Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 03 Elo 2012 14:34

Wildchild kirjoitti: Jäin kaipaamaan kunnon helteitä. Niitä sellaisia, jotka kestää päivätolkulla, jopa viikkotolkulla, ja kaikilla on muka niin tuskaisaa ja ahdistavaa kun on liian lämmin.

Muka? Vähättely on aina yhtä kivaa. :epäilevä:

Mun kesä jatkuu vielä hyvinkin, enkä taas oikein ymmärrä, miksi tämä kesänloppumisvalitus alkaa jo elokuun alussa. Mulla on ollut oikein mukava kesä. Ei ole ollut kuin pari "muka" tuskaista ja ahdistavaa päivää. Ja vielä on aurinkoa jäljelläkin. Puhutaan syksystä sitten kun lehdet alkaa tippumaan puista.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 03 Elo 2012 15:51

No ilmoitetaan nyt sitten yleisön pyynnöstä tässäkin ketjussa, että olen saanut asunnon. Siispä muutan 3 viikon päästä nimeltämainitsemattomaan kaupunkiin, josta olen haaveillut niin paljon ja niin usein, että eräitä on jo alkanut ärsyttää. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » La 04 Elo 2012 12:13

Onnea Lyrdio!

Minulla on vapaapäivä.
Eilisen illan vietin ihanimmassa seurassa, tänään huokailtu, juotu kahvia kermavaahdolla, shoppailtu sadonkorjuumarkkinoilta
mustikoita ja ehanat korvikset (2e!), keskusteltu raamatusta jehovien kanssa ja suunnitteilla laittaa yhen ihanan pyytämää siikaa
ruaksi. Ei palion tulevaisuus haasteineen huoleta tai työmurheet paina mieltä tänään, aurinkokin suo säteitään. Ihana elämä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Su 05 Elo 2012 14:22

Eilen käytiin muksun kanssa ihailemassa moottoripyöriä tässä lähistöllä.
Mua ne ei niin hirveästi kiinnostanut, mun kokemus niitä kun on se,
että oon ajanut pikkusiskon skootterilla talon ympäri, mutta pieni mies oli tosi innoissaan.

Kun pyöräiltiin takaisin, oli keskellä tietä kissa pesemässä itseään,
onneks juuri silloin tuleva autokin huomas sen ja tööttäs sen verran, että kissa lähti menemään.
Yritin ottaa sen kiinni, olisin vienyt sen vieressä olevaan löytäkissataloon, mutta eipä siitä kiinni otosta lapsen kanssa tullut mitään.
Kävin sitten viemässä muksun kotiin ja uus yritys. Kissa oli vielä siinä metikössä sen verran, että mä sen näin, mutta sitten se katos
ja sit siinä alkoikin tulla taloja vastaan, etten viitsinyt mennä kovin lähelle niitä kissaa etsimään.
Vähän vielä jäi huolestuttaa kissan kohtalo, mutta sentään yritin. Pitää muistaa tarkkailla ilmoitustauloja, jos joku sitä kyseistä kissaa kaipailis
ja ilmoittaa ainakin, et missä päin sitä on nähty.
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 05 Elo 2012 20:14

Vietin viikonloppua meidän Mutsilassa.
Eilen tosiaan leivottiin ihan hulluna ja tänään lähdettiin viettämään Serkkupojan ristiäisiä.
Oli ihan kivat juhlat, vaikken tuota "perinnettä" niin kannatakaan. Toisaalta, se on tuttua ja turvallista. Eikä mikään uskonnollinen ollut mitenkään herkistävää. Sen sijaan kummitädin pitämä puhe sai väen silmäkulmat kostumaan.
Itse herätin paheksuntaa istumalla toimituksen ajan, kuin myös olemalla lausumatta pakollisia litanioita. Musta olisi ollut kornia luetella jotain uskontunnustusta, kun se on musta niin kaukana. Sen sijaan käytin ajan miettimällä noita uskonnollisia symboleja. Lähinnä niitä litanioita. Ja miten siihen tavallaan kauniiseen hetkeen oli myös tuotu osuvasti niitä mua uskonnoissa kylmiä väreitä aiheuttavia elementtejä. Pimeyteen syöksemiset ja hylkäämiset näin alkuun.
Pappi sen sijaan oli ihan mukava ja rento. Käytiin pitkää keskustelua mun tatuoinnista (ankh-merkki) ja siitä johtanutta pohdintaa ikuisesta elämästä ja lohdusta. Papin mielestä oli kauhean lohdutonta ajatella, että sielu jäisi kiertämään ja syntyisi uudestaan ja uudestaan, kun taas mun mielestä se "elät vain kerran"-mantra on paljon lohduttomampi. Toki, tämä elämä on vain tässä ja nyt ja jos oikein nyt tekee pahaa tai mokailee, niin niistä joutuu kärsimään sitten seuraavassa. Mutta että voisi tässä elämässä törttöillä miten vaan, eikä siitä syntyvää vastuuta tarttisi kantaa oli papin mielestä niin ristiriitainen ajatus, että hänen teologinen kantansa ei voinut olla mun kanssa samaa mieltä. Häntä jäi jopa hieman vaivaamaan tämä ajatus ja hän ilmaisikin tämän siinä keskustelun yhteydessä.
Sisko nauroikin mulle papin lähdön jälkeen, että meninkö nyt sekoittamaan papin päätä liikaa :virne:
Meidän äidille se nauroikin sitten "Kiba täällä käännyttää pappeja pois uskonnosta, aika ämmä" :keijo:

Mutta oli hyvät bileet. Ulkona oli lämmin ja ilman mitään riitaakin selvittiin.
Siinpä se sitten olikin :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 05 Elo 2012 20:29

Kibaya kirjoitti:Itse herätin paheksuntaa istumalla toimituksen ajan, kuin myös olemalla lausumatta pakollisia litanioita. Musta olisi ollut kornia luetella jotain uskontunnustusta, kun se on musta niin kaukana. Sen sijaan käytin ajan miettimällä noita uskonnollisia symboleja. Lähinnä niitä litanioita. Ja miten siihen tavallaan kauniiseen hetkeen oli myös tuotu osuvasti niitä mua uskonnoissa kylmiä väreitä aiheuttavia elementtejä. Pimeyteen syöksemiset ja hylkäämiset näin alkuun.


Viimeisimmän kummilapsen ristiäisissä mulla oli ihan työ ja tuska pitää naama peruslukemissa papin höpinöiden ajan. Kun ne asiat ovat niin...niin...hmp! Oikea syntisen pakanalapsen pelastusjuhla piru vie... Kauniita ja oikeita asioita siellä kyllä oli, läheisten kunnioittaminen ja rakastaminen, mutta musta ne pitäisi olla perusjuttuja ilman että siihen liitetään jumalallista hörhö-liitettä. :kieli: Ja ne kauniit asiat voi ilmaista ihan hyvin tavallisen ihmisen kauniilla puheella. Arjen asioilla. Ja kuinka tärkeä ja puhdas uusi pieni lapsi onkaan.

No, etten vallan tikahdu niin lopetan ajoissa. :virne: Ja silti mä olen vielä kirkossa. :riips: Ehkä odotan vain niitä hautajaisia sitten sillä mielellä... :p

Mutta kiva kun oli kivat juhlat muuten. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 06 Elo 2012 14:30

Tästä tulee raskas viikko, kun tänään ensin itse juhlin synkkäreitäni, sitten keskiviikkona juhlii siskoliskoni, ja sitten vielä perjantaina frendin bileet. Mitenköhän sitä vanha(t) jaksaa?
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 06 Elo 2012 14:32

Lyyra kirjoitti:Mun kesä jatkuu vielä hyvinkin, enkä taas oikein ymmärrä, miksi tämä kesänloppumisvalitus alkaa jo elokuun alussa. Mulla on ollut oikein mukava kesä. Ei ole ollut kuin pari "muka" tuskaista ja ahdistavaa päivää. Ja vielä on aurinkoa jäljelläkin. Puhutaan syksystä sitten kun lehdet alkaa tippumaan puista.

:femmat: Kesä on parhaimmillaan elokuussa. Ja syyskuussakin voi olla kesäisiä päiviä vaikka kuinka.

Mä olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen ollut, kun ainoastaan tuossa viikko sitten kun se ukkosrintama vyöryi yli, oli ahdistavan tuskainen olo. 27 astetta lämmintä, ilma kuin lehmän henkäys, painostava ukkosen odotus ja kosteus. Harkitsin pakastimeen muuttamista.

Mä en muutenkaan ole mikään helletyyppi, mutta nyt kun tuo masukki tuo omat ulottuvuutensa kesään, niin siihen nähden kesä on tähän mennessä hiponut lähes täydellisyyttä säiden puolesta :tilt: Sateita ei kyllä täällä päin juuri ole näkynyt. Tajusin vasta viikonloppuna, kun piti kaivaa ipanan sadevarusteita sen tarharepusta, missä ne olivat kesäkuun puolesta välistä asti lojuneet :p


Muuta ilmoitettavaa: töissä taas. Tätä schaissea kun jaksaa hippasta vajaa pari kuukautta, niin sitten pääsee pidemmälle hermolepolomalle :pilvi:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 06 Elo 2012 15:45

No ei onneksi vielä voikaan puhua kesän loppumisesta, vaikka elokuu jo onkin, ja vaikka olenkin sitä mieltä, että liian kylmä on tämä kesä ollut. Mutta esimerkiksi tänä aamuna oli juuri sopiva ilma, että tarkeni (ja uskalsi lähteä!) pelkässä t-paidassa. Aurinko paistoi ja kuitenkin yli 20 astetta. Sekin on jo kiva, että on yli 20 astetta eikä 17 tai vähemmän, jos ei nyt hellerajalla mennäkään. (Ja kyllä täällä on satanut. Monena päivänä olen saanut sateenvarjon kanssa kulkea töihin tai sieltä pois. Varsinkin heinäkuun alkupuoli oli sateista, viime viikolla ja sitä edeltävällä onneksi vähän vähemmän).
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 07 Elo 2012 14:37

1. Tili tuli, tili meni.
2. Rakennustarvikkeita on kiva ostaa.
3. Kirpputorilla oli paljon ihmisiä ja heti oltiin myös mielenkiinnolla mun pöydän kimpussa ennen kuin kerkesin edes kaikkea purkaa.
4. Vapaapäivä on kiva.
5. Illalla meen paklaamaan seiniä.
6. Kohta pitää alkaa laittaa ruokaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 07 Elo 2012 17:38

Kyllä se on kuulkaa niin, että koulujen alku on se kesän loppu ja sillä sipulirenkaat. Terminen kesä jatkuu yleensä puoleenväliin syyskuuta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä.

Kesää on jäljellä tasan viisi päivää ja sitten seuraava odotellaan melkein vuosi.

Tänään oli sitä paitsi t-paidassa vähän kylmä, niin ei voi olla kesä :nirppa:

Ennen aina odotti sitä, kun alkoi opiskelu ja syksyn raikkaat tuulet. Nyt kaikki odotusarvot pyörivät päinvastoin.

Pääsisipä joskus johonkin ulkomaille niin pitkäksi aikaa, että haluaisi kotiin ja vielä hyvässä tai omassa seurassa!
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 09 Elo 2012 16:51

Mies lähti Saksaan. Tulee kolmen yön päästä. Miten voikin olla näin ikävä? Kumminkin tässä ollaan oltu usea
vuosi naimisissa ja vielä useampi vuosi ylipäätään yhdessä. Ja siltikin tälläinen ikävä iskee heti lähtöpäivänä. :hullu:

Ja hitsi että ampiaiset ahdistaa. Niitä on joka paikassa. Panikoin heti ja henki ns. salpautuu kun sellainen
inha pörriäinen tulee viereen. En tällä hetkellä pysty käymään lasten kanssa edes leikkipuistossa kun niitä on
kumminkin siellä. :(
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 09 Elo 2012 16:56

Leikkasin keittiösaksilla pistokkaita kiinanruususta.. ja pikkurillistäni. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 15 Elo 2012 13:15

Olen joskus ainakin ilmarissa kertonut että meidän talossa paria kerrosta alempana asuu huumeveikko. Sen luona
ramppaa mitä epämääräisempiä tyyppejä, ja raha vaihtaa omistajaa. Mutta jokohan nyt siitä päästäisiin eroon? :täpinä:
Eilen illalla poliisiauto viihtyi jonkin aikaa mein talon edessä ja nyt äsken kun tulimme kaupasta kotiin, oven edessä
oli jälkeen poliisiauto mutta tällä kertaa sellainen kokonaan tummansininen vilkut katolla. Ja kun astuin sisälle rappuun,
siellä ne poliisit odotti sen tyypin oven takana että joku (huoltomies) tulisi avaamaan niille sen oven. Hissiä odottaessa
kuulin kuinka yksi poliiseista sanoi ääneen "kyllä mä silti ymmärrän että nämä huumejutut menee ensimmäiseksi, eilenkin
oli täällä jäänyt etsintä kesken". :keijopeukku:

Tyyppiähän on yritetty häätää jo pidemmän aikaa, mutta mein isännöitsijä on nössö eikä saa häätöä aikaiseksi. Viimeksi
keväällä soitti meille suostutaanko mennä käräjille todistajiksi siitä että sen tyypin elämä häiritsee meitä muita. Todettiin
vain että ei lähetä riskeeraamaan mein lasten elämää tollasella ja kyllä sen tyypin saa häädettyä ilman käräjiäkin jos haluaa.
Ilmeisesti isännöitsijä ei sit halua.

Mutta oikeasti, mä niiiiiin elättelen nyt toiveita että tämän talon elämä rauhoittuisi vihdoin ja viimein. :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 15 Elo 2012 19:19

Käytiin tänään äidin ja avokälypuolen kanssa Ikeassa :virne:
Ihan hirveä mesta!
En silti tuhlannut rahaa (mitä ei kyllä olekaan tuhlattavaksi). Ostin vain pikkulusikoita ja lakanat :keijo:
Oli oikein sellainen "ämmien päivä". Avokälypuoli söi Ikeassa ne perinteiset lihapullat :keijoei:

Olen ihan sekaisin päivistä, kun tässä on joka päivälle jotain menoa ja aamuherätyksiä. Huomenna ei ole aamuherätystä, mutta on päivä täynnä menoa.
Perjantaina samoin. Lauantainakin. Sunnuntaina saa sitten ottaa rennosti. :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 15 Elo 2012 22:47

:keijohei:

Täällä poikkeemassa taas! Just viikonloppuna nolostelin Kiballe, että tohtiiko tänne enää tullakaan kun
oon ollut niin pitkään poissa, mutta Kiba antoi pikarapsan Forden nykymenosta että kyllä tänne kuulemma
voi tulla ihan huoletta keijoilemaan :keijo: Kiva juttu, sillä ootte olleet mielessä useasti ja oonkin käynyt stalkkailemassa
teidän juttuja aina silloin tällöin.

Koskakohan oon viimeksi käynyt ilmoittelemassa kuulumisia? Varmaan viime lokakuussa. No, pikana tärkeimmät:
virka-aika menee töissä (mun työ on :sydän: !), illat pojan ja Miehen kanssa ja sitten seuraavana päivänä sama uusiksi.
Perussettiä. Just olin pari viikkoa kesälomalla, mitään sen kummempaa ei tehty. Päivät meni lähinnä kotona ja se
oli yllättävän kivaa :D Päiväristeilyä, päikkäreitä, Helsinginvierailua ja Madonnaa. Kivaa! Keikkarapsaa vois näpytellä
tuonne omaan ketjuunsa.

Nyt kai nukkumaan että pääsee taas aamulla ylös.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 16 Elo 2012 09:22

Sippura, älä mee pois kauemmaksi aikaa enää. Jooko? :hymyhali:

Mua väsyttää. :haukotus:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » To 16 Elo 2012 18:38

Skray :hymyhali:

Ilmoitan että kodinkoneliikkeen häiskien piti tulla käymään tänään, mutta eivät tulleet.
Mein jääkaapista tippui alkuviikosta ovi lattialle ( :keijo: ), ja niitten tyyppien piti tulla katsomaan että voisko
sitä vielä korjata vai meneekö se uusiksi. Todnäk menee uusiksi, ja vähän harmittaa sellainen tuhlaus kun
muuten tuo toimii vielä ihan ok. Mutta eipä sitä ovea nyt voi tuollaiselle viritykselle jättää, tippuu vielä ens
kerralla Pojan päälle :kauhistunut:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 16 Elo 2012 23:16

Ihana Sippura on palannut fordellekin :hymyhali:

Pakko myöntää, että nauroin tuolle jääkaappi-jutulle :virne:
Toivottavasti ei tipu ennenkuin kuin häiskät saapuu :kauhistunut:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 17 Elo 2012 13:23

39 minuuttia ja sitten alkaa kesäloma.
Kaksi ihanaa viikkoa :woohoo::ta sekä muita aktiviteetteja.
Nyt enää 37 minuuttia...olenko minä oikeasti näin hidas vai keljuileeko tietokoneen kello? :virne:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » La 18 Elo 2012 21:37

Lauantaita kaikille :D

Ja Smitille varsinkin hyvää lomaa! Loppukesästä pidettävät lomat on ihan mahtavia, kun voi
koko kesän fiilistellä sitä tulossa olevaa lomaa ja sitten kun alkukesästä lomansa pitäneet
palaa töihin niin voi itse muhistella siinä olossa kun kaikki se vapaus on vielä edessä :juoni:

Mulla on edessä ihan huippu lauantai-ilta: Ukko lähti vanhojen autojen kokoontumisajoihin
ja mä jäin pojan kanssa kotiin. Puuhattiin iltatoimet ja nyt kun hän on jo nukkumassa, niin
voin keskittyä tämän omassa rauhassa olemis-illan iloihin: pullo kylmää Hard lemonadea,
telkkarin katsomista toisella silmällä, fordailua ja naamailua toisella ja siinä samalla lu-
vassa on myös kynsien glitterliukuvärilakkailua :superhymy:

Ai niin, ja sitten mulla on jämät jostain ihme punaviinipullosta, joka on olevinaan kuohu-
viiniä. Maistuu kuin olisi sekoitettu vissyä ja punaviiniä. Saattaa mennä siis kännikeijoiluksi
tämä ilta.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 20 Elo 2012 02:02

Avasin tämän ketjun vahingossa ensimmäiselle sivulle. Lueskelin sivun alimpia viestejä ja ihmettelin miten teille on ehtinyt tapahtua niin paljon. En kai ole parissa päivässä voinut tipahtaa kärrylitä.
Lomalta paluuta, joo. Mullakin on huomenna ihka eka työpäivä! Munkin pitäisi jo olla unten mailla, että jaksaa aamulla nousta seitsemältä tutustumaan kaikkeen uuteen.
Sitten hitaasti alkoi seljetä, että muutama vuosi on väliä tämän hetken ja lukemieni viestien välillä.

Olen ollut mukana tällä viikolla taide-projektissa, jossa tavataan uusia ihmisiä treffien merkeissä. On ollut oikein mukavaa, erilaista ja tullut tehtyä asioita, joita ei ole aikaisemmin tehnyt.
Tänään oltiin suunnilleen ikäiseni naisen kanssa tunti hiljaa hiljaisuuden kappelissa.
Tänään olen myös pitänyt parittajaani :keijo: sylissä, kun hänellä oli herkkä hetki ja yrittänyt lähestyä kadulla istuvaa päätään roikottavaa nuorta miestä. Joku oli huonosti, mutta en saanut lupaa jäädä viereen istumaan.

Nyt on siis taas oltu hetken avoinna maailmalle. Työt tosiaan alkaa ja voi olla että mun mehut valuu sinne jonkin aikaa. Ehkä joku ottaa kopin ja jatkaa sylinä olemista, huomaamista. Se ois kiva ajatus.

Iso rutistus sulle!
Oot ihana ja mä tykkään susta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 20 Elo 2012 12:28

Sateisesta säästä huolimatta lähdettiin eilen Pomppiksen kanssa mustikkametsälle. Alkutahmeuksien jälkeen ja parin tunnin keräilyn päätteeksi saatiin illalla pakastettua 5,5 litraa mustikoita. Ämpäristä löytyi myös salamatkustajia muuan muassa hämähäkki, joku pikkuitikka ja etana. Yyyyöööööök. Näin viime yönä painajaisia, joissa mun jaloilla ja tyynyn vieressä mönki etanoita.

Mutta nyt on ainakin saatu käytyä metsässä, kuten oltiin mietitty jo pidemmän aikaa ja eiköhän tuostakin saaliista jotenkuten riitä ainakin loppuvuodeksi. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 20 Elo 2012 16:58

Mitä ihmettä siulle on tapahtunu? :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 22 Elo 2012 08:04

Kuolo kirjoitti:Mitä ihmettä siulle on tapahtunu? :virne:

Onkohan tähän joku lääke? Jos onkin, en kuitenkaan ottaisi sitä, koska nyt on elämä kivaa. :superhymy:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron