Gradut ja lopputyöt

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » Ma 23 Huhti 2012 19:41

Mä saan huomenna opettajalta takasi gradun korjausehdotuksineen. Perjantaiaamuna viimestään olis tarkotus lähettää se painoon ja sit maanantaina palautan sen kansissa.
Jännittäviä hetkiä eletään siis.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja damn » Ma 23 Huhti 2012 23:25

En ole tehnyt opparin eteen mitään sen jälkeen, kun päätin siirtää valmistumisen syksyyn ja siitä on nyt kuukausi. Ajattelin, että alan tehdä sitä taas, kunhan saan työharjoitteluraportin kirjoitettua ja palautettua, mutta nyt olen senkin kirjoittaminen on jäänyt ja ollut hidasta kuin mikä. Huomenna on tarkoitus kirjoittaa se harjoitteluraportti loppuun ja loppuviikolla ois lähes pakko aloittaa opparin teko. Pitäisi saada kuukaudessa se taidetekstiili tehtyä ja iso osa raportista. Ens viikolla alkaa kesätyöt, niin olen sitten taas samassa tilanteessa, että päivät töissä ja illat opparia. Voi pahus. :(
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » Ti 24 Huhti 2012 09:32

damn kirjoitti:En ole tehnyt opparin eteen mitään sen jälkeen, kun päätin siirtää valmistumisen syksyyn ja siitä on nyt kuukausi. Ajattelin, että alan tehdä sitä taas, kunhan saan työharjoitteluraportin kirjoitettua ja palautettua, mutta nyt olen senkin kirjoittaminen on jäänyt ja ollut hidasta kuin mikä. Huomenna on tarkoitus kirjoittaa se harjoitteluraportti loppuun ja loppuviikolla ois lähes pakko aloittaa opparin teko. Pitäisi saada kuukaudessa se taidetekstiili tehtyä ja iso osa raportista. Ens viikolla alkaa kesätyöt, niin olen sitten taas samassa tilanteessa, että päivät töissä ja illat opparia. Voi pahus. :(


Onneksi sulla on kuitenkin tässä nyt muutama päivä sitten aikaa ihan vaan sille opparille. :)
Mä neuvosin nyt, että tee hyvä suunnitelma itselles. Että koska teet ja mitä ja yrität sitte pysyä aikataulussa. Ihan vaan vaikka sivu kerrallaan tai jotain, mutta että jotain tekisit sitte joka päivä, vaikka ootkin töissä. Jos mä sain mun gradun tehtyä, niin säkin pystyt tekemään sun lopputyön. Oon ihan varma siitä! Jaksaa jaksaa! :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 24 Huhti 2012 12:12

:gaah: Mä en tajua, en tajua, en tajua. Mittauslaitteisto toimi välillä melko hyvin, mutta nyt en meinaa yhtäkkiä saada mitään järkevää ulos kyseisestä laitteesta. En vain osaa. :huoh:

Täytynee mennä välillä syömään ja palata sitten laitteen pariin uudella sinnikkyydellä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja damn » Ti 24 Huhti 2012 12:15

skray kirjoitti:Onneksi sulla on kuitenkin tässä nyt muutama päivä sitten aikaa ihan vaan sille opparille. :)
Mä neuvosin nyt, että tee hyvä suunnitelma itselles. Että koska teet ja mitä ja yrität sitte pysyä aikataulussa. Ihan vaan vaikka sivu kerrallaan tai jotain, mutta että jotain tekisit sitte joka päivä, vaikka ootkin töissä. Jos mä sain mun gradun tehtyä, niin säkin pystyt tekemään sun lopputyön. Oon ihan varma siitä! Jaksaa jaksaa! :hymyhali:


Kiitos :hymyhali: .
Näin se on tehtävä. En tajua kuinka olen näin ison ongelman ottanut tämän tekemisestä.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » Ke 25 Huhti 2012 07:21

Hommaa tulikin vähän odotettua enemmän. :huoh:
Pitäis muokata johdantokappaletta aika rankalla kädellä ja vissiin se on nyt todella huono, koska opettaja haluaa lukea sen vielä kerran ennen kuin laitan gradun painoon. Mun pitää mm. keksiä jostain tietoa siitä, mitä tarkottaa kvalitatiivinen tutkimus, kun luulin jo tietäväni ja kirjoittaneeni siitä ihan tarpeeksi. Lisäks tuli kirjotusvirheiden korjausta ja muutama väärä sanajärjestys ja ajatusten selvennös. Selkeesti näkee, että oon kirjottanu keskellä yötä välillä ja vähän tajunnanvirrassa.. Sit pitäis vielä lisätä esimerkkejä, saada se analyysiosa paremmin kuulumaan yhteen teorian kanssa ja muokata joitain teoriaosuuden kappaleita edes takasi.. ja otsikoida eri lailla jotain juttuja.

:huoh: :gaah: :huoh:

Noista onneks helppoja hommia on noin kirjotusvirheiden korjaukset ja kappaleiden järjestyksen vaihtaminen sekä esimerkkien lisääminen. Vihaan vaan sitä pikkunäpertämistä mitä siihen liittyy, kun pitää numeroida esimerkkejä uudelleen sekä tekstiin että niihin esimerkkeihin. Vaikeinta on tarttua johdantokappaleeseen, jossa mulla ei edes oikeen oo hajua mitä mun pitäis tehdä.. vissiin syventää tietoja jotka jo annoin ja heitellä myös kappaleita yhdestä toiseen, mutta en ymmärrä pointtia siltikään oikeestaan.. mutta tollasenaan se ei kuitenkaan kelpaa. Kyllä se ope eilen kertokin, että mikä siinä kappaleessa on vikana ja miten sitä vois korjata, mutta arvatkaa vaan muistanko suurin piirtein mitään siitä enää. :gaah:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 25 Huhti 2012 09:57

skray kirjoitti:Kyllä se ope eilen kertokin, että mikä siinä kappaleessa on vikana ja miten sitä vois korjata, mutta arvatkaa vaan muistanko suurin piirtein mitään siitä enää. :gaah:

No sitten mailaat sille ja pyydät kertausta ohjeista. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » Ke 25 Huhti 2012 13:04

Lyyra kirjoitti:
skray kirjoitti:Kyllä se ope eilen kertokin, että mikä siinä kappaleessa on vikana ja miten sitä vois korjata, mutta arvatkaa vaan muistanko suurin piirtein mitään siitä enää. :gaah:

No sitten mailaat sille ja pyydät kertausta ohjeista. :tilt:

Onhan se ope tosin kirjottanu aika paljon kaikkee apusanoja tohon lukemaansa versioon, eli niistä on paljon hyötyä ja sit jotain muistuu mieleen siinä sit samalla kun noita juttuja korjailee.. mut ei sen käsialasta aina selvää saa. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 25 Huhti 2012 14:15

marenkienkeli kirjoitti:Mittauslaitteisto toimi välillä melko hyvin, mutta nyt en meinaa yhtäkkiä saada mitään järkevää ulos kyseisestä laitteesta. En vain osaa. :huoh

Eipä kukaan muukaan saanut tuota laitetta toimimaan kunnolla. :töktök: No, huomenna uuden (paremman) laitteen kimppuun.
----------

Graduohjaajani osaavat jollain ihmeen kaupalla aina luomaan muhun uskoa tän projektin onnistumiseen. Tämän päivän palaverissa oli sellainen olo, että mä oon aivan hukassa, mutta jotenkin asia taas kirkastui, kun mietin palaverissa puhuttuja asioita. Seuraavien muutaman päivän toimintasuunnitelmakin tuli kirjoitettua hujauksessa. Mun graduohjaajat! :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » Ke 25 Huhti 2012 22:46

Voi vitun vittu sanoisinko.
Oon sit nähtävästi unohtanu koululle muistitikun, jossa on uusin versio gradusta. Siis se, joka viimeks oli tallennettuna ennen koneen kaatumista päivällä. Ja eilenki jo unohdin tikun, jonka joku onneks oli palauttanu kirjaston infoon. Nyt vituttaa niin, että naama irtoaa ja itku tulee pian. Mä en ala. :pillitys:

Kaiken lisäks vituttaa vielä enemmän siks, että en oo koskaan aiemmin unohtanu muistitikkuani mihinkään. En kertaakaan koskaan. Nyt jo kaks kertaa sit viimesinä päivinä, kun olis ekstratärkeetä, että se olis tallella.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 25 Huhti 2012 23:03

Skray. :paijaus:
Jospa sen olisi joku taas vienyt sinne infoon. Pidän peukkuja, että se löytyy.


Mää en oo käyttänyt muistitikkuja enää vuosikausiin. :O:
Gradu ja kaikki koulutyöt on omalla läppärillä, joka kulkee tarvittaessa mukana. Jotkut esitelmät ja niihin liittyvät diat ja tulostettavat jutut sun muut teen aina omalla koneella ja mailaan itselleni, että saan sitten koulun koneella ne auki sujuvasti.

Yhden, jostain hyvästä palkkioksi saamani, koulun logolla varustetun muistitikun jätin joskus johonkin koulun koneeseen kiinni. En tiedä mitä sille sitten tapahtui - varastettiinko se vaiko oisko se löytynyt vielä jostain löytötavarapisteestä.

Täytyy kyllä myöntää, että nyt kohta kun (jos) alan kirjoittamaan gradua ihan tosissani, niin pitänee varmaan ajaa nuo varmuuskopiot vähän useammin ulkoiselle kovalevylle, ettei koko työ katoa, jos kone tekee tenän tai varastetaan tai jotain muuta.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 25 Huhti 2012 23:48

Gradut väikkärit yms muut paljon aikaa vieneet työt tulisi aina muistaa tallentaa kahteen eri paikkaan. Liikaa olen kuullut tosi tarinoita varastetuista läppäreistä joiden mukana on lähtenyt pahimmillaan monen vuoden työ.
Nettitallennus lokero lienee aika hyvä, vai?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja L-S » To 26 Huhti 2012 01:16

Joo, kannattaa olla vähintään kahdessa paikassa tosiaan. Verkkopilvitiloista ( :keijo: ) mulla on käytössä Dropbox ja SpiderOak. Jälkimmäinen on parempi, Dropboxia on mun mielestä vaivalloista pitää ajan tasalla, tosin ehkä en vaan osaa käyttää sitä. :riips: Tänään luin artikkelin, jossa kerrottiin, että Google on avaamassa omaa pilveä ja että Microsoftin Skydrivelta saa jopa 7 G tallennustilaa. :tilt: (Menee vähän aiheen vierestä, mutta ei onneksi paljon, koska onhan tää tärkeää.)

Ennen oli hyvä, kun oli työkone ja kotikone ja siirsin tiedostoja niiden välillä aina muistitikulla, niin tuli sitten varmuuskopiot tehtyä melkein joka päivä. Tällä hetkellä on vaan oma kone, joten siksi on pitänyt viritellä näitä pilvipalveluita. Muistitikkukin mulla on, mutta en nyt taas muista missä se on... :läps: Välissä oli jonkin aikaa, että en laiskuuksissani varmuuskopioinut mitään mihinkään... onneksi mitään ei sattunut. Mulla kun tosiaan on vuosien työ olemassa. (Toki vanhemmista tiedostoista on olemassa kopioita ties missä, mutta uudempia ei olisi sitten ollut, jos vaikka kone olisi hajonnut.)

Toivottavasti skrayn tikku löytyy. Ja muutoinkin tsemppiä viimeistelyihin. :paijaus:

Mun työ on hitusen nihkeää tällä hetkellä. Ei muuten, mutta alan kyllästyä tuijottamaan ja muokkaamaan tätä tiettyä tekstinpätkää. Osaa näistäkin ajatuksista olen pyöritellyt jo miljoonaan kertaan eri lailla. :töktök:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Huhti 2012 09:06

On mulla ollutkin koko ajan se kahdessa paikassa. Kotona vaan on se vähän vanhempi versio ennen eilen tekemiäni hienoja muokkauksia. :huoh:
Nyt tulin koululle etsimään tikkuani (ei löytynyt) ja menin samalle koneelle kuin eilen. Thank god siinä on joku autosave-juttu, joka on tallentanut mun työn automaattisesti, eli peli ei oo kokonaan menetetty, vaikka tikku onkin. Can I get a hallelujah for that? :woohoo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja SirPet » To 26 Huhti 2012 10:31

skray kirjoitti:On mulla ollutkin koko ajan se kahdessa paikassa. Kotona vaan on se vähän vanhempi versio ennen eilen tekemiäni hienoja muokkauksia. :huoh:
Nyt tulin koululle etsimään tikkuani (ei löytynyt) ja menin samalle koneelle kuin eilen. Thank god siinä on joku autosave-juttu, joka on tallentanut mun työn automaattisesti, eli peli ei oo kokonaan menetetty, vaikka tikku onkin. Can I get a hallelujah for that? :woohoo:


Ollos hyvä vaan: http://www.youtube.com/watch?v=L03JVPaZpyc :keijo:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Huhti 2012 11:28

Kiitos Sirppeli. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Huhti 2012 13:38

Nyt tuntuu, että elämä voittaa taas gradun kannalta, kun sain korjattua open vaatimat alkuosat sellaseen kuosiin, että kelpaavat ainakin mulle. Lähetin ne just open luettavaksi vielä ja toivottavasti kelpaisivat hänellekin ilman sen suurempaa mutinaa. Vielä olis analyysiosan korjausta ja syventämistä sekä sitten pilkunviilausta loppuviikoksi. Ehkä vähän helpottunut :huoh: on nyt paikallaan.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » Ma 30 Huhti 2012 18:47

Gradu palautettu kansissa arvosteluun. :O:
Ja muutkin hommat hoidettu valmistumiseen liittyen niin pitkälle kuin mahdollista.

Hassua.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja damn » Ti 15 Touko 2012 19:56

Aloitin tekemään sitä taidetekstiiliä. Saas nähdä mitä tästä tulee, ainakin olen saanut jo sormet verille nuppineuloilla. Aloitan helppoimmasta, eli teen työlleni taustalevyn. Halkaisijaltaan 53cm pyöreä vanerilevyn päällystän kahdella kankaalla, alimmaisena vaalea kangas ja päällä kultainen kuitukangas(josta siis tuo vaalea kuultaa läpi). Kun saan nuo kankaan nidottua vanerilevyyn, käsittelen kankaan vielä kankaan kovetusaineella, että saan samanlaisen pinnan kuin itsetaidetekstiilissä tulee olemaan. Sitten pitäis leikata pellavakankaasta oikean koikoisia siivuja, maalata kankaanpainoväreillä ja kovettaa haluaamani muotoon. Lopuksi nämä kankaankappaleet kiinnitetään taustalevyyn. Työ on nimeltään Pyörre ja menetän kyllä hermoni useampaan kertaan, kun alan kovettaa kangasta. Se ei nimittäin onnistu ihan niinkuin pitäisi ja olisi pakko saada just tietyn kokoisia ja näköisiä kappaleita tehtyä, että ne kaikki mahtuu oikeassa järjestyksessä siihen levylle.

Ja kirjallisen osion eteen en ole tehnyt mitään.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 16 Touko 2012 11:43

Tsemppiä :peukku:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja skray » To 17 Touko 2012 08:44

Laita damn nyt sitten paperille ylös aina mitä oot tehny ja millon, jos innostut, niin kirjotat myös jotain muuta rapsaa samalla siihen. Kun sitten alat kirjottaa asioista, niin on hyvä, kun voit sitten katsoa koska oot tehny ja mitä ja miten. Auttaa varmasti! Tsemppiä! :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja damn » To 17 Touko 2012 10:57

Voi hyvä helvetti. Tein toissa iltana sitä työtä ja olin ihan innoissani, että nythän tää lähti etenemään. Kankaat sain tosi hyvin ja siististi niittipysyllä laitettua vaneriin kiinni. Käsittelin sen sitten kankaankovetusaineella. Tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa, koska se kankaankovetusaine on kuivuessaan väritöntä ja läpinäkyvää ja olen sitä vaikka mihin kankaisiin käyttänyt. Mutta. Kuivuessaan se muuttui VIHERTÄVÄKSI :kauhistunut: . Ajattelin ensin, että se häviää kun kunnolla kuivuu, johtuu vaan siitä kosteudesta. Ei se kuitenkaan mihinkään hävinnyt, joten tuhlasin ihan lahjakkaasti aikaa ja rahaa. Jouduin repimään 60 niittiä yksitellen irti(onneksi sentään lähtivät), koska en tähän hätään saa uutta vaneria. Tuo kangas ei kuitenkaan lähde irti, koska kankaankovetusaine liimaa sen vaneriin, mikä siis oli tarkoituskin. Toivottavasti ei tule kauhean epäsiistin näköistä, että laitan uudet kankaat edellisten päälle. Nyt vaan kysymys kuuluu, millä aineella käsitten sen kankaan kun kankaankovetusaine reagoi hassusti ilmeisesti tuon kuitukankaan kanssa. Pitää toivoa, että yksi lakka ois sellasta, joka toimii.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja Pvi » To 17 Touko 2012 13:22

Musta Damn voisi käydä kirjoittamassa työpäivinä tänne meille, että mitä puuhaa ja miten menee, niin me pysytään kärryillä, mitä tapahtuu.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 22 Touko 2012 15:11

Mä kärsin ensimmäisistä gradukammon oireista. Olen viime aikoina keskittynyt gradun kokeelliseen osuuteen ja artikkelikatsauksen kirjoittaminen on jäänyt. Tänään olisi aikaa kirjoittaa taas artikkelikatsausosuutta, mutta 2 kuukauden tauon jälkeen se tuntuu hirmuisen vaikealta. :huoh: Tavoitteena oli kirjoittaa edes jotain...vaikka tähän mennessä käytettyjen artikkelien viitteet, mutta jo gradutiedoston avaaminen saa aikaan jonkinlaisen vastareaktion. :huoh: Koska kirjoittamisesta muka tuli mahdotonta? :riips:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Gradut ja lopputyöt

ViestiKirjoittaja damn » Ke 23 Touko 2012 17:40

Pvi kirjoitti:Musta Damn voisi käydä kirjoittamassa työpäivinä tänne meille, että mitä puuhaa ja miten menee, niin me pysytään kärryillä, mitä tapahtuu.


Vähän epäilen, ettei kukaan ole innostunut lukemaan tekstiä, joka huokuu epätoivoa ja on täynnä kirosanoja :virne: .
---
Uusi yritys vanerilevyn ja uusien kankaiden ja lakan kanssa. Onnistui taas niittipyssyllä leikkiminen oikein mallikkaasti. Lakkakin levittyi hyvin. Tällä kertaa kultaisesta kuitukankaastani lähti jotain tummia värialueita taustaan :epäilevä: . En edelleenkään käsitä mikä tässä mättää. Värihäiriö on kuitenkin huomattavasti parempi kuin se edellinen vihreä. Voipi olla etten jaksa enää alkaa uutta taustaa väsätä kun en keksi miten korvaisin sen kultaisen kuitukankaan ja mitä lakkaa/kovetusainetta tmv käyttäisin ja rahat loppuu kesken. Työssäni on muutenkin tummiakin sävyjä, joten ei tuo välttämättä kauhean paha ole ja hyvällä tuurilla ne eivät kauheasti näy, sillä taustalevyä näkyy aikas vähän.

Nyt olen maalannut kangasta ja kovettanutkin muutaman. Pyörre koostuu kahdestakymmenestä erikokoisesta harmaan ja violetin sävyisestä kappaleesta. Violetin sävyt ovat onnistuneet ihan hyvin, tosin jossain epäilen, onko sävyero tarpeeksi näkyvä, vaikka sekoittelin ja laimensin aina värejä. Harmaitten kappaleiden kanssa en ollutkaan yhtä onnekas, sillä väri jäi jotenkin laikukkaaksi ja joudun tekemään muutaman uudestaan, mutta onneksi se maalaus ei ole suurin homma. Lopuksi maalaan violetteihin kappaleisiin tehostetta kultaisella maalilla ja harmaisiin kappaleisiin hopealla.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron