Pointti oli lienee siinä, että naiset aina ihastuvat renttuihin, vaikka ois mukavaa

Lumikki75 kirjoitti:Siispä: jos näette seksuaalisväritteistä unta jostakin ihmisestä, tarkoittaako se teidän mielestä, että olette ihastunut siihen ihmiseen?
Stocholm-syndrooma siis.

En nyt tiiä, poikiiko

Kibaya kirjoitti:Sain hetken nauttia rauhasta, jonka tein päätöksellä "mun maailmaa ei horjuta ihmissuhdesiat, eivätkä mitkään ihmiset".

Nugat kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Sain hetken nauttia rauhasta, jonka tein päätöksellä "mun maailmaa ei horjuta ihmissuhdesiat, eivätkä mitkään ihmiset".
Mä alan taas pikku hiljaa toipumaan ja elämään samanmoisessa hetkessä. Katsotaan kuin kauan menee kun taas tärähtää.
Kibaya kirjoitti:Nugat kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Sain hetken nauttia rauhasta, jonka tein päätöksellä "mun maailmaa ei horjuta ihmissuhdesiat, eivätkä mitkään ihmiset".
Mä alan taas pikku hiljaa toipumaan ja elämään samanmoisessa hetkessä. Katsotaan kuin kauan menee kun taas tärähtää.
Onko meillä joku vuorosysteemi tässä![]()
Ei tarttis olla!

niin.

Kibaya kirjoitti:Haen, haen ja haen, mutten tiedä mitä.
Vilkuilen ympärilleni, kun tuntuu että jotain pitäisi osua silmään, mutta ihan pihalla siitä mikä se on![]()
Sitten näen öisin unia, joiden jälkeen tekisi vain mieli kiljua.

kaneli kirjoitti::huoh:
Miks mun miesasiat ei vaan ota sujuakseen. Luulin löytäneeni elämäni miehen, mutta yksin jäin. Taas.

Yksinkin on kyllä ihan kivaa... kai.Shay kirjoitti:kaneli kirjoitti::huoh:
Miks mun miesasiat ei vaan ota sujuakseen. Luulin löytäneeni elämäni miehen, mutta yksin jäin. Taas.
Mulla ei ole miesasioita kerrottavana. Mikään ei ota sujuakseen.Yksinkin on kyllä ihan kivaa... kai.

Mr. Smith kirjoitti: Omaa ilmoitettavaa: ajattelin laittaa taas deitti-ilmoituksen maailmalle. Koska miksikäs ei?
Pitää vaan hiukan tuunata sitä, sillä olen oppinut kahdesta eri lähteestä uusia asioita.
Aakkostarinat-blogista opin millainen ilmoituksen tulisi olla (minä ainakin luen mieluiten tuollaisen kuin "hei. Ota yhteyttä jos kiinnostuit!"-ilmoituksen). Eli mitä halutaan & mitä tarjotaan kerralla esille.

Aina voi itestään oppia.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa