Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 22 Tammi 2012 00:30

Tyrkkäsin ruokaa laittaessa sormen uunin kuumaan grillivastukseen. :epäilevä:
Näppärästi heti kuoriutui osumakohdasta iho. Onneks oli sentään hyvää ruokaa, muuten ois voinu keljuttaa. :p
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 24 Tammi 2012 23:11

Tänään vähän tympäisi, että arkipäivä on aina tällaista. :(

Join kaksi oluttakin, kun perjantaina sain aika kivan pikakännin vastaavalla tekniikalla. Nyt vähän väsytti ja tuli jonkinlainen turta.

Kohta nukkumaan, hiphei ja aamulla ylös, hiphei.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Tammi 2012 23:20

:hullu:
Näytös. Katsomossa perhetuttuja, työkavereita ja PKT.
Meinasin oksentaa pelosta ja jännityksestä monta kertaa. Työpäivä meni täristessä. Ja kun tunnistin PKT:n naurun yleisössä polveni notkahtivat.
Onneksi näytöksessä ei tapahtunut mitään kovin pahoja mokia!
Nyt on sellainen huojentuneen sekopään kaltainen olo. Mitään en sano siitä, että miten PKT katsoi tai koski. En edes ajattele sitä.
:pomppuhymy:
Nyt yritän mennä nukkumaan että pääsen huomenna töihin. Lepäämään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 24 Tammi 2012 23:22

Kiba :paijaus:

Mulla on ollut taas nk. hukkapäivä. Huominenkin on varmaan sellainen. :peukut:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 25 Tammi 2012 21:31

Noin tunnin istuin kollegan kanssa bussissa. Se mateli, välillä pysähdyksissä, välillä kävelyvauhdissa. Matkan jälkeen oli selkä jäykkänä, hyvä että kävelemään pääsi. Talvimatkustus bussissa :epäilevä: Kahtena aamuna olleet myöhässäkin.

Ymmärrän kyllä, että olosuhteet vaikuttavat nopeuteen, mutta kyllä tuohon matkaan aika paljon fiilistä hupeni. Yleensä laitan radionapin korvaan ja suljen silmät, kun ei siinä mitään voi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Tammi 2012 07:30

Mieheke on koko yön pyörinyt ja hyörinyt, ähkinyt ja pöhkinyt. Mä heräsin jo kolmelta, enkä oo sen jälkeen nukkunut kunnolla, kun toinen ei voi olla rauhassa ja hiljaa ja koko sänky tutisee. :epäilevä: Mieheke mittas myös kuumeen tossa pari tuntia sitte ja mittari näytti 38 astetta. Tartuntaa odotellessa. Kurkku onkin jo ollut kipeä oikealta puolelta ja samoin oikean puolen korva. Mitähän tästäkin kehkeytyy.. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 26 Tammi 2012 10:18

Hitto, että mäkin oon nukkunut tosi huonosti viime aikoina. :bubbles: Viime yö oli jotenkin kaiken "huippu". Vietin serkun kanssa hauskan illan Katri Helena -musikaalissa ( :keijo: ), joka oli oikeasti tosi hyvä! Oltiin joskus puoli yhdentoista korvilla mun luona, ja juteltiin vielä pitkään. Which was nice.

Mutta juuri kun olin nukahtamassa/nukahtanut, joskus yhden aikoihin tuli lumensiivousauto meidän kadulle metelöimään ja vilkuttamaan valoja. :gaah: Odotin vaan koska se loppuisi ja yritin tunkea korvatulppia korviin, mutta eipä niistä ollut mitään hyötyä. Nukahdin varmaan joskus kahden aikoihin, ja herätys puoli seitsemältä. Not nice. :bubbles: Mutta kadulla ei sentään tarvinnut aamulla tarpoa. :superhymy: :bubbles:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 26 Tammi 2012 22:04

Mietin hetken, että oliko toi Suvin Katri Helena -musikaali joku uni, jota katsellaan levottomana yönä. :keijo:

Mä olen myös nukkunut varsin huonosti viime aikoina. Muutenkin on rytmi lipsahtanut siihen, että mennään nukkumaan myöhään ja herätään myöhään. Talvi vaatii veronsa. Toissayönä en meinannut millään saada unta ennen kuin joskus puoli viideltä, sen jälkeen olinkin sitten puoliunessa koko keskiviikon ja nukahdin alkuillasta päiväunille, mikä taas johti siihen, etten saanut unta viime yönäkään ennen kuin joskus kolmen jälkeen. :epäilevä:

Ei kovinkaan hauskaa,jatkuva uupuneisuus on inhottavaa eikä edistä työtehokkuutta. Kierre pitäisi jotenkin saada katkaistua, mutta miten.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 26 Tammi 2012 22:11

L-S kirjoitti:Mietin hetken, että oliko toi Suvin Katri Helena -musikaali joku uni, jota katsellaan levottomana yönä. :keijo:

:femmat: :virne:
Mietin kans, että oonko uniketjussa. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 27 Tammi 2012 13:04

Minulta tultiin tänään kysymään, että olenko Wildis. Siinä vaiheessa olo oli lähinnä :O: sillä kysyjä ei näyttänyt
yhtään tutulta. Vastattuani kyllä, kysyjäksi paljastui YleX:n muinaisen chatin yksi jäsenistä joka kuulemma asuu
meikäläisen huudeilla nykyisin. Miten kukaan voi muistaa tai tunnistaa mua sieltä asti kun ei olla koskaan aiemmin
tavattu kasvokkain? :O:

Huomenna pitäisi pitää leivontasavotta, koska esikoisella on synttärit sunnuntaina ja pitäisi leipoa ainakin täytekakku
ja mustikkapiirakkaa synttärisankarin toiveesta. En jaksaisi, mutta ei ole oikein vaihtoehtoja. Mietin jopa että
kävisin ostamassa kaupasta valmiin kakkupohjan ja sitten vaan laittaisin täytteet väliin ja koristeet päälle. Olenko
sitten aivan luuserimutsi? :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 30 Tammi 2012 21:50

Tämä alue on vähän huono iltaruokailuun, vaikka pizzerioita onkin paljon. Nekään eivät pääse alaovesta iltamyöhällä, joten ei voi tilata kotiovelle. Tai vähintääkin pitäisi päivystää sitä alaovea.

Lauantaina menin Oluthuone Williamiin enemmän syömään kuin juomaan. Toast ei ollut erityisen hyvä edes. Sellainen, että kyllä sitä nyt syö. Baari oli muutenkin täynnä, ympärillä kuuli tyypillisen baariskenen. Yhteen pöytään yhdistyi eri seurueet ja kauhea jauhaminen, että "häiritäänkö ja ette häiritse ja vähän häiritään ja ette häirtse jumalauta, kohta tulee turpaan" :virne: Yksi mies oli huonotuulinen ja baarimikko kysyi, eikä ne osaa käsitellä häviötä. -Eiku ne ei osaa pelata. IFK tai Jokerit siis. Kotona teksti-tv näyttää, että Jokerit.

Politiikkaa puhutaan: Haavisto vai Niinistö, läpä läpä. Yhdet miehet maistelevat mukahauskoin sanankääntein viskejä. Välillä ovat lähdössä kotiinkin, mutta kuitenkin jäävät.

Olisihan sitä voinut jäädäkin, mutta ei kyllä yksi viitsinyt. Sandelsin join leipäni kanssa ja poistuin pakkaseen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Tammi 2012 22:35

Hyvin epätyypillinen maanantai.
Hyvin.

Mutta tärkeintä kai lie, että neljältä oli vielä valoisaa.
Kevät! Se tulee!
Vaikka nyt onkin Pilkkiksen aika elää elämäänsä.

Viikonloppuna oli vähän kaikkee ja niin edelleen. Siskon likka kertoi miten se haluaa työntää äitinsä veteen, jotta hai voi sen syödä ja tämän jälkeen hän voi muttaa mun luo
Mutta ei sellaiseen veteen missä on ahvenia, koska ne on pelottavia. Ja typeriä. Ahvenet.

Elämä on kyllä kokonaisuudessaan jännä. Sillai.. jännän tavalla jännä.
Hirveä kirjoitusvimma päällä. Tutkia asioita, jotka ovat ihan totaaliuutta. Viedä sitä pidemmälle. Ehkä jossain on se kanto, johon sitten kolahdan.
Mutta hörhöä, jännittävää ja sitä sellaista missä kuplii kiehtovat asiat.

Nukkuakin kai pitää :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 31 Tammi 2012 10:19

Pascal Lemoix kirjoitti:Tämä alue on vähän huono iltaruokailuun, vaikka pizzerioita onkin paljon. Nekään eivät pääse alaovesta iltamyöhällä, joten ei voi tilata kotiovelle. Tai vähintääkin pitäisi päivystää sitä alaovea.


Ei sun tarvii sitä alaovea päivystää. Ne soittaa kun ovat alaovella eivätkä pääse sisälle, ja sä käyt noutamassa
ruuan sieltä alaovelta ilman mitään päivystystä. Toimii. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 31 Tammi 2012 12:36

Minne mä voin avautua yleisistä ärsytysasioista? Onko se liian negatiivistä perustaa ärsytyksille oma ketju? Eihän meillä vielä oo?

No, avaudun nyt tänne. Miksi, MIKSI, ihmisten pitää vielä muuntaa eurot markkoihin? "17 euroa, sehän on sata markkaa, mitä ryöstöä" - siis joo, sata markkaa oli 17 euroa kymmenen vuotta sitten. Eiköhän rahan arvo/kurssi/whatever oo muuttunut kuitenkin, ettei sitä enää oikein voi noinkaan muuntaa? Ja miksi se pitää ylipäätään kääntää markkoihin?

En tajua. :gaah:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 31 Tammi 2012 22:09

Jos pikkuärsytyksille olisi ketju, mä olisin varmaan siellä usein. :keijo: Olenhan hapan, kuten eilen totesin.

Mutta theia :paijaus:
Ilmeisesti jotkut eivät vaan ole oppineet ymmärtämään rahan arvoa mitenkään muuten kuin suhteessa muinaiseen rahayksikköön. Kumma kyllä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 04 Helmi 2012 17:40

Kylmä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 04 Helmi 2012 20:23

Kävin ensimmäistä kertaa tällä seudulla parturissa. Jotenkin huvittava vuoropuhelu kehkeytyi välillemme, vaikkei hän juuri hymyillyt eikä lässyttänyt sellaisia perusparturilässytyksiä, joissa kysytään ensin nimi, sitten ammatti ja sitten aletaan pohtia kysymystä nasta- ja kitkarenkaiden suhteen, kun oli näitä peräänajojakin... :p

Tai sitten naiselle riittää, kun on nuori ja vaalea. Ei siinä enää niin mukavakaan tarvitse olla. Tai olihan se tavallaan, mutta joskus epäilin, että katse oli samalla ylenkatse, vaikkei välttämättä ollutkaan. Mutta ainakaan ei juteltu minun ammattini asioista, mihin jokaisella on mielipide ja josta en pätkäkään olisi välittänytkään keskustella.

--

Sitten myöhemmin Kotipizzassa joku random-tyyppi tulee kysymään, että saako hän maistaa minun pizzaani, kun on nälkä. Sanoin, että tää on kyllä mun pizza. Se sanoi jotain asiaansa toistavaa vielä, mutta yksi äijä naapuripöydästä sanoi, että "lähe kävelee siitä" ja se random onneksi noudatti ohjetta. :friikki:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » La 04 Helmi 2012 21:53

Pascal toisesta ulottuvuudesta on töissä Kampin K-kaupan kassalla. Sillä on pitkät hiukset, hauskat viikset ja pitkä parta ja siitä huokuu pascalmaisuus eleissä, värisävyissä ja jopa tavassa puhua. Onko sulla veli?
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 04 Helmi 2012 23:36

On mulla veli, mutta se on ihan erinäköinen ja -oloinen kuin minä. Eikä ole K-Kaupan kassalla. Sori vaan :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 05 Helmi 2012 13:19

skray kirjoitti:Kylmä.

Erittäin.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 05 Helmi 2012 13:29

Shay kirjoitti:
skray kirjoitti:Kylmä.

Erittäin.

Ihanaa! :pilvi: :kesä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 05 Helmi 2012 18:48

Lyyra kirjoitti:
Shay kirjoitti:
skray kirjoitti:Kylmä.

Erittäin.

Ihanaa! :pilvi: :kesä:

Ihan vehkeestä. :=
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 06 Helmi 2012 01:10

Emeritus kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Shay kirjoitti:
skray kirjoitti:Kylmä.

Erittäin.

Ihanaa! :pilvi: :kesä:

Ihan vehkeestä. :=


Syvältä ja poikittain... Mulla jääty vesiputki... :kiro:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 06 Helmi 2012 09:16

Enää vain -5 :pilvi:

Ei todellakaan ollut viime viikon kelit ihmisille tarkoitettuja. :(
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 06 Helmi 2012 09:45

Emilia kirjoitti:Enää vain -5 :pilvi:



Joo, tämä on hyvä. Ja kivaa kun on lunta. Viikonloppunakin oli niin kaunista. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron