Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 22 Maalis 2012 00:28

No ainakin briteissä on ihmisillä tapana syödä niitä pieniä sipsipusseja välipaloina ja lounaan ohessa. Voiko sillä olla jotain tekemistä asian kanssa? Tosin siellä saa täytteeksi maissiakin. Mitä subiaterian kuuluu USA:ssa? Osaako Amerikan kirjeenvaihtajamme L-S valaista asiaa? :tilt:
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 22 Maalis 2012 00:51

Joo, en mäkään ymmärrä ateriaksi täytettyä patonkia, sipsipussia ja suklaakeksiä. :virne:

Viimeksi nämä hoiti sellaisella sarjatyöskentelyllä, että eka ihminen otti vastaan leivän laadun ja koon ja päätäytteen (esim. lihapullat, BMT, aivot ja mitä niitä on). Lisäksi hän kysyi paahtamisen ja juuston. Mausteihminen hoiti vihannekset ja kastikkeen, kolmas ihminen hoiti, mukaan vai täällä, mahdolliset lisukkeet ja rahastamisen. Nopea saa olla ja niitä kastikevalikoimia esimerkiksi oli vähän vaikea nähden toisten olkien takaa.

Subin sivuilla [url=subway.fi]Subway[/url] on tilauskaavake, joka kehotetaan ottamaan ravintolaan mukaan: http://www.subway.fi/fi/tuotteet/nain-t ... ostoslista :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 22 Maalis 2012 01:28

Mä oon tajunnu lisäkesipsien arvon krapulapäivänä. :kuola:
Tapaan ottaa kokonaisen subin ja sen lisäksi juoman. Kerran myyjä valaisi, että se kannattaa sitten ottaa "ateriana" eli sipsien tai keksin kanssa, koska se on halvempi niin. Siitä lähtien oon aina ottanut subni ateriana. En yleensä jaksa syödä niitä sipsejä ollenkaan siinä heti patongin jälkeen, en osaisi syödä niitä samaan aikaan sen kanssa, enkä halua kuitenkaan keksiäkään, joten säästän ne sipsit aina myöhemmälle. Krapulapäivinä on ihana käydä subissa, kun se patonki on just sopivaa mättöä ja sit saa vielä sipsit kotiin viemisiksi. :virne:

Oon huomannu, että sillon kun siinä on monta ihmistä rivissä tekemässä niitä leipiä, niin kannattaa ottaa tuplajuusto, koska se rahastaja ei sitä tiedä olevan, koska se eka tyyppi on laittanut ne sinne leipään. Joten tuplajuuston saa ilman euron lisämaksua monesti. :muahaha:

Ja ootteko muuten tajuneet, että niitä kastikkeita voi ottaa useampaakin kerrlalla. Itse otan nykyään aina majoneesia ja southwestkastiketta. :kuola:

Subi. :kuola:

Mä oon niin pro subikävijä, että kerään niitä tarrojakin ja saan välillä (ehkä kahdesti vuodessa) juoman hinnalla koko leivän. Huippua!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 22 Maalis 2012 05:51

annastindeli kirjoitti:Mitä subiaterian kuuluu USA:ssa? Osaako Amerikan kirjeenvaihtajamme L-S valaista asiaa? :tilt:


Kyllä täällä näyttäisi ihan samanlaiset ateriamahdollisuudet olevan tarjolla subin seuraksi. Sipsejä, juomia, keksejä. Subway on toki sen tason ketjuravintola, että ei siellä sisällä ollessaan kai juuri kannata lähteä arvailemaan missä päin maailmaa on (ehkä jossain pikkujutuissa saattaa olla eroja, en tiedä).

Kai siinä on ideana, että peruna on hyvä lisuke... Perunalastuja näkee ruoan (eritoten erilaisten leipäasioiden) seurana täällä välillä muutoinkin. Olen ollut myös häissä, joissa oli ruokana mm. hampurilaisia ja perunalastuja. Joskus olen epäillyt, että jenkeille perunalastu on enemmänkin aterian osa kuin snacks, jota syödään kun röhnötetään sohvalla katsomassa leffaa. :keijo: Perunalastuja voidaan popsia kera pikaruoan, mutta myös jonkin barbeque-henkisen ulkona syötävän kanssa, jolloin perunalastut ovat kätevämpiä kuin ranskanperunat tai muu lämmitystä/jääkaappia vaativa lisuke. Ja taitavathan ne brititkin perunalastuja syödä eväidensä kanssa.

Mäkin hiukan kammosin ennen Subwayta, mutta Jenkkilä opettaa. :keijo: Nykyään tilaan jo melko sujuvasti leivän. Yleensäkin täällä päin mitä vaan ruokaa tiskiltä tilatessa nopeus ja tarkkaavaisuus on valttia. On opeteltava lukemaan listat ja vaihtoehdot nopeasti, tai mahdollisessa jonossa päättämään valmiiksi mitä haluaa ja sitten esittämään asiansa selkeästi. Valinnan mahdollisuuksista neuvottelu tiskillä tuntuu olevan niin perusosa amerikkalaista elämänmenoa, että voi olla, ettei kenellekään ole tullut edes mieleen kehittää mitään automaattitilaussysteemiä. :tilt:

Täytetyt leivät noin yleensähän ovat täällä päin perusruokaa, niitä on tarjolla vaikka missä, lukuisissa muissakin ravintoloissa kuin Subwayssa, usein pienemmissä ei-ketjupaikoissa. Leivän nimi vaihtelee sen mukaan missäpäin maata ollaan: jos ei sub, niin hero, tai po'boy tai hoagie, tai jokin muu, näitä nimiä on vissiin yli 10 erilaista. Välillä on tuntunut, että täytetyt leivät tulee korvista ulos ja mikä näissä on niin ihmeellistä. :keijo: Mutta onhan niissä toki muuntelun mahdollisuutta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 22 Maalis 2012 20:20

L-S kirjoitti:

Täytetyt leivät noin yleensähän ovat täällä päin perusruokaa, niitä on tarjolla vaikka missä, lukuisissa muissakin ravintoloissa kuin Subwayssa, usein pienemmissä ei-ketjupaikoissa. Leivän nimi vaihtelee sen mukaan missäpäin maata ollaan: jos ei sub, niin hero, tai po'boy tai hoagie, tai jokin muu, näitä nimiä on vissiin yli 10 erilaista.


Bill Cosby Show'ssa syötiin usein hoagieita. Oli käännetty nimelle "hogari". :virne: Sitten jossain jaksossa Cliff ja Theo istuivat sohvalla syömässä niitä ja TV:ssä näytettiin rasvoittunut sydän. Cliffiltä meni ruokahalu.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Maalis 2012 08:43

Vielä tänään aamuvuoroon ja sitte alkaa viikonloppuvapaa. Ihanaa! :tipahdus:
En muista koska taas viimeks olis ollu sellanen viikonloppu, että saa tehdä mitä huvittaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 24 Maalis 2012 15:59

Tänään täytän vuosia. 26. Lähempänä kolmea kymppiä kuin koskaan. :kauhistunut:

Illalla muutamat kaverit tulee juustokakulle. Nam, juustokakku. :kuola:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 24 Maalis 2012 16:02

Onnittelut skräälle. :hymyhali: Juurihan sä täytit 25 :riips: ( )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 25 Maalis 2012 02:06

Skräylle onnea :D

Ja Lyyralle ja muillekin tiedoksi: sain purkin auki :keijo:

Tarina kuuluu siten, että epähuomiossa olin ostanut purkin valkosipulilla maustettuja tomaattikuutioita. Mulla ei ole purkinavaajaa, joten lainasin salaa kämppiksen purkinavaajaa. Se on sellainen outo malli, missä pitää kääntää kahvasta. Mulla on aiemmin ollut vain sellaisia yksinkertaisia pikkuavaajia. Uusavuttomana etsin netistä ohjeita, mutta tuo oli vielä erilainen kuin netin ohjeiden malli: väänsin ja käänsin mutta ei toiminut. Vihdoin ymmärsin (Lyyran avustuksella), että se hammaspyörä tuleekin purkin reunan ulkopuolelle, vaikka kaikissa youtube-videoissa pyörä oli se mikä leikkaa. Se toinen kohta ei näyttänyt yhtään siltä, että sillä voisi saada mitään auki, joten siksi en ehkä keksinyt tätä asentoa kokeilla aiemmin. :keijo: Sitten kun vihdoin keksin oikean asennon, avaajaa sai silti olla vähän väliä asettelemassa uudelleen ja puristamassa lujaa niitä kahvoja. En yhtään ymmärrä miten tällainen avaaja on muka kätevä. :riips: Joko toi avaaja on tylsä tai sitten en tosiaan vaan osaa. Koko operaatioon meni varmaan puoli tuntia.

Mutta ruoasta tuli hyvää, joskin raskasta (pastaa, jauhelihaa, niitä valkosipulitomaattikuutioita ja vielä purkillinen pekonilla ja ruskealla sokerilla maustettuja baked beanseja (jälkimmäisessä tölkissä oli onneksi sellainen superkätevä rengas, josta se vedetään auki).
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 25 Maalis 2012 10:25

L-S kirjoitti:Skräylle onnea :D

Ja Lyyralle ja muillekin tiedoksi: sain purkin auki :keijo:

Sekä skrayn synttärille, että L-S:n purkkioperaatiolle: :woohoo:
Hyvä te! :jami:

Mä kyllä ihastuin siihen tuonmalliseen avaajaan, joka meillä oli käytössä Australiassa. Voi kyllä olla, että meillä oli sellainen kahden pyörän malli. Joka tapauksessa, purkin avaaminen sujui sillä varsin sutjakkaasti ja ilman pahempia peukku- tai rannenyrjähdyksiä, kunhan sitä ensin oppii käyttämään. Muistelen kuitenkin olleeni L-S:n tavoin varsin turhautunut siihen ensimmäisillä kerroilla. :virne:
En sitten muista, opettiko vuokraisäntäni, vai yritinkö itse rohkeasti päätellä, miten se toimii.

Niistä nettiohjeista vielä sen verran, että mua ärsytti niissä se alentuva sävy, johon ne oli kirjoitettu. Usean johdanto alkoi tyyliin: "Uskomatonta, mutta maailmassa on vielä ihmisiä, jotka eivät osaa käyttää purkinavaajaa. Siksi päätimme tehdä idiooteillekin ohjeet." :töktök:

Ja keijoille vielä tiedoksi, että kyse taisi olla siis kutakuinkin tämän mallisesta avaajasta:

Kuva
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 25 Maalis 2012 11:11

Vois olla huvittavaa löytää jostain loukusta ruumis, jonka vierellä puukko ja tölkki mitä vaan ravintoa :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 25 Maalis 2012 13:31

Kiitos onnitteluista! :sydän: :hymyhali:

Oli kyllä aika mukava synttäripäivä, tänään tosin on sellanen krapula, ettei toiste tarttis tolleen juhlia kuin eilen. Alunperin en edes ollu lähössä mihinkään, mut loppujen lopuksi olin baarissa tappiin asti. :keijo:
Ja join ufon!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 25 Maalis 2012 14:53

Kyllä tulee purkinavaajissa sellaista yksinkertaista nylkyttäjää ikävä, kun tuota helvetinkonetta katsoo. :virne:

Kuva

Mummolassa on hieno purkinavaaja, jonka vaari oli vissiin itse rakentanut. Purkki asetettiin tiettyyn ja sitten pyöritettiin kampea. Eli jos osasi pitää purkista kiinni ja samaan aikaan pyörittää sitä veiviä, niin ei voinut missata.

Postilaatikossa oli vaarilla kanssa sellainen viritys, että kun kannen avasi, sellainen heijastintähti putosi alas, joten tiesi, koska posti on tullut. Sitten se piti noutaessa muistaa nostaa yläasentoon.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 25 Maalis 2012 22:50

Skraylle myöhästyneet onnittelut! :D

Mulla on ollut rankka viikoloppu. Torstai-illasta asti jatkuvaa menoa. Oli kyllä ihana, kun pääsin lopulta tänään kotiin klo 15 maissa. Oli kyllä kivoja juhlia, mutta nyt on ääri-ihanaa, kun tietää, että pariin viikkoon ei ole juuri mitään merkintöjä kalenterissa. :helpotus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 26 Maalis 2012 08:47

Myöhästyneitä onnitteluja myös täältä! :D

Metka miten onkin samanlaista meininkiä on ihmisillä. Itsellä tulossa kohta se 26 täyteen myös. Torstaista asti ollut erinäistä iltaohjelmaa (viime viikolla oli sama, maksa varmaan arvostaa... :p ). Eilen tulin kotiin yksistä synttäribileistä puoli kahdeksan junalla. Loppupäivä meni sitten hieman väsyneissä tunnelmissa.
Ja tänään sitten kympiksi pitäisi vääntäytyä laitokselle viestintäkurssille. Olin viime viikolla jo varovaisesti siinä toivossa että sen olisi saanu hyväksiluettua taannoisilla Haaga-Helian kursseillani (2 viestintäkurssia, yht. 6 OP:ta), mutta eihän se todistus sitten tiedekunnan opintotoimistossa mihinkään kelvannut. Pitäisi olla jotain todistusta ja näyttöä että niillä kursseilla oikeasti oli sitä ryhmäviestintää. No, ei kai auta muu kuin soitella H&H:aan ja kysellä jonkun lisätositteen tai vastaavan perään. :töktök:

Ja pätkähtipä sitten eilen (lue. täpärästi tämän päivän puolella) koneelle system check -virusta. Että hyvää alkavaa viikkoa vain. Sain sentään siivottua mokoman pois, mutta joo, enhän mä mitään kunnon yöunia muistuttavaakaan olis halunnutkaan...
:rumasana: :gaah:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 26 Maalis 2012 12:05

Emeritus kirjoitti:Olin viime viikolla jo varovaisesti siinä toivossa että sen olisi saanu hyväksiluettua taannoisilla Haaga-Helian kursseillani (2 viestintäkurssia, yht. 6 OP:ta), mutta eihän se todistus sitten tiedekunnan opintotoimistossa mihinkään kelvannut. Pitäisi olla jotain todistusta ja näyttöä että niillä kursseilla oikeasti oli sitä ryhmäviestintää. No, ei kai auta muu kuin soitella H&H:aan ja kysellä jonkun lisätositteen tai vastaavan perään. :töktök:
:


Eikö kelpais kurssikuvaukset opinto-oppaasta, joka varmaan löytyy netistä ja vois tulostaa? vai mainitaanko asiaa siellä?
Meille on joskus sanottu, että jos suorittaa kursseja jossain ja haluaa niitä hyväks lukea, niin kurssikuvaukset kyseisen vuoden opintooppaista riittäis kertomaan mitä niillä voi korvata.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 26 Maalis 2012 12:32

Emeritus, oletko suorittanut amk-tutkinnon loppuun? Olen itsekin hakemassa hyväksilukuja amk-tutkinnostani ja hyväksilukukaavakkeessa sanotaan, että erillistä todistusta opintojen vastaavuudesta ei tarvita, jos on suorittanut amk-tutkinnon loppuun asti. Jos taas on suorittanut amk-opintoja, muttei valmistunut, tarvitsee kieli- ja viestintäopintojen vastaavuutta todistella. Luulisi toki opinto-oppaan kuvauksien riittävän. Vaikka mistäs sitä koskaan tietää, eräs ystäväni joutui aikoinaan käymään ruotsin opintoja uudelleen yliopistolla, vaikka oli suorittanut niitä jo amk:ssa. Kurssi vielä oli tismalleen samanlainen. Loogista, eikö?
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 26 Maalis 2012 14:57

skray kirjoitti:
Emeritus kirjoitti:Olin viime viikolla jo varovaisesti siinä toivossa että sen olisi saanu hyväksiluettua taannoisilla Haaga-Helian kursseillani (2 viestintäkurssia, yht. 6 OP:ta), mutta eihän se todistus sitten tiedekunnan opintotoimistossa mihinkään kelvannut. Pitäisi olla jotain todistusta ja näyttöä että niillä kursseilla oikeasti oli sitä ryhmäviestintää. No, ei kai auta muu kuin soitella H&H:aan ja kysellä jonkun lisätositteen tai vastaavan perään. :töktök:
:


Eikö kelpais kurssikuvaukset opinto-oppaasta, joka varmaan löytyy netistä ja vois tulostaa? vai mainitaanko asiaa siellä?
Meille on joskus sanottu, että jos suorittaa kursseja jossain ja haluaa niitä hyväks lukea, niin kurssikuvaukset kyseisen vuoden opintooppaista riittäis kertomaan mitä niillä voi korvata.

Toi on tullutkin kyllä mieleen. Semmoisen spede "voe rähmä" -reaktion kera.

En suorittanut tutkintoa siellä AMK:ssä, vähän reilun vuoden kävin sitä. Sanoivat humanistisen opintotoimistossa joo siitä että valmiita tutkintoja ja vastaavia voidaa hyväksilukea sivuainekokonaisuuksiksi, mutta noita yksittäisiä kursseja sitten lähinnä vaan kielistä ja viestinnästä. Niistä parista englanninkursista

Mutta nyt tänään vääntäydyin sinne ekalle istunnolle, alkoi tuntua että senhän voisikin käydä ihan kurillaan. :D Vaikutti kiinnostavalta, eikä kurssi-istuntojen ulkopuolella tehtäviä projektejakana ole siinä kovin paljon - toista sen työelämäkurssin kaltaista 2 OP:n spektaakkelia en olisi oikein jaksanut tähän ottaa enää.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ma 26 Maalis 2012 22:25

Shay kirjoitti:Mulle ei käynyt ihan noi pahasti Subwayssa. Siellä on tehty tiski niin typerästi, (En tiedä saisko sitä paremmin.) että myyjän puhe
puuroutuu aina pleksin taakse. Kun myyjä kysyi laitetaanko etikkaa, luulin hänen kysyvän otanko subin mukkaan. Sanoin
'mukkaan' ja myyjä laittoi sitten etikkaa ja kysyi sen jälkeen syönkö siellä vai otanko mukkaan. En tiiä, luuliko se mun sanovan
etikkaa, kun sanoin mukkaan... Subway - vain pitkille tai kovaäänisille myyjille, kiiitos.


Mun mielestä Subwayssa jotenkin kuuluu siihen koko hommaan, että myyjän puheesta ei saa mitään selvää, eikä se ymmärrä mitä siihen sämpyläsi väliin haluat.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 26 Maalis 2012 22:41

Te käytte ihan kummallisissa Subwayissä. Ei mulla oo koskaan ollut siellä mitään ongelmia. :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 27 Maalis 2012 08:36

Lyyra kirjoitti:Te käytte ihan kummallisissa Subwayissä. Ei mulla oo koskaan ollut siellä mitään ongelmia. :riips:


Joo, sama. :riips:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 27 Maalis 2012 11:45

Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Te käytte ihan kummallisissa Subwayissä. Ei mulla oo koskaan ollut siellä mitään ongelmia. :riips:


Joo, sama. :riips:


Niinpä. :riips:
Aina oon kysyny tarkentavia kysymyksiä jos en kuullu mitä se myyja puhuu. :virne:
Mut aina oon saanu sellasen leivän kun oon halunnu.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 27 Maalis 2012 12:17

skray kirjoitti:
Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Te käytte ihan kummallisissa Subwayissä. Ei mulla oo koskaan ollut siellä mitään ongelmia. :riips:


Joo, sama. :riips:


Niinpä. :riips:
Aina oon kysyny tarkentavia kysymyksiä jos en kuullu mitä se myyja puhuu. :virne:
Mut aina oon saanu sellasen leivän kun oon halunnu.

Mulla ei oo koskaan ollut mitään kuulo-ongelmiakaan. Ainakaan siten, että muistaisin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 27 Maalis 2012 16:20

Lyyra kirjoitti:
skray kirjoitti:
Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Te käytte ihan kummallisissa Subwayissä. Ei mulla oo koskaan ollut siellä mitään ongelmia. :riips:


Joo, sama. :riips:


Niinpä. :riips:
Aina oon kysyny tarkentavia kysymyksiä jos en kuullu mitä se myyja puhuu. :virne:
Mut aina oon saanu sellasen leivän kun oon halunnu.

Mulla ei oo koskaan ollut mitään kuulo-ongelmiakaan. Ainakaan siten, että muistaisin.


No, mulla on välillä. En yleensäkään tykkää, jos joutuu puhumaan lasin taakse jollekin. Toisaalta en normaalistikaan kuule välttämättä mitään. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 27 Maalis 2012 16:36

Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
skray kirjoitti:
Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Te käytte ihan kummallisissa Subwayissä. Ei mulla oo koskaan ollut siellä mitään ongelmia. :riips:

Joo, sama. :riips:

Niinpä. :riips:
Aina oon kysyny tarkentavia kysymyksiä jos en kuullu mitä se myyja puhuu. :virne:
Mut aina oon saanu sellasen leivän kun oon halunnu.

Mulla ei oo koskaan ollut mitään kuulo-ongelmiakaan. Ainakaan siten, että muistaisin.

No, mulla on välillä. En yleensäkään tykkää, jos joutuu puhumaan lasin taakse jollekin. Toisaalta en normaalistikaan kuule välttämättä mitään. :keijo:

Onko teillä siellä suurkaupungissa sitten jotkut kattoon asti yltävät pleksilasit siinä eristämässä? Mun näkemissä Subway-paikoissa pystyy kyllä ihan hyvin puhumaan sen tiskin ylikin. :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron