Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 10 Huhti 2012 10:54

Eikös egologinen ajaminen ole sitä, että ohitellaan pitkässä letkassa yks auto kerrallaan mahdollisimman vaarallisissa tilanteissa, pyyrätään iso auto mahdollisimman ahtaisiin väleihin (ettei satu kolaria siinä vaarallisessa tilanteessa), puidaan nyrkkiä taakse jääville hidastelijoille ja lopuksi perillä parkkeerataan invapaikalle ilman invakorttia? :aukku:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ti 10 Huhti 2012 10:58

Yabba kirjoitti:Tokavaihe on pelkkää rahastusta, katsotaan miten oot kehittynyt kuskina ja jauhetaan egologisesta ajamisesta (näin ainakin meillä).

Sitähän se just on, rahastusta.
Meillä on juurikin tuo arvioiva-ajo, liukasrata toistamiseen sekä teoriaa 2½ tuntia.
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » Ti 10 Huhti 2012 10:58

Lyyra kirjoitti:Eikös egologinen ajaminen ole sitä, että ohitellaan pitkässä letkassa yks auto kerrallaan mahdollisimman vaarallisissa tilanteissa, pyyrätään iso auto mahdollisimman ahtaisiin väleihin (ettei satu kolaria siinä vaarallisessa tilanteessa), puidaan nyrkkiä taakse jääville hidastelijoille ja lopuksi perillä parkkeerataan invapaikalle ilman invakorttia? :aukku:

Ja ne on ne kaikki muut kun koheltaa ja hidastelee ja aiheuttaa hirmuisia vaaratilanteita. :pepsodent:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ti 10 Huhti 2012 11:02

SirPet kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Eikös egologinen ajaminen ole sitä, että ohitellaan pitkässä letkassa yks auto kerrallaan mahdollisimman vaarallisissa tilanteissa, pyyrätään iso auto mahdollisimman ahtaisiin väleihin (ettei satu kolaria siinä vaarallisessa tilanteessa), puidaan nyrkkiä taakse jääville hidastelijoille ja lopuksi perillä parkkeerataan invapaikalle ilman invakorttia? :aukku:

Ja ne on ne kaikki muut kun koheltaa ja hidastelee ja aiheuttaa hirmuisia vaaratilanteita. :pepsodent:

Nyt te olette asian ytimessä! :peukut:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 10 Huhti 2012 12:44

En olisi tänään halunnut nousta sängystä.
Valvoin yöllä kahteen.

:huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 10 Huhti 2012 13:17

Mä heräsin puoli kahdelta viime yönä pirteenä ja kuvittelin, että voisin jo nousta ylös. Sitten huomasin, että kello tosiaan on puoli kaksi, eikä esim. 6.10, joka olis ollu ihan kelpo aika. Aamulla kuitenkin kun herätyskello oikeasti herätti 6.15, ei olis millään halunnut nousta ylös. Voisikin mennä tästä päikkäreille kohta.. puolen tunnin tirsat ei olis pahitteeks. :keijo:

Muutoin olen tänään ollut aktiivi. Palautin gradun yliopistolle, kävin kaupassa ja nyt oon soitellu ympäri pitäjää kaiken maailman taloasioissa.. vielä pitäis jaksaa soitella vesijutuista ja täyttää remppaan liittyviä papereita. Paskaa hommaa tuo papereiden täyttäminen, kun en puoliakaan asioista oikeesti tiiä. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 12 Huhti 2012 10:21

Niina-Maria kirjoitti:
Yabba kirjoitti:Tokavaihe on pelkkää rahastusta, katsotaan miten oot kehittynyt kuskina ja jauhetaan egologisesta ajamisesta (näin ainakin meillä).

Sitähän se just on, rahastusta.
Meillä on juurikin tuo arvioiva-ajo, liukasrata toistamiseen sekä teoriaa 2½ tuntia.


Ja rahastus senkun kasvaa: ajokortista tulee määräaikainen ja vaiheita tulee olemaan kolme kahden sijasta. :keijo:

Mutta kevät on nyt virallisesti täällä kun mein sisäpihan lokkipariskunta on palannut ja kirkuminen raastaa korvia. :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » To 12 Huhti 2012 10:26

Wildchild kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:
Yabba kirjoitti:Tokavaihe on pelkkää rahastusta, katsotaan miten oot kehittynyt kuskina ja jauhetaan egologisesta ajamisesta (näin ainakin meillä).

Sitähän se just on, rahastusta.
Meillä on juurikin tuo arvioiva-ajo, liukasrata toistamiseen sekä teoriaa 2½ tuntia.


Ja rahastus senkun kasvaa: ajokortista tulee määräaikainen ja vaiheita tulee olemaan kolme kahden sijasta. :keijo:

Mutta kevät on nyt virallisesti täällä kun mein sisäpihan lokkipariskunta on palannut ja kirkuminen raastaa korvia. :hullu:


Nyt taas töihin ajaessa tuntuikin siltä että ajokoulutusta pitäisi ehkä saadakin lisää tai ainakin määrävälein (aamuin/illoin) kerratuksi. Moottoritiellä kun tuntui olevan hukassa käsitteet "suurin sallittu nopeus", "ajoneuvojen välinen etäisyys" ja "matkapuhelimen käyttö ajon aikana" :friikki:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Yabba » To 12 Huhti 2012 12:46

SirPet kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:
Yabba kirjoitti:Tokavaihe on pelkkää rahastusta, katsotaan miten oot kehittynyt kuskina ja jauhetaan egologisesta ajamisesta (näin ainakin meillä).

Sitähän se just on, rahastusta.
Meillä on juurikin tuo arvioiva-ajo, liukasrata toistamiseen sekä teoriaa 2½ tuntia.


Ja rahastus senkun kasvaa: ajokortista tulee määräaikainen ja vaiheita tulee olemaan kolme kahden sijasta. :keijo:

Mutta kevät on nyt virallisesti täällä kun mein sisäpihan lokkipariskunta on palannut ja kirkuminen raastaa korvia. :hullu:


Nyt taas töihin ajaessa tuntuikin siltä että ajokoulutusta pitäisi ehkä saadakin lisää tai ainakin määrävälein (aamuin/illoin) kerratuksi. Moottoritiellä kun tuntui olevan hukassa käsitteet "suurin sallittu nopeus", "ajoneuvojen välinen etäisyys" ja "matkapuhelimen käyttö ajon aikana" :friikki:

Tosin tuohan koskee alkuvaiheessa vain uusia kortteja, eli se suurin liikenteen riskitekijä (keski-ikäinen mies munanjatkeellaan ja +65 eläkeläinen saavat hurruuttaa jatkossakin miten haluaa) en tietenkään väheksy myöskään tuota teinirallia vanhoilla kotteroilla, mutta niillä on kuitenkin parikymppiseksi (tai niin kauan kun on ykkösvaiheen kortti) se pelko persnahassa että pollari nappaa kortin pois ja autokoulu pitää käydä uusiksi.

Tosin olihan tuossa kyllä se, että 2033 olisi sitten kaikki kortit tuollaisia (tosin kyllähän tämä tulee vielä kaatumaan johonkin).
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » To 12 Huhti 2012 18:18

Jopas tuli pää kipeäksi liukkaanradan harjotuksissa, vaikka ihan kivaahan siellä oli kuitenkin.
Nyt alkaa olla jo fiilis, että kakkosvaihe olisi niin kun siinä sitten. Huomenna enää teoriat.
Sitten mä oonkin jo niiiin hyvä kuski! :nirppa: :friikki:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 13 Huhti 2012 21:45

Viikko ensi-iltaan :täpinä:
Aika hullua, kun ajattelee että just vastahan mä kiikutin meidän treeneihin ensimmäiset ideat käsikirjoitusta varten.

:hullu:

Ai että mua jännittää!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Eowyn » Pe 20 Huhti 2012 09:27

Niina-Maria kirjoitti:Jopas tuli pää kipeäksi liukkaanradan harjotuksissa, vaikka ihan kivaahan siellä oli kuitenkin.
Nyt alkaa olla jo fiilis, että kakkosvaihe olisi niin kun siinä sitten. Huomenna enää teoriat.
Sitten mä oonkin jo niiiin hyvä kuski! :nirppa: :friikki:

Mulla tuli kans pää kipeeks ja kamala niskasärky. :hullu:

Mutta mulla on onneksi jo kaikki ohi. Ei tarvitse enää huolehtia asiasta. Huh!
Ja ihan hauskaa toisaalta siellä radalla sittenkin oli. :)
Eowyn
 
Viestit: 149
Liittynyt: Ti 22 Heinä 2008 12:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 21 Huhti 2012 09:02

Kaveri tuli eilen kylään illalla, juna oli tällä vähän ennen ysiä. Nyt hän lähti junalla kotiin takasi. :pillitys:
Tultiin siihen tulokseen, että parempi mennä kotiin. Jos hän kerkes tän taudin multa nyt saada, niin ei kannattais mennä toiselle kaverille yöks niitä sairastuttamaan tai tulla itse sairaaksi kylässä. Kivempi kotona on sairastaa. Ei menny niinku Strömsössä, koska tän piti olla kiva viikonloppu tyttöjen kesken ja vähän alkoholia maistellen ja jutellen. Pah.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Huhti 2012 11:42

Eilinen ensi-ilta oli ihan täydellinen.
Vahvan ryhmän vahva teos.
Todella Meidän näköinen.
Katsomossa oli hyvä määrä porukkaa, joka oli todella etukenossa ja myötämielinen.
Meidät taputettiin kolmasti lavalle! :sydän:

Olen sykähtynyt taas siitä, että
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Huhti 2012 11:45

Eilinen ensi-ilta oli ihan täydellinen.
Vahvan ryhmän vahva teos.
Todella Meidän näköinen.
Katsomossa oli hyvä määrä porukkaa, joka oli todella etukenossa ja myötämielinen.
Meidät taputettiin kolmasti lavalle! :sydän:

En mä osaa sitä selittää miten paljon tämän onnistumisella on vaikutusta. Paljon kuitenkin. Sitä on synnyttänyt jotain tärkeää, antanut sen muiden käsiin ja lopputulos on onnistunut.

Tärkeä onnistumisen kokemus.

Tänään toinen esitys kolmesta. :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja ceuro » Su 22 Huhti 2012 15:14

Moi!
Kävin pitkästä aikaa kurkkimassa kuulumisia ja pitihän tänne pikku jälki jättää, kun sähköpostista löytyi salasanakin. Olette olleet mielessä! :keijoi:
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
Avatar
ceuro
 
Viestit: 83
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:22

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 22 Huhti 2012 19:49

Ceuro :hymyhali:
Tule vain meidän joukkoon tummaan jatkamaan!

--

Kabareen viimeinen esitys.
:huoh:

Mitä huomenna?
Tyhjyys.
Prosessin merkitys on samalla tasolla viime vuotisen improvisaatio-kurssin tasolla.
Voisin selittää ummet ja lammet kaikesta, mutta ikävää ja surua päätöksestä se ei vähennä.
:pillitys:
Se ryhmä oli syksyn ajan mun tukipoiju.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Huhti 2012 16:57

Kun on helmikuun alusta ollut lähestulkoon suurimman osan ajastaan sisätiloissa, on ulkoilman hengittäminen sen katupölyisyydestä huolimatta aika liikuttavaa.

:hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 26 Huhti 2012 10:44

Argh, mulla on pari viikkoa aikaa keksiä beibelle synttärilahja. Se tosin on sitä mieltä, että mitään ei tarvis ostaa, mutta kun mä haluan! Mutta ei sitten viittisi mitään turhaa ostaa... Vaikiaa! :p

Olin viikonloppuna äipän luona kattelemassa mun sinne jääneitä kamoja, oli kyllä henkisesti lievästi raskasta vanhoja asioita tutkailla. Suuri osa kyllä lensi roskiin, mutta tiettyjä muistoja oli kyllä pakko säilyttää. Ehkä ne joskus sitten voi heittää roskiin, mut ei vielä. Mm. 12-vuotiaan theian päiväkirjat :keijo: Onko mitään keijompaa?
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 26 Huhti 2012 20:01

theia kirjoitti: Mm. 12-vuotiaan theian päiväkirjat :keijo: Onko mitään keijompaa?


No varmaan 32-vuotiaan theian päiväkirjat. :keijo:

--

Omaa ilmoitusta: Kotiinlähtö meni periaatteessa päin helvettiä. Olin väsynyt ja nälkäinen. En jaksanut miettiä, millä bussilla tulen, kun se sopivin oli mennyt ja sitten tulin epäsopivammalla. Se taas tuli ihan täyteen, jouduin seisomaan, kun olin aluksi ollut lastenrataspaikalla, mutta siihen tuli rattaat ja vähän myöhemmin toiset rattaat. Jäin pois, löin pääni ovenkamanaan (miksei noita busseja voi tehdä myös yli 170-senttisille? :kiroilu: ) Olin taas tien päällä, fiiliksenä voimakas "ihassama". Lopulta tulin bussilla, jolla pääsi Töölöön ja kävin syömässä Supremo-ravintolassa, jossa en ole koskaan ennen käynyt. Italialainen paikka, olin ainoa asiakas koko visiittini ajan. Söin pienen mozzarella-salaatin, lasagnea ja otin vielä kahvin ja tiramisun, vaikka se tiramisu oli aika vetinen.

Tiramisukin on jopa kaikissa italialaisissa ravintoloissa ihan erilaista. Joissain se on sellaista vanukastyyppistä tahnaa, jossain piirakanmuotoista, jossain jotain muuta. Ilmeisen vaihteleva on tiramisun käsite. Mutta kuitenkin aika hyvin pystyin unohtamaan kellon ja kaiken muun sellaisen nuppia kiristävän peruskiireen. :virnu:

Kun kaikki menee riittävän pieleen, menee oikeastaan aika hyvin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » To 26 Huhti 2012 21:27

Mahtavaa Pascal!
Juuri kun kaikki vaan tuntuu höykyyttävän ja lyövän konkreettisesti päähän, niin voi vaan istahtaa alas ja ottaa rauhassa vaikka sitten vetisen tiramisun ääressä.

Mä vetäsin tänään seittemän vesijumppaa... Eiku niitä olikin kahdeksan ja yhden jumpan, jonka säestäjä ei tullutkaan paikalle. Nyt on persus kireän kipeä. Ja sain oman vesijumpparyhmän väeltä ekan open kiitoslahjuksen. Vappupaketti, huisku, kuohuviiniä ja tippaleipä! Ihana, nyt ei tarvii kun piknikkori hommata ja viltti... Niin ja hattu kaivaa jostain esiin.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 29 Huhti 2012 15:06

Ulkona on kyllä taas niin mahtavan aurinkoinen ilma, että taidan lähteä ulkoiluttamaan rakasta autoani. :tilt:
(Jos sitä salireissun jälkeen voisi kuitenkin kävelylenkilläkin käydä.) Kevät on hieman ristiriitaisesti ihanaa
aikaa, sillä vihaan ötököitä, joita viime päivinä on pörrännyt ja ryöminyt taas joka paikassa, mutta aurinkoa
ja lämpöä sen sijaan rakastan. :hymyhali:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Huhti 2012 18:52

Hohhoijaa. Oli hetken aikaa tosi paha ja epämiellyttävä olo tulevaisuuden suhteen.
Ehkä se tästä kuitenkin. Hiljalleen.
Tuli kuitenkin selkeäksi se, että on olemassa ihmisiä joiden lähellä on vaikea olla.

Politiikkakin voi joillekin olla niin iso asia, ettei näe ihmisiä sen takana.

:huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 30 Huhti 2012 09:42

:paijaus: Voi Kibsu! Jaksamista!
---------------

Hyvää vappua rakkaat fordekaverit! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 30 Huhti 2012 11:11

Hyvää vappua vaan.

Läppärini muuten sitten hajosi viime viikolla. :pillitys: Veli yritti sitä korjata vielä viikonloppuna, mutta mitään ei taida olla tehtävissä. :huoh: Läppäriostoksille taitaa käydä tieni... joskus.

Ja pitäisi etsiä asuntoakin. Ostan mitä todennäköisimmin oman. :O:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron