". En missään nimessä usko pääseväni sisään. Hakijoita oli päälle sata ja sisään pääsee 25. Mulla meni niissä persoonallisuustesteissä niin astraalitasolle, että itseäkin ihmetyttää. Varsinkin vapaateksti jossa piti kertoa itsestä, oisin voinut mainita työharjoittelukokemuksia ynnä muita. Sen sijaan siteerasin Paulo Coelhoa ja lätisin kaikkea paskaa kuten "olen monisyinen kuten kaikki, välillä ymmärrän, välillä olen hukassa jne.". Voi perse. 
Crux kirjoitti:Kiitti kaikille tsemppailuista mutta ainakin oma fiilis valintakokeen jälkeen oli "voi h*lvetti". En missään nimessä usko pääseväni sisään. Hakijoita oli päälle sata ja sisään pääsee 25. Mulla meni niissä persoonallisuustesteissä niin astraalitasolle, että itseäkin ihmetyttää. Varsinkin vapaateksti jossa piti kertoa itsestä, oisin voinut mainita työharjoittelukokemuksia ynnä muita. Sen sijaan siteerasin Paulo Coelhoa ja lätisin kaikkea paskaa kuten "olen monisyinen kuten kaikki, välillä ymmärrän, välillä olen hukassa jne.". Voi perse.
LazyBastard kirjoitti:Ei sitä tiiä. Mä ainakin kirjoittelin niihin tsykologisiin testeihin ihan mitä sattui, mutta pääsin aikanaan silti.

Oli märkää.

Yritetään tätä.

Ilosaareen en sentään joudu yksin lähtemään.

) Idiootti olen, kun en muistanut itseäni suojata auringolta.

Esimerkiksi taidehistorian opiskelijat erottuivat värikkäällä pukeutumisella, kun taas eräskin germaanisen filologian edustaja nouti todistuksensa vakavissa silmälaseissaan ja 70-lukua henkivässä rypistyneessä puvussa.
Pascal Lemoix kirjoitti:Hauskasti näkyi ainakin osasta tyyppejä pääaine ihan ulospäin![]()

)
)

Plei kirjoitti:Perjantaina sit Seinäjoelle. Töihin. Lipunmyyntiin. Kiva myydä vain eioota.
Tähän aikaan niillä alkaa olla pesimäpuuhat jo vissiinkin hyvässä mallissaan, kun ovat kovin kiukkuista plaatua. Syöksähtelevät päin ja kirkuvat kuin tapettavat
Sain tarpeekseni alkuviikosta, ja vaihdoin reittiä - nyt siis kierrän koko pahuksen korttelin (kaksi isoa teollisuus- ja toimistorakennusta) mokomien siipiveikkojen takia. Korostan, että viime kesänä nuo siivekkäät eivät hyökkäilleet kenenkään, siis kenenkään muun kimppuun kuin minun.
Nyt, kun olen vaihtanut reittiä, ovat vissiin seonneet, kun hyökkäilevät muidenkin kimppuun
Hahahaa, olen oikeasti vahingoniloinen, saavatpa työkaverit kokea sen mitä minäkin
Itse kyllästyin luikkimaan pitkin puiden alusia ja rakennusten seinämiä videovalvontaan tallentuen, valvontatiimiä huvittaen. On niitä tullut huidottua kasseilla ja kävelysauvoilla ja vaikka millä.Maija kirjoitti:Taidan olla hieman sekaisin. Tai sitten huuruissa.
kyllä Salkkarit syksyllä taas jatkuuMr. Smith kirjoitti:"tämä henkilö on menossa tai tulossa 8 tunnin helvetti-istunnosta, jota myös "työksi" jonkun koominen sadistin toimesta kutsutaan.
Gluu kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:"tämä henkilö on menossa tai tulossa 8 tunnin helvetti-istunnosta, jota myös "työksi" jonkun koominen sadistin toimesta kutsutaan.
Mä varmaan olisin aika aktiivisesti siirtomarkkinoilla, jos ajattelisin omasta työstäni noin.
Ei kai sitä kannata itseään liikoja kiusata?

Walker kirjoitti:kyllä Salkkarit syksyllä taas jatkuu

Crux kirjoitti:Walker kirjoitti:kyllä Salkkarit syksyllä taas jatkuu
Mutta siihen on niin kovin pitkä aika
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa