Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 30 Huhti 2012 11:16

Suvi kirjoitti:Ja pitäisi etsiä asuntoakin. Ostan mitä todennäköisimmin oman. :O:

Aikuis-Suvi. :O:


Mä oon hakenut viikon sisään kahta ihan mielenkiintoista ns. "oman alan" työtä. Toivottavasti edes toinen tärppäisi. Ne saattaisivat mahdollistaa muuttoliikkeen. Toisaalta se toinen ilmoituskin oli yli kuukauden vanha, että vähän jänskättää, onko haku mennyt jo ohi. Toisaalta mun siskoni sanoi, että joskus jätetään hakuaika avoimeksi, jos tiedetään, että oikeaa tyyppiä on hankala löytää.. Saa nyt nähdä sitten.

Saa pitää peukkuja.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 30 Huhti 2012 11:32

Lyyra kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Ja pitäisi etsiä asuntoakin. Ostan mitä todennäköisimmin oman. :O:

Aikuis-Suvi. :O:


Mä oon hakenut viikon sisään kahta ihan mielenkiintoista ns. "oman alan" työtä. Toivottavasti edes toinen tärppäisi. Ne saattaisivat mahdollistaa muuttoliikkeen. Toisaalta se toinen ilmoituskin oli yli kuukauden vanha, että vähän jänskättää, onko haku mennyt jo ohi. Toisaalta mun siskoni sanoi, että joskus jätetään hakuaika avoimeksi, jos tiedetään, että oikeaa tyyppiä on hankala löytää.. Saa nyt nähdä sitten.

Saa pitää peukkuja.


Pidetään. :peukku:

Ai niin, kävin mm. Lintsillä eilen. :D Siellä oli yllättävän vähän porukkaa. :O:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 30 Huhti 2012 15:30

Suvi kirjoitti:Ja pitäisi etsiä asuntoakin. Ostan mitä todennäköisimmin oman. :O:

Suosittelen, ja onnea etsintään!
Mulla ainakin ihan oman kodin ostaminen on vaikuttanut tosi paljon. Ennen en viitsinyt juurikaan siivota, vaan kaikki oli suloisessa sekasorrossa. Nyt saatan jopa valittaa siipalle, jos se ei siivoa. :o: Jotenkin sitä haluaa pitää kaikesta huolta paremmin, kun seinät ja lattiat ovat omia. Tosta tuli nyt vähän sellainen kuva, että aikaisemmin olisin pistänyt kaiken mäsäksi, mutta en mä silti mikään karmea vuokralainen ollut. Oli sotkuista, mutta rakenteet olivat silti ehjiä. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 30 Huhti 2012 16:05

Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Mä oon hakenut viikon sisään kahta ihan mielenkiintoista ns. "oman alan" työtä. Toivottavasti edes toinen tärppäisi. Ne saattaisivat mahdollistaa muuttoliikkeen. Toisaalta se toinen ilmoituskin oli yli kuukauden vanha, että vähän jänskättää, onko haku mennyt jo ohi. Toisaalta mun siskoni sanoi, että joskus jätetään hakuaika avoimeksi, jos tiedetään, että oikeaa tyyppiä on hankala löytää.. Saa nyt nähdä sitten.

Saa pitää peukkuja.


Pidetään. :peukku:

No toisesta oli tehty päätös perjantaina, joten ei osunut mulle. :huoh: Kiva kun olivat jättäneet sen ilmoituksen kuitenkin nettiin. :peukut:
Toisesta taas tuli maili tänään, ja mut pyydettiin videohaastatteluun. :sekopää:
Onkohan tää joku Aidols. :friikki:

:superhymy:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 30 Huhti 2012 17:46

Videohaastattelu. :O:

Hauskaa vappua kaikki keijot. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ma 30 Huhti 2012 18:33

Hei kaikki ihanat keijot: Huisin hauskaa ja aurinkoista vappua! :keijo: :halirinki:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 30 Huhti 2012 19:14

Hyvää vappua kaikille!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 30 Huhti 2012 19:47

HV eli hauskaa vappua kaikille! :keijo: :D

Lyyra :peukku:

Ja aikuis-Suvi :D :tilt:

Itse olen taas hieman seikkaillut pitkin maita ja mantuja. Mukavaa. :tilt:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 01 Touko 2012 04:14

Aika kauheata oli olla vappua viettämässä. Nosturissa oli PMMP:n keikka. Sieltä poistuttiin tuskallisen hitaasti ja siinäkin jotkut luikertelivat välistä ja pientä riitaa tuli. Puoli tuntia meni tyhjentämiseen. Kun sieltä lopulta pääsi ulos, oli minulla puoli tuntia aikaa kävellä Elielinaukiolle. Kävelin halki Bulevardin ja huomasin, että sentään lähes onnellinen oon. Montakohan riitaa kuulin illan ja yön aikana?

Bussille kerkesin lopulta hyvin, koska ne olivat myöhässä. Niitä lastattiin aina täyteen ja sitten seuraavaan loput. Meidän bussissa oli hyvin heikkokuntoinen varusmies ja yksi gorillanaamaripäinen. Tämä gorilla osoittautui myöhemmin Erkiksi. Kun oli ajettu päätepysäkiltä Holiday Innin kohdalla (n. 100 metriä). Erkin seurueesta yksi ilmoitti, että voitaisiinko hetkeksi pysähtyä, täällä on yksi hyvin huonovointinen kaveri kyydissä ja olisi kaikkien kannalta parempi, että laattaa ulos. No näin tapahtui. Muutamia päivitteleviä kommentteja kuului. Vähän niin kuin Meren Manillaköydessä:

...oksentaako se... On tämäkin touhua... istu siihen nyt vähäksi aikaa... vittu täs kestää...

No matka jatkui ja Mannerheimintien varressa pysäkeiltä meni ehkä yksi ulos ja kaksi tai kolme keskiovesta sisään. ...Miks jengi ei kävele tällaisia matkoja... keskiovista tullaan...

Erkki esitellään. Erkki räplää tyttöjen vappulakkeja. Yhdellä pysäkillä varusmiehen sormet ovat oven välissä. "On se aika taistelija!" Varusmies kyselee, onko kello tosiaan kymmentä yli kaksi. On se. Lopulta alkaa Vihdintie ja vähän ajan päästä Erkki seurueineen poistuu vappuja toivotellen. Moni muukin poistuu ja pääsen istumaan. Sotilas jää huojumaan vielä, kun minä jään pois. Meni varmaan päätyyn asti.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 05 Touko 2012 10:09

Tietokone alkaa olemaan kaputt, lopullisesti. Onhan tää vanha, 6-7 vuotta. Mutta kuiten. Eikä olisi
varaa ostaa uutta, mutta ilmankaan ei voi olla.

Että jos minusta ei kuulu vähään aikaan mitään, se johtuu koneesta. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 05 Touko 2012 19:37

Viikonlopun menovinkki: Kierrätystehdas Kaapelitehtaalla. Huomennakin klo 10-17. Tapahtuma on ilmainen.

Lähdin paikalle melko pienin odotuksin ja myyntipuoli sekä ilmaistori olivatkin pieniä pettymyksiä. MUTTA yläkerran työpajat olivat mahtavia - ja suurin osa ilmaisia. Jumituttiin sinne noin 3 tunniksi. :sydän: Kävin kuuntelemassa improteatteria ja askartelin vanhasta kirjasta uutta. Joka toiselle sivulle teen runon yliviivaamalla turhat sanat ja joka toiselle sivulle maalaan runoon liittyen - enää 145 runoa tekemättä. :keijo: Niin ja tein mä kivan pannankin siellä. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 16 Touko 2012 17:05

Suvi kirjoitti:Läppärini muuten sitten hajosi viime viikolla. :pillitys: Veli yritti sitä korjata vielä viikonloppuna, mutta mitään ei taida olla tehtävissä. :huoh: Läppäriostoksille taitaa käydä tieni... joskus.



Ei tarvinnutkaan ostaa uutta. :D Sain läppärin takaisin. :superhymy:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 16 Touko 2012 21:53

Jee! :jami: Suvi is back.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 17 Touko 2012 10:37

Suvi kirjoitti:Ei tarvinnutkaan ostaa uutta. :D Sain läppärin takaisin. :superhymy:

Meinaatko noin suppealla raportoinnilla selvitä? Mikä siinä oli vikana? Mitä sille tehtiin? Kerro kerro kerro! :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 17 Touko 2012 11:27

Kuolo kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Ei tarvinnutkaan ostaa uutta. :D Sain läppärin takaisin. :superhymy:

Meinaatko noin suppealla raportoinnilla selvitä? Mikä siinä oli vikana? Mitä sille tehtiin? Kerro kerro kerro! :keijo:


No lyhyesti sanottuan siinä oli kovalevy paskana. Se vaihdettiin. Ja meinaan selvitä näin suppealla raportoinnilla. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » To 17 Touko 2012 12:43

Jahas hups, niin se puolivuotta taas vierähti! Antakkee sorit!

Kevät ja paskasulkeiset, koiran paskaa, hepan paskaa, paskakaevot täynnä, paskaa on tarhat täynnä ja paskaa on pihat täynnä, siinäpä ne tärkeimmät :pepsodent:
Eilen kuitenkin sain ihan loistoidean. Mähän en tosiaan ole talvella siivonnut kertaakaan tuota heppojen ulkoilualuella ko se on niin iso, no siel on siis paljon paskaa ja mulla on... tättärätäääää... LEHTIPUHALLIN! Joka siis sai aivan uudenlaisen käyttötarkoituksen. Paska lensi, puhasta tuli ja nyt on Huippiksen massölsit kipiänä :virne:

Notta kevät hommat on alkanut täällä peräpohjolassakin, vaikka onhan tuota lunta vieläki, muttei paljoa ja se on ihanaa!

Sit oon vähän ollu hämilläni noitten kukkapuskien kanssa, ku niitä on ihan hirveesti tässä pihassa että mitä niille tulis tehhä, haravoin sit vaan kuivat pois, pitäsköhän niillekin antaa vähän hepan kakia ni kasvaisivat kauniiksi :lähmätassu: Vadelmapuskatkin mää laitoin kuntoon ja nyt mä oon naarmuilla ja asiakkaat voi ihmetellä mun viiltelyjälkiä ranteissa :täh:

Oon ollu siis vaan taas töissä ja kotona, ehkäpä sitten kesällä pääsisi taas käymään jossakin kun hepat siirtyy laitumelle eikä tarvi olla kokoaikaa viemässä ruokaa ja juomaa ja ottamassa sisään ja viedä ulos, laiskuus iskee tuaas :hullu:

Meil on tässä taas vähän uusia suunnitelmia tän paikan suhteen, saa nähhä saisko tuo ukko ostettua tän paikan itelle ihan kokonaan niinku. Sit ei tarvis kysellä, sillä ko mä haluan kanoja! Ja mä haluan laittaa ne tuohon yhteen piharakennukseen joka ei enää sovi ihmisille ni kanoille se ois hyvä, mutta ko miehekkeen pappa ei oikein tykänny ideasta :kieli: ni enivei jos tä ois ukon ni ei tarvis kysellä ja saisin kanoja! :pepsodent:

Ainiin, töissä käytiin kattomassa uutta liiketilaa, se ois ihana, söpö ja katutasossa :sydän: Saataispa se!
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 17 Touko 2012 14:42

Huippiksen pitää pitää mielessä, että kaikki luovat paskaa. :D Ei vähiten ehkä taiteilijat... :vihellys:

Ja jos sä saat kanoja tohon vielä, niin sitten sun paskakuormaan täytyy lisätä vielä kananpaska...
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 25 Touko 2012 22:38

Mä niiiiiin rakastan tätä vuodenaikaa :sydän:
Valo :sydän:
Aurinko :sydän:
:pilvi:

Olen nyt kahtena iltana vääntänyt makuuhuoneen sälekaihtimet auki ja aamulla nautiskellut valoisasta makuuhuoneesta ja nukkunut viimeisen tunnin kuin taivaassa.
Yöt ovat edelleen kaikkinensa hankalia, niin pieni ilon pilkahdus siihen vaikeuteen on erittäin tervetullut.

Kyllä se auringonvalo vaan on eri asia kuin sarastusvalolanppu :nirppa:

Odotan että pääsen leikkimökkiin nukkumaan :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 27 Touko 2012 22:36

Tänään mä kaivoin talon kellarista aarteita esille. Löytyi neljä Arabian kukkaruukkua, kaksi harmaata ja kaksi keltaista. Hienot! Näköjään siitä harmaasta pyydetään ihan sopivaa hintaakin. TJEU. Mä olin ihan ajatellu istuttaa niihin kaktuksia tai jotain, mut en tiedä haluanko tolla hinnalla. :O:
Lisäks löyty muutama ruskea lasipullo, jotka aion jotenki kivasti laittaa koristeeks johonkin, sekä pari hienoa lasipurkkia, jotka myös vois hyödyntää johonkin. Näiden lisäks löyty valkoseks maalattu puinen soikko, johon aion laittaa kukkia kesäks ja sit yks pikkunen vihreä pöytä/penkki, en osaa päättää kumpi se on.

Löydöt. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Yabba » To 31 Touko 2012 14:22

Ilmoitusluontoista asiaa on täälläkin vaihteeksi (ja kevyellä viiveellä) :virne: Ensinnäkin, euroviisuvoitto meni kerrankin oikeaan osoitteeseen (vaikka itse kyllä kieroutuneesti enemmän Moldovan kappaleesta tykkäsin kun sen viisuissa kuulin), joten vuoden päästä onkin sitten Ruotsin reissu edessä :pomppu:

Toisekseen, vaimon kanssa toteutettiin pitkällinen haave: ostettiin oma rinnetalo eli tila (kauppaan kun kuului pikkuinen maatilkkukin) Pohjois-Karjalasta, eli tänne ollaan siis tultu jäädäkseen eikä enää pois lähetä :pomppu: Talo on muutenkin ihan meidän näköinen, eli löytyy iso makkari ja keittiö sekä sopiva olkkari johon mahtuu kunnon kokonen töllö :kuola: Ja kun omakotitalosta on kysymys, voi töllön yhteyteen rakentaa myös kunnon äänentoistojärjestelmän ( :kuola: :kuola: ) ja nauttia kunnon äänimaisemasta (puhumattakaan perjantai-illan piristyksestä eli Parasta ennen -lähetyksestä) häätöä pelkäämättä :virne:

Lisäksi talossa on yläkerta ja siellä pari huonetta, joista saa mukavat vieras/harrastetilat, niin ja alakerrassa mulle työhuone. Kellarikerroksesta löytyy vielä saunatilat ( :sydän: ) sekä autotalli-liiteri-varasto-pikkuverstas ja vielä yksi kylmä huone, johon mahdollisesti saisi rakennettua keskuspalvelinta ja muuta tietsikkaroinaa tai pienoisrautatien/Warhammer-luolan (mahdollisuuksia, niin paljon mahdollisuuksia!).

Niin ja se oma pikkupiha jota saa möyriä ja kuoputtaa antaumuksella ja jossa muutama viinimarjapuskakin on jo valmiina :pönde:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 31 Touko 2012 15:30

Onnea uuteen kotiin :D
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 31 Touko 2012 15:50

Erittäin paljon onnea uuteen kotiin Yabba ja vaimo!
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 31 Touko 2012 16:19

Onnea uuteen kotiin kummallekin. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 31 Touko 2012 18:59

Yaballe porukoineen onnea uuteen kotiin!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 31 Touko 2012 22:11

Oi, onnea uuteen kotiin kumpaisellekin! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron