Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 06 Helmi 2012 11:20

Ihan tylsää, kun ei tarvi enää toppahousuja. :(


Ainiin: Hyvää saamelaisten kansallispäivää! :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 06 Helmi 2012 13:01

No onhan se nyt mukavaa, kun ei tartte toppahousuja vääntää päälle joka käänteessä. Viime viikolla joutu oikeen kalsaritkin kaivaa kaapista ja sekin oli jo tuskaa, kun siihen päälle piti vielä farkut vääntää. Huhhuh. :hiki:

Nyt on aika sopiva pakkasaste, kun ei tarvi kalsareita, mutta tuntuu kuitenkin talvelta. Mukavaa. :)

Hyvää saamelaisten kansallispäivää kaikille! :hehei:
---

Illaks pitää taas töihin. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 08 Helmi 2012 10:55

skray kirjoitti:Hyvää saamelaisten kansallispäivää kaikille! :hehei:


Vähän myöhässä, mutta kiitos samoin! T: saamelainen :superhymy:

Mua oikeasti harmittaa että periaatteessa missasin noi kovat pakkaset. Ollaan lasten kanssa sairasteltu
koko viime viikko ja tällä viikolla vielä hieman. Mä rrrrrrrakastan pakkasta! :sydän:

Mutta noin niinkö muuten on :pomppuhymy: fiilis. Tasan viikko Rammsteiniin. :superhymy:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 08 Helmi 2012 12:28

Wildchild kirjoitti:
skray kirjoitti:Hyvää saamelaisten kansallispäivää kaikille! :hehei:


Vähän myöhässä, mutta kiitos samoin! T: saamelainen :superhymy:


Mä en ihan saamelainen ole, mutta :hymyhali: silti. :virne:

Tänään on vapaapäivä! :superhymy:
Kävin jo lenkillä ja suihkussa, aamupalan söin äsken ja seuraavaksi pitäis lähteä kirjastoon ja suutarille hakemaan kenkiä.
Vein talvikenkäni suutarille pakon edessä viime perjantaina, annettiin kuitti, jossa luki, että kengät on valmiina 7.2. Menin eilen sinne aamupäivällä ja ne ei ollu valmiina. Vasta iltapäivällä olis ollu, mutta en kerennyt enää sinne sitten uudestaan. Persiistä, kun sanotaan, että ne olis valmiina ja sitten kun hakee, niin ei olekaan. Jos mulle sanotaan, että jotain on valmiina tiettynä päivänä, oletan niiden odottavan siellä vain noutajaansa. Jo edellisenä päivänä valmiiksi tehtyinä. Jos erikseen sanotaan, että iltapäivällä sitten, niin tottahan toki meen sitten vasta iltapäivällä. Mutta kun ei sanota. :norsu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ke 08 Helmi 2012 19:52

Kadotin viimeisetkin kykyni piirtää :epäilevä:. Huomiseen mennessä pitäisi olla opettajalle näytettävänä neljä täydellistä piirrosta. Minulla on valmiina yksi. Mukava uneton yö tiedossa. Olen siis kyllä koittanut piirtää, mutta yksikin, johon käytin monta tuntia tänään ja eilen, meni just äsken pilalle. Mä en kestä :( .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 08 Helmi 2012 22:52

damn. :paijaus:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 14 Helmi 2012 19:31

Ihanaa ystistä keijoystäville!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 15 Helmi 2012 00:23

Pvi kirjoitti:Ihanaa ystistä keijoystäville!

Joo! :sydän: :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 16 Helmi 2012 22:45

Kela :epäilevä:
Sossut :epäilevä:

:huoh:

Vielä kahdesta kolmeen virastoasiaa selvittämättä.
Yksi sanoi ettei kannata edes yrittää "kun et sä oo tarpeeksi vammainen".
:haukotus:

Ei siinä mitään.
Eihän teistäkään kukaan saa sukkia jalkaan :pepsodent:
Eikä voi pitää talvikenkiä. Ihan vaan lenkkareissa hiihtelette siellä :jaaha:

Mikä päivä tänään oli?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 17 Helmi 2012 20:34

On tämä akateeminen ympäristö sitten stimuloiva, kun saksan ja englannin järjestöjen pitämien sitsien jälkeen tulikin puhuttua norjaa... :umpfh:
Syytän ehdottomasti niitä viereisten paikkojen ei-holillisen kattauksen nauttijoita. Siihen missä istuin, jäi ikään kuin yksi ylimääräinen pullo. :p Ei siinä nyt noin pitänyt käydä. Perhana.

Let's never drink again (again). :virnu:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 17 Helmi 2012 22:24

Rankka päivä takana.
Mummu. :sydän:

Onneksi huomennakin on vapaata.
Muun huonon lisäksi sain Kelalta kirjeen, jossa vaaditaan maksamaan kaksi opintotukitukikuukautta ausmislisineen ja korkoineen takasi. Ja toinen vain siksi, että olen mennyt n. 6e sen seuraavanki tulorajan yli. Jos olisin sinä vuonna tehnyt puoli tuntia vähemmän töitä, selviäisin noin 550e pienemmällä laskulla. :friikki:
Pitää tässä joku päivä, ehkä huomenna, kaivaa esille sen vuoden palkkalaskelmat ja tarkistaa mitä oon teinannu. Ei kyllä nyt just jaksais mitään tollasta ylimäärästä. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » La 18 Helmi 2012 14:59

Eilen pahoitin mieleni todella, kun nuorten miesten joukko puhui ilmeisesti minusta mielestäni todella rumasti.
Olin menossa tapaamaan ystäviäni sukupippaloiden jälkeen mutta murruin ja menin ekaan bussiin ja kotiin.
Ei aina voi olla vahva, eihän? Hieman huolestuttavaa toki, että jonkun tuntemattoman ala-arvoinen kommentti
veti niin maihin ja vaikutti samointein ainakin muutamiin seuraaviin päiviin. :friikki:

Viikonloppu. Pääsen vasta maanantaina pohjoiseen, pariksi viikoksi töihin olen lupautunut, ihanaa päästä sinne! :hymyhali:
Nyt olis antibiootit päällä, hammaslääkäri totesi melkoisen riehakkaan tulehduksen kidassani. Oon vähän hoo
moilasena että mitä sitä tänään tekis, kävin jo jumpallakin, josko ulkoilemaan tai leffaan tai muuta.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Helmi 2012 09:43

Arki :kieli:
Varsinkin sellainen arki, missä raahaudutaan vaan samojen ankeiden rakennusten välillä edestakaisin eikä siltä väliltä pääse pois ilman hirveää vaivannäköä. En huomannutkaan miten turtunut olin arkeen, ennen kuin pääsin siitä hetkeksi pois, vaikkakin vain työmatkalle ja siten, että hirveästi turistia ei ehtinyt leikkiä, vaikka olisi ollut kiinnostavaa. Pari jännää paikallisvärettä tuli koettua sentään.

Mutta jo alkumatkasta lentokentällä tuntui jotenkin vapaammalta, iloiselta. Oli aurinkoista lentokentän suurissa ikkunoissa ja koneesta katsoen. Tykkään katsella ihmisiä ja niiden touhuja, tai vaan keskittyä lukemiseen. Lentokoneessa on hyvä keskittyä, kun ei ole nettiä :keijo: (tosin joissakin koneissa on nykyään sekin, taannoin olin lennolla, jossa oli ilmainen netti... tällä matkalla onneksi ei).

Hirveän tarpeellistä, että näkee jotain uutta, vaikka se ei olisi sinänsä mitenkään ihmeellistä. Erilainen paikka, ilmasto, ihmiset. Ja se tunne, että on matkalla. Tykkään lentämisestäkin. Toki turvatarkastukset ovat rasittavia, mutta tällä matkalla nekin menivät sutjakkaasti.

Hotellihuonekin oli mainio, hinta ei ollut paha, mutta tilaa oli ehkä kolme kertaa asuntolahuoneeni verran, sänky pehmeä ja huomattavasti miellyttävämpi kuin kivikova patjani kotona. Sängyssä olisi saattanut katsoa telkkaria, minkä olisin mieluusti tehnyt, jos olisi ollut aikaa. :hullu:

Kuin olisi ollut lomalla, vaikka oli töissä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 21 Helmi 2012 07:39

Hyvää keijonpäivää pullanmurut! :keijoi:

:ryhmähali:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 21 Helmi 2012 09:18

Joo! Keijoa vaan kaikille keijoille! :keijo: :keijoi: :keijopeukku:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 21 Helmi 2012 09:55

:keijoi: Olette ihania :sydän:



Ilmoitusluontoisesti kerron, että olen oppinut tunnistamaan, kuka on konttorilla keittänyt kahvin :o: Meillä siis se keittää, kuka ensimmäisenä kahvia haluaa, ja päivällä se, joka vie viimeiset pisarat edellisestä satsista (tai useammin se, joka haluaa kahvia, mutta se on loppu...).
Musta on myös outoa, että vaikka keitän kahvin täsmälleen samalla tavalla kuin firman paras kahvinkeittäjä, niin siitä ei silti vain tule samanlaista :huoh:

Kahvi :sydän:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 21 Helmi 2012 10:29

Joo, hyvää :keijo: n päivää! :keijohali: :ryhmähali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 21 Helmi 2012 16:23

Keijoa kaikille! :keijo: :sydän: :keijo:

Kahvi on kyllä kumma juttu. Vaikka kaksi ihmistä keittäisi samalla keittimellä ihan samalla tavalla tehden kahvit, niin juomat maistuvat erilaisilta. Jotain kahvitaikaa sen täytyy olla. :tilt:

Itse ilmoittelen, että gradun välttely on onnistunut:
Hammaslääkäri, kirjasto, hattukaupan kavereita tervehtimään, Pentikille kaveria tervehtimään, kauppaan, ruuanlaittoa, kohta tiskausta ja illalla jääkiekkoa katsomaan..
Voiko välttely paremmin onnistua? :muahaha:

Luulin myös, että mulla olis huomenna vapaapäivä, kunnes töistä soitettiin ja kysyttiin, että haluanko vaihtaa huomisen päivävuoroni iltavuoroon. :huoh:
Vaihdoin, koska pivävuoro olis ollu tylsempi kuin se ilta.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 21 Helmi 2012 22:56

:keijoi: ! :sydän: Hyvää keijonpäivää! :hymyhali: Ihanaa, että olette olemassa! (Toisaalta, mitäs jos te olettekin mielikuvituksen tuotetta. :salaliitto: ... :virne: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 22 Helmi 2012 10:03

marenkienkeli kirjoitti: (Toisaalta, mitäs jos te olettekin mielikuvituksen tuotetta. :salaliitto: ... :virne: )

Täytyy kyllä olla tosi hyvä mielikuvitus, että voisi keksiä näin keijoja tyyppejä :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 22 Helmi 2012 11:51

marenkienkeli kirjoitti:(Toisaalta, mitäs jos te olettekin mielikuvituksen tuotetta. :salaliitto: ... :virne: )

En ole mielikuvituksesi tuote, olen vain tyypillinen bottiverkon luoma tekoäly :keijo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 22 Helmi 2012 12:17

:keijo:a :keijo:a kaikille. :keijo:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 22 Helmi 2012 16:13

Mihin maanantai meni? :riips:

Muistan mitä tein sunnuntaina ja eilen, mutta maanantaista ei oikein ole mitään mielikuvaa. Vanhuus tulee. :ei:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 22 Helmi 2012 17:09

Mä oon tänään ollut koko päivän torstaissa. :riips: En mäkään kyllä muista maanantaista mitään. Outoa. :riips:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 22 Helmi 2012 21:54

Jos maanantaita ei löydy YouTubesta, sitä ei tapahtunut.

Eilen tuntui vielä, että aijai paljon lomaa, matka tehty ja vasta tiistai. Nyt on jo keskiviikko ja tässähän tulee kiire. :o:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron