Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 08 Huhti 2013 21:09

Ai sellainenko on alkanut? :O:
Tää on kaiketi myös joku hengitys-/astma-/allergiatietoisuusviikko. Hyvää sellaistakin kaikille :keijoi: lle.
Viimeksi muokannut Lyyra päivämäärä Ma 08 Huhti 2013 21:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 08 Huhti 2013 21:10

Voisi yrittää vaikka kyseisen viikon kunniaksi neuloa itselle kevätpipon. :raps: Ja vaikka päätellä Miehekkeelle aikoja sitten tehdyt kynsikkäät. :keijo:

Muoks. Siis sen taidon ja käsityön viikon kunniaksi...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » To 11 Huhti 2013 14:27

Täällä alkaa taas maa poltella jalkojen alla. Opinnot alkavat olla loppusuoralla enkä todellakaan halua tähän kylään jäädä töihin. Opiskeluaikana (varsinkin alussa) olin ihan rakastunut tähän paikkakuntaan, mutta mitä enemmän olen tekemisissä kantaväestön kanssa, sitä vähemmän haluan tänne jäädä. :virne: Kaikki tiivistyi oikeastaan siihen, kun olin viettänyt hirveän kivan viikonlopun toisessa kaupungissa ja palattuani tänne viikon aluksi paikallisbussissa eräs rouva murisi mulle näyttäen hampaansa. :keijo:

Aika tällä välietapilla alkaa olla kulunut. Nyt on jo mielessä seuraava paikka.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 14 Huhti 2013 18:53

marenkienkeli kirjoitti:Voisi yrittää vaikka kyseisen viikon kunniaksi neuloa itselle kevätpipon. :raps: Ja vaikka päätellä Miehekkeelle aikoja sitten tehdyt kynsikkäät. :keijo:

Muoks. Siis sen taidon ja käsityön viikon kunniaksi...

Pipo valmistui perjantaina. Kynsikkäät päättelin tänään. Lisäksi kiinnitin takkiin napin, joka irtosi siitä aikaa sitten. (Sattaapa olla, että napin irtoamisesta on jo pari vuotta. :vihellys: ) Olen tyytyväinen tähän viikkoon.

Lisäksi tänään on pesty pari koneellista pyykkiä (kolmas koneellinen on nyt menossa). Myös tiskikone on päällä. Olen jopa saanut pikkuisen työjuttuja tehtyä. :superhymy: Vastapainoksi on tullut pelattua pari Canastaa. Hyvä sunnuntai. Kerrankin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lex » Su 14 Huhti 2013 19:53

:epäilevä:

Katsellaan, katsellaan.
Lex
 
Viestit: 11
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 13:06

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 14 Huhti 2013 19:56

Lex kirjoitti: :epäilevä:

Katsellaan, katsellaan.

No hei vaan. :epäilevä:

:hei:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lex » Su 14 Huhti 2013 20:05

Eilen yhdessä anniskeluravintelissa joku tyyppi, jolla oli joku outo nimi, sanoi mulle tuopin takaa että mun pitäisi kirjoitella tänne.

Joten..
Lex
 
Viestit: 11
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 13:06

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 14 Huhti 2013 20:18

Jaahas. :D

Teretulemast. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 14 Huhti 2013 20:45

Lex kirjoitti:Eilen yhdessä anniskeluravintelissa joku tyyppi, jolla oli joku outo nimi, sanoi mulle tuopin takaa että mun pitäisi kirjoitella tänne.

Joten..

:virne: Toivottavasti viihdyt.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 14 Huhti 2013 22:32

Emilia kirjoitti:
Lex kirjoitti:Eilen yhdessä anniskeluravintelissa joku tyyppi, jolla oli joku outo nimi, sanoi mulle tuopin takaa että mun pitäisi kirjoitella tänne.

Joten..

:virne: Toivottavasti viihdyt.


Eikä!
Oliko tuo joku outo Keijo-niminen henkilö?
Ne saattavat olla vaarallisia :juoni:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 14 Huhti 2013 22:50

Outoja nimiä.. :salaliitto:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 14 Huhti 2013 23:09

Aa, Lex! :virne: :peukku: (Ei mennyt kovin kauaa tajuta.) :vihellys:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 14 Huhti 2013 23:19

Pascal Lemoix kirjoitti:Aa, Lex! :virne: :peukku: (Ei mennyt kovin kauaa tajuta.) :vihellys:


Sunnuntaisin ollaan kuulema yleensäkin hitaampia :virnei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 15 Huhti 2013 08:46

Lex kirjoitti:Eilen yhdessä anniskeluravintelissa joku tyyppi, jolla oli joku outo nimi, sanoi mulle tuopin takaa että mun pitäisi kirjoitella tänne.

Joten..


Tervetuloa! :superhymy: :hymyhali:

(Tässä on muuten nyt se että kuulen miitissä olleiden tyyppien äänet päässä kun luen heidän viestejä. :pahis: )
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 15 Huhti 2013 17:33

Fordaan lentokoneessa, nyt kuulemma Maarianhaminan päällä :viileä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja outsider » Ma 15 Huhti 2013 19:00

Pascal Lemoix kirjoitti:Aa, Lex! :virne: :peukku: (Ei mennyt kovin kauaa tajuta.) :vihellys:


Mäkin koko päivän ihmettelin että kuka ihmeen Lex, ja mikä sattuma että se on rekisteröitynyt tänne samana päivänä kuin minä! :pöpi:

Mutta sitten muistin että minullekin sanoi jossain anniskeluravintelissa vastaavaa joku tyyppi jolla oli myöskin omituinen nimi. Ei voi olla enää sattumaa. :salaliitto:
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lex » Ma 15 Huhti 2013 20:29

outsider kirjoitti:Mutta sitten muistin että minullekin sanoi jossain anniskeluravintelissa vastaavaa joku tyyppi jolla oli myöskin omituinen nimi. Ei voi olla enää sattumaa. :salaliitto:


Ranskalainen nimi ja viikset?

:virne:
Lex
 
Viestit: 11
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 13:06

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 15 Huhti 2013 20:47

Lex kirjoitti:Ranskalainen nimi ja viikset?

:virne:
Kuva
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 15 Huhti 2013 21:55

theia kirjoitti:Fordaan lentokoneessa, nyt kuulemma Maarianhaminan päällä :viileä:


Fordelaisten oma versio kymppikerhosta. :keijoei:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 17 Huhti 2013 20:24

Muuttoa valmistellessa kävin verkkokellarissa katsomassa, onko siellä mitään säästettävää. Matkalaukku ja makuupussi lähti kantoon ja jokin erikoinen haikeus tuli, kun katselin hetken vanhaa sohvapöytääni. Muutoin saa kaikki mennä ja sohvapöytäkin varmaan myydään pois. En ole kovinkaan kiintynyt mihinkään tavaroihini ja enimmät tavarat taitavatkin olla Pomppiksen. Pomppis ei valitettavasti taida olla yhtä mieltä siitä, että KAIKKI saa mennä. Huonekaluja tulee kuitenkin muutettua näillä näkymin vain hyvin vähän.

Mä vihaan muuttamista. :epäilevä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 18 Huhti 2013 16:31

Em. :paijaus: Muuttaminen on kyllä tympeää.

Elin tänään kauhun hetkiä, kun töissä tajusin, että kännykkä ei olekaan taskussa. Ensimmäinen ajatus oli, että se on tippunut johonkin. Työmatkalla en katsonut kertaakaan kännykästä kelloa, joten siitä ei voinut päätellä mitään. Jos se olisi kuitenkin taskusta tippunut, ei se olisi tippunut penkille vaan pitkän takin helman alta bussin lattialle. Ja siitähän olisi todennäköisesti sellainen kolina kuulunut, että jopa minä olisin sen unenpöpperössä huomannut. Sellainen muistikuva oli kuitenkin, että lähitiessä olin ovella tarkistanut, että kännykkä on taskussa, mutta avaimet eivät. Työpäivän lopulla kuitenkin tajusin, että taskussani olevaa nenäliinamyttyä olisin saattanut aamulla luulla kännykän kulmaksi. :lanppu: Tämä helpotti oloa sen verran, että raaskin mennä kauppaan ennen kotiin menoa.

Ja tottakai kännykkä oli kotona, olohuoneen pöydällä. :helpotus: Eipä ole ennen käynyt näin, että olisin kännykän kotiin unohtanut ja luullut sen olevan mukana. No, kerta se on ensimmäinenkin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 18 Huhti 2013 22:44

Mulla käväisi yksi ilta mielessä, että jos olisinkin jättänyt kännykän kotikotiin vahingossa. Se olisi melkein pakko hakea, koska mulla ei ole mitään muuta herätyskelloa. Ja sitten mietinkin jo, että mitä jos se syystä tai toisesta hajoaa tai muuta vastaavaa. :hiki:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja outsider » Pe 19 Huhti 2013 01:27

Pascal Lemoix kirjoitti:Mulla käväisi yksi ilta mielessä, että jos olisinkin jättänyt kännykän kotikotiin vahingossa.


Multa taas unohtui kännykän laturi viime viikonloppuna kotikotiin. Mulla on vielä niin muinainen puhelin, ettei siihen sopivaa laturilta ihan jokaiselta tutulta löydy, joten jouduin elämään koko viikon ilman laturia. Puhelimesta tosin meni virta vasta noin pari tuntia ennen kuin posti toi oman laturini, joten pelkojeni vastaisesti en joutunutkaan pärjäämään ilman kännykkää juuri ollenkaan. Salaa melkein toivoin että olisin, koska välillä tuntuu siltä että on vähän liiankin hyvin tavoitettavissa.

Olis joskus ihan rentouttavaa lähteä vaikka kaupungille ilman puhelinta. Jotenkin kun se on mukana, sitä vilkuilee helposti niin keskittymiskyvyttömästi. Esimerkiksi kyttää sitä kellonaikaa, usein jopa niin rutiininomaisesti ettei edes kiinnitä huomiota siihen paljonko se oikeasti näytti. :virne: Jotenkin se vie keskittymiskykyäni sosiaalisissa tilanteissa. Paljon pahempi on tietysti joku baarissa päällä oleva televisio, joka saa aivoni menemään katatoniseen tilaan. :pepsodent:
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 19 Huhti 2013 06:47

Tänä viikonloppuna tämän kraakun voi bongata Tampereelta. :tilt:
Meen kaverin kanssa yhteisen kaverimme luokse kylään hänen pikku yksiöönsä. Sieltä sitten huutelemme ohikulkijoille. :muahaha:

Ei kai me oikeesti huudella. Nauretaan ehkä yhdessä enemmän kuin aikoihin ja vietetään aikaa.
Haluaisin toki käydä tsekkaamassa Tampereella jonkun kirpparin, mutta en tiedä kuinka innoissaan seuralaiseni siitä olisivat. Täytyy ehkä mennä yksin. :raps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 19 Huhti 2013 08:59

Mää voin lähteä skräykin kanssa kirppistelemään. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron