Seinässä oli mainosteksti: Sell your boobs to Amazon, May 7th to 10th.

Ajattelin, että tää on joku outo feministinen kampanja... mutta onneksi tarkemmin katsottuna selvisi, että tarkoitus olikin vaan myydä kirjoja.

Kibaya kirjoitti:Miehiä mun unissa![]()
Siis toistuvina öinä!
Ensimmäisessä unessa oli jotkut munafestarit.

Kibaya kirjoitti:Miehiä mun unissa![]()
Siis toistuvina öinä!
Ensimmäisessä unessa oli jotkut musafestarit.

Yabba kirjoitti:[ot]Mikähän siinä muuten sitten on, että saman tien, kun aletaan puhumaan tietokoneista, niin selkeät luvut, kuten neljäkymmentä tai neljäsataaneljä muuttuvat sarjoiksi neljä-nolla tai neljä-nolla-neljä?[/ot]

theia kirjoitti:Yabba kirjoitti:[ot]Mikähän siinä muuten sitten on, että saman tien, kun aletaan puhumaan tietokoneista, niin selkeät luvut, kuten neljäkymmentä tai neljäsataaneljä muuttuvat sarjoiksi neljä-nolla tai neljä-nolla-neljä?[/ot]
No mut jos tietokoneen nimi on muotoa 120700000zy444.jotain, niin kyllä mulle on helpompaa se luetella numeroittain kun satakaksikymmentä, seitsemänkymmentätuhatta, jne

Lyyra kirjoitti:theia kirjoitti:Yabba kirjoitti:[ot]Mikähän siinä muuten sitten on, että saman tien, kun aletaan puhumaan tietokoneista, niin selkeät luvut, kuten neljäkymmentä tai neljäsataaneljä muuttuvat sarjoiksi neljä-nolla tai neljä-nolla-neljä?[/ot]
No mut jos tietokoneen nimi on muotoa 120700000zy444.jotain, niin kyllä mulle on helpompaa se luetella numeroittain kun satakaksikymmentä, seitsemänkymmentätuhatta, jne
Voishan sitä tietenkin tehdä tahallaan jäynää ja sanoa satakakskytmiljoonaa seitsemänsataatuhatta tseta yy neljäsataanelkytneljä.

Mr. Smith kirjoitti:Lyyra kirjoitti:theia kirjoitti:Yabba kirjoitti:[ot]Mikähän siinä muuten sitten on, että saman tien, kun aletaan puhumaan tietokoneista, niin selkeät luvut, kuten neljäkymmentä tai neljäsataaneljä muuttuvat sarjoiksi neljä-nolla tai neljä-nolla-neljä?[/ot]
Voishan sitä tietenkin tehdä tahallaan jäynää ja sanoa satakakskytmiljoonaa seitsemänsataatuhatta tseta yy neljäsataanelkytneljä.
On noitakin, mutta me kyllä sitten pyydämme että sanotko numero numerolta.
Tuollaiset tuhat-viisi-sataa-kolmekymmentä-kaksi ovat vaikeita meille, koska aluksi ollaan kirjoittamassa 1000, sitten pitääkin korjata 1500, sitten pikaisesti 1530, ja sitten lopuksi 1532.
Sanokaa suoraan 1-5-3-2 niin säästätte it-tukenne hermoja

theia kirjoitti:Meillä näytti olevan ketju Heli Kajo puhuu?

Yabba kirjoitti:Mutta tietysti jos haluaa luetella sarjana niin silloin ainakin ite toivoisin sen menevän neljän merkin sarjoissa, ilman noita neljä nollaa lyhennyksiä, esim: 1234 5678 9000 0987 6543 21ab.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa