Ehkä ne tykkäis musta enemmän, jos
Toivottavasti ne kuitenki on huomenaShay kirjoitti:Eikö ne uuet, isot pullot just sopis hiuskylvyksi suuremmallekki pehkolle.
Sitten suodatetaan vajista hiukset ja juuan saunakaljana.

Mutta kanamunista joo. Jos ne on keitetty 10 min. Pitääkö keitetyt kanamunat kuoria ennen päähän hinkkaamista? 

En tiedä, osaanko koskaan käyttää niitä (sillä hinnalla olis pare osata!), tai tuleeko edes tänä kesänä säitä, että niitä voi pitää paleltumatta, mutta nyt mulla on kaksi kesämekkoa. Toinen on beige ja raidallinen ja toinen on, yllätysyllätys, pinkki. Ne todennäköisesti lihottaa mua (tai siis oikeammin, eivät onnistu peittämään ylimääräistä), muttei se haittaa.
heartless kirjoitti:Mun käsittääkseni oluen teho hiustenhoidossa perustuu siihen, että olutta nautitaan (sisäisesti tietenkin!) niin paljon, että hiusten kunto ei voisi vähempää kiinnostaa.
Maistuukin paremmalta.Duussi kirjoitti:Multa se lantio löytyy, ja antaisin mitä vaan että saisin vaikka päivänkin kokeilla olla
sellainen lantioton hoikkapoikapötkylä.
Etenkin, kun heppu on tuollainen kukkakeppi. Näytän sen vieressä kovin leveältä.
- mutta kaukaa musta reuna muistuttaa lähinnä kynnykseen potkaistua varvasta.
Toinen on vielä ompelimolla, sitä en saanut kotiin, mutta toista voin jo hehkuttaa. Vielä kun tulisi sellaiset ilmat, että pääsisi niitä pitämään.

Maija kirjoitti:No en minäkään olutta ostaisi sen takia, että saisin kaataa sitä päälleni. Siksi pidän oluen oluena ja hoitoaineen hoitoaineena.
)
Outolintu kirjoitti:Käviskö tällainen?![]()
Yritin katsoa laukusta merkkiä, muttei siinä lue. Se maksoi kuitenkin alle 30e. Onneksi kengät sitten tasapainotti summan, ettei vain päässyt halvalla.

ceuro kirjoitti:Toinen tyttöasia: kesässä on hyvä juttu se, että iho ei kaipaa juuri lainkaan kosteutuksia. En oo tarvinnut naama- ja käsirasvoja pitkiin aikoihin edes saunan/suihkun jälkeen. Jei!![]()
Oispa noin. Kesäisin saa rasvailla vielä enemmän kuin talvella. Ulkotöissä kun viihdyn, niin saan aamulla rasvailla suojakertoimet iholle, sitten ruokiksella lisäillä ja töiden jälkeen suihkun jälkeen uudestaan aurinkorasvat iholle ja harjoituksiin, joiden jälkeen taas suihkuun ja after sunit iholle sekä kunnon rasvat jalkapohjiin. Luonto kiittää
Jos oisin nuorempi ja tyhmempi, niin nauraisin noille rasvauskerroille, mutta ehkä järkeä on tullut lisää ja turhamaisuutta vähemmän, niin en kaipaa iholleni syvää rusketusta. Sitä tulee muutenkin ihan tarpeeksi, kun ihoni ruskettuu ihan tarpeeksi helposti. ceuro kirjoitti:Tyttöasia III: jännitän pikkuisen papa-koeneitsyyden menetystä. Varasin ensi viikolle ajan, kun tuli kutsu. Kaupungin nettisivuilla lukee, että seulontakutsuja tulee viiden vuoden välein 35-60-vuotiaille (enkä siksi osannutkaan kutsua odottaa), mutta eipä onneksi näköjään pidäkään paikkaansa. Saan siis kohta "nauttia" ilmaisesta terveydenhuollosta ja alkaa jännittää tuloksia. Entäs jos löytyykin jotain...
irvis kirjoitti:Näissä on vissiin kuntakohtaisia eroja?
) tai muutakaan ei ole tarkistettu sitten ensimmäisen reseptin saannin jälkeen. Lienee siis jo aikakin käydä katsastuksessa. irvikissa kirjoitti: Kolmen papan kokemuksella voin sanoa, että ainakaan itse operaatiota ei kannata jännittää, se ei tunnu miltään.

Nice.... Ei sillä, papa on napattu kyllä ennenkin.. Mulle tulleessa seulontakutsussa ei tosin ollut mitään esitteitä, mitä nyt vähän jotain hapatusta papilloomaviruksesta.. Ja seulonta tehdään näköjään jo 25-vuotiaille. Jippiajee....
)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa