Esittäytymisketju

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 08 Maalis 2013 23:38

Kivaa, että tänne tulee paluumuuttajia. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Maalis 2013 23:44

Ihanaa kun oot taas täällä "kaheli" :hullu:
:hymyhali:
Tänne kannattaa jäädä :kyllä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja rainsong » La 09 Maalis 2013 09:33

Eeee.... olen vissiin aika pahasti facebookkiutunut kun harmittelin etten voi tykätä Suvin ja Kibayan viesteistä! :virne: :nolo:
Menenkin tästä nurkkaan häpeämään... :hullu:
Avatar
rainsong
 
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 17:16
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja skray » Su 10 Maalis 2013 11:23

Mulla on muistikuvia Kahelista. :raps:
Tervetuloa takaisin!
Kyllä mäkin välillä kaipaan tykkäys-nappia, joten voidaan hävetä yhdessä siellä nurkassa. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 10 Maalis 2013 22:47

Toi kuva on tuttu ja aloin heti ajatella, että "onko tämä se yksi lande-tyyppi"? :tilt: Ja, olihan se! Anteeksi vaan ilmaukseni, mutta Kahelin muistan kyllä. :kyllä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 12 Maalis 2013 11:48

Tykkäys-nappi on aikamme vitsaus :virne:

Nykyään katse etsiytyy AINA etsimään sellaista huolimatta käytettävästä mediasta (uudistunutta tv-kaukosäädintä odotellessa...)

Joten tervetuloa minunkin puolestani rainsongille :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 20 Huhti 2013 10:04

Paluumuuttaja täälläkin, hei! :)

Taisin yrittää paluuta vuosia sitten, mutta se vain jäi. Musta on tullut vanha ja tylsä eikä mulla ole enää mielipiteitä tai kykyä kirjoittaa niitä ymmärrettävään muotoon :P

Nyt iski nostalgia ja piti ihan googletella, mitä fordelle tapahtui. Salasana tuli kuitenkin selkäytimestä, viihdyinhän täällä suunnattomasti aikanani :sydän: Toivottavasti osaisin nyt osallistua keskusteluunkin aina silloin tällöin.

Mitäs minulle. Muutin toistamiseen Norjaan (kun en ekasta kerrasta oppinut että se on aika rankkaa se) ja asuskelen täällä nyt kesäkuuhun asti. Odotan jo ihan malttamattomana paluumuuttoa, inhimillisen hintaista ruokaa, kauppojen laajaa valikoimaa, rahkaa 500g purkissa, Valion lohkeavaa sitruunajugurttia, kahviloita, salaattitarjontaa, kuntosalin ryhmäliikuntaa, tanssia... Ja sitä, ettei aina haisisi lehmänpee. T: Asun pöndellä
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 20 Huhti 2013 11:04

Outolintu! :hymyhali:

Oon aina silloin tällöin miettinyt, että missäköhän sinäkin luuraat. Toivottavasti tämä paluu jää pidempiaikaiseksi. Ei kai täällä kellään muullakaan oo mitään järkevää sanottavaa. :keijo:



Nyt sitten voisivat myös jättimiitin jälkeiset paluumuuttajat käydä esittäytymässä täällä ketjussa, kun tää kerran on nyt nostettu esillekin. :kauriinsilmät:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Suvi » La 20 Huhti 2013 11:12

Outolintu! :D

Sua on kaivattu! :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 20 Huhti 2013 11:15

Outis :hymyhali:

Just synttärimiitin aikaan mietin missähän sä meet :hymyhali:

Norja :tipahdus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja L-S » La 20 Huhti 2013 13:17

Jee Outolintu, tervetuloa takaisin! :D

Norja kuulostaa mielenkiintoiselta. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 20 Huhti 2013 17:14

:hymyhali:

Voi teitä! Ihan kuin olisi kotiin tullut :o:

Norja on sekä mielenkiintoinen :täpinä: että "mielenkiintoinen" :epäilevä:
Yritän löytää jonkun sopivan ketjun, johon höpötellä. Tai voin mä tännekin, jos se sallitaan :virne:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 20 Huhti 2013 18:27

Kai sille voi omankin ketjun perustaa. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 20 Huhti 2013 18:32

:nolo: Minä sillä tavalla huomiota itseeni... Kun en kuitenkaan osaisi sinne mitään kirjoittaa :o:

Mutta laitetaan ehdotus korvan taakse. Jos saan sellaisen punaisen langan ajatuksiin, että kehtaisi ihan oman ketjun laittaa pystyyn niin ehkä. Joskus. Antakaa anteeksi, olen ollut pitkään foorumielämästä syrjäytyneenä :virne:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja outsider » Su 21 Huhti 2013 15:08

Lyyra kirjoitti:Nyt sitten voisivat myös jättimiitin jälkeiset paluumuuttajat käydä esittäytymässä täällä ketjussa, kun tää kerran on nyt nostettu esillekin. :kauriinsilmät:
:epäilevä:

Hyvä on sitten. :pahis:

Lyhyt oppimäärä:

"Olen nörttihippigootti ja vaihdan paikkaa / lennään taas / turha meikäläistä yrittäkään kategoriaan laittaa" :pepsodent:

Pitkä oppimäärä:

Vanhalla foorumilla minut tunnettiin myös nimillä Ossi, siideri, siiseli, outsi, jne. ja kirjoitin muistaakseni jotain > 3000 viestiä, pääosin musiikkiosastolle. Samanlainen (ellen jopa aiempaa pahempi) musiikkifanaatikko ole edelleenkin. Hyvänä kakkosena oli ja on varmaan leffa.tv-kategoria, tai siis se alkuosa koska en omista digiboksia tai katso tv:tä. DVD:ltä tulee joitakin harvoja ja valikoituja sarjoja katsottua.

Vanha forde oli mulle melkoinen elämänlanka. Rekisteröidyin sinne aika pian sen perustamisen jälkeen mutta ryhdyin aktiiviksi vasta joskus syksyllä 2003 kun olin juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle ja silloinen parisuhde kariuitu. Mulla ei ollut silloin siis oikein mitään IRL-elämää joten vanhalle foorumille oli hyvä sitten kiinnittäytyä. Se oli ensimmäinen kerta kun todella tunsin kuuluvani johonkin ihmisjoukkoon, mistä seurasi välillä aika suurtakin draamaa (kulisseissa pääosin). Siinä vaiheessa kun se lopetettiin, olin kuitenkin jo luonut paljon fordesta riippumattomia IRL- ja nettiverkostoja enkä syystä tai toisesta kokenut enää tarpeelliseksi liittyä tänne.

Ehkä asiaan vaikutti sekin että musiikkimakuni muuttui niin häröön suuntaan etten ajatellut täällä syntyvän keskustelua mun suosikkimusiikistani; mulla oli silloin joku ihmeen elitistivaihe että ajattelin norsunluutornissani ettei tämän foorumin musiikkikeskusteluilla ole enää mitään annettavaa minulla. Ja kaikki minut vanhalta foorumilta muistavat ymmärtävät varmaan kuinka omituinen olisi ajatus minusta jollain keskustelufoorumilla, jolla en puhu musiikista. Onneksi kasvoin tuosta vaiheesta yli ja osaan kuunnella valtavirrankin musiikkia taas.

Osasyy oli varmasti sekin, että jo vanhan foorumin aikana kasvoin ulos "outsider"-nickistä. Silloin kun sen valitsin, tunsin täydellistä ulkopuolisuutta muista ihmisistä ja yhteiskunnasta, mutta silleen tosi ironisesti juuri sillä nickillä aloin ensimmäistä kertaa elämässäni tuntea itseni sisäpuoliseksi. Nykyään tunnen itseni vähemmän ulkopuoliseksi ihmisten keskuudessa mutta enemmän ulkopuoliseksi yhteiskunnassa, joten kai se lopulta on kuitenkin edelleen osuva nimimerkki - vaikkakin täysin eri syistä kuin alunperin.

Tavallaan olen ihan sama tyyppi kuin silloin viisi vuotta, mutta toisaalta hirveästi on muuttunut: olen lopettanut lihan syömisen, lopettanut alkoholin ja aloittanut kahvin juomisen (kofeiini nyt vain on mulle paljon paremmin sopiva päihde :keijotäpinä: ), kiinnostunut politiikasta, löytänyt Kutsumukseni, "parantunut" masennuksesta ja kaikkea sellaista pientä elämääjärisyttävää.

Olen yli- eikun siis korkeakoulutettu, joten suhtaudun aivan liian teoreettisesti kaikkeen mitä ajattelen, kirjoitan tai teen. Käytän liikaa sivistyssanoja ja tarpeettoman monimutkaisia lauserakenteita. Kirjoitan musiikista ja elokuvista omia blogejaan, häpeilemättömällä tl;dr-tyylillä: Melomaanikko on pääasiallinen luomukseni, Cinemaanikkoa päivitä(n)/mme melko satunnaisesti (ja se on tosi lukijaystävällinen blogi, koska sillä ei ole kommentointimahdollisuutta :virne: ) Kirjoitan sitten varmaan tänne suppeampia juttuja näistä aiheista. Kehitin jo itselleni tänne oman arvosteluasteikon leffoja varten. :pepsodent:

Olen persoonallisuudeltani pohjimmiltani rauhallinen ja diplomaattinen, mutta yhteiskunnallisista asioista keskusteleminen saa minut helposti hermostumaan ja verenpaineeni kohoamaan. Siksi koitan olla puhumatta niistä asioista, ihan vain oman mielenterveyteni kannalta. Mieluummin elän kuin puhun poliittisesti (jos tuo mitään kenellekään tarkoittaa). Siksi varmaan pysyttelen visusti poissa aiheista jotka eivät ole tarpeeksi vihteellisiä. Voi tosin olla että Facebookin "keskustelukulttuuri" on vääristänyt käsitystäni aiheesta. Tällainen vanhan koulukunnan keskustelufoorumi on kyllä paljon parempi juurikin keskusteluun. On kyllä vähän ollut foorumityhjiö elämässä viimeiset viisi vuotta. :virne:
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 22 Huhti 2013 10:48

Outolintu ja outsider, ihana nähdä pitkästä aikaa :superhymy:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 22 Huhti 2013 14:14

Outsiderille ja Outolinnulle molemmille tervetuloa takaisin! :)

Outolintu kirjoitti:Norja on sekä mielenkiintoinen :täpinä: että "mielenkiintoinen" :epäilevä:
Yritän löytää jonkun sopivan ketjun, johon höpötellä. Tai voin mä tännekin, jos se sallitaan :virne:

Jos sallitaan ni pakko kysyä, et mitä mieltä olet norjalaisesta ruuasta. Oon meinaan pari kertaa käynyt Oslossa eikä siellä tuntunut edes viiden tähden hotellista saavan kovin kummoista ruokaa. Paheni vain, kun meni ns. tavalliseen paikkaan syömään. En muista missään ulkomailla syöneeni yhtä mautonta ja suorastaan huonoa ruokaa. Suomessa kyllä, mutta tää onkin tämmönen rupinen kivikko missä ei mitään saa tuoreena. Onko se sitten Norjassa vähän sama..? Luulisi, että edes kala olis siellä tuoretta mutta vaikea sanoa, kun olivat nekin kärtsänneet kuivaksi korpuksi. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 22 Huhti 2013 14:46

Outsider! :D
Outolintu! :D
Kaheli! :D

Tervetuloa kaikille! :superhymy:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja skray » Ma 22 Huhti 2013 20:51

Outolintu on mullakin välillä käynyt mielessä. Onneks on nyt täällä ja toivottavasti pysyykin. :hymyhali:

outsideria en muista niin hyvin vanhalta foorumilta, mutta jotenkin kuitenkin. :raps:

Tervetuloa kummatkin!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 22 Huhti 2013 22:46

Voi teitä :hymyhali:

Emilia, laitoin pystyyn ulkomaa-ketjun, jossa vastaan jollain lailla kysymykseesi. Joudun pääasiassa kokkailemaan itse, joten ruoka ei todellakaan aina ole kaksista :virne:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 23 Huhti 2013 20:55

Tervetuloa takaisin!
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja friikkis » Ma 13 Touko 2013 13:51

Ohhoh, mullahan on nicki vielä toiminnassa täällä. :D

Tosiaan, kiva nähdä että tämäkin paikka on vielä pystyssä. Viime kerrasta taitaa olla vuosia aikaa, mutta salasana meni ykkösellä oikein. :virne: En nyt tainnut aikoinaan mikään megapostailija olla, mutta viihdyin täällä kovasti. Mukava nähdä tätäkin paikkaa taas. :D
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 13 Touko 2013 16:19

Freakshow! :D
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 13 Touko 2013 16:23

Friikkis. :hehei:
Jäähän toki pidemmäksi aikaa.

Päivis, hauska nähdä sinuakin. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 13 Touko 2013 16:37

Lyyra kirjoitti:
Päivis, hauska nähdä sinuakin. :)


Olenko minä taas ollut jossain? :o:

:virne:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa