Festarit - kesän ilo ja ihme.

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja skray » Pe 10 Kesä 2011 23:19

Nyt näyttää pahasti siltä, että skraystä voi tehdä Seinäjoella eräänäkin lähiviikonloppuna monia havaintoja, sillä lähden sinne koko viikonlopuksi. :täpinä:
Kaverit kävi tänään ostamassa liput ja sit pitää vielä katella vähä noita majotusmahottomuuksia ja pohtia kulkuvälinettä, mutta eiköhän kaikki suttaannu.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja shaana » Su 12 Kesä 2011 16:11

Tää lähtee kans Seinäjoelle rokkailemaan tapansa mukaan :tilt: Kolmen päivän piletti lunastettu ja vapaat kinuttu. Neljä päivää ja menoks! :superhymy:
Tänä kesänä muuten on tavoitteena uutena tuttavuutena Qstock ja nyt uusimman In Flamesin levyn saattelemana tuli kauhea hinku Sonisphereen..
Ruisrokki ja Ilorokki jäänevät välistä, täältä ei ihan jokaisena viikonloppuna viitsi joutua etelämmäs. Pohjosemmas olis hauska mennä, norjalaisilla on
tässä suhteellisen lähellä pileet nimeltään Skiippagurra, mutta taitaa mennä nyt tuon Sonispheren kanssa päällekkäin jos sinne lähtee.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja skray » Su 12 Kesä 2011 19:09

Kaksi majoituspaikkaa Provinssissa otetaan vastaan mielihyvin. Anyone? :keijo:
Ei edelleenkään hajua, missä tullaan kaverin kanssa nukkumaan. Pikkusen alkaa jo ahdistaa. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja skray » Ti 14 Kesä 2011 12:02

Kylläpäs tulee multa postausta tänne nyt. :virne:
Saatiin koulumajotuspaikat kaverin kanssa, kun yhdelle koululle oli tullu lisämajotuspaikkoja. Onneksi!
Ja luin juuri, että Provinssi on loppuunmyyty! Perjantaille olisi kai jotaki hajanaisia päivälippuja vielä, mutta muilta osin olisi täyttä. Tulee tukalat oltavat, jos helle iskee. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 14 Kesä 2011 21:38

Filmifestarit :superhymy:
Jos ei provinssi nappaa, niin vaihtoehtoinn valintamahdollisuus :virne:

Saa tulla nykimään hiasta, jos tunnistaa ja liikkuu huudeilla.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Shay » To 16 Kesä 2011 16:24

Suurin ongelma festareille lähtiessä on tällä hetkellä:
1) Mitä mää pistän päälle?!!!
2) Mihin mää pistän mun tavarat!!??!!!

Säätiedotus näytti kivaa 19 asteen lämpötilaa päivälle ja illalle varmaan hieman viileämpää, mutta
ainoa takki, minkä taskuun saa turvallisesti laitettua rahat, avaimet, kännykän ja huulirasvan (ilman
sitä ei voi mennä mihinkään) on paksuhko kevättakki, johon varmasti tukehtuu yleisön seassa
pomppiessa. Mikä tahansa laukku olisi turvaton ja epäkäytännöllinen ratkaisu keikalla.

Millaisia tavarankuljetusratkaisuja muut ovat harjoittaneet?


Muoks. Ja vielä sekin, että mikä halpa yöpymisvaihtoehto löytyy puolenyön maissa sunnuntai-iltana? :epäilevä:
Viimeksi muokannut Shay päivämäärä To 16 Kesä 2011 16:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 16 Kesä 2011 16:37

Kyllä mä ainakin oon pärjännyt laukulla ihan hyvin, eikä mitään oo koskaan hävinnyt. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Purple » To 16 Kesä 2011 17:53

Olkalaukku mullakin on aina toiminut, on pysynyt kamerat ja muut tallessa. Repun kanssa en viitsisi urheilla, sillä tökkii taustaihmistä silmään ja vähän kömpelömpikin varas saa sieltä helposti saaliin, mutta olkalaukku, jossa on tarpeeksi pitkä hihna niin että sen voi viskata vinottain pään yli sekä pysyy paikallaan että pitää tavarat sisällään, tosin vaatii kyllä vetoketjulla suljettavan laukun.

Yöpaikka keskellä yötä? Oletan, että et tarkoita hotellia, sillä ne on kaiketi olleet täyteen varattuja jo kuukausitolkulla. Provinssin sivuilla mainittiin jotain koulu- ja yksityismajoituksista vielä ihan hiljattain, että ehkä niitä on edelleen vapaana. Jos ei kovin pitkästä odotuksesta ole kyse, niin ainahan sitä voi rautatieasemalla notkua, tosin seura voi olla hieman kyseenalaista.
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja skray » To 16 Kesä 2011 20:37

Kyllä laukku on hyvä vaihtoehto. :)
Sinne saa sitten pitkähihaistakin mukaan ja muuta tarpeellista.

Mä täällä myös ongelmoin mukaan otettavien vaatteiden kanssa, koska äsken kun yleltä tarkistin, niin lupasivat aika paljon sadetta lauantaiksi.. saas nähdä mitä siitä sitten tulee.. olin kuitenkin suunnitellut asustukseni kovasti aurinkoisen sään mukaan ja nyt joutuu ehkä vähän muuttamaan suunnitelmia. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Shay » To 16 Kesä 2011 22:11

Purple kirjoitti: Yöpaikka keskellä yötä? Oletan, että et tarkoita hotellia, sillä ne on kaiketi olleet täyteen varattuja jo kuukausitolkulla. Provinssin sivuilla mainittiin jotain koulu- ja yksityismajoituksista vielä ihan hiljattain, että ehkä niitä on edelleen vapaana. Jos ei kovin pitkästä odotuksesta ole kyse, niin ainahan sitä voi rautatieasemalla notkua, tosin seura voi olla hieman kyseenalaista.

Hotellit on vähän tyyriitä joo. Katselin Provinssin nettisivuilta ja väittävät, että leirintäalueella olisi vielä tilaa. :raps: Yksin nukkuminen
teltassa kännisten keijojen vaellellessa ympäriinsä vähän jänskättäisi ja tuntui olevan aika kallis palveluihin nähden (tai siis niihin palveluihin,
mitä minä käyttäisin), mutta vaihtoehto kaksi tällä hetkellä on nukkua autossa... jossain... Työmäärä telttapaikan hankkimiseen, teltan
pystyttämiseen on hieman liian suuri ja oletettu unen määrä leirintäalueella voi olla kännikeijojen vuoksi melko vähäinen, joten vaihtoehto
kaksi kyllä houkuttaa laiskaa keijoa tällä hetkellä. :raps:

Ja kai se laukku on pakko ottaa vastukseksi. :P Huono vaan pomppia sen kanssa.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Purple » To 16 Kesä 2011 22:36

Autossa nukkuminen voi olla rauhallisempaa kuin telttailu. Ite en varmaan yksistään teltassa olisi, tosin oon nykyään liian mukavuudenhaluinen festaritelttailuun muutenkin. :p

En tiedä ootko miten ahkera Provinssi-kävijä, mutta jos et, niin kannattaa varautua jättämään auto aika kauas. Parkkipaikkoja festarikävijöille ei ole, ja veikkaisin että leirintäalueelle eivät päästä autoja, jos ei oo maksanut leirintämaksua. Kaikki lähistön paikat, mihin auton normaalisti vois parkkeerata, ovat luultavasti perjantaista asti täynnä. Hlökoht en turhan lähelle aluetta autoa haluaisikaan jättää, joku niittivyö siihen kuitenkin nojailisi jos kävelyreitillä olisi. Keskustassa sitten taas on isoja parkkipaikkoja, osa jopa maksuttomia, eli yksi mahdollisuus on parkkeerata sinne ja mennä kävellen/bussilla alueelle.
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Shay » To 16 Kesä 2011 23:08

Kattelin, että siinä ois sairaala aika lähellä, mutta onko liian groteskia pistää sairaalan parkkikselle? :keijo:
Tosin sekin voi olla jo täynnä. Eipä keskustastakaan ollut hirveän pitkä matka kuitenkaan kävellä...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 26 Kesä 2011 12:21

Mä en nyt oikein löydä mistään kovin järkevää kattausta. Tammerfest on hajanainen ja esiintyjät esiintyvät eri puolilla Tamperetta samaan aikaan. Lahden öissä olisi kiinteämmin koolla yhtyeitä :keijo: Ovat samalla viikolla ja niissä esiintyy aika samat tyypit.

Ruisrockin lauantaissa olisi PMMP ja SMG ja joitakin muita, jos jaksaisi sinne. Flow näyttää olevan never heard -osastoa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Annis » To 30 Kesä 2011 12:37

Kai sitä pitää tän kesän festarilistaan lisätä vielä Ämyrock, joka on nyt lauantaina.
Alunperin puhuttiin, ettei sinne jaksa tänä vuonna mennä ollenkaan,
mutta sitten ne yllätti sillä, että siellä on jopa katsottavia bändejä,
et kai sitä pitää mennä Röyhkä ja Wasted katselemaan :jami:

Eikä oo enää Ilosaareenkaan pitkä aika :D
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja theia » To 30 Kesä 2011 13:10

Annis kirjoitti:Kai sitä pitää tän kesän festarilistaan lisätä vielä Ämyrock, joka on nyt lauantaina.

Taitaa jäädä Ämy mun ainoaksi festariksi, jos huonosti käy.

Tosin siellä kovasti edes festaroida, me ollaan yleensä enenpi keskitytty juomapuoleen ja kavereiden treffaamiseen.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Annis » Pe 01 Heinä 2011 12:33

theia kirjoitti:Tosin siellä kovasti edes festaroida, me ollaan yleensä enenpi keskitytty juomapuoleen ja kavereiden treffaamiseen.


Se tuntuu olevan kaikkien perusmeininki Ämyssä :virne:

Saa tulla moikkaa, jos huomaat mut, mua ei luulis olevan vaikea tunnistaa,
oon se tyttö, kellä on pinkki keesi ja nahkaliivin selkään maalattu Seppo Taalasmaa.
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja theia » Pe 01 Heinä 2011 13:45

Annis kirjoitti: Saa tulla moikkaa, jos huomaat mut, mua ei luulis olevan vaikea tunnistaa,
oon se tyttö, kellä on pinkki keesi ja nahkaliivin selkään maalattu Seppo Taalasmaa.

Tuun, jos oon siinä kunnossa :D
Ehkä huomiseen! :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja shaana » Su 05 Helmi 2012 11:56

Saaks jo fiilistellä?

Tuskalippu on jo, ja sen kaveriksi tulevalle kesälle ajattelin Provinssin, Qstockin ja Myötätuulen katsastaa.
Viime kesänä jäi Qstock käymättä odottamattomien mobilisaatio-ongelmien vuoksi, nyt täytyy päästä.
Olen taas pohjoisessa kesän, joten Ruissi ja Ilorokki jäänevät väliin tulevanakin kesänä. Sonispheren
Metallica black albumeineen houkuttelis pirusti, mutta en raski yhden päivän takia tulla keskellä viikkoa,
viime kesänä se kuitenkin tais olla lauantai tai joku muu vastaava, maanantaita järkevämpi päivä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja skray » To 16 Helmi 2012 14:04

Snow Patrol tulee provinssiin. :täpinä:
En tiedä vielä, lähdenkö Provinssiin. On sitä suunniteltu viime Provinssista asti tyyliin "tottakailähetäänjoojeejipiimennään", mutta yhden lähtijän lapsi pääsee ripille just sillon Provinssin sunnuntaina ja äitin pitäisi siis olla kotona laittamassa juhlia.. Tylsää, jos yksi joukosta puuttuu. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja skray » To 16 Helmi 2012 23:10

Black Keys olis tulossa Flow-festareille. :täpinä:
Joutusko tässä sinnekin lähtemään... saako sinne vielä lippuja? Mulla ei oo mitään käsitystä Flowsta. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 06 Kesä 2012 19:20

No niin, festarilippuja hankittu. :jami:

Tammerfestin lauantai (Eppu Normaali ja Chisu)

Ruisrock (la ja su; lauantai must see -kamaa, kun on Nightwish, Chisu ja PMMP noin muun muassa :tipahdus: . Sunnuntain otin vähän varalle, kun se ei lisää hintaa kuin 30 euroa. Se jää sitten fiilispohjalle, että minkä verran silloin tulee käytyä)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja skray » Ke 13 Kesä 2012 13:46

Perjantaina Provinssiin. :täpinä:
Tosin vaan se yks ilta, mutta silti. Snow Patrol. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 15 Heinä 2012 19:21

No niin, isot festarit alkavat olla takana. Nyt voisi harkita jotain näitä pienempiä.

Hämeenlinnassa olisi Wanaja (se Kummelin poliisipäällikkö) Festival ja Karkkilassa Sunset Beach Party. Kumpikohan olisi keijompi :raps:

Sitä seuraavana viikonloppuna esim. Kuopio Rockcock. :keijo:

Ei nyt tekisi mieli festarikesää ihan vielä luovuttaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 15 Heinä 2012 19:25

Sunset Beach Party on aika keijo. Kokemusta on. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Festarit - kesän ilo ja ihme.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 15 Heinä 2012 19:36

Karkkila never fails in keijous? :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa