Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 08 Touko 2012 16:57

Dnd kirjoitti:Nyt sitten Nugat vaan uutta opiskelupaikkaa etsimään. :virne:


En edes kehtaa myöntää, että mulla kyllä on kaikenlaista vielä mielessä.... :pepsodent:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 08 Touko 2012 19:43

Onnittelin ehkä Nugaata jo ilmarissa, mutta kuitenkin :D

Ja Pascalille onnea töistä myös. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 08 Touko 2012 21:49

Onnea!

Se on hyvä asia, että saa arvostusta ja luottamuksenosoituksia myös työelämässä.
Mäkin olen saanut viime päivinä hyvää palauttetta töissä. Vaikka olo on että voisin vähän enemmän panostaa suunnitteluun, opiskella lisää ja olla paljon parempi niin sitä pitää myös opetella ottamaan myönteinen palaute vastaan ja olemaan tyytyväinen siitä missä on ja mitä on jo tehnyt.
Siispä totean, hyvä minä!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 09 Touko 2012 11:35

Toisinaan sitä luulee että meillä on hullua porukkaa.

Sitten kaveri kertoo että hänen uudessa deskissään lähempänä 60:tta oleva MIEShenkilö leikkii käsinukeilla, ja puhuu niillä sellaisella lässyttävällä lapsiäänellä.
Yritti eilen saada kaverini opettelemaan prinsessaniiausta. Kaveri antoi ymmärtää minne sen nuken voi viedä tai minne se muuten joutuu :epäilevä:

Kuulemma deskissä oli ollut joskus lelupäivä :täh:

Mietimme kauanko ystäväni jaksaa tuossa deskissä. Jostain kumman syystä siinä on kova vaihtuvuus.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ke 09 Touko 2012 11:46

Mr. Smith kirjoitti:Toisinaan sitä luulee että meillä on hullua porukkaa.

Sitten kaveri kertoo että hänen uudessa deskissään lähempänä 60:tta oleva MIEShenkilö leikkii käsinukeilla, ja puhuu niillä sellaisella lässyttävällä lapsiäänellä.
Yritti eilen saada kaverini opettelemaan prinsessaniiausta. Kaveri antoi ymmärtää minne sen nuken voi viedä tai minne se muuten joutuu :epäilevä:

Kuulemma deskissä oli ollut joskus lelupäivä :täh:

Mietimme kauanko ystäväni jaksaa tuossa deskissä. Jostain kumman syystä siinä on kova vaihtuvuus.


:rotflmao:
-----
Itsellänihän työrintamalle kuuluu semmoista, että työsopimus on toukokuun loppuun. Kesällä ei tällätietoa ole vielä mitään ja elokuussa jatkuu taas
tässä nykyisessä paikassani päiväkodin tätinä. Ihan kivaa, että voi lomailla kunnolla, mutta kun rahaakin tarvisi. :huoh: Heinäkuun jokatapauksessa
lomailen. Niin, että otetaan työtä vastaan kesäkuuksi! :keijo:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ke 09 Touko 2012 15:21

:woohoo: Ei tarvi mennä kakkaduuniin, appiukko otti töihin sittenkin :pepsodent:

Kakkaduuni olis ollu kesä-/kotipaikkakunnan paikallisen huvipuiston lipunmyyntiä, lähes mitättömälllä palkalla.
Olishan se raha siitä ihan mukavaa jos ei tarviis maksaa vuokraa ja ruokaa sun muita kuluja, mutta aikuiselle
ihmiselle 6,60/tunti on vaan risovaa.

Appiukolla on siis maalausfirma, pääsen maalaamaan jotain rivitaloja ja päiväkodin aitaa :keijo:
Miljoonasti mieluummin teen sitä. Nyt pitää vaan saada unirytmi uusiks, että osaa taas herätä aikasin töihin.
Mut onpahan iltapäivällä/illalla vapaata puuhailla vaikka siellä mökillä. :hymyhali:
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 09 Touko 2012 15:24

Onnittelut annastindelille jobin johdosta! :hehei:
--------
Kaverin deskissä oli äsken tullut työkaveri vihreässä kokovartalosadeasussa kysymään näyttääkö hänen pyllynsä tässä isolta?

Lähtohetki lähenee koko ajan...
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 09 Touko 2012 15:35

Mr. Smith kirjoitti:--------
Kaverin deskissä oli äsken tullut työkaveri vihreässä kokovartalosadeasussa kysymään näyttääkö hänen pyllynsä tässä isolta?



Mitä siellä tapahtuu? :virne: Ei taida olla kaikki virtapiirit kuosissa siellä. :virne:

---
Omat fiilikset: pläääääh! :kieli: (En jaksa selittää.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 09 Touko 2012 20:35

Smitin jutut :virne:

Meillä on huomenna joku koulutuspäivä. :epäilevä: Ei jaksa, ei kiinnosta ja siellä menee aamuvarhaisesta iltamyöhälle.
No, ehkä se on ihan kivaakin mutta kuitenkin, moti nolla tollasiin just nyt.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 10 Touko 2012 08:44

Kaverin jutut siis ihan vaan varoituksena: lapset, teistäkin tulee tuollaisia jos tulette it-alalle. Minä olen jo menetetty tapaus, mutta pelastakaa itsenne! :kauhistunut:
--
Tänään on jokin auditointi, minkä vuoksi työpöydät piti putsata ja minäkin laitoin veromerk---kulkutunnisteen-joka-pitää-olla-aina-näkyvissä kaulaani.
Tietenkin tämä on se viikko kun minulla ei ole oikein mitään tekemistä, koska opettelen tunnusten tekoa, ja niitä keikkoja ei ihan noin vaan tipu syliin.

Eli ulkopuolisesta näyttää siltä että tuo jätkä vaan sluibailee kun muut tekevät OIKEITA töitä :norsu: "Ottakaa tuon nimi ylös..."

Työelämä on :keijo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 11 Touko 2012 06:12

No toihan on vähän niinkun miulla on ollu melkeimpä koko viikko. En tiiä miten tässä on näin käyny, mutta ei tunnu oikeen hommia olevan, mutta meitä on silti tilattu paikalle niin monta kun vaan löytyy. Sit pitää koittaa keksiä mihin menis istuskelemaan/seisoskelemaan seuraavaks, ettei näyttäs niin pahalta :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 11 Touko 2012 10:06

Konsultti tuli, näki ja lähti.
Yleistunnelma oli että työntekijöitä on ilmiselvästi liikaa :friikki:
Kun toinen deski tekee enemmän ongelmailmoituksia kuin me, vaikka heillä on vähemmän porukkaa, niin mitäs me oikein teemme, hmm? :epäilevä:

Jos rakas konsultti olisi jäänyt kuuntelemaan selityksen tai edes joskus tehnyt oikeita hommia, niin hän tietäisi että asiakkuuksia ei voi verrata.

Entisessä deskissäni yli puolet keikoista (virallisesti tarkistettu luku) oli eri järjestelmien salasanojen resetointia. Tuohon menee parhaimmillaan 10 sekuntia ja ongelmatikettejä syntyy.

Nykyisessä deskissä on esim. selvitetty yksi viikko YHTÄ hiton keissiä, koska ulkomaalainen deski on ryssinyt pahimman mukaan, ja me saadaan siitä haukut koska vinkuintiassa ei ymmärretä kuningattaren englantia ja mehän täällä vastataan puhelimeen eli ollaan vastuussa maailman pahuudesta :keijo:

Mutta eiiiii..."miksi te ette tee yhtä monta ilmoitusta kuin nuo? Miksi? Miksi teillä on silti enemmän porukkaa? Miksi?"

Tämä + päällä olevat YT:t... :friikkipomppu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 11 Touko 2012 10:26

Pomo tuli, näki ja lähti.

Tarjoaa minulle (ainakin ensi kesään kestävää) projektia toisessa deskissä. Ymmärsin että syynä olivat kykyni, nykyisen deskin liikaresurssit ja se että olen hyvä tyyppi.

Saan miettiä maanantaihin.

Elämme mielenkiintoisia aikoja
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Pe 11 Touko 2012 10:55

Vaikka Smitti vaikuttaa siltä, että teillä on siellä aika "mielenkiintoista" sun juttujen perusteella, niin onhan se hienoa, että tarjotaan jotain hommaa, eikä aina tarvi itse hakea.

Mä odottelen, että hakemani työn hakuaika loppuis, eikä hakemuksia enää tulis. Kyseessä on kuitenki aika iso virma, johon varmaan riittää hakijoita. Eikä niitä tarttis enää yhtään, että mullaki olis maailman parhaat mahikset. Hakuaika loppuu vasta ens viikon lopulla. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 11 Touko 2012 12:15

skray kirjoitti:Mä odottelen, että hakemani työn hakuaika loppuis, eikä hakemuksia enää tulis. Kyseessä on kuitenki aika iso virma, johon varmaan riittää hakijoita. Eikä niitä tarttis enää yhtään, että mullaki olis maailman parhaat mahikset. Hakuaika loppuu vasta ens viikon lopulla. :huoh:

Been there :paijaus:

En tiedä mistä tämä myötätuuli syntyi, koska yleensä elämäni on ollut samanlaista odottamista ja jännäämistä.
Tsemppiä siis joltakulta joka on kokenut (ja tod. näk. kokee tulevaisuudessakin; tämä on ainakin aluksi määräaikainen projekti) saman kuin sinä.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Pe 11 Touko 2012 14:57

Gradusta oli jo tullu arvosana ja valmistuminen on todellisempaa kuin koskaan!
Päivämäärä on tosin vasta juhannusviikolla, mutta who cares!

:täpinä:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 11 Touko 2012 16:28

Skräyde! :inkkari:
Onneksi olkoon! :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 11 Touko 2012 16:55

Onnea skraylle!
Mikä maisteri susta nyt sitten tulee?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 11 Touko 2012 19:28

Onnea skray! :hymyhali:
--------

Mulla gradu etenee hitaasti mutta varmasti. Välillä meinaan tuskastua, mutta sitten onkin jo aika tavata graduohjaajaa, joka sanoo, että hyvin menee. Väkisinkin siitä aina innostuu uudelleen. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Pe 11 Touko 2012 22:28

Kiitos. :hymyhali:
Musta tulee filosofian maisteri, eli FM.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 12 Touko 2012 16:24

skray kirjoitti:Musta tulee filosofian maisteri, eli FM.

Mikä voi tarkoittaa melkein mitä vaan oikeasti. :virne:
Terveisin toinen FM.

(Voisivat kyllä oikeasti keksiä vähän useampia tutkintonimikkeitä, ettei olisi niin sekavaa.)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » La 12 Touko 2012 21:37

No indeed, teen mitä vaan mihin mut suostutaan palkkaamaan, kunhan palkasta sovitaan. :virne:
Voisivat kyllä keksiä vähän uusia nimikkeitä kyllä. Sentäs keksivät meillä jo yliopistolla uudet tutkintolinjat enssyksynä alottaville fukseille, niin voisivat samalla tuota nimikettäkin muuttaa. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 12 Touko 2012 22:46

Filosofian maisterithan voivat työllistyä mitä moninaisimmilla aloilla :aukku:

Pois lukien tietysti teoreettisen filosofian lukijat, jotka eivät saa töitä edes teoriassa... :jaaha:

Onnea FM:lle :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Su 13 Touko 2012 03:44

Onnea FM-skrää! :D

Joo, mitä moninaisimmilla aloilla... Mutta onhan näille filosofian ym. maisteri -yleisnimikkeille omat historialliset syynsä, ja osittain on kyse siitäkin, että ei yliopistosta ole tarkoituskaan valmistua yhtä selkeästi tiettyyn kategoriaan kuin tradenomit ja muut -nomit.

Enkä mä ainakaan haluaisi olla joku kielten maisteri, vaikka kieliä olen lukenutkin, kun sitten luultaisiin, että olen opiskellut vaan kielioppia, vaikka ei se nyt ihan niinkään mennyt, ja oma suuntautuminen on ollut muualla kuin lingvistiikassa ym.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 13 Touko 2012 12:41

Mun mielestä on kanssa ihan kivaa olla nimenomaan filosofian maisteri. Kyllä kielet ja kirjallisuudet ovat ihan tarpeeksi filosofisia.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron