Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 09 Syys 2012 22:03

Tuli käytyä Eerikin pippurissa Eerikinkadulla. Otin annoksen "Erikin erikoinen" ja siinä oli kebab-lihaa, salaattia, ranskalaisia perunoita, riisiä ja pari kananpalasta. :p Oli ihan hyvä, vaikka perunoita jäi ylikin. En tiedä, kuinka järkevää syömistä oli ja reissukin kesti yli kaksi tuntia, mikä oli tavallaan arvokkaan sunnuntain haaskaamista, mutta :sori:

Kai sitä pitää joskus tehdä jotain melko järjetöntäkin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 10 Syys 2012 18:08

Tämä varmaan kuuluisi johonkin kätevään kirja-ketjuun, mutten harrasta niitä. :keijo:
Mutta olen ollut nyt muutaman päivän Fifty Shades-maailmassa ja olo on nyt vähän :nolo: :pahasetä: :tipahdus: ja :pilvi:. Mikä kirja-trilogia ja olen vasta lukenut niistä kaksi! Ja ovat saaneet minut pohtimaan olisikohan tuollaisia miehiä oikeastikin olemassa. :raps: :nolo:
Ai miten niin olen ollut kipeänä reilun viikon? :keijo:

Huomenna olisi tarkoitus palata sairastamisesta takaisin arkeen. Jo pelkästään perussisävaatteiden päälle laittaminen tuntuu oudon hyvältä. :pahis:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 10 Syys 2012 19:37

Onks tää nyt se kohukirja, jota kaikki lukee. Radiossa lukivat satunnaista sivua ja siinä oli jotain "piiska painuu häpykarvojen läpi..." -juttua, kunnes bussikuski käänsi äänen pois.

:keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 11 Syys 2012 10:44

Pascal Lemoix kirjoitti:Onks tää nyt se kohukirja, jota kaikki lukee. Radiossa lukivat satunnaista sivua ja siinä oli jotain "piiska painuu häpykarvojen läpi..." -juttua, kunnes bussikuski käänsi äänen pois.

:keijo:


Joo just se. :virne:

Paitsi että mulla on jääny noi seksi-jutut täysin toiselle sijalle kun se itse rakkaustarina on jotenkin kutkuttava. :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 11 Syys 2012 18:12

Tästähän kehittyi yllättävä teatteri-ilta.
Kaveri kysyi mennäänkö ja kohta me istutaan Kansallisen penkissä :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 12 Syys 2012 10:45

Viimeiset kaksi viikkoa olen syönyt lähinnä vegaanista raaka-ruokaa.

(Kaveri tuli vierailulle. Halusin olla hyvä isäntä.)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 12 Syys 2012 16:49

Mr. Smith kirjoitti:Viimeiset kaksi viikkoa olen syönyt lähinnä vegaanista raaka-ruokaa.

(Kaveri tuli vierailulle. Halusin olla hyvä isäntä.)


Ja miltäs se tuntuu? :tilt:

Päivässä on liian vähän tunteja. :huoh: Ja liian vähän pirteitä ja tehokkaita hetkiä. Kohta katoaa tuo vähäinen valokin.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 12 Syys 2012 17:26

Onneksi voi aina seikkailla pitkin lähialueita :hymyhali:

Valottomuus :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 12 Syys 2012 18:38

Mulla on nettiyhteys! :superhymy:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 12 Syys 2012 18:40

Mr. Smith kirjoitti:Viimeiset kaksi viikkoa olen syönyt lähinnä vegaanista raaka-ruokaa.

(Kaveri tuli vierailulle. Halusin olla hyvä isäntä.)

Melkoisen pitkä vierailu. En tiedä, kestäisinkö omia kavereita nurkissa noin kauan pyörimässä. :hullu: Vai puhuttiinko tossa kahdesta eri asiasta sittenkin? :sekopää:

Aloitin eilen Pilateksen. Tuntuu se vähän reisissä. Jouluun mennessä on toivottavasti ryhti jo kuin normaaleilla ihmisillä yleensä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 13 Syys 2012 11:30

Emilia kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Viimeiset kaksi viikkoa olen syönyt lähinnä vegaanista raaka-ruokaa.

(Kaveri tuli vierailulle. Halusin olla hyvä isäntä.)

Melkoisen pitkä vierailu. En tiedä, kestäisinkö omia kavereita nurkissa noin kauan pyörimässä. :hullu: Vai puhuttiinko tossa kahdesta eri asiasta sittenkin? :sekopää:

Samasta asiasta puhuttiin :virne:

Ai, minä kun luulin että tuollaiset vierailut ovat ihan normikamaa? Ja tuo siis ei ole sarkasmia: minä oikeasti luulin että tuo on normaalia sosiaalisten ihmisten yhdessäoloa.
Kiitos varmistuksesta että ei ole; pelkäsin että olen huono ihminen kun tietyssä pisteessä alkoi olemaan jo hiukan...ahdistavaa ja edes hetkellistä yksinäisyydenkaipuuta

Jäin kyllä kaipaamaan silti kun hän lähti :heihei:
Nugat kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Ja miltäs se tuntuu?

(Siis vegaani-dieetti.)

Noh, esim. multaisten porkkanoiden syöminen oli mielenkiintoista, vaikka jäikin aina vähän nälkä koska en viitsinyt viedä kaikkea ruokaa maailman pupuilta.
Mutta energiatasoni kasvoi, laihduin (ainakin) kilon ja olihan tuo maistuvampaa kuin liha (kyllä, siihenkin voi kyllästyä), kiitos osaavan kotikokkini.

Jatkan edelleen sekasyöjänä, mutta koska jääkaappi on vierailun jäljiltä täynnä kasviksia, hedelmiä sekä soijamaitoa (+ pussissa on jotain ihmeellistä punaista...riisiä?), ja toisaalta pidän siitä mitä tämä ruokavalio teki keholleni (sallittakoon pieni narsismi nauristen nauttimisen jälkeen)...en luovu ihan heti tästä kokeilusta ;)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 13 Syys 2012 11:43

Emilia kirjoitti:Melkoisen pitkä vierailu. En tiedä, kestäisinkö omia kavereita nurkissa noin kauan pyörimässä. :hullu: Vai puhuttiinko tossa kahdesta eri asiasta sittenkin? :sekopää:


Ensin ajattelin, että en mäkään, kunnes tajusin, että olenhan itsekin ollut kaverin luona vierailulla noinkin pitkään. :keijo: Muuten kun nähdään harvoin, ja esim. viime jouluna se oli mulle hyvä lomanviettopaikka. Riippuu pitkälti kaverista. Mutta kyllä mullekin alkaa loppuaikoina tulla vähän jo olo, että pitäisi päästä omiin oloihin.

Voi että kun onkin ikävä kaukaisia kavereita. :(
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 13 Syys 2012 12:46

Mä ehkä ymmärrän pitkät visiitit, jos kaveri asuu tosi kaukana tai eri maassa, muuten en kyllä ehkä mäkään jaksaisi pitkää viipymää. Tarviin omaa aikaa ilmeisestikin :hullu:

Taitaa olla se viikko pisin aika, mitä oon itse lusinut jonkun kaverin nurkissa.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 13 Syys 2012 13:41

Juu, kaveri oli ulkomailta joten sillä näin pitkä vierailu :virne:

Sekin vaikutti että ensimmäisen viikon olin vielä lomalla, ja silloin mentiin 24/7 koko ajan (hommasin hänelle pyörän, joten koko viikko pyöräiltiin ja mentiin ympäri Turkua).

Toisen viikon olin jo töissä, ja silloinkin mentiin 16/7 koko ajan, mikä oli rankempaa kuin luulin: ensin päivän otat henkisesti turpiin ja sitten yrität tsempata kun kaveri ihmettelee että oletko suuttunut hänelle kun et väsymykseltäsi jaksa aina vastailla kokonaisilla lauseilla :hullu:

Olen itsekin ollut kavereiden nurkissa lähes viikon (okei, muuttaessani Turkuun taisin olla pitempään :nolo: ), ja tuntenut huonoa omaatuntoa siitä. Olen kuitenkin pyrkinyt jättämään heidät rauhaan aina välillä jo oman mielirauhani vuoksi.
Ongelma nyt oli se että introverttinä saan energiaa yksinäisyydestä, kun taas kaverini nauttii kaikkien ihmisten seurasta ja saa siitä energiaa.
En jaksanut alkaa selittää tätä hänelle, koska oudoltahan se kuulostaa :virnu:

Selitys sarjakuvana

Selitys kirjallisesti
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 13 Syys 2012 14:34

Joo, en mäkään kotimaassa lähistöllä asuvan nurkissa osaisi olla kahta viikkoa. Raja menee ehkä siinä, että jos matkustamiseen menee valtaosa päivästä tai enemmän, niin kannattaa viipyä pidempäänkin. :keijo:

Toi introverttisarjakuva on kyllä mainion osuva.

Tosin joidenkin kanssa sitä vaan viihtyy, että introverttinäkin pystyy olemaan parikin viikkoa ilman varsinaista omaa rauhaa. Itse taisin kyllä pyrkiä siihen, että illalla ennen nukahtamista pidän sen yksinolohetken. Vaikka luen tai käytän tietokonetta. Siten sen jaksaa hyvin. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 13 Syys 2012 18:37

Ei hätää Smith! En pidä tota suinkaan epänormaalina. Ei vaan sopisi mulle. Harvalle ystävälle soisin tilat kodistani pariksi viikoksi. Ehkä viikko voisi mennä, kaksikin jos toinen tosiaan olisi jostain ulkomailta käymässä tai muuten ei yksinkertaisesti pääsisi omaan kotiinsa. Mutta ei ehkä kuitenkaan... :hullu:

Sarjakuva :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 14 Syys 2012 00:30

Ohai! Tulin tännekin taas välillä käymään (ja heti kärkeen onnistuin postaamaan viestini väärään ketjuun, mutta onneksi huomasin virheeni heti :virne: ).

Mulla ei ole muuta ilmoitettavaa kuin että hankin itselleni iPodin (tosin lähes ilmaiseksi kaverilta) ja ensi viikolla tulee uusi puhelin. Tuhlasin sitten veronpalautusrahat etukäteen. :virne:

iPod ei ole niin kiva lelu kuin olisin voinut kuvitella. Musta jotenkin tuntuu, että Apple pitää ihmisiä idiootteina, kun se tiedostojen tallennusjärjestelmä on tehty niin automatisoiduksi. Mä haluaisin enemmän vapautta päättää itse, miten asiat hoidan. Siksi hankinkin sellaisen puhelimen, jossa myyjä kehui olevan paljon kustomointimahdollisuuksia (uusin Samsung Galaxy -malli). Harkitsin iPhoneakin, mutta onneksi en hankkinut, sillä en varmaan tykkäisi sen käyttöjärjestelmästä - ainakaan jos se yhtään muistuttaa tuon iPodin käyttistä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 16 Syys 2012 18:39

Retostelen hankkimallani pelillä - ketjusta tulee tämmöinen ilmoitus:
"forde.foorumit.fi contains content from cdn2.sbnation.com, a site known to distribute malware"
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 16 Syys 2012 19:44

Kibaya kirjoitti:Retostelen hankkimallani pelillä - ketjusta tulee tämmöinen ilmoitus:
"forde.foorumit.fi contains content from cdn2.sbnation.com, a site known to distribute malware"


Sama tulee tietokoneongelmia-ketjusta.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 16 Syys 2012 19:51

Kibaya kirjoitti:Retostelen hankkimallani pelillä - ketjusta tulee tämmöinen ilmoitus:
"forde.foorumit.fi contains content from cdn2.sbnation.com, a site known to distribute malware"


Oli yks kuva sieltä linkattu. Poistin moisen, niin ei pitäs ainakaan herjata. Tosin ei miulla herjannu.

Jälkimmäisestä ketjusta en löytäny nopeella vilkasulla mitään.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 20 Syys 2012 12:05

Kaksi viikkoa lähes tauotta vituttanut tai muuten vain ottanut päähän.
Nyt pidän tauon.

Lähden Wildiksen käsimatkatavaraksi :hullu:
:norsu:

:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » To 20 Syys 2012 12:25

Mä en tykkää yhtään tällaisista päivistä kuin tämä. Eilen töistä lähtiessäni katoin että jaahas, yksi asiakas huomiselle. Laitoin viivaa puoleen päivään, että tuun sitten töihin jos siihen tulisikin jotain, sillä nyt on päivät täyttyneet hurjaa vauhtia ja töitä on piisannut. Soitin nyt sitten ennen puoltapäivää töihin ja kaveri sieltä vastasikin että "elä vaan sano että oot sairas" (tässä vaiheessa luulin että JEE päivä on täynnä, lähden töihin) kunnes kerroin etten ole sairas ja sain kysyttyä työpäivääni, onko asiakkaita tullut lisää, ei ollut.
Eli ensin mä odotin aamun, että lähen EHKÄ jo töihin, nyt mä odotan vielä lisää että viimein lähden töihin.
Tällaisina päivinä ei mitään saa aikaiseksi kun ei ole varmaa milloin sinne töihin on lopulta sitten sännättävä. Puolentunnin työmatkan takia kun soitto käy niin on lähdettävä melkeinpä heti.
Eli oon istunut aamun koneella, hoitanut elukat, siivonnut tallin ja kanalan, kytännyt kelloa. Siivonnut keittiötä, kytännyt kelloa, pyykännyt ja laskostellut pyykkejä ja kytännyt kelloa. Tympeää.
Ehkä kohta syön aamupalan ja alan kyttäämään kelloa milloin täytyy viimein lähteä töihin. Yksi 45minuutin työ siellä on kolmelta, eli mun menopaluu työmatkoihin menee aikaa enemmän kuin tämänpäivän töihin. Hienoa ja kannattavaa.
Onneksi huomenna on sitten ihan normaalipäivä, tosin työmatkoinen joudun olemaan kotoa poissa yli 10tuntia joten ehkä parempi että kerkesin tänään siivoamaan ja pyykkäämään vähän ;)

Ei muuta. Tympeää ja ihan kivaa suhteellisen sopivassa suhteessa :friikki:
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 22 Syys 2012 17:52

Oltiin sovittu Tuusin ja systerin kanssa menevämme Kansallisteatterin 140-vuotis juhliin. Lasten lauantaissa Fedja-setä, kissan ja koiran näyttelijät lauloivat lastenlauluja :hullu:
Kyllä maar me tykättiin!

Tämän jälkeen olin lupautunut menemään kuuntelemaan Lorna Byrneä, joka kyllä herätti taas vähän. Olen ollut hörhöjuttujen kanssa vähän poissa kuvioista, mutta kyllä ne taas tulee.

Tein myös vahvan intuitiivisen asian. Palasin Kansallisteatterille kyselemään lippuja illan juhlaesitykseen. 10min aiemmin oli vapautunut ehkä yksi koko salin parhaista paikoista :keijotäpinä: eli silloin, kun olin kääntynyt rautatieasemalta kohti kansallista. Noin suurinpiirtein.

Tänään siis kansallisteatteatteria, henkistymistä ja lisää kansallisteatteria :sydän: :hullu: :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 23 Syys 2012 11:15

Tämä ketju on sijoitettu hämäävästi Huuhaaseen.

Ilmoitan, että Pascalin avatar on rikki.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 23 Syys 2012 21:41

Tunnen oloni avuttomaksi kaupunkilaiseksi maalla. Ja koti ei tunnu kodilta ollenkaan, vaan siltä, että olen vieraana jonkun luona. En edes tiedä mistä etsisin tavaroitani tai mistä aloittaisin laatikoiden purkamisen.. ihmeellinen tunne. Enkä myöskään osaa käyttää meidän suihkua, ja sinne olisi nyt mentävä. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron