Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 23 Helmi 2012 11:19

Kävin eilen tarot-tulkinnassa ja olen edellen hämmennyksessä :keijo:
Onhan mulla itsellänikin toki kortit olemassa, mutta tarpeeksi sekavassa tilassa en saa itse itselleni niistä mitään. Siksi menin "ulkopuoliselle".
Aivan tajutonta!

Olispa jo kevät! Sillai kunnolla! :D
:täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 24 Helmi 2012 21:17

Oon puolihuolimattomasti katellu välillä taloja netistä.
Torstaina oli pakko soittaa yhdestä talosta ja maanantaina me mennään kattomaan sitä. :täpinä:
Ihan onnessani täällä katson uudestaan ja uudestaan kuvia siitä selvittelen jo kaikenlaisia asioita. Vielä pitää malttaa mennä katsomaan sitä taloa, että onko se ollenkaan sellanen kuin on kuvitellu. Jos talo on ok, remppaa on luvassa laajalla skaalalla. En tiedä kuinka innoissani uskallan olla, etten pety sitte liikaa, jos se talo onkin ihan romukasa. :huoh:

Talo. :täpinä:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 24 Helmi 2012 22:53

Sain tänään Plus-paketin kanavakortin. Hankin sen etupäässä formuloita silmällä pitäen. Pakettiin kuuluu myös Eurosport, jossa nyt on menossa jotkut halunhakkuukisat :epäilevä: Tulisi nyt vielä tractor pullingia.

Aika äkkiä tuli, kun tiistaina tilasin. Nyt kun noilta vielä tulisi jotakin. :pepsodent:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 24 Helmi 2012 22:58

Halunhakkuu? :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 25 Helmi 2012 01:26

Siis: halonhakkuu :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 25 Helmi 2012 12:48

Ruokamyrkytys :umpfh:
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 25 Helmi 2012 13:12

Ennen avasin tietokoneen aika suoraan aamulla.
Nykyisin en haluaisi avata sitä ollenkaan.
Tai nettiä. Teen koneella kyllä noita keskeneräisiä juttuja, mutta sähköpostin ja facebookin avaaminen on alkanut olemaan vastenmielistä.

Ei kai siinä mitään. Olkoot kiinni. Aina välillä.

Forde ei aiheuta samaa :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 28 Helmi 2012 11:24

Hyvää Kalevalanpäivää ja suomalaisen kulttuurin päivää kaikille keijoille! :superhymy:
Aiotteko tehdä tänään jotain erityisen suomalaista? Mitä?

Mä voisin vaikka keskittyä suomalaiseen musiikkiin tänään. :raps:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ti 28 Helmi 2012 12:07

Lyyra kirjoitti:Hyvää Kalevalanpäivää ja suomalaisen kulttuurin päivää kaikille keijoille! :superhymy:
Aiotteko tehdä tänään jotain erityisen suomalaista? Mitä?


Kiitos samoin! :D
Tänään oli tarkoitus mennä Kallion ilmaiselle taidegalleriakierrokselle, mutta sää näyttää vähemmän lupaavalta. :( Toivottavasti lumisade loppuisi iltaan mennessä.
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 28 Helmi 2012 13:10

Tänään mulla on vapaapäivä ja pitäs koittaa keskittyä graduiluun. Mutta mä mietin vaan taloa. :täpinä:
Kun se nyt on nähty, niin hieman epäilyttää se kunto. Rempasta tuliskin hieman laajempi kuin kuviteltiin, eli pelkästään seinien ja lattioiden uusimisen sijaan pitää myös katot avata ja lattia laittaa luultavasti pohjaa myöten (sitä on kuulemma korotettu n. 30 senttiä). Ja lisäks ullakko onkin mielenkiintosempi kuin aluks luultiin, mutta hyvä siitä tulis varmaan..
Kattoo nyt viittiikö sitä sitte ostaa. Tai saatasko me edes sitä. Ja kuinka kauan meillä olis varaa rempata sitä ja maksaa vuokraa keskustassa. :huoh:

Talo. :täpinä:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 29 Helmi 2012 11:33

Seuraava viikko menee varmaanki seuraavissa tunnelmissa: :täpinä: :huoh: :gaah: :täpinä: :pillitys: :täpinä: :superhymy: :hullu: :huoh: :täpinä:
Vuoristorataa luvassa siis.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 29 Helmi 2012 12:03

Kolmatta päivää sohvapotilaana. Koti on ihan rempallaan ja kissalla alkaa mennä hermot, kun en jaksa leikkiä. Katoin just kalenteria, ja ilmeisesti mulla ei ookaan huomenna töitä, vaan vasta perjantaina. Hyvä niin.

Oon kertaillut netistä Big Loven ekaa kautta, että pääsisin katsomaan sen vihdoin kokonaan, kun ei Nelosta näköjään kiinnosta sitä sarjaa kokonaan esittää. eilen juuri luin Wikipediasta, että eka kausi on näytetty 2007, ja toinen kausi 2010. Jätin toisen kauden kokonaan katsomatta Neloselta, kun kuvittelin, että se olisi ollut jo kolmas tai neljäs, enkä pääsisi enää kärryille (kun olin ollut siinä välissä vuoden ulkomailla). Tuon 2010 jälkeen ei ole näytetty mitään, ainakaan mun muistaakseni. Ei ilmeisesti sekään sarja kiinnostanut tarpeeksi Suomessa. Eihän siinä edes ole joka jaksossa murhamysteeriä. :jaaha:
Mutta kertailen siis ekan kauden, että pääsen takaisin kärryille tapahtumista toiselle kaudelle siirryttäessä, ja yllättävän tuoreelta se tuntuu, kun aika paljon on näköjään ehtinyt unohtuakin. Kassellaan, mitä tästä tulee. :popkorni:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 03 Maalis 2012 19:46

Miten voikin iltapäivä mennä näin pipariksi? Piti olla aktiivi ja tehdä juttuja, mutta koko päivä onkin menny laiskotellessa ja sohvalla torkkuen. :huoh:
Neljän maissa nautittu kahvikaan ei tuonut piristystä. Oikeastaan on mennyt enemmän nukkuessa aika sen kahvin jälkeen. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 05 Maalis 2012 08:53

Ihana lukea näitä ilmotuksia kahvinkeitoista, kanavakorteista ja pakkasista. Arki ja talvi - niitäkin voi näköjään olla ikävä.

Täällä ei ole pauku pakkanen. Päinvastoin. Iltapäivisin herään torkuilta aina hikisen nihkeänä. On ylipäätänsä ihme, että pystyn nukkumaan näin kuumassa, aina ennen se on ollut vaikeaa. Nyt ei. Nukun syviä, hikisiä unia. Unohduksen unia.
Öin ja päivin.

Kaupungilla käyn lähinnä vain syömässä, enempi ei innosta. Siellä kun on niitä paikallisia.

Paikalliset osaavat olla sitten ärsyttäviä. "Anna appelsiini!", ne mankuvat, jos on istahtanut puiston penkille syömään appelsiineja. Kadunvarsikahvilassakaan ei pääse niitä pakoon. "Osta Coca-cola!" Tai sitten ne huutelevat chicaa. Tai guapaa. Tai jotain vielä pahempaa.

On ollut vähän muutakin, kuin sitä huutelua. Toissa päivänä iltalenkillä puskista hyppäsi tielle jotain tyyppejä. Niillä oli kädet pystyssä ja käsissään jotain kättä pidempää. Juoksin karkuun kiljuen.

Että ihan tarpeeksi on syitä vihata tätä maata.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina
 
Viestit: 541
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 01:41

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 05 Maalis 2012 09:54

Missä sinä oikein lennät? :O:

Mä sain eilen viestin vanhalta toverilta. Se kyseli mun koulutusohjelmasta, johon harkitsee hakevansa itsekin. Juttutuokio venähti melkein pariin tuntiin kuin hujauksessa. Monesti sanotaan, että hyvän ystävän tunnistaa siitä, että pitkän ajankin jälkeen vielä juttu luistaa. Mä en tiedä ystävästä, mutta kaverin nyt ainakin. Ei me koskaan varsinaisesti kauhean läheisiä ystäviä olla oltu, mutta juttu on kyllä aina luistanut. Kivaa, kun joskus tulee vastaan ihmisiä, jotka ovat samalla aaltopituudella, ja ymmärtävät mistä ja miten puhun.

Nyt (siis kirjaimellisesti tässä ja nyt, kun kirjoitan tätä) pitäisi sitten vähän yrittää raapia kasaan jotain esiteltävää tämän päivän sessioon. Meillä on yhden lukupiirin viimeinen kokoontuminen tänään. Lukupiirin suoritukseen vaaditaan jonkinnäköinen syventynyt teksti jostain kurssin aiheesta, ja sitä pitäisi olla ehkä jopa kirjoitettuna vähän. Tai ainakin sen pitäisi olla suunniteltuna. Itse olen ollut tosiaan lenssussa koko viime viikon, kun oli tarkoitus tehdä sitä hommaa (ja paria muutakin hommaa :friikkipeukku: ), niin eihän mulla oo mitään kasassa. No, yritän edes jotain, ja katsotaan, miten tästä selvitään.
Koko kurssi on ollut mulla vähän taka-alalla koko sen keston, koska ilmoittauduin sinne hetken mielijohteesta viime tipassa, vaikka lautanen oli jo täynnä. Niin en sitten jotenkin ole päässyt orientoitumaan tälle kurssille lainkaan. Mutta eiköhän tää tästä, kun pinnistää tarpeeksi. :keijo:


Tempukka tuli viereen chillailemaan. :hullu:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 05 Maalis 2012 11:14

Onneksi viikonloppu on ohi.
Voin palata takaisin rentoon päivärytmiini.
Sisällyttää olemiseen paljon lukemista, tutkiskelua ja hengaamista.
Ehkä hoitaa välillä tärkeitä asioita.

Viikonloppuna tuli istuttua ihan liikaa. Jotenkin tosi naurettavaa, että perusistuminen voi tehdä niin pahaa.
Tai liikkuminen ylipäätään. Hirveitä vapinakohtauksia aina välillä kun yritti päästä eteenpäin.

Mutta onneksi oli se yksi pieni Tuusi :sydän:

Pitäis ehkä soittaa fysioterapiaan ja varata jotain aikaa :virne:
Josko tätä lihaksiston rappeumaa pystyisi edes jotenkin estämään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tgr » Ma 05 Maalis 2012 11:29

Tässä uuden kodin sisustusta suunnittelen, ihan kivaa touhua. :D

Aurinko paistaa niin että silmiin sattuu. :D

Ensi viikolla työpaikan pikkujoulut (viime vuoden) ja ensimmäiset yöt erossa
minun pikkupirpanasta! MITEN MÄ SELVIÄN!? :virne:
tgr
 
Viestit: 86
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:51

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 05 Maalis 2012 13:09

Mulla on tänään synttärit. :D Illalla olisi tarkoitus syödä Miehekkeen tekemä ateria, mutta muuten ei kai mitään ihmeempiä tapahdu. :sydän: Ja hyvä niin. Rentoutumista mä kaipaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 05 Maalis 2012 13:12

Onnea Marenki! :D
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 05 Maalis 2012 13:21

Tr*inahan on paikkaan ajautunut. :o:

Maririnkelille onnittelut!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 05 Maalis 2012 13:57

Nyt ollaan taas jännän äärellä: Lyriikoiden siistimen. Millä logiikalla näitä oikein sensuroidaan? :töktök:

TJEU: Warren G - Regulate -- ->lyriikat<-

Totta kai, totuttuun tapaan rumat sanat poistetaan, "Hooker" yms. Mutta muun siistimisen päälogiikka tuntuu tässä olleen: tietyt ase- ja kuolemaviittauksist johtavat nuorison hunningolle ja mierontielle!
"Gat" - poistettu
"Strap" - poistettu
"Guns" - ei poistettu
"Clip" - poistettu
"Hole" - ei poistettu
"Cold" - poistettu
"They droppin and yellin" - ei poistettu
"I laid all them busters down" - ei poistettu

Mitä tästä opitaan: ruumiiden putoilu on OK, mutta kylmäksi pistäminen ei. Ja lippaassa olevat kudit ovat pahasta nuorison korville, mutta patruunapesässä oleva laaki ei.
Ainakin nyt slangitermit tuntuvat olevan vaarallisia.
Onkohan tämmöisestä tehty tutkimuksia? Gradun aihetta jumalauta! :D
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 11 Maalis 2012 23:08

Viikonloppu oli todella avartava.

Launtaisen aamuheilumisen ansiosta olin hyvällä tuulella, täynnä energiaa ja myös jonkinlaisessa sisäisen rauhan tilassa.
Näitä ei ole viimeaikoina paljoa näkynyt, joten se oli ihan mukava.

Illan vietin ystävän luona saunan pukkarissa istuen, hyvää ruokaa syöden ja paaaaaljon puhuen.
Itkettiin, naurettiin, hän itki lisää, ja sitten taas naurettiin.
Puhuttiin ihan jotain käsittämättömän syvällisiä ja havahduttiin molemmat.
Toki myös valvottiin kahteen ja maisteltiin siidereitä :keijo:

Tästä seurasi se, että tein tänään ison päätöksen.
Aion käydä tarkasti vuosien 2002-2009 väliset tapahtumat tarkasti läpi.
Tiedän ettei se tule olemaan mikään maailman herkullisin teko, mutta jotenkin päästäkseni lopullisesti eroon siitä sen ajanjakson aiheuttamasta tuskasta, on se vain kohdattava kunnolla. Eikä muunlainen kohtaaminen ole mahdollista. Enkä itseasiassa sitä haluaisi. Näin voin itse kaivella omista muistoista ja jäljellä olevista papereista tiedot ja samalla päästä niistä eroon.

Huomenna aion teipata monta paperiarkkia seinälle ja aloittaa prosessin.

:hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 12 Maalis 2012 10:48

Kuinkahan skrayn talo-ostoksille on käynyt? Sain sattumalta tietää, että kaveri on myymässä taloaan, tuli heti mieleen, että josko se olisi ollut tuo skrayn kiinnostuksen kohteena oleva :keijo: No siinä on kyllä melkein kaikki isot rempat tehty jokunen vuosi sitten, joten tuskin.


Omia ilmoituksia: ei ole. Tervehtyisi nyt vaan, niin pääsisi elämänsyrjään taas kiinni.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 12 Maalis 2012 13:58

Rempattavaa maalaismökkeliä etsimme. Mahdollisesti myös valmiina kasvavaa omenapuuta. Jos sitä ei ole, se voidaan istuttaa. :keijo:

Ilmoitus: taas on työviikko, eikä yhtään nappaa. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 14 Maalis 2012 23:16

Huomasin tässä, että edellisestä kirjoittamastani viestistä on aikaa melkein vuosi, mihinkähän aika menee? Aioin silloin alkaa kirjoittelemaan vähän aktiivisemmin, mutta ei tainnut mennä ihan putkeen. :D

Vuoden aikana on kyllä ehtinyt tapahtua kamalasti, ollaan muutettu omakotitaloon, olen hankkinut uuden kitaran, olen alkanut ompelemaan miljoona kertaa aktiivisemmin, ja muuta sellaista mukavaa. Tällä hetkellä elämä on vakaata ja mukavaa, ja toivonkin ettei elämässä tapahdu vähään aikaan mitään suuria (ainakaan negatiivisia) muutoksia, kaikki tuntuu loksahdelleen kohdilleen. :virnu:

Tämän ällösöpön onnellisuusviestin teille tarjosi urakka. :virne:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron