jarkko kirjoitti:Pikkuisen hiljaisemman päivän jälkeen pienessä sievässä muistuu mieleen aivojen sopukoista sellainenkin paikka kun Forde.

jarkko kirjoitti:Pikkuisen hiljaisemman päivän jälkeen pienessä sievässä muistuu mieleen aivojen sopukoista sellainenkin paikka kun Forde.

Jouluolutta ja glogendaalia.
) (Windoes update kännissä + y=) WEhkä on aika meennä nukkumaan, sillä huomenna Tamperseeelle eili tänään.
Mä näen tyyppiä jota en ole nähnyt khteen voreeen vaikka se on enemmänkin kavetrin kaveri, elinyt nukkumaan . Bongaa kihoirusvirheet 
Tällä on hyvä aloittaa
:huih. 

Suvi kirjoitti: :juoh:

Suvi kirjoitti:(Windoes update kännissä + y=)

Eikä ollut edes tukka kipeä seuraavana aamuna.
, mutta harjoituksen puutten vuoksi tämäkin tuntuu) oluen voimalla kamalan syvällisiä ajatuksia, joita onneksi en jakanut kenenkään kanssa. Mitään en inhoa yhtä paljoa kuin punaviiniä nurkkapöydässä nuuskivia baarifilosofeja. 
Niissä ei ole selostusta, ei studiota, ei Sakke Pietilää sössöttämässä koti-Suomessa sekavia, ei Tapsa Suomista dramatisoimassa. Ihan vain se urheilutapahtuma kaikkine nahkoineen ja karvoineen.
Kokeilin joukkuemäellä ja ihan hyvin meni. 
Mut tehän tiedätte että mä typotan uutenkin tälleen eiks je? 

Ei pid kehiskella
Kalahtaa omaan nilkkaan vaan. ...sakeampaa, eiku...Kibaya kirjoitti:Seuraava lasillinen on vettä...

tyhmä näppis. Em osaa qwertyä :leoijopeukku: (kiba huoim: mullahan on tässä näppäinten merkistö npinta kulunut pois.
saa tommoset vieraat arvailla mihin ne näppäimet on hävinny
)
Itseasiassa mun piti säästä se johonkin spessujuttuun, mutta nyt en

Suvi kirjoitti:
Ja kohta punkkua ja Yellow Submarinen tuore DVD-julkaisu.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa