Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 10 Kesä 2008 02:39

Lomamatkan majoitusten varaaminen alkaa olla loppusuoralla eli 8/9 yöstä on varmasti katto pään päällä. Viimeinen varaamaton onkin se kinkkisin, koska silloin pyöritään suositulla lomailualueella ja vieläpä viikonloppuna. Olen kahlannut varmaan 100 eri paikkaa läpi, mutta joko hinta on ollut aivan älytön tai sitten vaaditaan kahden yön minimi... Grrr. Lähetin taas kaksi kyselyä - toivottavasti jompi kumpi tärppää.
Fantsu

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 10 Kesä 2008 12:29

Nyt ärsyttää. Mun kesätreenisuunnitelmat meni ihan uusiksi, kun tanssitunneilla ei ookaan enää tilaa. Kuulemma vasta juhannuksen jälkeen, mut en mä silloin voi sitoutua tiettyihin aikatauluihin. Niinpä otin puhelimen kouraan ja soitin Elixiaan, mitähän tästäkin tulee. :epäilevä:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja theia » Ti 10 Kesä 2008 12:33

Ihana loma :sydän:

Voi istua koneella, syödä leipää, juoda lämmintä kaakaota... Tai Wii Fittailla, lukea, kuunnella musiikkia... Tai olla tekemättä mitään.

Illalla sitten Incubus :sydän:

--

Vituttaa kuitenkin kun systeri ei saanut aikaiseksi ostaa lippua Provinssiin, ja nyt ne on loppuunmyyty. Huoh.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Crux » Ti 10 Kesä 2008 13:57

Kiitti kaikille tsemppailuista mutta ainakin oma fiilis valintakokeen jälkeen oli "voi h*lvetti :läps:". En missään nimessä usko pääseväni sisään. Hakijoita oli päälle sata ja sisään pääsee 25. Mulla meni niissä persoonallisuustesteissä niin astraalitasolle, että itseäkin ihmetyttää. Varsinkin vapaateksti jossa piti kertoa itsestä, oisin voinut mainita työharjoittelukokemuksia ynnä muita. Sen sijaan siteerasin Paulo Coelhoa ja lätisin kaikkea paskaa kuten "olen monisyinen kuten kaikki, välillä ymmärrän, välillä olen hukassa jne.". Voi perse. :läps:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 10 Kesä 2008 14:09

Crux kirjoitti:Kiitti kaikille tsemppailuista mutta ainakin oma fiilis valintakokeen jälkeen oli "voi h*lvetti :läps:". En missään nimessä usko pääseväni sisään. Hakijoita oli päälle sata ja sisään pääsee 25. Mulla meni niissä persoonallisuustesteissä niin astraalitasolle, että itseäkin ihmetyttää. Varsinkin vapaateksti jossa piti kertoa itsestä, oisin voinut mainita työharjoittelukokemuksia ynnä muita. Sen sijaan siteerasin Paulo Coelhoa ja lätisin kaikkea paskaa kuten "olen monisyinen kuten kaikki, välillä ymmärrän, välillä olen hukassa jne.". Voi perse. :läps:

Ei sitä tiiä. Mä ainakin kirjoittelin niihin tsykologisiin testeihin ihan mitä sattui, mutta pääsin aikanaan silti. Etenkin musteläiskätestit oli hauskoja.

Muok: Se on kyllä ihan totta, että sosionomikoulutukseen on yllättävän vaikia päästä. Hakijoita on senverran palion.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 10 Kesä 2008 14:31

LazyBastard kirjoitti:Ei sitä tiiä. Mä ainakin kirjoittelin niihin tsykologisiin testeihin ihan mitä sattui, mutta pääsin aikanaan silti.

Sama juttu! Hakijoita omalle linjalle oli viitisen sataa (ellen ihan väärin muista)
ja 75 otettiin sisälle. Testeissä vastailin ihan fiilispohjalta kuitenkaan huijaamat-
ta ja sisälle pääsin että heilahti.

Eli älä Ruksi vielä heitä kirvestä kaivoon! Kuva
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 10 Kesä 2008 15:39

Päivän suunnitelmani oli asioiden hoitamisen jälkeen samoilla auringonpaisteessa pitkin helsinkiä, ostaa jätskiä, istua jossain kahvilla ja ehkäpä hieman shoppailla. No siis. Hoidin asiat, kävin parissa tapaamisessa ja juoksin äkkiä bussiin ja kotiin. :epäilevä: Oli märkää.

Mutta mieli on keventynyt ja voin jatkaa elämää taas normaalisti. :tilt:

Vinkkasin parille henkilölle, että valmistun vuoden kuluttua, enkä sitten tiedä että mitähän sitä mahtais tehdä sen jälkeen voi voi varmaan johkuun kouluun vois taas hakee hm hm töihin ois kyl kiva päästä niin notta mitäää mitäs te muuten silloin puuhailette jaahas jaahas tuttua puuhaa niin mmm se on varmasti mielenkiintoista juuuuuu kysykää vaa multa jos on jotai ongelmia nääs heh heh.
Ymmärsköhän ne vihjeen. :tilt:

Nyt on vuorossa valokuvia cd:lle operaatio. Tämä homma jää aina jostain syystä tekemättä ja sitä havahtuu vasta, kun kone ei jaksa pyöriä kuvien painosta. :friikki:

------

Kiitos vinkistä! Olen aina ajatellut että en vain tajua kun en hiskiä ymmärrä. :tilt: Yritetään tätä.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Crux » Ti 10 Kesä 2008 19:28

Kiitti Leiska ja Sippuris. On mulla onneksi ihan miellyttävä päk ap plään ensi syksylle. Eikun työmarkkinatuelle vaan ja työkokemusta hakemaan paikalliseen toimintakeskukseen. Ala on kuitenkin minun mieleeni erittäin kiinnostava ja pidän itseäni erittäin kehityskelpoisena tälle alalle. Eli en ole vielä heittämässä kirvestä kaivoon. Kun hakijoita on noin paljon ja sisään pääsee vain pieni osa niin osaltaan se on tuuristakin kiinni, ei siitä, että olisin täysin toivoton. I hope so.. :hullu:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 10 Kesä 2008 21:46

Lähti äsken sitten rastat. Nyt on pää ihan liian kevyen tuntuinen. Aivan kamalaa. Haluaisin ne jo takaisin. Pakko oli kuitenkin ottaa pois, kun juurikasvu oli jo sitä rataa, että tästä saisi omaan hiukseen rastat ihan vain vähän tupeeraamalla. Jooei.

Huominen vielä töitä, sitten alkaa loma. Ja on provinssi. Ja on loma. Työmotivaatio on kuitenkin tällä hetkellä 0. Einapeksimän varmaan asuu siellä. Onneksi enää vain se huominen.

Onneksi voin katsella kuvia eilisestä konsertista ja fiilistellä. :vihellys:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 10 Kesä 2008 22:06

Kävin katsoon uuden Indyn. Rakastin sitä! :D Aivan huippua. Hurahdus suorastaan. Tykkäsin jopa niistä typeristä jutuista. Ja tehosteista! :D
:sydän:
Yksin leffassa käyminen ei tosin ollut kovin hauskaa. Olisi heti salista päästyään halunnut alkaa turista näkemästään, mutta ei ollut ketään kelle turista. Höööh..

Yksin liikkuminen jatkuu maanantaina. Ostin yheltä työtyypiltä lipun Bon Jovin keikalle. :D Ei oo seuraa, mutta ei se haittaa.
.. kohta mä alan jo ryypätäkin yksin varmaan.. :virne: Ilosaareen en sentään joudu yksin lähtemään.

Mut Indy :täpinä:
Bon Jovi :täpinä:

Vielä kun nappais sen kesähessun. :D
Kibaya, sun ava on pelottava.... :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 10 Kesä 2008 22:34

Nyt on kyllä porukka niin aktiivisesti fordaillut, etten millään jaksa tässä väsymyksen tilassa lukea kaikkia viestejä. Ehkä joskus toiste.

Viikonloppu meni aika mukavasti. Ja aika hassusti. Näin monia tuttuja, joita en ole pitkään aikaa nähnyt ja ryyppäsin kuin pieni sika. Kesäkin oli, mutta se näkyy nyt ikävänä aurinkoihottumana. (Provinssissa ei paljon toppeja pidellä päällä, vaikka arska paistaisikin :epäilevä: ) Idiootti olen, kun en muistanut itseäni suojata auringolta. :huoh:

Tällä hetkellä tosiaan väsyttää. Tässä on ollut niin paljon kaiken laista, etten ole kerennyt kunnolla nukkua moneen viikkoon. Ja nyt kun kalenteria selailen eteenpäin, niin näyttää ettei nukkua saa vielä pitkiin aikoihin. Lomaahan minulla ei myöskään ole...

No, hyvä näin silti, sillä kuolisin ilman tekemistä. :)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 11 Kesä 2008 00:35

Nyt on sitten kandin paperit ihan fyysisinä arkkeina vastaanotettu. Tilaisuudessa oli jaossa 400 HuK-todistusta, joista varmaan kolmasosaa ei tultu noutamaan. Muun muassa erään fordelaisen nimi kaikui tyhjille seinille.

Hauskasti näkyi ainakin osasta tyyppejä pääaine ihan ulospäin :virnu: Esimerkiksi taidehistorian opiskelijat erottuivat värikkäällä pukeutumisella, kun taas eräskin germaanisen filologian edustaja nouti todistuksensa vakavissa silmälaseissaan ja 70-lukua henkivässä rypistyneessä puvussa.

Alkupään nimissä kajahteli selvä ruotsi, kun esimerkiksi Adlercreutz kävi paikalla. Alojen moninaisuutta kehuttiin puheissakin ja olihan siellä Keski- ja Itä-Aasian tutkimuskin jonkun pääaine. Englantilaista filologiaa ja saman aineen kääntämistä ja tulkkausta taisi olla kuitenkin eniten.

Kuohuviiniä oli tarjolla ja lisäksi sain laitokselta ruusun. Lisäksi tultiin kysymään, että oletko meidän laitokselta. En tuntenut kysyjää, mutta hän sanoi minun näyttävän tutulta. Lämmitti mieltä. :hymyhali:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 11 Kesä 2008 01:12

Hieno homma! Onhan se messevämpää saada todistus oikein dekaanin kädestä. Urakka saa hyvän päätöksen.
Pascal Lemoix kirjoitti:Hauskasti näkyi ainakin osasta tyyppejä pääaine ihan ulospäin :virnu:

Voit vain kuvitella sitä nörttiparaatia matlun publiikissa... Tietojenkäsittelijät tunnistaa alta aikayksikön ;)
Fantsu

ViestiKirjoittaja Deni » Ke 11 Kesä 2008 11:18

Niin ne lapset kasvaa. :friikki:

Isä ja äiti kävi eilen kylässä mun isoveljen muksujen kanssa. Ovat jollain ultimate-kesälomareissulla, Särkänniemeä ja Turun linnaa ja ruotsinlaivaa jne. (Mua ei pyydetty mukaan, vaikka olisinkin ollut vapaalla. :nirppa:)

Jotenkin ihan älytöntä, että veljentyttö käyttää jo ripsiväriä. Menin lupaamaan sille, että kunhan se vähän vielä kasvaa, otan sen mukaan festareille - ja tajusin, että johan se muutaman vuoden päästä tosiaan onkin siinä iässä että sen voi ottaa mukaan. Tehtiin diili viiteentoista vuoteen, sillä ehdolla että sen vanhemmat suostuu.

Minoon vanha!
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 11 Kesä 2008 17:58

Järetön päänsärky. Ajatus ei kulje, keskittymiskyky nolla. (TJEU löytyy Naisten ketjusta. :pepsodent: )

Perjantaina sit Seinäjoelle. Töihin. Lipunmyyntiin. Kiva myydä vain eioota. :tilt:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 11 Kesä 2008 18:31

En osaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Tälläkin hetkellä olisi hirveä into kirjoittaa kaikkea muuta kuin todellisuudessa pitäisi. Aiheita vain pulppuaa koko ajan lisää ja lisää, enkä pysty keskittymään niihin töihin, jotka olisi ensisijaisen tärkeää saada valmiiksi.

Taidan olla hieman tyhmä, tai ainakin sekaisin. Tai haaveilija. Tai sitten huuruissa. Mistä minä tiedän? :sekopää:
Maija

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 11 Kesä 2008 18:42

Plei kirjoitti:Perjantaina sit Seinäjoelle. Töihin. Lipunmyyntiin. Kiva myydä vain eioota. :tilt:

Mun känppis tulee kans luukulle ilmeisesti.

Haluan kertoa teille työmatkallani tapaamastani veikkosesta. Tapasin hänet ja hänen ihastuttavan puolisonsakin jo viime kesänä. Tämä iloinen ja äänekäs pariskunta asustavat työpaikkani katolla - ovat nimittän lokkeja :epäilevä: Tähän aikaan niillä alkaa olla pesimäpuuhat jo vissiinkin hyvässä mallissaan, kun ovat kovin kiukkuista plaatua. Syöksähtelevät päin ja kirkuvat kuin tapettavat :epäilevä: Sain tarpeekseni alkuviikosta, ja vaihdoin reittiä - nyt siis kierrän koko pahuksen korttelin (kaksi isoa teollisuus- ja toimistorakennusta) mokomien siipiveikkojen takia. Korostan, että viime kesänä nuo siivekkäät eivät hyökkäilleet kenenkään, siis kenenkään muun kimppuun kuin minun. :epäilevä: Nyt, kun olen vaihtanut reittiä, ovat vissiin seonneet, kun hyökkäilevät muidenkin kimppuun :virne: Hahahaa, olen oikeasti vahingoniloinen, saavatpa työkaverit kokea sen mitä minäkin :virne: Itse kyllästyin luikkimaan pitkin puiden alusia ja rakennusten seinämiä videovalvontaan tallentuen, valvontatiimiä huvittaen. On niitä tullut huidottua kasseilla ja kävelysauvoilla ja vaikka millä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Walker » Ke 11 Kesä 2008 18:45

Maija kirjoitti:Taidan olla hieman sekaisin. Tai sitten huuruissa. :sekopää:

:paijaus: kyllä Salkkarit syksyllä taas jatkuu
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 11 Kesä 2008 18:55

Meitin virma hankki tänä vuonna jotkin ihme ultrahypersoniset äänijärjestelmät tms. katolle, tarkoituksena että lokit eivät pesiydy katolle.

Yllättäen ne toimivat, mutta koska virma ei hankkinut niitä KAIKKIEN kattojen päälle, lokit ovat edelleen seuranamme.

Tai siis minuahan ne eivät koskaan ole häirinneet. Olen onnistuneesti kehoneleillä, -liikkeillä ja -hajulla tehnyt selväksi seuraavan ajatuksen:"tämä henkilö on menossa tai tulossa 8 tunnin helvetti-istunnosta, jota myös "työksi" jonkun koominen sadistin toimesta kutsutaan. Nyt sinun täytyy kysyä itseltäsi oletko niin onnekas että hän on onnistunut pullottamaan kaiken vihan ja tuskan sisälleen, eikä vain odota että joku olisi niin tyhmä että ärsyttäisi häntä esim. lentämällä hänen päänsä yli. No, tunnetko olosi onnekkaaksi?"

Melkein toivon että ne yrittäisivät jotain.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 11 Kesä 2008 19:07

Mr. Smith kirjoitti:"tämä henkilö on menossa tai tulossa 8 tunnin helvetti-istunnosta, jota myös "työksi" jonkun koominen sadistin toimesta kutsutaan.

Mä varmaan olisin aika aktiivisesti siirtomarkkinoilla, jos ajattelisin omasta työstäni noin.

Ei kai sitä kannata itseään liikoja kiusata?
Gluu

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 11 Kesä 2008 19:10

Gluu kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:"tämä henkilö on menossa tai tulossa 8 tunnin helvetti-istunnosta, jota myös "työksi" jonkun koominen sadistin toimesta kutsutaan.

Mä varmaan olisin aika aktiivisesti siirtomarkkinoilla, jos ajattelisin omasta työstäni noin.

Ei kai sitä kannata itseään liikoja kiusata?

"Aina kun tunnen työniloa, istun hetkeksi kunnes tunne menee ohi" :pepsodent:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 11 Kesä 2008 19:16

Walker kirjoitti::paijaus: kyllä Salkkarit syksyllä taas jatkuu

Mutta siihen on niin kovin pitkä aika :huoh:
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 11 Kesä 2008 19:41

Crux kirjoitti:
Walker kirjoitti::paijaus: kyllä Salkkarit syksyllä taas jatkuu

Mutta siihen on niin kovin pitkä aika :huoh:

Ja tämä epätietoisuus raastaa hermoja!
Maija

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ke 11 Kesä 2008 19:59

:sekopää:

Mulla on liikaa tekemistä!
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 11 Kesä 2008 20:05

Nyt on lohkomistoimitus ja pyykitys suoritettu ja minulla on ikioma "Piilaakso". :jami:
Pitäisinköhän tuparit. :raps:
Mielenkiintoinen tieto on, että rakennuksen reunasta täytyy olla viisi metriä tontin rajaan. Lähempää ei saa lohkaista, kuin ehkä joissain erikoistapauksissa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa