöritän päivittäin vain sitä I-kiireellisyysluokan tavaroita. Enkä niitäkään kaikkia ehdi.
:huoh:

One step at a time.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » La 21 Tammi 2012 00:12

Jesh!
Ärsytys on kadonnut!
Ja hyvä mieli tilalla, kun löysin työpaikalta mulle osoitetun joululahjan. Mahtavaa!

Toivottavasti Kiban apulainen on oikea tehopakkaus ja saatte pöytää tyhjennettyä. Mulle tuli sellainen olo, että haluaisin tulla kanssa sinne apunaiseksi...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Tammi 2012 03:02

Meidän yksi ongelmahan on, ettei kukaan tule tuollaisiksi ajanjaksoiksi töihin. Siis kuukaudeksi tai kahdeksi. Työttömien kaikki tukijutut menee ihan sekaisin ja kyllä mä sen ymmärrän. En mäkään lähtisi yhdeksi epävarmaksi kuukaudeksi töihin jonkun epämääräisen sairaslomasijaiseksi.

Silti mua kuluttaa juurikin nuo tekemättömät asiat.
Se, jonka kanssa mun pitäisi olla on sairaslomalla. Ja ihan oikeasti. Osa meillä pelkää selviääkö se edes hengissä :sori:

Eikös se mene niin, että vaikeudet vetävät lisää vaikeuksia puoleensa.

:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » La 21 Tammi 2012 10:47

No mä ainakin tulisin, jos siihen hommaan riittää ihan tavallinen terve järki, eikä tarvii koulutusta. Tiedän kanssa perushoitajan, joka tekee keikkatöitä, mutta jos homma vaatii sujuvaa suomenkieltä, niin ei onnistu, sillä hän on ranskalainen.
On harmi, että systeemi on sellainen, jossa ei ole kannattavaa tehdä töitä. Noin suuremmin asiaan perehtymättä ja huonoja puolia miettimättä, kuulostaa perustulon ajatus korvaan hyvältä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Tammi 2012 12:29

Joskus meillä on ollut kouluttamattomia ja sitten taas ei.
Mutta pitää tietää byrokratiasta ja käytännöistä. Kielen osaaminen on tärkeää vain silloin kun pitää pystyä tekemään itsensä lyhyessä ajassa ymmärretyksi.
Edes itse en aina onnistu siinä :epäilevä:

Jos se olisi vain musta kiinni, niin ottaisin sinne apuja heti.
Kenet vaan, jonka voi perehdyttää hiljalleen. Työ tekijäänsä opettaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » La 21 Tammi 2012 13:19

Puhut sitten työpalavereissa, kun joku päättävä paikalla, että kuinka hyvä on kun on nyt tulossa tuo apulainen.
Ei se ota jos ei annakaan, mutta ainkakin on välittänyt kiitosta eteenpäin siitä, että on ajateltu.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mooch » Ma 23 Tammi 2012 02:58

Mun mielestä on kivaa, kö mullahan on kaikki ovet auki.

Voisin hakea opiskelemaan, voisin perustaa yrityksen, voisin jatkaa töiden hakua...
Mutta kun ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni tajuan, että mulla on kivaa näin.
Ei tartte herätä aamulla armottomaan vitutukseen, ei tartte nieleskellä kyyneliä
töissä, ei tartte kantaa koko firmaa harteilla, ei tartte lukea rivien välistä, kuinka
paska Mooch on...

... minä olen työtön ja ihan pirun onnellinen.
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 24 Tammi 2012 19:45

Yleinen olotila töissä:

Tööt tööt!

:sekopää:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja damn » Ke 25 Tammi 2012 20:27

Ensimmäiset kolme päivää työharjoittelua takana. Tänään oli mukavaa, kun oli niin paljon tekemistä, mutta kaksi ensimmäistä päivää oli tylsiä, kun ei oikein ollut hommia ja kuljin vain ympäri myymälää tutustuen tuotteisiin. Siitä huolimatta olen joka päivä ollut töiden jälkeen tuhottoman väsynyt ja voisin nukkua kokonaisen vuorokauden, jos olisi aikaa. Pitäisi tehdä illat opparia, mutta en kyllä ole saanut tehtyä mitään, kun silmät ei pysy auki. Nytkin olen tuijottanut telkkaria pari tuntia ja voisin kohta mennä nukkumaan, että jaksan aamulla mennä taas töihin. Plaah.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 25 Tammi 2012 20:36

damn :paijaus:

Sellaista se on aina uudessa paikassa aluksi. Kyllä se siitä kevenee, kun totut asioihin ja tiedät missä mitäkin on, ja milloin ja miten mitäkin pitää tehdä. :tilt:
Sitten varmaan jaksaa tehdä sitä oppariakin. Mutta kyllä tää eka viikko kannattaa vain totutella siihen työpaikkaan. Älä ruoski itseäsi liikaa, jos oppari ei väsymyksen takia etene. Väkisin väsyneenä tekemällä siitä tulee vain kehno. Lepäilet kunnolla ja sitten tartut toimeen, kun on paremmin energiaa.

:hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 27 Tammi 2012 14:33

SirPet kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Onkohan olemassa suojeluspyhimystä meille kaikille jotka annoimme niin paljon mutta saimme niin vähän?

Tänään muuten ottaa minuakin päähän (muutenkin omien kokemusten jälkeen) kovasti. Onkohan päivämäärällä merkitystä? 200122012 :numerologinen shalaliitto:


Onko nyt todellakin 20.01.22012?!?

Äkkiä ovat nämä viimeiset 20000 vuotta vierähtäneet! :tipahdus:


"Where am I?! What year is this?! Who's the President?! Aaaaargh!!" :o:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 27 Tammi 2012 16:02

Mr. Smith kirjoitti:"Where am I?! What year is this?! Who's the President?! Aaaaargh!!" :o:

Miksen mä muista, mistä ohjelmasta tuo on? :pillitys:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 27 Tammi 2012 16:43

Lyyra kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:"Where am I?! What year is this?! Who's the President?! Aaaaargh!!" :o:

Miksen mä muista, mistä ohjelmasta tuo on? :pillitys:


Koska The Fast Show/Ruuvit löysällä ei tule tarpeeksi usein tv:stä :paijaus:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 27 Tammi 2012 18:37

Mietinkin, että Fast Show tulee ekana mieleen, mutta jotenkin se ei tuntunut oikealta vastaukselta. :riips:
Enkä oo katsonut DVDeitä pitkiin aikoihin, kun silloin joskus katsoin ne niin puhki, että muistin kaiken ulkoa. :keijo:
Taitaisi olla aika kertailla vähän. :raps:
Mistähän sen kolmannen kauden saisi vielä... :huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 08 Helmi 2012 10:00

Taidan ottaa lopputilin tästä etelän duunista. "Esimies" on ihan rectumista ja duunikin. :epäilevä:
Kai tässä pari kuukautta kituuttelee opintorahoilla ja säästöillä, kohtahan pääsee jo
pohjoiseen takaisin sorvin ääreen. Toisaalta voisi etsiä täältä jonkun toisen viikonlopputyön.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 08 Helmi 2012 13:05

Pomolta tuli ilmoitus että ei mitään tulospalkkioita kenellekään.
Ei suuri pettymys, en edes osannut noita odottaa joten mitään ei ole laskettukaan niiden varaan.

Hiukan vaan ottaa päähän että talousuutisia lukemalla kävi ilmi että työkaveri oli ennustuksessaan oikeassa: "virma laittaa taas vuoden tavoitteeksi miljardi euroa, sitten tuleekin "vain" 999 miljoonaa ja sanotaan että voi voi, ei saavutettu tulosta ja ei bonuksia kenellekään...paitsi johdolle." :epäilevä:

Noh, lotto on vetämässä ;)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 08 Helmi 2012 15:38

Saas nähdä onko mun tämän alan työura nyt sitten tässä.
Esimiehen kanssa pidetty puhelinpalaveri työkokeilusta ja aika punaiselta se näyttää tulevaisuuden suhteen.
Eikä se nyt mikään ihmekään ole.
Ainakaan tässä kunnossa.
Mitä tehdään sellaisella ihmisellä, joka ei oikeastaan pysty istumaan kunnolla, eikä sitten myöskään seisomaan pitkään.
:friikkipeukku:

Tulevaisuus on vähän niin kuin levällään Jokisen eväiden lailla.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron