Tokavaihe on pelkkää rahastusta, katsotaan miten oot kehittynyt kuskina ja jauhetaan egologisesta ajamisesta (näin ainakin meillä). Ja ne ajovirheet, pääsääntöisesti niistä huomautetaan "et sitten pysähtynyt suojatielle vaikka tuolla sivuväylällä (Ivalossa on sellainen mukava "parkkipaikka" osuuspankin rakennuksella) oli auto pysähtynyt suojatien eteen". Mutta kaiken kaikkiaan, aika kardinaalimokia saa tehdä (lue: vaarantaa liikennettä ihan kunnolla) ennen kuin ne voi kortin pois ottaa, eli kuhan muistaa vyöt, noudattaa rajoituksia, käyttää vilkkua, pysähtyä stopissa/liikennevaloissa etc. niin ei ongelmia.
Mutta noin niinkuin muuten, kakkosvaihe on tyhjänpäiväistä rahantuhlausta (mutta pakollinen
), jossa ei oikeastaan käydä läpi enää mitään, mitä ei jo osaisi. Niin ja se egologinen ajo eli kiihytä ripeästi, aja isolla vaihteella, tasaista nopeutta, moottorijarrutus, pidä kierrosmittari 2 ja 3 tonnin välillä (tai yksinkertaisesti, seuraa keskikulutusta). Niin ja sitten "keskustellaan" niistä tilanteista joita kortin hankkimisen jälkeen on tullut vastaan.