Lyyra kirjoitti:Ei mitään hajua. Usher?
Ei se oikein mennyt, mutta olipahan kuitenkin veikkaus. Nyt voin antaa seuraavan vihjeen.theia kirjoitti:Minä vuonna Rob Halford tuli ulos kaapista?
NRGM.fi kirjoitti:"Halford vieroittautui päihteistä vuonna 1986 ja astui ulos kaapista kaksi vuotta myöhemmin."
Laaksonen kirjoitti:theia kirjoitti:Minä vuonna Rob Halford tuli ulos kaapista?
Tulipas muuten nyt vastaan hieman eriävää tietoa tähän taannoiseen kysymykseen liittyen.NRGM.fi kirjoitti:"Halford vieroittautui päihteistä vuonna 1986 ja astui ulos kaapista kaksi vuotta myöhemmin."
Linkki.

Lyyra kirjoitti:Meat Loaf?
Laaksonen kirjoitti:Kyllähän mä tämän olen kuullut, kun siinä Rockin klassikkoalbumit sarjassa se kerrottiin. (Tässä välissä mietinkin sitten parisen tuntia...) Todd Rundgren!?!
Liian helppo siis. En paljasta vihjettäni, koska se voisi olla seuraava kysymykseni. 
Lyyra kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:Kyllähän mä tämän olen kuullut, kun siinä Rockin klassikkoalbumit sarjassa se kerrottiin. (Tässä välissä mietinkin sitten parisen tuntia...) Todd Rundgren!?!Liian helppo siis. En paljasta vihjettäni, koska se voisi olla seuraava kysymykseni.
Walker kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:Kyllähän mä tämän olen kuullut, kun siinä Rockin klassikkoalbumit sarjassa se kerrottiin. (Tässä välissä mietinkin sitten parisen tuntia...) Todd Rundgren!?!Liian helppo siis. En paljasta vihjettäni, koska se voisi olla seuraava kysymykseni.
Todd Rundgren & Bat Out of Hell tuotanto on aikanaan käsitelty myös Master of movies kysymyksessä

Pascal Lemoix kirjoitti:Mielenkiintoista tosiaan olisi tietää, miten noin tuntematon artisti kuin Meat Loaf on voinut myydä niin paljon. Mä en ilman Not Nine O'Clock Newsin ja Hale & Pacen parodioita tietäisi miehestä mitään. Enkä nytkään tiedä kuin ne.
Lyyra kirjoitti:Sen verran jaksoivat promota tuota eilen Radio Rockilla, että väkisinkin jäi päähän. Vastaukseni on Apulanta.

Lyyra kirjoitti:Jos Laaksiskin sai, niin määki haluan lisää arvauksia ennen kuin vinkitän.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa