Forden Joulupukkirinki

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja theia » Pe 28 Joulu 2012 13:45

Pascal Lemoix kirjoitti:Mä veikkaan, että mun lahja on theialta, koska Kerava on pieni paikka ja Kiba olisi ehkä jotain tunnistettavan keijoa laittanut.

Mä yritin etsiä jotain superkeijoa, mutta en vaan löytänyt mitään! :(
Pannunaluseen totesin järkevimmäksi laittaa selventävän tekstin, kun laitoin kullan arvaamaan mikä oli kyseessä, eikä sieltä oikeaa vastausta tullut hetken arvuuttelun jälkeen :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 28 Joulu 2012 14:27

Kyllähän siinä arjen hernekeittokin pysyy lämpimämpänä, kun sydän sitä lämmittää. :sydän: Ei sinällään mitään vikaa. Toista sydäntä en ole vielä alkanut polttaa... :P

Sinänsä oli hauskaa, kun olin lahjonut aiemmin juuri theian ja Kiban, niin tiesi, että tasoitus 1-1:een on tulossa. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 28 Joulu 2012 14:38

Ai ei ollut Smith? :riips:
Seuraava veikkaukseni on Yabba. :tilt:
Jotenkin tuo käsiala viittaisi kuitenkin ehkä mieheen. On kyllä kovin neutraalia. :riips:


Edit. Paitsi, että tuo skrayn lahja on kyllä niin Yabbamainen, että ei oo tottakaan. :virne:


Arvaan sittenkin vaikka Suvia. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Yabba » Pe 28 Joulu 2012 17:57

Minulle salapukki lähetti Fantastic fourin Final Issuen (keräilykappale, tästä lisää myöhemmin) ja (amerikkalaisen) MAD lehden joulukuun painoksen. Iso Kiitos näistä :virne: Postileima näytti olevan Espoosta, joten ensimmäinen ajatus oli Pascal, mutta lahjan laatu ja eritoten tuon keräilykappaleen kanteen ja sisäsivuille tekstatut viestit saivat minut epäilemään (kirjoitusasunsa osalta) ymmärtääkseni enemmän Turussa nykyään vaikuttavaa Mr. Smithiä :)

Viestit FF:stä:
Kannessa alleviivattu Final, sekä: "Collector's item!", "Ehdoton keräilyharvinaisuus*" ja "(kallis!)"
ja sisäsivuilla "* kunhan kanteen EI ole kirjoitettu tai piirretty MITÄÄN." :friikki: :aukku: :virne:

MADistä löytyi seuraavaa:
- Lehti on valmistettu sisältöä myöten 100%:sti kierrätettävästä materiaalista.
- Ei tee lukijaansa hulluksi (4 kolmesta vastaa näin).

:pomppu:

BTW, sekä Lyyra että Skray ovat hakoteillä. Arvailijoille vinkkinä että sitä lahjusta on varmaan hyyyyyvin vaikea saada minuun yhdistettyä :juoni:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 28 Joulu 2012 18:19

Yabba kirjoitti:Minulle salapukki lähetti Fantastic fourin Final Issuen (keräilykappale, tästä lisää myöhemmin) ja (amerikkalaisen) MAD lehden joulukuun painoksen. Iso Kiitos näistä :virne: Postileima näytti olevan Espoosta, joten ensimmäinen ajatus oli Pascal, mutta lahjan laatu ja eritoten tuon keräilykappaleen kanteen ja sisäsivuille tekstatut viestit saivat minut epäilemään (kirjoitusasunsa osalta) ymmärtääkseni enemmän Turussa nykyään vaikuttavaa Mr. Smithiä :)

En ollut minä, mutta täydet pisteet tuollaisen lahjan lähettäjälle :virne:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Yabba » Pe 28 Joulu 2012 18:35

Sitten palaan Pascaliin :virne:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja skray » Pe 28 Joulu 2012 19:16

No sitten, jos ei kerta Yabbalta ollut pakettini, niin pakko kai veikata Smithersiä. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Pe 28 Joulu 2012 21:55

Oisko Yabba mua lahjonut sitten? :raps:
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 28 Joulu 2012 23:26

No minä lahjoin Yabbaa lehdillä. Huomasin vasta postissa, että kiitos paskamaisen kelin, se FF otti kosteutta paljon enemmän kuin pitäisi. Mutta ilmeisesti jotain iloa kuitenkin.

(kallis!) tulee MADin vitsistä, kun niillä on melkein aina hinnan perässä (cheap!) :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 28 Joulu 2012 23:34

Jaksoin kuin jaksoinkin tänään lähteä postiin ja käydä hakemassa salapaketin. En malttanut odottaa kotiin asti paketin avaamista. Oli pakko katsoa kääreiden sisään aamiais-lounas-päivällispizzaa odotellessa.
Paketista löytyi suklaalla päällystettyjä marjoja. Just sellaisia, mitä aina ihastelee kaupassa, mutta ei koskaan raaski ostaa itselleen. Makeisrasian ympärillä oli rannekoru, tummia harmaita helmiä nauhassa. Se sopii varmasti monenlaisen vaatteen kanssa. Mulla on ollut korujen käytöstä jokunen vuosi taukoa. Oikein kiva vähän herätellä tyylisilmää, mikä minusta on hyvän näköistä.

Salapukiksi veikkaan ihan postipaketin tarran mukaan Annista.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Yabba » La 29 Joulu 2012 14:07

Pascal Lemoix kirjoitti:No minä lahjoin Yabbaa lehdillä. Huomasin vasta postissa, että kiitos paskamaisen kelin, se FF otti kosteutta paljon enemmän kuin pitäisi. Mutta ilmeisesti jotain iloa kuitenkin.

Eipä tuosta haittaa ollu :virne:

Kumkvatti kirjoitti:Oisko Yabba mua lahjonut sitten? :raps:
Kyllä vain, reissun päältä ja aikarajojen paukkuessa :nolo: :virne:

Shay
L-S
Kibaya
---
skray
lumikukka
SirPet
Dnd
Annis
-------
marenki
Suvi
--
annastindeli
theia
Pascal
Yabba
Kumkvantti
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Nugat » La 29 Joulu 2012 18:20

Mää tunnustan kun ei tää muuten etene. :nirppa: :keijo: Lahjoin Lyyran. :hymyhali: Lyyran tulee nyt huomioida, kuinka suurella pinnistelyllä sain hillittyä itseni, eikä kortti ja kirja ollut täynnä piirrettyjä nirppoja ja norsuja. :keijo: :nirppa:

Harmi kun p-kylän takia oli niin kiirettä, ettei ehtinyt jalostamaan lahjaa. :( Mutta kiva jos kirja kelpasi tuollaisenaan. :tilt: Itseäni huvitti erityisesti selkeästi kirjoitetut äänteet. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Annis » La 29 Joulu 2012 19:03

Pvi kirjoitti: Salapukiksi veikkaan ihan postipaketin tarran mukaan Annista.


Oikein meni :D


Shay
L-S
Kibaya
---
skray
lumikukka
SirPet
Dnd
Annis
Pvi
-------
marenki
Suvi
--
annastindeli
theia
Pascal
Yabba
Kumkvantti
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 29 Joulu 2012 19:39

Nugat kirjoitti:Mää tunnustan kun ei tää muuten etene. :nirppa: :keijo: Lahjoin Lyyran. :hymyhali: Lyyran tulee nyt huomioida, kuinka suurella pinnistelyllä sain hillittyä itseni, eikä kortti ja kirja ollut täynnä piirrettyjä nirppoja ja norsuja. :keijo: :nirppa:

Harmi kun p-kylän takia oli niin kiirettä, ettei ehtinyt jalostamaan lahjaa. :( Mutta kiva jos kirja kelpasi tuollaisenaan. :tilt: Itseäni huvitti erityisesti selkeästi kirjoitetut äänteet. :keijo:

Nugaa. :hymyhali:
Todellakin kelpasi. :hymyhali:
Ja tosiaan, ne äänet. :keijoi:

Mää en tunnusta vielä. :juoni:


Shay
L-S
Kibaya
---
skray
lumikukka
SirPet
Dnd
Annis
Pvi
-------
marenki
Suvi
--
annastindeli
theia
Pascal
Yabba
Kumkvatti
--
Nugat
Lyyra
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 29 Joulu 2012 23:55

Huomenna kotiin päästyäni aion avata ensitöikseni keijolahjan. :täpinä: Pääsen minäkin sitten vihdoinkin arvuuttelemaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 30 Joulu 2012 13:58

marenkienkeli kirjoitti:Huomenna kotiin päästyäni aion avata ensitöikseni keijolahjan. :täpinä: Pääsen minäkin sitten vihdoinkin arvuuttelemaan.

:O: Marenki ei ole vielä edes avannut, ja täällä jo paljastellaan oikeaa riviäkin. :(
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 30 Joulu 2012 20:32

Ihana keijolahja on avattu. :superhymy: :hymyhali:

En saa taaskaan siirrettyä kuvia koneelle, kun erroria vaan pukkaan, mutta jos joskus saan ne koneelle siirrettyä laitan tänne lahjastani kuvan.

Paperin sisältä paljastui pussiteetä, kuten arvelinkin tunnustelun perusteella. Teepaketissa ei ollut tekstiä suomeksi, mutta päälle liimattujen tekstien kielenä oli viro. Joko salakeijo on käynyt Virossa tai jossain Eesti-kaupassa. Molemmat vaihtoehdot ovat toki mahdollisia, sillä pääkaupunkiseudulla on useampiakin Eestikauppoja. Tuo epämääräisen pehmeä osi oli kiiltäväkankainen meikkipussi, jonka sisällä oli karkkeja (Marianneja, Julioita, Geishoja ja Fazerin minttukonvehteja) sekä söpö huovutettu tonttu, jolla oli keijonaamari. :rotflmao: Keijotonttu oli hyvin pyöreävatsainen ja naamainen. Keijopalloarvaus ei siis mennyt ihan hirmuisen kauas totuudesta. :virne: Ihana lahja. :hullu:

Lahja oli lähetetty Helsingistä, mikä nyt ei varsinaisesti kerro, että lähettäjä olisi Helsingistä...erityisesti, kun lähetyspäivä oli sunnuntai. :riips: Muistaakseni...hävitin alkuperäisen ulkopakkauksen.

Veikkaan kvattia lähettäjäksi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 31 Joulu 2012 10:32

skray kirjoitti:No sitten, jos ei kerta Yabbalta ollut pakettini, niin pakko kai veikata Smithersiä. :virne:


Yabba ja Smitty - the usual suspects :keijo:

Kyllä, se olin minä. Sain idean sarjakuvissa olleesta lauseesta, joka jostain syystä on syöpynyt mieleeni: "Sarvikuono on tyhmä. Tuhlaa energiaa. Modok ei tuhlaa energiaa."

Mikä voisi olla lahjansaajan toiveen mukaisesti käytännöllisempää kuin energiaa säästävä töpseliratkaisu? Aluksi ajattelin energiamittaria, mutta siinä ei ole mitään je ne sais quoita.
Työkaveri kertoi että heillä on käytössään Skrayn saamat pistokevehkeet (voitte käydä bongaamassa mm. täältä) ja niistä on suunnattomasti hyötyä kun lamput voi sammuttaa tai laittaa päälle kaukosäätimellä sitä mukaa kun talossa liikkuu.

Joten tämä ratkaisi Skrayn keijopukin, mutta omaani en edelleenkään tiedä :raps:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ma 31 Joulu 2012 17:10

marenkienkeli kirjoitti:Veikkaan kvattia lähettäjäksi.


Eip. :juoni:
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 31 Joulu 2012 18:08

No, sitten arvaan, että Kiba lähetti mulle lahjan. Hän kuitenkin kävi tänä vuonna vissiin pariinkin otteeseen Virossa. :raps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 31 Joulu 2012 18:58

Ai niin, mun lähettämälle lahjalle ei ole vielä löytynyt oikeaa vastaanottajaa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja skray » Ma 31 Joulu 2012 19:58

Mr. Smith kirjoitti:
skray kirjoitti:No sitten, jos ei kerta Yabbalta ollut pakettini, niin pakko kai veikata Smithersiä. :virne:


Yabba ja Smitty - the usual suspects :keijo:

Kyllä, se olin minä. Sain idean sarjakuvissa olleesta lauseesta, joka jostain syystä on syöpynyt mieleeni: "Sarvikuono on tyhmä. Tuhlaa energiaa. Modok ei tuhlaa energiaa."

Mikä voisi olla lahjansaajan toiveen mukaisesti käytännöllisempää kuin energiaa säästävä töpseliratkaisu? Aluksi ajattelin energiamittaria, mutta siinä ei ole mitään je ne sais quoita.
Työkaveri kertoi että heillä on käytössään Skrayn saamat pistokevehkeet (voitte käydä bongaamassa mm. täältä) ja niistä on suunnattomasti hyötyä kun lamput voi sammuttaa tai laittaa päälle kaukosäätimellä sitä mukaa kun talossa liikkuu.

Joten tämä ratkaisi Skrayn keijopukin, mutta omaani en edelleenkään tiedä :raps:


No niin, pitihän se arvata. :keijo:
Vielä ei ole niille paikkoja keksitty, mutta hyvää vauhtia kehkeytyy mielessä kaikenlaista. Ensimmäisenä kahvinkeitin aamuiksi. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 31 Joulu 2012 21:09

marenkienkeli kirjoitti:No, sitten arvaan, että Kiba lähetti mulle lahjan. Hän kuitenkin kävi tänä vuonna vissiin pariinkin otteeseen Virossa. :raps:


:virne:

En ole minä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 01 Tammi 2013 14:03

Veikaanko mä sitten kanssa Kibaa? :riips: Kortti oli ainakin Kibamainen. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 01 Tammi 2013 16:07

Nugat kirjoitti:Veikaanko mä sitten kanssa Kibaa? :riips: Kortti oli ainakin Kibamainen. :keijo:


Olin mää :hymyhali:
Juonittelin siskon kanssa ja hän kirjoitti kortin ja osoitteen ja vei vielä postiinkin työnsä ohella :juoni:.
Ajattelin kortin tai hörhöyden paljastavan mut nopeammin :keijo:

Shay
L-S
Kibaya
Nugat
Lyyra
---
skray
lumikukka
SirPet
Dnd
Annis
Pvi
-------
marenki
Suvi
--
annastindeli
theia
Pascal
Yabba
Kumkvatti
--
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron