American Idol

Re: American Idol

ViestiKirjoittaja skray » Su 01 Huhti 2012 22:04

Lyyra kirjoitti:En mä nyt niin kauheen tarkkaan oo tosiaan seurannut, mutta ihmettelen silti Erikan lähtöä. :täh:
Eikö se nyt kuitenkin ollut tsiljoonasti parempi kuin vaikka Heejun tai DeAndre?

Mäkään en tiedä tän viikon tapahtumista, kun oon vaan ollu töissä joka välissä, mutta samaa mietin mäkin. :femmat:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 02 Huhti 2012 11:14

Lyyra kirjoitti:En mä nyt niin kauheen tarkkaan oo tosiaan seurannut, mutta ihmettelen silti Erikan lähtöä. :täh:
Eikö se nyt kuitenkin ollut tsiljoonasti parempi kuin vaikka Heejun tai DeAndre?
No olihan se, mutta kun Deandre on niin ihqu ja Heejun sellanen outo koomikko, niin laulutaidolla ei ole väliä.

Tällä kertaa Heejun veti kyllä aika huonosti ja aiemmin vahva Joshuakin epäonnistui. Hollie ja Phillip olivat parhaat. Ja kuten uumoilinkin, niin Colton lauloi Piano Manin ja ihan hyvin sen kyllä vetikin, paremmin kuin Ari Koivunen omalla Idols-kaudellaan. Elise nostaa osakkeitaan mun silmissä koko ajan.

1. Phillip
2. Hollie
3. Elise
4. Jessica
5. Skylar
6. Colton
7. Joshua
8. Heejun
9. Deandre
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 02 Huhti 2012 11:58

Aika nopeasti jouduin katsomaan lähetyksen läpi, mutta seuraavanlaisia muistiinpanoja ehdin tekemään:

Deandre - Ihan ok. Outoa on se, että nyt sitä falsetti jopa hieman kaipasi... :friikki:

Erika - Huikean hyvä. Hottis!

Joshua - Alku vähän pidättelevä, mutta lopussa lähti! Ei ihan huippu kuitenkaan.

Skylar - Ei jotenkin nyt lähtenyt. Alkuun liian matala ja lopun korkeammat nuotit meni huutamiseksi.

Elise - Hyvin hallussa. Näytti hyvältä! Huono lopetus!

Phillip - Tykkäsin kovasti, vaikka DM tulikin jälleen mieleen. Vaikea kyllä löytää mitään negatiivista. Mieletön lopetus!

Hollie - Nyt ei ollut kyllä ihan hallussa laulu. Ei nyt varsinaisesti nuotin vieressä, mutta jotenkin horjuvaa. Loppua kohden parani.

Heejun - Hauska, mutta kyllähän se teatteriksi meni. Ok laulusuoritus. Nopeat/keskitempoiset biisit sopii paremmin.

Jessica - Welcome back! Tylsä biisi, mutta hyvä suoritus silti.

Colton - Ehkä vähän ärsytti Coltonin perusäninä, mutta kyllähän tuo kuitenkin kokonaisuutena oli onnistunut.

1. Phillip
2. Erika
3. Colton
4. Jessica
5. Elise
6. Joshua
7. Hollie
8. Heejun
9. Skylar
10. Deandre

Joten rankingistakin voi päätellä, että olin vähän :kauhistunut:, kun Erika on saanut lähtöpassit! Mitä nuo Jenkit taas oikein ajattelee?
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 07 Huhti 2012 23:02

Nyt tässä on käynyt vähän niin, että mulle ei ole tuolla enää kuin kolme esiintyjää (Elise, Phillip ja Hollie) ja loput ovat pelkkää massaa. Nuo kolme olivat ylivoimaisia mun makuun edellisessä showssa. En edes muista oikein niitä muita esityksiä, vaikka ihan äsken ne vasta katsoinkin. :Vilkaisin pikaisesti uudestaan: Jessica ja Colton olivat ihan jees ja Skylarkaan ei huono ollut. Heejunilta ehkä parasta vähään aikaan, mutta ei riitä. Joshua oli taas aika vaisu mun korvaan ja Deandre nyt on vaan huono (tosin tänkertanen esitys oli parhaimmasta päästä).

Hollie sai kyllä sen verran kritiikkiä, että voi hyvinkin olla vaarassa pudota. Putoaja pitäisi kuitenkin kaiken järjen mukaan löytyä parivaljakosta Deandre-Heejun. Deandren ihkuttajat varmaan äänestävät sen vielä jatkoon, eli veikkaan Heejunin putoavan. Nyt sitten kattelemaan tuloslähetystä, että kuinka väärässä taas olinkaan, vaiko oikeassa.

Ja lista:

1. Elise
2. Phillip
3. Hollie
4. Colton
5. Jessica
6. Skylar
7. Joshua
8. Heejun
9. Deandre
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 07 Huhti 2012 23:19

Näin pitkästä aikaa ihan oikeita esityksiäkin. Phillipin, Joshuan ja Elisen. Näistä eka ja vika ovat mun mielestä ihan valmiita. Niitä katsoessa tuntui etten edes katso mitään Idol-kisaa. Joshuan veto meni mun korvassa vähän huutamiseksi (tuli hieman Jacob Lusk mieleen), vaikka jostain syystä tuomarit siitä tuntuivatkin tykkäävän.
Olispa kiva nähdä ihan kokonainen jakso välillä, että näkisi kaikkien suoritukset.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 07 Huhti 2012 23:31

Pikakelauksella meni tulokset läpi ja Hollie todellakin oli lähellä pudota, mutta loppujen lopuksi onneks Heejun lähti. Myös Skylar oli bottom 3:ssa, mikä oli kyllä pieni yllätys.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 12 Huhti 2012 20:30

Deandrea kehuttiin taas maasta taivaaseen, mutta mä en vaan sitä hyvyyttä näe. Jälleen keskinkertainen suoritus. Elise ehkä hieman epäonnistui, mutta oli kuitenkin ihan ok. Aiemmista kerroista on huomattu, että jos Elise ei vedä ihan täydellistä esitystä, niin on putoamisvaarassa. Phillip oli illan paras. Oli hienoa nähdä myös veljensä lavalla. Joshua veti niin kovasti yli, että tuli ihan Jacob Lusk mieleen. En tykkää. Jessica oli ihan jees, mutta ei mitään ihmeellistä. Hollie oli ehkä muutamassa kohtaa hieman epävireinen, mutta kokonaisuutena oli mielestäni yksi parhaista esityksistä. Coltonin rumpali oli ihan maaginen, eikä miehen esityskään ollut yhtään pöllömpi. Skylar lopetti shown hienolla tulkinnalla Wind Beneath My Wingsistä.

Nyt menee varmaan jo aika tiukaksi nämä pudotukset, mutta Elise ja Hollie ovat varmaan ainakin pulassa, kun saivat vähän ei niin mairittelevaa kritiikkiä tuomareilta. Toivottavasti jenkit eivät kuuntele tuomareita kuitenkaan Deandren kohdalla, vaan äänestävät hänet pihalle. Joshua tai Deandre olisi toiveissa tippua, mutta en oikein usko kummankaan vielä putoavan, ainakaan Joshuan. Pahoin pelkään, että joku tytöistä putoaa.

1. Phillip
2. Elise
3. Hollie
4. Skylar
5. Colton
6. Jessica
7. Joshua
8. Deandre
Jorssi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Pe 13 Huhti 2012 12:48

Ollaan katseltu taas sitten ihan eri ohjelmaa Jorssin kanssa. Tai no ei aivan täysin eriä, mutta kuitenkin.

Phillip epäonnistui mun mielestä tällä kerralla. Tai sanotaanko näin, että oli hänen heikoin vetonsa. Biisi oli tuntematon ja paikoitellen tuntui, että Phillipin ääni ei ihan riitä kappaleen vaatimuksiin ja epä-phillipmäisesti miehen vire heitteli myös aika paljon. Sinänsä ihan solidi suoritus, muttei mitään tähtiainesta.

Ja mun mielestä taasen Deandre oli parhaimmillaan. En minäkään hänestä kokonaisuutena niin hirveästi pidä, mutta olihan tuo nyt kelpo suoritus. Lauloi erittäin hyvin, käyttäen sopivissa määrin falsettia. Kasaribiisit sopii hänelle erittäin hyvin.

Elise oli kyllä harmittavasti erittäin huono ja, kuten Jorssi totes, kotiinlähtö voi olla lähellä. Odotin biisiltä treenipätkän perusteella huomattavasti enemmän. Nyt alku oli liian matala ja horjuva ja kun kertsi lähti, niin Elise oli pahasti nuotin vieressä. Loppua kohden homma hieman parani, mutta kaikin puolin oli kyllä horjuva suoritus.

Joshua
tais olla kuitenkin kierroksen paras. Hänen tasonsa ei heittänyt liikaa. Vähän meinas taas mennä ärsyttäväksi gospel-huutamiseksi, mutta muutamat huikeat voimanuotit pelastivat paljon. Ja tässä jos jossain oli tunnetta pelissä. Ei parasta Joshuaa, mutta vakuuttava suoritus kuitenkin.

Jessica oli myös tasavahva. Alkuun tuntui olevan hieman epävireessä ja loppua kohden ääni tuntui hieman väsyvän, mutta kaikenkaikkiaan ihan ok veto. Ei mikään täydellinen WAU!-suoritus kuitenkaan.

Hollie se vasta nuotinvieressä liikkuikin. Heti kun esitykseen,joka ei muuten edes mitenkään vahvaa ollut, tuli vauhtia enemmän niin vire heitteli huomattavan paljon. Loppu oli kyllä erinomaista laulamista, mutta enpä usko putoamisen olevan kaukana.

Coltonkin tuntui olevan hieman nuotinvieressä, johtuiko jotenkin oudosta sovituksesta. Varsinkin se kitara oli vähän häiritsevä. Rumpali oli tosiaan hyvä, mutta sekin jotenkin vei minua sivuraiteille Coltonin laulusuorituksesta. Vaikka Jennifer sanoi, että Colton oli synkassa yhtyeen kanssa, niin mun mielestä se oli aivan päinvastoin. Uudelleensovittamisesta ja kappaleen omaksitekemisestä aina plussaa, mutta ei ollut mikään täydellinen suoritus.

Skylar
nousee tänään kärkipäähän. Alku oli vähän ujoa ja tylsähköä, mutta lopussa Skylar osoitti ylärekisteriään huikeasti. Tyttöhän pääse korkealle! Kädet alas parasta Skylaria.

Nyt kun mietin noita mun arvosteluita niin huomaan, että yksikään ei täysin vakuuttanut minua. Eli ei kuultu Laaksonen-mittarilla yhtään WAU!-esitystä. Mutta pelkästään eilisen perusteella:

1. Joshua
2. Skylar
3. Jessica
4. Deandre
5. Phillip
6. Colton
7. Elise
8. Hollie

Bottom 3 saisi olla Elise, Hollie ja Deandre. Kiharapäätä toivoisin ulos, vaikka ihan hyvä eilen olikin.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 13 Huhti 2012 14:16

Laaksonen kirjoitti:Bottom 3 saisi olla Elise, Hollie ja Deandre. Kiharapäätä toivoisin ulos, vaikka ihan hyvä eilen olikin.
Tuossa on kyllä todennäköinen bottom 3. Täytyy vaan toivoa, että siinä tapauksessa Deandre saadaan pihalle. Olen ihan samaa mieltä, että Deandrelta oli paras esitys tähän mennessä, mutta se ei vaan riitä, kun on muuten ollut tasaisen keskiverto, eli AI asteikolla melkein huono jo monta viikkoa.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 19 Huhti 2012 17:29

Jos pitäisi veikata finaalikolmikkoa, niin sanoisin, että Skylar, Philip ja Colton, joista Colton vie voiton. Vakuuttavia esityksiä, ei kertaakaan bottom 3:ssa ja luultavasti iso lauma kuolaavia teinityttöjä tekstaa saldorajat paukkuen.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ti 24 Huhti 2012 13:56

Viime torstain lähetys oli kaikkinensa paljon parempi kuin toissa viikkoinen. Pitääpä kirjata omat mietteet. Nämä siis ennen tuloslähetyksen tuloksia.

Skylar oli todella hyvä. Biisi oli kuin tehty hänelle ja esitys meni laulullisesti aivan putkeen. Itsekin olisin sen kitaran jättänyt pois, mutta pikkulikka piti päänsä.

Colton on löytänyt oman tyylinsä täydellisesti ja tuo biisi tuki sitä erinomaisesta. Todella herkkä, mutta samalla vahva suoritus. Parhaimmistoa!

Jessica oli jälleen aivan erinomainen. Itselleni oli vähän tuntemattomampi biisi, mutta sopi Jessican äänelle täydellisesti.

Joshua oli aivan huikea! Oli todella mukava kuulla häneltä nopeampi biisi ja huomata, että mies ei ole pelkästään gospel-ulisija.

Holliekin veti erittäin hyvin. Hieman vire heitteli, mutta lopetus oli aivan huikea! Ja mikä parasta, Hollie ei yrittänyt kuulostaa Pinkiltä vaan oli oma itsensä.

Elise on myös löytänyt sen oman juttunsa ja on tämän kauden Haley Reinhart. Yhtäläisyyttä loi tuo Lady Gagan kappale, jonka myös Haley viime vuonna esitti. Ehkä vähän oli keskinkertainen suoritus, vaikka päällisin puolin se ihan ok menikin.

Phillip oli ehkä vähän pettymys. Sinänsä ihan perus-ok veto, mutta kun ajatellaan tätä skabaa, niin kyllähän Phillip polkee paikoillaan. Ei hän tuosta tule enää kehittymään. Toisaalta, ei hänen välttämättä ole tarviskaan, kun on niin hyvä, mutta skabaa ajatellen hän saattaisi olla vaarassa.

Ja mikä tuloslähetys!!! Jos et ole sitä vielä katsonut, niin suosittelen katsomaan.

Top 7 - ranking:

1. Joshua
2. Colton
3. Skylar
4. Jessica
5. Hollie
6. Elise
7. Phillip
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 24 Huhti 2012 19:19

Itsehän olisin toivonut pohjakolmikkoon tällä kertaa juurikin nuo kolme, jotka siellä olivatkin. Jessica teki itselleen hallaa laulamalla tuollaisen never heard biisin ja sen takia tuomarit joutuivat käyttämään seivinsä. Tässä ameriikan versiossa tuo seivi ei kuitenkaan taida tarkoittaa sitä, että ensi kerralla lähtee kaksi. Hollie ja Elise ovat varmaan vaarassa ensi viikolla, kun Joshuan ja Jessican fanit on nyt herätelty. Tulen mahdollisesti kommentoimaan sitten loppuviikosta jotain lisää.

1. Phillip
2. Elise
3. Hollie
4. Jessica
5. Skylar
6. Colton
7. Joshua
Jorssi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 29 Huhti 2012 11:07

En taaskaan nähnyt tuloslähetystä, mutta uskalsin katsoa Wikistä, että Colton tippui. :( En alunperin
tykännyt Coltonista ollenkaan. Se vaikutti jotenkin tosikolta ja ailahtelevalta, mutta paljastuikin oikein
lahjakkaaksi artistiksi, vaikka ei ehkä minun tyyliäni edustakaan.

Harmittaa Elisen puolesta, kun hän on aina viimeisten joukossa. Hän on todella hyvä laulaja, mutta
kuten tälläkin viikolla oli puhetta, ei vain saa kontaktia yleisöön. Valitettavasti.

Phillip lauloi (taas kuten viime viikollakin) yhden lempilauluistani: Usherin U got it bad. Versiointi oli
aika mukava, mutta typerä bongorummutus ei sopinut ollenkaan herkkään RnB-kappaleeseen.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 29 Huhti 2012 22:33

Joo, olin siis väärässä, kun veikkasin Coltonia kärkeen, mutta kyllä siellä Skylar ja Philip vielä jylläävät mukana!
Aranwe

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 03 Touko 2012 13:08

Tämähän meinaa taas kuivahtaa koko kommentointi.

Vielä ehtii viime viikkoa spekuloimaan ennen tämäniltaisia vetoja.

Hollie: Adelen biisit on tällä hetkellä melko punainen vaate mulle näissä kykykisoissa, mutta Hollien veto Rollingista oli todella hyvä! Son of a Preacher Man taasen oli hieman hakemista. Mun mielestä hän ei päässyt siihen biisiin käsiksi missään vaiheessa.

Colton: Gaga-versiointi oli mun mielestä aika keskinkertainen. Ei oikein ollut huippukohtaa. September sen sijaan! WAU! :palvoo: Aivan mielettömän onnistunut versiointi. Malliesimerkki siitä, kuinka tehdä raivostuttavasta diskoiskelmästä nykyaikainen popversionti! Todella vääryyttä oli Coltonin putoaminen.

Elise: Alician biisit on näennäisestä helppoudestaan melko vaikeita, mutta jälleen kerran musiikkituottajat ja soittajat olivat muokanneet biisistä onnistuneen sovituksen. Ja Elise veti biisin hyvin. Samoin kävi myös Let's Get it onin suhteen. Itse tykkäsin, vaikka Jimmy Iovine hieman kritisoikin tunteen puuttumista.

Phillip: Aivan huikea Usher-sovitus. Juuri tuommoset suoritukset pitävät Phillipin keulilla. R&B:stä oman näköinen popversio. Neroksasta! Kuten Randy sanoisi: Welcome back! Toinenkin veto oli aivan mainio. En enää tosin muista mitä Phillip lauloi, mutta tuli hieman samat fiilikset ku siitä taannoisesta Hard to Handlesta.

Jessica: Tämä Alician biisi oli sekoitus siitä mitä totesin Hollien ja Elisen kohdalla. Punainen vaate ja vaikea sellainen. En ihan ostanut Jessican tunnetta ja tuntui, että oli vähän yliyrittämistä. Ei ollut oikeita tunteita vaan näyteltyjä semmoisia. Try a Little Tenderness oli parempi, mutta siinä ehkä hieman vaivasi äänen karheus.

Skylar: Kovasti kehuttiin Skylarin Gaga-versiontia, mutta itse en tykännyt. Matalat äänet oli epävireisiä ja korkeat tuntui menevä karjumiseksi. I Heard it Through the Grapevinea kuunnellessa tuli yksi sana mieleen: raiskaus! Sinänsä Skylar hoiti tuon kappaleen kunnialla, mutta kantrisovitus oli todella kuvottava.

Joshua: Ei ollut tuttu biisi itselleni, mutta huikea suoritus jälleen. Hyvää gospel-henkistä poppia. A Change is Gonna Come on näissä piireissä melko kulunut biisi, mutta jos sen naulaa niin on vahvoilla. Isot oli naulat!

1. Joshua
2. Phillip
3. Colton
4. Elise
5. Hollie
6. Jessica
7. Skylar
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 03 Touko 2012 13:18

Edellinen kierros meni vähän taustametelinä, eikä sieltä erottunut positiivisesti kuin Hollien Adele-veto, Phillipin molemmat ja Skylarin Gaga-veto. Jossain vaiheessa vilkaisin myös Elisen kohdalla hieman tarkemmin ruutuun päin. Coltonin vedot meni täysin ohi korvien, joten ihan oikeutettu putoaminen.

Lista ei hirveästi ole muuttunut:
1. Phillip
2. Hollie
3. Elise
4. Skylar
5. Jessica
6. Joshua
Jorssi

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 03 Touko 2012 22:41

Hollie on noista jäljelläolevista heikoin. Aika paljon menee nuotin viereen ajoittain.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 04 Touko 2012 15:59

Jessica haukkasi liian ison palasen Bohemian Rhapsodyn kanssa. Aika lähelle pääsi kuitenkin hyvää suoritusta. Toka biisi meni paljon paremmin.

Skylarin Show Must Go On oli hyvä veto. Tokassa biisissä tuli jo vähän ennakkomakua siitä, millaista musaa Skylar todennäköisesti tekee jatkossa. Hyvin meni sekin.

Joshuan ekassa vedossa ärsytti suunnattomasti lausuminen "this thing-a a called love-a". Toka biisi oli ihan jees, mutta edelleenkään en Joshuan laulamisesta henkilökohtaisesti pidä.

Elisen molemmat vedot olivat tällä kertaa parhaimmistoa. Ei mitään moitittavaa.

Phillipin Queen-veto ei ollut miehen parhaimmistoa, mutta Dave Matthews Bandin biisi sopi kuin nenä päähän. Kuulosti erittäin paljon alkuperäiseltä, mutta tässä tapauksessa lasken sen plussaksi.

Hollien molemmat vedot olivat tasavahvaa suorittamista, mutta ei mitään järin ihmeellistä.

Nyt taitaa kyllä tyttö lähteä. Jessica lienee taas turvassa, koska äänestäjät ovat vieläkin järkyttyneitä siitä shokkituloksesta. Skylar, Elise ja Hollie ovat todennäköinen pohjakolmikko ja tällä kertaa taitaa valitettavasti olla Elisen vuoro lähteä kotiin, koska Holliella ja Skylarilla on näin mutulla enemmän äänestäjiä ja Elise taas on ollut siellä pohjalla teki hän mitä tahansa. Toiveissa olisi tietty Joshuan putoaminen, mutta sitä en näe vielä mahdollisuutena.

1. Elise
2. Phillip
3. Skylar
4. Jessica
5. Hollie
6. Joshua
Jorssi

ViestiKirjoittaja Shay » La 05 Touko 2012 11:55

Elisen oma veto oli mielestäni loistava osoitus naisen laulutaidoista. En tunne
laulua, mutta mielestäni kaikki kikkailu (tuomarit taisi valittaa jotain sekavuudesta tai jotain) toi vain elämää kappaleeseen! :sydän:

Holliesta ja Jessicasta olisin luopunut mieluummin. Skylar ja Philip ovat edelleen suosikkejani.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ke 09 Touko 2012 14:35

Kyllä me ollaan nyt ruvettu sitten Jorssin kanssa katsomaan eri ohjelmaa. Melko pahasti nimittäin heittelee meidän mielipiteet.

Jessican Bohemian Rhapsody oli tosiaan aika iso palanen ja millään muotoa siitä ei saanut huippua, vaikka aivan pätevästi suoriutuikin. Dance with My Father oli aivan järjettömän hyvä! Koko jakson toiseksi paras suoritus.

Skylarin Show Must Go on oli ihan ok. Ei millään muotoa huikea. Toinen oli hyvin keskitasoa oleva kantripoprallatus. Biisi ei ollut sävellyksenä mikään erityinen, mutta Skylar veti sen ihan hyvin.

Joshua oli jälleen aivan omalla tasollaan. CLTCL osoitti jälleen sen, että mies taipuu myös helposti pois sieltä gospel/balladi-linjalta ja suorituksessa ei ollut kovin paljon sijaa moitteille. Laulusuoritus, esitys ja läsnäolo oli huippuluokkaa. Ja sitten se toinen biisi! Un-be-lie-vable! Koko kauden paras yksittäinen esitys. Se lopun juoksutus oli aivan uskomattoman hyvä!

Elise oli illan heikoin ja ansaitsi pakata laukkunsa. I Want it All jäi todella vaisuksi ja epäpuhtauksiakin oli havaittavissa. Ja oli myös vikatikki ottaa tuollainen tuntematon biisi Hendrixiltä. Aivan nautittavaa kuunneltavaa se sinänsä oli, mutta en saanut siitä mitään extrakiksejä.

Niin olisiko niin, että Phillipin terveysongelmat alkavat todella näkyä. Kuten Jimmy tuloslähetyksessä viittasi, niin verraten viime vuoden Caseyn (ja Jack Blackin) vetoon, niin energiaa puuttui roppakaupalla. Ja tulihan sieltä sitä Dave Matthewsia. Phillip oli elementissään, vaikka se toki hieman laimealta Dave Matthewsilta vaikuttikin.

Hollien Save Me meni vähän nuotinvierestä ja hieman tuntemattomampana biisinä wau-elementin hakeminen oli haastavaa. The Climb taasen oli koko illan kolmanneksi paras suoritus. Erinomainen laulusuoritus, biisi sopi täydellisesti Hollielle. Tunnetta oli mukana. Nappisuoritus! Vain se, että Jessica ja Joshua ovat taitavampia jätti Hollien tämän suorituksen illan kolmanneksi parhaaksi.

1. Joshua
2. Jessica
3. Hollie
4. Phillip
5. Skylar
6. Elise

Veikkaanpa, että seuraavana lähtee Hollie.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 12 Touko 2012 00:11

Joshua lauloi jälleen hyvin ja on tuomareiden ja Iovinen puheiden perusteella todennäköisin voittaja. Itse en kuitenkaan edelleenkään lämpene hänen esityksilleen, en tiedä miksi.

Hollie oli tasavahva, mutta se ei tässä vaiheessa ehkä enää riitä. Kuitenkin tykkään tytöstä ja kyllähän hän laulaa osaa todella hyvin. Hollien pitäisi saada joku todella mahtava esitys, joka menisi ihan nappiin, niin ehkä äänestäjätkin huomaisivat sen kyvyt.

Phillipiltä oli aika vaisuhko ilta, mutta silti tippuu mulle edelleen hyvin. Phillipillä on ilmeisesti jotain terveydellisiä ongelmia, mikä kyllä näkyy. Täytyy vaan toivoa, että ne eivät ole niin vakavia, että vaikuttavat hänen Idolsin jälkeiseen uraansa.

Skylar ei nyt oikein sytyttänyt minua kummallakaan esityksellä. Laulaa toki erittäin hyvin, mutta joku siitä puuttuu. Ja lavakarismaa tästä tytöstä löytyy ehkä jäljellä olevista eniten. Oikeastaan en yllättynyt, että putosi, mutta toisaalta taas en olisi tämän illan perusteella siihen ihan uskonut.

Jessica oli kykyihinsä nähden vain ok tällä viikolla. Varsinkin eka biisi oli aika vaisu mun mielestäni. Lisäks tyttö sais lihottaa itteään muutamalla kilolla, näytti melkein häiritsevän laihalta.

Joshua ei ärsytä kuitenkaan lähelläkään yhtä paljon kuin yliampuva Lusk viime vuonna, joten en mä hirveän pahoillani olisi, vaikka hän voittaisikin koko skaban. Skylar sitten lähti kotiin. Olisin itse pudottanut tällä viikolla Jessican. Ensi viikolla pitää kyllä tapahtua pienimuotoinen ihme, jos Hollie ei putoa, mutta ainahan sitä voi toivoa.

1. Hollie
2. Phillip
3. Skylar
4. Jessica
5. Joshua
Jorssi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Su 13 Touko 2012 01:28

Nyt taas katseltiin samaa ohjelmaa kun mun huomiot oli samansuuntaiset. Paitsi lisäisin Joshua olleen jälleen ilmiömäinen! Ehdottomasti ansaitsisi voittaa. Vaikka Phillip oli vaisu, niin silti se nousi 2. sun rankingissä? Ilmeisemmin suorituksilla ei ole niin suurta painoarvoa sun rankingiin vaan pelkästään sillä mikä suhun kolahtaa?

Oma ranking (joka siis perustuu kylmästi suoritukseen, eikä niinkään siihen minkälaisesta musasta itse pidän tai pärstäkertoimesta):

1. Joshua
2. Hollie
3. Jessica
4. Skylar
5. Phillip

Pelkäsin Hollien putoavan ja toivoin Skylarin lähtevän, joten en voi olla kovin surullinen pudotuksesta.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 13 Touko 2012 03:02

Oon teitä pari viikkoa edellä ja pakko sanoa ,että top 3 on oikeasti 3 parasta koko kisassa, mutta vähän vaikea veikata, että kuka heistä voisi olla voittaja, koska siinä ei välttämättä se parhaus vaikuta millään tasolla. Uskoisin kuitenkin, että melkein kuka vaan top 12 porukasta pystyy luomaan itselleen laulajauraa suhteellisen helposti. Sen verran kova taso tuolla on Suomeen verrattuna.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 13 Touko 2012 20:38

Laaksonen kirjoitti:Vaikka Phillip oli vaisu, niin silti se nousi 2. sun rankingissä? Ilmeisemmin suorituksilla ei ole niin suurta painoarvoa sun rankingiin vaan pelkästään sillä mikä suhun kolahtaa?
Joo mun ranking on fiilis-ranking, johon tietysti vaikuttavat esitykset, mutta myös koko ohjelman aikana nähdyt esitykset, sekä ihan se, että kenen laulusta nyt satun tykkäämään ja kenen en. En tunne tietäväni tarpeeksi musiikista, että laittaisin listani pelkkien sen viikkoisten suoritusten prusteella.
Aranwe kirjoitti:Oon teitä pari viikkoa edellä ja pakko sanoa ,että top 3 on oikeasti 3 parasta koko kisassa
Kiitti spoilauksesta, arvostan. :friikkipeukku:
Jorssi

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ma 14 Touko 2012 23:09

Ja sehän spoilaa paljon kun yhtään nimeä en maininnut ja jokainen tykkää eri asioista. Vai olitko vain sarkastinen?
Aranwe

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv