Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 20 Marras 2012 14:48

theia kirjoitti:Mä oon ollut ihan fiiliksissä tänään suunnittelemassa get away -viikonloppua. Paikkakunnaksi valikoin Turun hyvän sijainnin ja VR:n alelippujen perusteella.

Sitten vaan kun keksis vielä meille sopivaa iltaohjelmaa.

Onks Turussa kivoja rokkikuppiloita? :raps:

Jo mainittu Bar Kuka, ja sitten jos haluaa muuten vaan populaarikulttuurillisesti rikkaaseen paikkaan: Cosmic Comic Cafè osoitteessa Kauppiaskatu 4. Se on kauppakeskuksen sisällä, joten sitä ei näy ulos.

Eräs mainitsemisen arvoinen sarjakuvakauppa :vihellys: muuten sijaitsee pääkirjastoa vastapäätä (sieltä ei ole pitkä matka Cosmiciin, ota ilmainen kartta tiskiltä tai kysy sellaista myyjältä.)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 20 Marras 2012 14:53

Kiitti, mä tiesin että teihin voi luottaa :hymyhali:

Saattaahan sitä kauppaan jos toiseenkin eksyä. Ja syömäänkin ollaan menossa, Le Porciin. Yhden päivän miniloma! :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 27 Marras 2012 13:11

Tänään tulee vieraita. :superhymy:
Äippälomalla oleva työkaverini ja lapsensa. Mukavata vaihtelua tähän vapaapäivään, josta muutoin oli tulossa tylsä. Pitäisköhän sitä leipasta jotain. :raps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 27 Marras 2012 13:20

Miks mun EMP:ltä tilaamat kamat ei tule :norsu:
4-6 päivää my ass! :norsu:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 27 Marras 2012 14:17

theia kirjoitti:Miks mun EMP:ltä tilaamat kamat ei tule :norsu:
4-6 päivää my ass! :norsu:

:paijaus:
Jerseyn saarilta tilaamani kirja tuli nopeammin kuin Suomen aluevesirajojen sisäpuolelta tilaamani dvd-boksi.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 27 Marras 2012 14:37

Mr. Smith kirjoitti:
theia kirjoitti:Miks mun EMP:ltä tilaamat kamat ei tule :norsu:
4-6 päivää my ass! :norsu:

:paijaus:
Jerseyn saarilta tilaamani kirja tuli nopeammin kuin Suomen aluevesirajojen sisäpuolelta tilaamani dvd-boksi.

Jerseyn saaret. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 27 Marras 2012 14:44

Hidas toimitus on kyllä ärsyttävää.

Mä tilasin yli kuukausi sitten kaksi kirjaa amerikkalaisesta nettikaupasta, enkä ole vieläkään saanut niitä. Maksoin noista yhteensä vieläpä noin 25 euroa toimituskuluja, joten en käsitä miten toimitus voi olla näin hidas. Yleensäkin jos Suomeen tilaa jostain ulkomailta jotain (poislukien ne Jerseyn saaret), niin aina hirveät toimituskulut, kun Suomi on muka niin periferiaa ja kestää viikkokausia, kun ne pitää sitten hirveistä toimituskuluista huolimatta lähettää jollain hitaimmalla mahdollisella toimitustavalla, varmaan aasikyydillä, joka sitten lastataan laivaan. Ja sit kun itse yritti lähettää Yhdysvalloista Suomeen postia, niin eipä vaan missään ollut yksityishenkilölle tarjolla mitään lentopostia halvempia ja hitaampia vaihtoehtoja, vaikka toimitusnopeudella ei juuri siinä kohden olisi ollut väliä.

[/valitus päättyy] :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 30 Marras 2012 13:02

Enpä olisi voinut parempaa päivää valita kotiin käpertymiselle. :hullu: Pihalla hirmuinen lumimyrsky, villasukat jalassa, mustaherukkahauduketta mukissa (seuraavaksi ehkä teetä tai glögiä), kiireettömyyttä, pientä siivoilua, nettailua, lukemista. Lounaaksi ruokaisa salaatti ja päivälliseksi juuresranskiksia ja kalapuikkoja ja salaattia tietysti. :kuola: (Olen jostain syystä tykästynyt kalapuikkoihin noiden juuresranskisten myötä. :O: ) Kaupassa pitäisi vissiin käydä, mutta ei se haittaa. Hidas kävely lumimyräkässä hyvin pukeutuneena on itse asiassa aika kivaa. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 03 Joulu 2012 11:56

Käytössäni on koko ajan kaksi eri salasanaa eri järjestelmiin.
Tämän vuoden olen laittanut toiseen jonkun hahmon Muumipeikoista.
Toiseen olen laittanut jotain epämääräistä.

Ensi vuonna ajattelin aloittaa Transformers-teemalla eli laitan toiseen Decepticonin nimen, ja toiseen Autobotin.
Ette voi enää pelastaa minua, mutta joko olen maininnut tarpeeksi monta kertaa mitä it-ala tekee teille? :keijo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 04 Joulu 2012 16:45

Transformerseissa on se huono puoli, että ne muuttuvat sekunnin kymmenyksissä ihan eri näköiseksi. Mutta varmaan taistelevat siitä keskenään, kumpi on vahvempi salasana. Joku Optimus Prime olisi heikko salasana, mutta kokeilepa joku Scrapper, niin sitä ei moni tiedäkään.

(Mitä opetusala tekee ihmiselle. :keijo: )
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 04 Joulu 2012 16:51

Optimusprime meni jo, tällä hetkellä käytössä on lapsena saamani Transformers-robotti, joka muuttui kolmeksi eri asiaksi :virne:
(Saa tulla kokeilemaan koneeseen murtautumista siis ;))
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 04 Joulu 2012 17:10

Pascal Lemoix kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Jos sanon monta kertaa peräkkäin selkeästi ja hitaasti että LAITA VERKKOJOHTO PAIKOILLEEN JA KÄYNNISTÄ KONE UUDESTAAN en halua kuulla seuraavia lauseita seuraavassa järjestyksessä:

Pongasin virheesi. Pienen lapsen vanhempana on jo oppinut antamaan ohjeita yksinkertaistetussa muodossa. Hae kengät eteisestä. [odotetaan, että homma on tehty] Hyvä. Nyt laita kengät jalkaan. [odotetaan, että homma on tehty] Reipas poika!

No, osaa tuo 2-vuotias jo noudattaa pidempiäkin komentosarjoja, mutta kun otetaan huomioon, että ASIAKAS, niin suosittelen käyttämään tuota yksinkertaistettua metodia. Kyllä se siitä :paijaus: :keijo:


Mua kyllä välillä hämmentää kanssaihmisten kyvyttömyys ottaa vastaan yksinkertaisia ohjeita.


Meillä se menee niin, että:
Istu alas... istu alas... onks sulla kirjat? Ota kirjat esiin... Ota kirjat esiin... Ota kirjat esiin... sivu 37... tehtäväkirjasta... sivu 37... tehtäväkirjasta... tehtäväkirjasta. Se on se, missä on enemmän valkoista. Eiku just se toinen...

:aukku:


Naureskelin yllä olevalle viestiketjulle tässä taannoin, mutta se tuli elävästi mieleen tänään eikä enää yhtään naurattanut. Tänne oli nimittäin tulossa asiakas tuomaan papereita. Neuvoin sille normaalisti, että osoite on se ja se, jonne pääsee silleen ja silleen. Tänne on aika helppo neuvoa ihmisiä, joten yleensä ajoreitti menee heti perille. No tällä kertaa ei mennyt. Ensin se soitti tuolta vähän matkan päästä, että "Olen nyt täällä, minne mun pitää mennä, jotta pääsen sinne?" Neuvoin ystävällisesti.

Kului viitisen minuuttia, asiakas soittaa taas uudelleen: "Olen nyt täällä, miten sinne pääsee?" Se oli lähtenyt täysin päinvastaiseen suuntaan kuin mihin neuvoin. Neuvoin ystävällisesti, että sinne ja sinne.

Kului ehkä kymmenisen minuuttia ja taas se soittaa: "Olen nyt tällä oikealla kadulla, missä se oikein on?" Selitin (noin sadannen kerran) että se punakattoinen talo kadun alussa sieltä päin tultaessa oikealla puolella katua. Muutaman minuutin kuluttua näen ikkunasta jonkun, jonka oletan olevan asiakas, tulevan tänne päin, mutta kääntyvän yhtäkkiä toiselle kadulle. Saman tien taas soi puhelin: "Mä olen nyt täällä, mikä talo se oikein oli?" Kysyn (hampaat irvessä ystävällisesti), että onkohan sulla mahdollisesti päällä sitä ja sitä, kun luulen juuri nähneeni sut ikkunasta. Joo, on kuulemma. No sitten käännypä ympäri, koska käännyit juuri väärälle kadulle. Odotellaan. Asiakas ilmestyy risteykseen. Neuvon taas, että se punakattoinen talo oikealla puolella katua. Asiakas katsoo vasemmalle puolelle ja kysyy, että ai niin mikä talo. "Se PUNAKATTOINEN. OIKEALLA puolella." Asiakas kävelee meidän talon ohi mun huitoessa epätoivoisesti ikkunassa, josko se huomaisi. Ei huomaa. "Niin se PUNAKATTOINEN. Olet nyt siinä kohdalla. OIKEALLA puolella." Asiakas pysähtyy ja alkaa tähyillä vasemmalle puolelle katua. "SIINÄ OIKEALLA PUOLELLA!!" Asiakas näyttää hämmentyneeltä. Kääntyy lopulta sitten ympäri ja katsoo oikeaan suuntaan, ja näkee LOPULTA mut huitomassa siellä ikkunassa. Success!

Ja ihan vähän vaan meni hermot.

Kiitos, tämä helpotti huomattavasti! :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 04 Joulu 2012 17:38

Lumikki75 kirjoitti:
Naureskelin yllä olevalle viestiketjulle tässä taannoin, mutta se tuli elävästi mieleen tänään eikä enää yhtään naurattanut. Tänne oli nimittäin tulossa asiakas tuomaan papereita. Neuvoin sille normaalisti, että osoite on se ja se, jonne pääsee silleen ja silleen. Tänne on aika helppo neuvoa ihmisiä, joten yleensä ajoreitti menee heti perille. No tällä kertaa ei mennyt. Ensin se soitti tuolta vähän matkan päästä, että "Olen nyt täällä, minne mun pitää mennä, jotta pääsen sinne?" Neuvoin ystävällisesti.

Kului viitisen minuuttia, asiakas soittaa taas uudelleen: "Olen nyt täällä, miten sinne pääsee?" Se oli lähtenyt täysin päinvastaiseen suuntaan kuin mihin neuvoin. Neuvoin ystävällisesti, että sinne ja sinne.

Kului ehkä kymmenisen minuuttia ja taas se soittaa: "Olen nyt tällä oikealla kadulla, missä se oikein on?" Selitin (noin sadannen kerran) että se punakattoinen talo kadun alussa sieltä päin tultaessa oikealla puolella katua. Muutaman minuutin kuluttua näen ikkunasta jonkun, jonka oletan olevan asiakas, tulevan tänne päin, mutta kääntyvän yhtäkkiä toiselle kadulle. Saman tien taas soi puhelin: "Mä olen nyt täällä, mikä talo se oikein oli?" Kysyn (hampaat irvessä ystävällisesti), että onkohan sulla mahdollisesti päällä sitä ja sitä, kun luulen juuri nähneeni sut ikkunasta. Joo, on kuulemma. No sitten käännypä ympäri, koska käännyit juuri väärälle kadulle. Odotellaan. Asiakas ilmestyy risteykseen. Neuvon taas, että se punakattoinen talo oikealla puolella katua. Asiakas katsoo vasemmalle puolelle ja kysyy, että ai niin mikä talo. "Se PUNAKATTOINEN. OIKEALLA puolella." Asiakas kävelee meidän talon ohi mun huitoessa epätoivoisesti ikkunassa, josko se huomaisi. Ei huomaa. "Niin se PUNAKATTOINEN. Olet nyt siinä kohdalla. OIKEALLA puolella." Asiakas pysähtyy ja alkaa tähyillä vasemmalle puolelle katua. "SIINÄ OIKEALLA PUOLELLA!!" Asiakas näyttää hämmentyneeltä. Kääntyy lopulta sitten ympäri ja katsoo oikeaan suuntaan, ja näkee LOPULTA mut huitomassa siellä ikkunassa. Success!

Ja ihan vähän vaan meni hermot.




Mä oon just tuommoinen. :virne: En ehkä sentään ihan noin onneton, mutta kuitenkin. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 05 Joulu 2012 11:19

Lumikki75 kirjoitti: "Niin se PUNAKATTOINEN. Olet nyt siinä kohdalla. OIKEALLA puolella." Asiakas pysähtyy ja alkaa tähyillä vasemmalle puolelle katua. "SIINÄ OIKEALLA PUOLELLA!!" Asiakas näyttää hämmentyneeltä. Kääntyy lopulta sitten ympäri ja katsoo oikeaan suuntaan, ja näkee LOPULTA mut huitomassa siellä ikkunassa. Success!

"Ai se TOINEN oikea? :keijo:"

Minulla on tänään työntekijä-arviointikeskustelu. Ihan sama mistä puhutaan ja mitä luvataan koska olen jo menettänyt haluni elää, pelkoni kuolla ja toiveeni että onnistun estämään 21. joulukuuta uhkaavan maailmanlopun. Ihan vaan kiitos mm. idootti-norskien, joita ei saa kritisoida koska (ruotsalaisen) pomon mukaan "me olemme kaikki yhtä isoa perhettä :blah:"

Siinä tapauksessa turskatin vuonomiljönäärit ovat ärsyttävä serkku, joka syntyi hopealusikka toisessa ja hopeahaarukka toisessa kädessä, ja oppi siten jo lapsena "hyvät käytöstavat", sai ensimmäisen rahasto-miljoonansa 2-vuotiaana, eikä häntä saa kritisoida vaikka se tekisi tarpeensa keskelle joulupöytää.
Koska "hän on erikoinen, mutta perhettä".
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 05 Joulu 2012 13:34

Kerrankin olen saanut jotain aikaiseksi ennen iltavuoroa töissä. Menin jo aamusta kauppaan, tein heti ruokaa kun pääsin kotiin ja väsäsin vielä eväät töihin mukaan valmiiksi, ettei tarvi sitten enää tehdä keittiöhommia ennen töihin menoa. Vielä kun jaksais hakea postit. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 06 Joulu 2012 09:40

Hyvää itsenäisyyspäivää Suomi ja foorumilaiset.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 06 Joulu 2012 11:09

Hyvää itsenäisyyspäivää! Kuuntelen jo Finlandiaa :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » To 06 Joulu 2012 15:32

Hemmetin itsenäisyyspäivä. Heräsin siihen, että naapurit kuunteli ja lauloi täysillä maamme laulua. Kuullosti ihan kuin ne ois olleet samassa huoneessa kanssani. Ja sama meininki jatkui ainakin tunnin. Osa ärsytyksestäni johtuu myös darrasta. Juhlittiin kaksi päivää kaverin synttäreitä ja alkoholia meni aika reippaasti (laskin juoneeni eilen litran viiniä, neljä kaljaa ja kymmenen mukia boolia). Lähdin eilen baarista kotiin jo yhdeltä, kun oli ihan pikkusen sitä porukkaa liikkeellä ja vakiobaariin mennessä päätin tiskillä hetken seisoskeltuani, että ei tästä tuu mitään ja haluun jo omaan rauhaan kotiin nukkumaan. Edellisenä aamuna olin kerennyt nukkua kaksi tuntia kaverin sohvalla ja se vähän verotti. Nyt sitten tosi freesinä odottelen, että Tampereelta tulee kaveri ja joku sen kaveri mun luo ja ovat yötä. Vähän kaduttaa, että lupasin yöpaikan kun tiiän, että ne haluaa tänään baareilemaan. Minä kyllä sanoin etukäteen, että mulla on takana kahden päivän juhlinnat ja en välttämättä jaksa, mutta yöpaikka löytyy. Pitäs vissiin keittää nyt vahvat kahvit ja koittaa herätä, kun tulevat tänne kohta.

:haukotus:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 07 Joulu 2012 00:05

Hyvää itsenäisyyspäivää! :tilt:

On ollut mahtava päivä, tämmösiä lisää. Hyvää ruokaa, laiskottelua, läheisyyttä. :sydän:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 12 Joulu 2012 15:22

Hobitti - odottamaton matka-leffa viime yönä :hullu:.
Olin kotona neljältä :keijo:
Mutta se oli täysin sen arvoista.

Puhelin soi yhdeksältä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 12 Joulu 2012 16:37

Mr. Smith kirjoitti:Optimusprime meni jo, tällä hetkellä käytössä on lapsena saamani Transformers-robotti, joka muuttui kolmeksi eri asiaksi :virne:
(Saa tulla kokeilemaan koneeseen murtautumista siis ;))


Blitzwing ja Astrotrain ainakin muuttuivat kolmeksi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 12 Joulu 2012 22:37

Tänään oli hyvä päivä. :superhymy:
Itse asiassa mennyt viikko on varmaan ollut yksi parhaista koko vuonna. :raps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 12 Joulu 2012 22:55

Kibaya kirjoitti:Hobitti - odottamaton matka-leffa viime yönä :hullu:.
Olin kotona neljältä :keijo:
Mutta se oli täysin sen arvoista.



Mäkin näin sen. :sydän: Ei oltu kyllä samassa näytöksessä. Pakko nähdä uudestaan! :täpinä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 12 Joulu 2012 23:01

Suvi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Hobitti - odottamaton matka-leffa viime yönä :hullu:.
Olin kotona neljältä :keijo:
Mutta se oli täysin sen arvoista.



Mäkin näin sen. :sydän: Ei oltu kyllä samassa näytöksessä. Pakko nähdä uudestaan! :täpinä:


Me saatin teidän bileiden rääppiäiset. :virne:

Pakko nähdä uudestaan :sydän: :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 13 Joulu 2012 00:44

Vuokranantaja ilahdutti kirjeellä. Vuokra nousee maaliskuun alussa. Voisi sanoa, että se nousee yleiselle vuokratasolle. On tää sen jälkeen edelleenkin halvempi kuin edellinen asuntoni, mutta silti v:tuttaa. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa