Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 28 Syys 2012 17:46

Lumikki75 kirjoitti:Mä rakastan Smitin viestejä. Oikeesti. Kertoo Smitti mistä tahansa - vaikka jostain ikävästä asiasta - mulle tulee hyvä mieli kun luen sitä. :hymyhali:

Muoks: Ai niin, Suville onnea uudesta kodista!

:femmat: Molempiin ja :hymyhali: molemmille.

Mää oon onnellinen viikonlopusta. Tämä viikko töissä on ollut jotenkin ennätyksellisen puuduttava. Toivottavasti ensi viikolla tapahtuu jotain kiinnostavaa. Tai tapahtuukin, mutta toivottavasti siihen ei tule isoja virheitä.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 28 Syys 2012 18:05

Smitin viestit on kyllä yks parhaimmista jutuista täällä fordella. Sori muut. On teidänkin viestejä toki kiva lukea kuitenkin. :virne:

Mun mielestä on kiva istua oman talon keittiössä, tietokone, forde ja kahvikuppi tässä edessä. Ja ulkona puskissa on paljon pikkulintuja, joita on kiva seurata. Mietin lintulaudan paikkaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 28 Syys 2012 18:13

Jee, yksi kaverini tulee huomenna mun luo yökylään. Ei olla nähty kunnolla pitkiin aikoihin. Pitäisi kyllä jaksaa siivota, etenkin tiskivuori on taas paisunut hillittömän suureksi, kun olen keskittynyt tällä viikolla kotosalla lähinnä sen opparin kirjoittamiseen.

Katselen tässä samalla työpaikkailmoituksia. Kai sitä pikkuhiljaa pitäisi jotain alkaa senkin asian eteen tekemään. Vähän kyllä harmittaa jos en nyt saa opparia viikon päästä palautettua, niin sitten marraskuussa on seminaarit ja kypsyysnäyte ja mitähän vielä. Löysin yhen tosi hyvän työpaikkailmoituksen, mutta totta kai se työ alkaa marraskuussa. En tiedä pitäisikö hakea vai jättää työnhaku vasta marraskuulle.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 28 Syys 2012 18:17

Tottakai haet paikkaa, jos se vaikuttaa hyvältä. Aina voi koittaa tarvittaessa sopia aloituspäivästä. :)
Munkin pitäis tehtailla taas jokunen työhakemus, mutta en tiedä milloin ehtisin. Ehkä sunnuntaina.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » La 29 Syys 2012 11:47

Odottelen työtodistuksia. Se työpaikka, josta lähdin huhtikuussa, havahtui viikko sitten kysymään "oletkohan jo saanut työtodistuksesi". Yritin vastata kohteliaasti, vaikka tosiasiassa olin kysynyt työtodistukseni perään jo kolme kertaa. Se työpaikka, johon silloin vaihdoin ja josta lähdin heinäkuussa, ei sekään ole lähestynyt työtodistuksella. Mietin, olenko jotenkin hätäinen vai kehtaisiko jo lähestyä kysymyksellä.

Viihdyn töissä nykyään. Tämä kolmas työpaikka, johon elokuussa vaihdoin, on osoittautunut todella kivaksi. Vastuuta ja itsenäisyyttä on erinäisistä syistä johtuen tullut suunniteltua aikaisemmin ja enemmän, mutta toisaalta, tässä iässä pitäisi jotain jo osata ihan itsekin. Joskus olisi ollut kiva varmistaa joitain juttuja joltain, mutta koska asiasta tietävät ovat olleet poissa, olen etsinyt, selvittänyt, tutkinut, muotoillut ja opetellut asiat itse. Pomo, joka itse on ollut suurimman osan aikaa poissa, kertoo toimistolla käydessään saaneensa todella hyvää palautetta minusta. Suomalaisena en kehuun luonnollisestikaan osaa suhtautua. En myöskään tiennyt, millaista on olla töissä, jossa joka asia ei ensimmäisenä vituta. Tuntuu omituiselta. Kiireisen ja pitkänkään päivän jälkeen en ole puolikuollut. Ensimmäistä kertaa vuosiin jaksan olla yhteydessä kavereihin ja jopa tavata heitä. En tiennyt sellaisen olevan mahdollistakaan.

Olen hammaslääkärikierteessä. Keväällä lääkäri 1 korjasi hankalan hammasvälin. Tiistaina sama hammasväli ajoi minut hammaspäivystykseen, kun en kivulta pystynyt nukkumaan enkä juuri muuhunkaan. Lääkäri 2 antoi ensiavun, mutta jätti tilapäisen paikan koholleen. Kun torstaina tapasin lääkärin 3, kivut olivat jo niin kovat, että hammaslääkärin tuolissa potilas itki ja tärisi kivusta. Sellaista on varmasti ilo hoitaa. Lääkäri 3 totesi, ettei noin kipeää voi ryhtyä hoitamaan, joten hän pystyi vain madaltamaan väliaikaisen paikan ja lähettämään kotiin. Arkuus on hiljalleen hellittänyt siinä määrin, että esimerkiksi kurkkusiivujen ja tomaattiviipaleiden syöminen on jo mahdollista. En kuitenkaan riskeeraa: urheilun ja täysjyväruisleivän pariin palaan vasta seuraavan hoitokerran jälkeen. Lopullisen mielipiteen muodostan vasta, kun juurihoito on ohi, mutta toistaiseksi näyttää siltä, että intialainen lääkärini 3 on varsinainen velho puuduttajana. Kivuttomampaa puudutusta en ole eläessäni kokenut.

Asioita pohdittavaksi pimenevinä syysiltoina. Pitäisikö nöyrtyä maksamaan isot rahat yksityiselle lääkärille ja ymmärtää, että verojen maksu ei vielä oikeuta sen paremmin yhtä käyntiä vuodessa tavallisella lääkärillä kuin hammaslääkärilläkään, puhumattakaan siitä, että jotain jopa hoidettaisiin? Mistä johtuu, että yhdessä työpaikassa voi todella pahoin ja toisessa ei, vaikka kummassakin on sekä ikäviä että kivoja asioita ja sekä kivoja että ikäviä ihmisiä? Millainen on realistinen aika viimeisen työpäivän ja työtodistuksen saapumisen välillä ja milloin ja miten usein kuuluu työntekijän sellaisen puuttumisesta huomauttaa?

Tässä voi mennä tonkka tai kaksi viiniä pohdiskellessa.

:raps:
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » La 29 Syys 2012 18:40

Syksy on mitä ilmeisimmin tullut ihan oikeasti, tähän asti ilma on tuntunut olevan vähän sillä ja välillä, onko syksy vai loppukesä. Tänään piti ulkotöihin laittaa pitkät kalsarit, tosin ne työtkin oli lähinnä työnjohdollista sorttia, kun rikkinäinen selkä ei salli ihan kaikkea mitä huvittaisi tehdä. Tuuletusikkunasta lentelee sisään keltaisia koivunlehtiä, ja talkkari huudattaa lehtipuhallinta välillä vähän turhankin innokkaasti.

Alan kuitenkin vähitellen hahmottaa, että mitä kaikkea uuteen asuntoon pitäisi hankkia ja mistä kamoista voisi hankkiutua vaikka eroon. Edelliseen asuntoon tehdyt verhot on tänne viisitoista senttiä liian lyhyet, ja vastaavasti nojatuolit tuntuu olevan asuntoon aivan liian suuret, mutta ehkä se vaan on jokin perspektiiviharha. :virne: Toivottavasti verhojen päärmeet on riittävän reilut, että saisi sieltä tarvittavat sentit, ja tuolit pitää kokeilla asetella toisella tavalla, ehkä ne mahtuu tänne kuitenkin.

Olen myös harkinnut ostavani huuliharpun, en tosin osaa soittaa sellaista, mutta oppisihan senkin taidon varmaan, kun kitarakin alkaa olla melko lailla hallussa. :raps:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 01 Loka 2012 09:10

:bubbles:
Kamala yö takana.
Lupaava päivä edessä.
Katoin netistä sarjoja puoli kolmeen. Tyttökullat, Will & Grace, Rillit Huurussa aina pari jaksoa kerrallaan.
:haukotus: Ei kovin fiksua.
Ei taivu edes kahvinkeittoon. Hereillä olen ollut jo 45min (kello soi...) ja vain tuijottanut eteenpäin. Pitäisi kerätä kamat kasaan ja painua vesikidutukseen.
:haukotus:
Orastava kumina otsalohkossa enteilee päänsärkyä, joka on väsymyssärkyä :friikki:

Ei todellakaan fiksua.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 01 Loka 2012 22:10

Tuplat :keijo:

Tänään vaihtui bannerin "Kaikkien Keijojen Koti" tekstiin "Siis hankkikaa ihmiset elämä!".
Tähän liittyy stoori. :keijo:-stoori.

Miitissä, johon ei ketään tullut katsottiin San Marinon Euroviisu, jossa laulettiin toistuvasti Kybersynnin Pesästä. Ilmarissa kyseltiin kuololta voiko tuota banneri-tekstiä vaihtaa.
Koska samaan aikaan kuunneltiin useamman ilmari-:keijo:n taholta Yksisarvisia.
Tämä nauratti ilmarissa, josta tuo tämän hetkinen yläbannerin teksti syntyi. Ehkä se ei naurata ilman tuota yksisarvisten kuuntelemista, tai edes sen jälkeen, mutta ilmarissa tätä vähän aikaa pohdittiin ja tähän päädyttiin.

Jos se ei ole tarpeeksi n mieleen, toimikaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 02 Loka 2012 08:50

Astianpesukoneet on mielenkiintosia. :keijo:
En osaa sellaista käyttää ja nyt pitäisi alkaa opettelemaan. Ensin pureudutaan johonkin niinkin ihmeelliseen asiaan kuin astianpesukonesuola ja tarvitaanko sitä edes. Outoa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ti 02 Loka 2012 22:23

Suolaa tarvitaan jos on kovaa vettä. Suomessa on kai lähes järjestään pehmeää vettä, mutta kannattanee se tarkistaa.
Briteissä kun on kovasti kalkkikiveä, niin suolaa tarvitaan, ja sitä menee paljon. Muuten putket kalkkeutuu umpeen.
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 03 Loka 2012 15:14

Hiiri oli yön aikana päässyt hengestään yhdessä miehekkeen virittämässä loukussa. Tarjolla oli broileria ja se houkutti tarpeeksi.
Tänään ei ole näkynyt hiiriä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 04 Loka 2012 17:06

Syysmarkkinat. Aina yhtä masentavaa ja kallista kuin ennenkin. :p

Muksuille ei raasittu ostaa kuin yksi kaasupallo, niin kallita olivat! Onneksi myöhemmin tuli vastaan ilmaisia kaasupalloja niin SFP-ltä ja Kokoomukselta. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 04 Loka 2012 17:48

Nugat kirjoitti:Muksuille ei raasittu ostaa kuin yksi kaasupallo, niin kallita olivat!

Montako ne ois tarvinneet? :riips:
Kun minä olin nuori, ei kaasupalloja osteltu! :munmo: :soosoo:

Mulla meni aamulla kaikki pieleen. :töktök:
Ja töissä oli niin tahmeeta, niin tahmeeta. :ei:
Ostin kostosubin ja meen kotiin lulluttamaan Moukaria. :muahaha:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 04 Loka 2012 17:57

Lyyra kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Muksuille ei raasittu ostaa kuin yksi kaasupallo, niin kallita olivat!

Montako ne ois tarvinneet? :riips:


2, eli molemmille yksi. :keijo: Mut siis hei! 20 yhdestä pallosta! :tipahdus: Saatiin se yksi pallo kuitenkin paljon halvemmalla, kun meidän ilmeet oli: :O: :kauhistunut: :isosilmä: :täh: :epäilevä: ja myyjä ilmeisesti järkyttyi, mikä oli oikein. Niillä ns. säästyneillä rahoilla kun sai sitten muualta kuin markkinoilta sopivaa kivaa.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 04 Loka 2012 18:49

Nugsullakin on muksuja? :hämillään: Mullon menny ihan ohi jotain ny...

Huomenna alkaa tupakkilakko. Tai siis savuton loppuelämä. Ahdistaa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 04 Loka 2012 19:37

Emilia kirjoitti:Nugsullakin on muksuja? :hämillään: Mullon menny ihan ohi jotain ny...


Ei sentään. :keijo: Ne oli lainassa olevia sukulaismuksuja. :tilt: Kutsun niitä "rekvisiitaksi", joiden kanssa on hyvä syy mennä vähän lapsellisiin paikkoihin. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 04 Loka 2012 19:38

Eilen puhui taksikuski mulle politiikkaa :töktök:
Oli sitä mieltä, että pitää noista sosiaali- ja terveysmenoista karsia.
Mikä näitä ihmisiä täällä vaivaa?
Ensin kävellään melkein päälle ja huudellaan ties mitä ja sitten avaudutaan tällä hetkellä aika selvästikin läheisesti koskettavasta poliittisesta asiasta.
WTF?! :isosilmä:
Onko tää nyt jotain universumin läpätystä, että pitäisi vaan pysyä sisällä..?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 05 Loka 2012 00:53

Nugat kirjoitti:2, eli molemmille yksi. :keijo: Mut siis hei! 20 yhdestä pallosta! :tipahdus: Saatiin se yksi pallo kuitenkin paljon halvemmalla, kun meidän ilmeet oli: :O: :kauhistunut: :isosilmä: :täh: :epäilevä: ja myyjä ilmeisesti järkyttyi, mikä oli oikein. Niillä ns. säästyneillä rahoilla kun sai sitten muualta kuin markkinoilta sopivaa kivaa.


Kaveri on ollut nuorena poikana ilmapallokauppiaana sesonkiaikoina, ja ainakin näillä nurkilla pallojen hintaan on kuulemma laskettu melko roimat tinkimävarat. En tarkkoja lukuja muista, mutta kauppiaitten pomon logiikka oli, että myyntihinta on vähintään x, mielellään y, ja jos joku hullu maksaa niin z. En ole mitään palloja ostellut ainakaan viiteentoista vuoteen, mutta salettiin pidän tämän tiedon mielessä, jos pitää vaikka sukulaispennulle foliopallo osta.. :tilt:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 05 Loka 2012 11:23

Emilia kirjoitti:Huomenna alkaa tupakkilakko. Tai siis savuton loppuelämä. Ahdistaa.


Työjuttuja vai mitä? Eiköhän se siitä kun vähän aikaa totuttelee :tilt: Mie en kyl tahtois mut paikoitelle on tupakoiminen tehty harvinaisen vaikeeks
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 06 Loka 2012 14:18

Ei liity työjuttuihin vaan ihan elämäntapamuutokseen tämä lopettaminen. Tupakoitsijat on kyllä melko sorrettu kansanosa tätä nykyä, joten ehkä tää lopettaminen on parempi hoitaa alta pois ennen kuin joku pakottaa. Joka tapauksessa olisin lopettanut viimeistään ensi keväänä kun täytän 30. (Koska en halua olla tulevaisuudessani tupakoiva mummeli. :hullu: )

Eilinen meni suht helposti, kun oli nikotiinilaastari. Illallinen ja pullo punaviiniä hyvässä seurassa aiheutti kyllä lievää hermostusta, mutta selvisin siitäkin. :) Ei nää ekat päivät yleensä olekaan niitä pahimpia. Odottelen sitä, kun lima irtoaa ja yskittää ja jokaikinen flunssapöpö iskee ja naama kukkii ja mitä kaikkea kökköä näistä tupakoimattomuusajoista on aiemmin joutunutkaan kärsimään. Mutta tulkoon, olen valmis!

Kuva
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 06 Loka 2012 17:35

Onnea Emilialle yritykseen! Itse olen ollut savuton nyt jotain 9 tai 10 kuukautta enkä usko enää koskaan aloittavani uudelleen. Tuli vaan sellainen olo että ei tämä ole enää kivaa - samalla tavalla kuin aika reippaalle alkoholinkäytölle tuli aikanaan stoppi. Absolutistina on nyt vierähtänyt kohta 7 vuotta (jos oikein laskin) eikä mielenkiintoa edes saunasiideriin ole ilmennyt. Toivon että rööki unohtuu yhtä tehokkaasti. Sekin varmasti auttaa, että julkisilla paikoilla polttelu on nykyään niin hankalaa. Tai sitten sillä ei ole mitään vaikutusta, koska kun en enää juo, en käy baareissakaan. :keijo:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 08 Loka 2012 18:06

Mä olen yks turhake koko tyttö. En ole taaskaan saanut tehtyä mitään niistä hommista, joita olisi pitänyt tehdä. Sen sijaan nukuin aamulla kolme tuntia pommiin, olen pessyt kolme koneellista pyykkiä, tein lihapullia&perunamuusia&epämääräistä kastiketta(ei onnistunut ruskea kastike taaskaan, mutta on tuo syötävää)ja tiskasin. Se ainoa asia mitä olisi pitänyt tehdä, olisi ollut opparin viimeistely ja olen taas viikon vältellyt sitä. Jos huomenna aamulla vaikka heräis ajoissa niin koululle meno olisi kannattavaa.

Muoks. Niin ja luin neljä vanhaa päiväkirjaa läpi neljän vuoden ajalta ja tulin lopputulokseen, että olen hirveä ihminen, jolla ei ole moraalia. Voi että taas innostaa tämä elämä tuon päätelmän jälkeen.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 08 Loka 2012 20:01

Hiiri, kierros 2. :huoh:
Aamulla menin olkkariin hakemaan paitani sängyltä, kun sivusilmällä näin jonkun pienen ja karvaisen kiitävän pikakiitoa sohvan alle. Oli vissiin ollut keskellä lattiaa ja pelästyi mua yhtä paljon kuin mä sitä. Kiljahtelin paita sylissä, hypähtelin keittiöön ja mieheke viritti kaks loukkua päiväks.
Iltapäivällä kun tultiin kotiin, oli kummastakin loukusta eväät syöty, mutta hiirtä ei missään. :huoh:
Miten mä uskallan mennä nukkumaan? Jääkö hiiri loukkuun yön aikana? Missä hiiri on nyt?
Kuulet vastauksen huomisen kertomuksessa. :peukku:


Tykkään astianpesukoneesta. Ja tänään opin tykkäämään ajastuksestakin, vaikka aluksi epäilin sen tarvetta. Jo vain oli kiva tulla kotiin töistä, kun oli puhtaat astiat odottamassa. :superhymy:

Ja tänään ei satanut läheskään niin paljon kuin eilen!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 08 Loka 2012 20:12

Skräyden pitää hankkia kissa! :superhymy:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 08 Loka 2012 20:34

Mä suosittelen skräydelle sitä elektronista karkotinta, joka lähettää yliääntä, joka pitää hiiret loitolla.
Teatterilla on semmonen ja se toimii tosi hyvin :D
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron