Työ- ja koulukuulumiset

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 11 Kesä 2008 17:22

Sain palkankorotuksen. :epäilevä:

Summa vaan on sellainen, että se enempi vatuttaa kuin ilostuttaa.
Pitääköhän alkaa selailemaan työpaikkailmoituksia tosissaan.

Nimim. Kun mikään ei riitä.
Avatar
Gluu
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 13:20
Paikkakunta: 33500

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 11 Kesä 2008 18:54

Gluu kirjoitti:Sain palkankorotuksen. :epäilevä:


Mulla oli vähän sama meininki entisessä työpaikassa. Työsuhteen alkaessa
sovittiin ison pomon kanssa, että tarkastetaan palkkaa tuntuvasti sitten kun
haltsaan hommat ja koeaika on ohi. Meni koeaika, haltsasin hommat, ja rei-
lun vuoden päästä töitten alkamisesta sain tuon mainitun palkankorotuksen
- 24 euroa kuussa ennen veroja :sekopää:

Nykyisen työn kurjaa kuulumista: töitä on tällä hetkellä/viikolla vähän hint-
sunlaisesti, joten aika tahtoo käydä pitkäksi. Lisähommia olen pyytänyt ja
niitä on luvattu pöydälle kasata, mutta ei näy, ei kuulu. Enkä mä nyt kuiten-
kaan niitten perään ala enää erikseen kysellä :O:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 11 Kesä 2008 19:05

Sippura kirjoitti:
Gluu kirjoitti:Sain palkankorotuksen. :epäilevä:


Mulla oli vähän sama meininki entisessä työpaikassa. Työsuhteen alkaessa
sovittiin ison pomon kanssa, että tarkastetaan palkkaa tuntuvasti sitten kun
haltsaan hommat ja koeaika on ohi. Meni koeaika, haltsasin hommat, ja rei-
lun vuoden päästä töitten alkamisesta sain tuon mainitun palkankorotuksen
- 24 euroa kuussa ennen veroja :sekopää:

Sain mä onneksi paljon enemmän kuin 24 euroa :virne:

Eli ei summa ollut ihan mitätön, mutta se vatuttaa, kun olisin omasta mielestäni
ansainnut enemmän. Eli odotin liikoja ja petyin.
Avatar
Gluu
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 13:20
Paikkakunta: 33500

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 11 Kesä 2008 21:53

Sitähän saa yllättävän paljon aikaiseksi, kunhan vain viitsii aloittaa. Miksi kukaan ei ole tätä ennen minulle kertonut? :pepsodent:

Silti on tuhat työtä huomiseksi vielä tehtävänä, ja koko ajan on sellainen vallitseva voieivoieivoiei-olo.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Kurjat työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 12 Kesä 2008 12:55

Kuolo kirjoitti:Ei kyllä vielä tiiä miten palkkaa saa tän päivän töistä, mutta jos ei saa prosenttitunteja, niin en mee töihin enää toiseen kertaan kun aamulla tai sitten en lainkaan. Ihan käjestä tämmönen kaheltatoista töihin ja illalla pois. Menee koko päivän ihan ketuiks, eikä välttämättä siitä kostu sen enempää. No pitää huomenna selvittää että kirjotetaanko siihen tuntilappuun 8 vai 3+2+3. Rahassa aika iso ero.

Itse itseäni lainaten :tilt:

Menikin vähän oudosti nää asiat. Työnjohtaha nimittäin sano tossa eilen, että se onki 4+2+4, eli tupsahti kolmen tuntipalkan verran enemmin rahaa :O: No en kyl rupee vastaankaan väittämään. Eilen taas sit tussaroitiin tehtaalla 18 tuntia :friikki:

Edit: Tarvii oikeesti kahta ketjua työkuulumisille.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » La 14 Kesä 2008 13:05

Mukava työkuuluminen: Viikonloppu! :superhymy:

En varmaan ikinä ole ollut näin kiitollinen viikonlopusta. Tosin vielä tänäkin aamuna herätessä pyörivät työasiat mielessä. :epäilevä:
No, kai tähän taas tottuu.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 16 Kesä 2008 12:09

Hyviä uutisia ja huonoja uutisia.

Hyvät uutiset: meitsi vaihtaa työpistettä.
Jatkan edelleen tässä salaperäisessä organisaatiossa, mutta nyt pääsen valvomaan että Godzilla ei jyrää Tokiota kenenkään huomaamatta.
Eli ei enää puhelimeen vastaamista! :superhymy:

Huonoja uutisia: meillä avautui juuri it-tukeen työpaikka (no oikeastaan kaksi. Yksi oli jo kuulema auki ennen minun poismenoani).

Kiinnostaako? :piru:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja SirPet » Ma 16 Kesä 2008 12:30

Mr. Smith kirjoitti:Hyviä uutisia ja huonoja uutisia.

Hyvät uutiset: meitsi vaihtaa työpistettä.
Jatkan edelleen tässä salaperäisessä organisaatiossa, mutta nyt pääsen valvomaan että Godzilla ei jyrää Tokiota kenenkään huomaamatta.


Smitistä on tullut asijantuntia :lanppu: Onnea Tokio!
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 16 Kesä 2008 12:48

SirPet kirjoitti:Smitistä on tullut asijantuntia :lanppu:


Melko tarkka lainaus työstä puhuttaessa oli "joo, alunperin me ajateltiin jotain tuolta Men In Black-osastolta, mutta eihän me nyt sentään NIITÄ voida tähän hommaan laittaa, nehän on sentään koulutettuja sekä oikeasti tärkeää hommaa tekeviä...joten me päädyttiin sinuun."

Tältä siis tuntuu olla toiseksi halutuin :raps:

Kiitos onnitteluista kuitenkin :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 16 Kesä 2008 12:51

Onnea Smitille! Puhelimeen vastailun lopettaminen lienee suuri helpotus? :virne:

---

Mulla on vain hyviä uutisia. Asiakkaalta tuli juuri tällainen sähköposti:
"Kiitokset Lumikki hienosta käännöstyöstäsi, arvostan sinun ammattitaitoasi ja joustavuuttasi suuresti.
Tätä samaa palautetta olen saanut myös yhteistyökumppaneiltamme ja asiakkailtamme, joten kiitos myös heidän puolesta.
Hyvää Kesää!
tv Aku Asiakas isosta firmasta"

Olen sekä ällistynyt että hirveän iloinen. Kuinka usein sitä saa kehuja ihan tosta noin vaan? Ei kovin usein kuulkaa.

:superhymy:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 16 Kesä 2008 13:09

Lumikki75 kirjoitti:Onnea Smitille! Puhelimeen vastailun lopettaminen lienee suuri helpotus? :virne:

¡No Más! :muahaha:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 16 Kesä 2008 13:29

Lumikki75 kirjoitti:Olen sekä ällistynyt että hirveän iloinen. Kuinka usein sitä saa kehuja ihan tosta noin vaan? Ei kovin usein kuulkaa.

Onnea! Tuota nimittäin tapahtuu hyvin hyvin hyvin harvoin. Ja jos harvoin saa kehuja, lämmittää ne vastaavasti enemmin :tilt:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 16 Kesä 2008 14:08

AAAAAAARRRRRRRGGGGG!!!!!
Smitti: Ja saisinko puhelinnumeron josta sinut saa kiinni?
Aasiakas: XXXX
Smitti: Kiitos, laitan tiedon eteenpäin.
Aasiakas: Annanko myös numeron mistä minut saa kiinni?
Smitti:...mielellään kiitos, joo...
Aasiakas: YYYY
Smitti: Kiitos. Minäpä---
Aasiakas: Ja jos minut tahtoo saada kiinni, numeroni on ZZZ-ZZZZZZZZZ

Ja nyt sitten minulle kerrotaan että ei tällaista tyyppiä edes löydy mistään meidän tiedoista.

Ei, tieto täältä poispääsystä ei auta. Minut piti meinaan tänään tutustuttaa uuteen hommaan, mutta ketään ei vielä ole näkynyt...:epäilevä:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 16 Kesä 2008 16:58

Onnea (?) Smithille. Toivottavasti se joskus helpottaa.

Itse olin ekaa päivää kesäduunissa ja tuntui aika mukavalta paikalta. :superhymy: Onhan siinä tietysti opettelemista, mutta tuskin mitään, mitä meitsi ei handlaa. Jos eka päivä on pahin, niin tästä tulee tosi helppo kesä. Ekan viikon ajan tässä toimitaan opastajan kanssa eikä tässä viikossa ole kuin neljä työpäivää, joista yksi on jo selätetty (tai ainakin heitetty takavyöstä mattoon ja saavutettu pistevoitto).
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 16 Kesä 2008 21:24

Mr. Smith kirjoitti:AAAAAAARRRRRRRGGGGG!!!!!
Smitti: Ja saisinko puhelinnumeron josta sinut saa kiinni?
Aasiakas: XXXX
Smitti: Kiitos, laitan tiedon eteenpäin.
Aasiakas: Annanko myös numeron mistä minut saa kiinni?
Smitti:...mielellään kiitos, joo...
Aasiakas: YYYY
Smitti: Kiitos. Minäpä---
Aasiakas: Ja jos minut tahtoo saada kiinni, numeroni on ZZZ-ZZZZZZZZZ

Ja nyt sitten minulle kerrotaan että ei tällaista tyyppiä edes löydy mistään meidän tiedoista.

Ei, tieto täältä poispääsystä ei auta. Minut piti meinaan tänään tutustuttaa uuteen hommaan, mutta ketään ei vielä ole näkynyt...:epäilevä:

Näitä aasiakasjuttuja tullee kyllä ikävä, kun Smitti vaihtaa puhelinhommat muihin toimiin. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 17 Kesä 2008 08:27

Pahoin pelkään että tässäkin tapauksessa "voit juosta, mutta et paeta" :virne: Eiköhän tuossa uudessakin hommassa pääse aasiakkaiden kanssa interaktiin.

Tutustuttaminen uuteen työhön alkaa kuulema tänään iltapäivällä :jami:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 17 Kesä 2008 12:10

Minä lomailen, vihdoinkin. Kuitenkin pomo jaksoi jo ensimmäisenä lomapäivänäni muistuttaa työhönpaluusta ja omasta ihanasta itsestään :epäilevä: Tästä lähin piän puhelimen kiinni kaiken ajan mitä en ole töissä :epäilevä: Hemmetti, karkasivat nimittäin ajatukset heti töihin ja niiden karmeuteen. Näin unta palkankorotuksesta, mutta se taitaa tosiaan jäädä uneksi, sainhan rupaisimman palkankorotuksen ikinä tuossa keväällä. Doh :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 17 Kesä 2008 17:05

Smithers pääsee oikeisiin töihin :kauhistunut: ...Kenen kanssa mä nyt manaan asiakkaat ja firman alimpaan helvettiin? Kuva Noh... onnea nyt... kuitenkin...

Eikun oikeasti :hymyhali:

Onnea myös Pascalille työpaikasta :hymyhali:

Ja myös muille pienistä iloisista työasioista ja paijaus kaikille, joilla menee päin hiivattia.


Kerrottakoon omista kuulumisista, että v-käyrä hipoo taas ihan huippulukemia. Olen todennut sen seuraavan raakaöljyn tynnyrihintaa. En tiedä syy-yhteyttä.

Maanantai aloitti työviikon ihan loistavasti. Pohjustuksena kerrottakoon, että rutiinityöasioita on melkoisesti rästissä, kun on ollut koko ajan jotain "tärkeämpää" tehtävää. Ajattelin, että ehdin tässä jussin alla tehdä, kun asiakkaat kaikkoa lomille ja puhelinrumba ja sähköposti hiljenevät... Juuei. Sain juuri avattua työkoneen ma aamulla, kun puhelin soi. Helsingin kollega kertoi havainneensa pienen erheen koko kevään pusertamassamme projektissa, sen hinnoittelussa. Sellaista pientä, että jos asiakas on normaalisti maksanut tuotteesta 2.000,- euroa, niin nyt hinnaksi tulisi 480.000,- euroa :pahis: Ehkä ne ei huomaa...? No, homma on silleesti kiva, että projekti on ollut täysin asiakkaan ehdoilla tehty ja se ei oikein meidän järjestelmään mene. Se on sitten veivaamalla veivattu ja tehty jos jonkin näköisiä ajoja ja excel-härpäkkeitä ja uusia ajoja ja korjailuja etc. Niin jossain noista veivauksista on tullut virhe. Ja TIETENKIN veivaaja jäi perjantaina lomille. Läks vielä ulkomaille, ettei vain saa kiinni. Näin ollen minä ja kollega ollaan nyt 2 täyttä työpäivää nakuteltu YKSITELLEN järjestelmään hintoja ja korjailtu niitä ja veivailtu ja voi vinetto. Perseen perse.

Eniten mua ottaa päästä, että suurin osa tästä extratyöstä johtuu muiden huolimattomuudesta. Joo, virheitä voi sattua, varsinkin tällaisessa puljausjutussa, mutta kun tämä tapahtuu AINA. Joka jumalan kerta joudun paikkailemaan muiden mokia. Olisi nytkin niiiiiiiiiiiin kovaa tehnyt mieli sanoa, että korjatkoon mokat ne, jotka ne on tehnytkin. Se yksi nyt on lomilla joo, mutta muut. Ei vain kyennyt... Mä en halua vasta siihen puheluun (ja mulle se tulisi), kun asiakas ihmettelee puolen millin laskuaan :friikki:


Ei mee hyvin. Pää on niin sekaisin kaikista numeroista, että kohta tulee oksu.


:sekopää:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 17 Kesä 2008 18:18

Aurora B. kirjoitti:Smithers pääsee oikeisiin töihin :kauhistunut: ...Kenen kanssa mä nyt manaan asiakkaat ja firman alimpaan helvettiin? Kuva Noh... onnea nyt... kuitenkin...
Mun kanssa voit manata.
Ei ole tosin viime päivinä tullut mitään ihan superurpoja aasiakkaita vastaan. Luojalle ja korporaatiolle kiitos kesähessuista, jotka hoitavat suurimman osan kontakteista loppukäyttäjien kanssa tällä hetkellä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 17 Kesä 2008 19:38

Tänään oli rankka päivä töissä. Töitä oli vaikka kuinka paljon ja kotiin pyöräiltyäni olin ihan poikki. Olin ajatellut, että tänään olisi mennyt kaverin luo, mutta en vaan jaksa. No onneksi ei ainakaan tarvitse tylsistyä töissä.

Onneksi eräs kesätyöntekijä on lopettanut, joten ei tarvitse menettää hermojaan hänen kanssaan. Tuntui, ettei tyyppi osaa ajatella itse. Olin selvästi sanonut: "Kun ollaan tehty tää juttu loppuun, sä voit vaikka aloittaa tuota hommaa." Kun työ oli valmis tyyppi jäi vain vahtaamaan mun työntekoa, kunnes muutaman minuutin päästä sanoin (niin kiltisti kuin siinä tilanteessa osasin): "Niin sä voit mennä tekemään sitä hommaa." Ja tuota tapahtui useammin kuin kerran.

En ehkä itsekään ollut ekana kesänäni mitenkään kovin hyvä työskentelijä, kun en tietenkään silloin vielä hallinnut töitäni, mutta ainakin omasta mielestäni käytin myös omia aivojani.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 17 Kesä 2008 20:50

marenkienkeli kirjoitti:Tänään oli rankka päivä töissä. Töitä oli vaikka kuinka paljon ja kotiin pyöräiltyäni olin ihan poikki.


Samansuuntaista oli tälläkin seudulla. Paitsi, että olin kotiin pyöräiltyäni myös läpimärkä, kun päätti sataa koko taivaan laajuudelta juuri sillä kymmenminuuttisella, jona poljin asemalta kotiovelle.

Ensimmäinen päivä ei olekaan välttämättä pahin. Valehtelevat, paskiaiset :nirppa:

Vaikka uskon kyllä, että pää ja keho tottuvat, kunhan saavat hieman aikaa. Nyt luotan sanontaan: "Alku aina hankalaa, lopussa seisoo." ...vai miten se oli?
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 17 Kesä 2008 22:49

Pascal Lemoix kirjoitti:Ensimmäinen päivä ei olekaan välttämättä pahin.

Harvemmin se on. Ainakin mie oon omalta osaltani huomannu, että se on toinen tai kolmas päivä kun on pahin. Yleensä uudessa työpaikassa on menny eka viikko miettien lopputiliä kun on vituttanu niin maan suunnattomasti. Tätä ei oo näissä kahessa viimesimmässä työpaikassa tosin tapahtunu.

Noin muuten vois ehkä vähän valittaa siitä kun työkaverin pitää olla niin mahottoman hintelä. Oikeesti kun ite kannat vanhan mokkulan (noin 40 kilonen mutikka) miljoonat ahtaat portaat alas ja uuden sit sinne ylös tasolle ja könyät sopivaan paikkaan, että sen sais nostettua paikoilleen, niin työkaveri ei meinaa saada sitä edes nousemaan :friikki: Muutenkin tuntuu, että mie teen kaikki työt kun kaveri vaan toljottaa tumput suorana ja miettii, että mitäköhän tässä nyt oikeen pitäs tehdä. Mainittakoon vielä selvennykseksi, että työkaveri on ihan aikuinen mies, eikä mikään kesähessu. Ja on sillä monta vuotta enemmin kokemusta näistä hommista kun miulla on.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 17 Kesä 2008 23:20

Kuolo kirjoitti:Noin muuten vois ehkä vähän valittaa siitä kun työkaverin pitää olla niin mahottoman hintelä. Oikeesti kun ite kannat vanhan mokkulan (noin 40 kilonen mutikka) miljoonat ahtaat portaat alas ja uuden sit sinne ylös tasolle ja könyät sopivaan paikkaan, että sen sais nostettua paikoilleen, niin työkaveri ei meinaa saada sitä edes nousemaan :friikki:

:soosoo: Senkin geneerinen sie!

---

Mulla ei oo työkuulumisia. Lomalla on tylsää. Koulutöitä pitäis tehä, mutta
inspiraatio on tasan nolla. :huoh: Ei musta tällä menolla tuu yhtään mitään
ikinä eikä tuskin oo olemassakaan semmosta alaa, jonka opiskelemiseen
olis intoa. :p Tympii tämä nykyajan elämä. Ennen vanhaan olisin vaan jonku
eukkona ja lypsisin lehemiä ja siivoisin kaikki päivät...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 17 Kesä 2008 23:23

Shay kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:Noin muuten vois ehkä vähän valittaa siitä kun työkaverin pitää olla niin mahottoman hintelä. Oikeesti kun ite kannat vanhan mokkulan (noin 40 kilonen mutikka) miljoonat ahtaat portaat alas ja uuden sit sinne ylös tasolle ja könyät sopivaan paikkaan, että sen sais nostettua paikoilleen, niin työkaveri ei meinaa saada sitä edes nousemaan :friikki:

:soosoo: Senkin geneerinen sie!

Soosoo? :O:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 18 Kesä 2008 11:50

Aurora B. kirjoitti:Smithers pääsee oikeisiin töihin :kauhistunut: ...Kenen kanssa mä nyt manaan asiakkaat ja firman alimpaan helvettiin? Kuva Noh... onnea nyt... kuitenkin...

Eikun oikeasti :hymyhali:

Älä sure, jäähän meille aina Pariisi :paijaus:
eikun siis... :sekopää:

Noooh, en nyt sanoisi että työkuulumisista valittaminen loppuu nyt kuin seinään. Idioottien taso vaan vaihtuu :virne:

Sain jo esimakua valituksen aiheista: uuden kustannuspaikan myötä pitää käydä yhdessä saarivaltiossa eräällä kurssilla. Lopputesti kuulema on sitten tasoa "Onnittelut, olet nyt läpikäynyt hirviöntunnistuskurssin. Koekysymys: näet tutkassa kaksitoista metriä korkean, harmaan epämääräisen möykyn, joka liikkuu n. 7 km/h.
Mikä on oletuksena ainoa asia mikä näkyy XP:n asennuksen myötä työpöydällä?"

:seko:

(Vastaus: roskakori)

Juuuuurikin näin...:epäilevä:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron