Tatuoinnit ja lävistykset

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 16 Kesä 2008 18:32

Olen jo kauan miettinyt, että haluaisin pienen ja melko yksinkertaisen tatuoinnin vaikka nilkkaan tai lapaluun kohdalle. Kuviakin olen piirrellyt, mutta ei taida uskallus kuitenkaan riittää. Ehkä vielä joskus.

Lävistyksiä mulla ei ole (korvanlehdissä on molemmissa tosin reijät). En usko, että lävistykset sopis mulle. Monella muulla ne tosin saattavat olla todella kauniita.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 16 Kesä 2008 20:10

Sippura kirjoitti:Aika hurjalta kyllä kuulostaa että Nugatin reikä vihoittelee vielä näin
monen vuoden jälkeenkin
Niin kuulostaa. Nugatina ottaisin renkaan pois jos reikä vuotaa kaikkea mahdollista mähmää.
Toisaalta, sekään ei takaa mitään.
Itselläni on toisessa korvassa neljä reikää, toisessa kaksi. En ole yli kymmeneen vuoteen pitänyt koruja kuin etummaisissa rei'issä, periaatteessa taemmat ovat jo umpeutuneet, silti ne kaikki tulehtuvat liki säännöllisesti.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 16 Kesä 2008 22:13

Nugat kirjoitti:Olen muuten kerran onnistunut tekemään itse reiän tuonon nenän...ööö...no nenälävistys siis. :)
Oli katsos nuorempana vaaaaltava finni siinä ja ajattelin puhkaista sen. Neula meni lävitse, kun
oikein survaisin. :tilt: Oli valitettavasti liian ohut neula, eikä mikään koru mahtunut reikään. :huoh:

Jessus. :pahis: Aika helkutin lujaa oot survassu...
---
Meidän kotiin tulee tatuointi. :tilt: Tosin tatuoijasedän kanssa ei ole vielä saatu kunnon
kuvaa aikaiseksi ja koko homma näyttää menevän perssiilleen mun täydellisyydentavoittelun
takia. Haluan kehooni tulevan kuvan olevan juuri sellainen, että se tuntuu oikialta. Eikä
mikään vaihtoehto ole vielä tuntunut siltä. :huoh: Saapa nähä tulleeko tästä mitn.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 16 Kesä 2008 22:57

Minäkin kannoin Seinäjoelta yhden korun lisää tuliaisiksi.
Otin kuin otinkin tuohon ylähuuleen killuttimen. En ole vielä ihan sinut tämän kanssa, ja ajattelinkin nyt tässä ihmetellä käykö tämä naamariini vai nou. Koruksi päätyi muovinen, joka onkin hyvä vaihtoehto, taidan hankkia alahuuleen samanlaisen, saa purukalusto olla turvassa. Sisko halusi väkisin kielilävistyksen, mutta uskoi kun käskin laitattaa moisen liikkeessä :virne: tilalle tuli napakoru :pahis:.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 17 Kesä 2008 08:24

shaana kirjoitti:Sisko halusi väkisin kielilävistyksen, mutta uskoi kun käskin laitattaa moisen liikkeessä :virne: tilalle tuli napakoru :pahis:.


:virne:

Mun sisko otti pallon alahuuleen, joten taitaapa se festarilävistysten
ottaminen olla aika yleistä vaikka itsekin aikaisemmin ajattelin, et-
ten ikinä ota festareilla lävistystä tai tatuointia. No, tatuointia en
kyllä festareilla jatkossakaan ottaisi, mutta lävistyksen näemmä :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 17 Kesä 2008 12:21

Kyllä tuo aika yleistä tuntuisi olevan, olen kahdesti tuskastunut totaalisesti odottamiseen festareilla :tilt:

Mua hieman syövyttää, äiskä oli siskolle taas taivastellut että ei saattans se siskosi on tyhmä, tuommosta nyt naamalleen menee taas tekemään. Isovanhempien ajattelua aiheesta yritän jollain tapaa ymmärtää, mutta silti, ei se shaana siitä miksikään muutu vaikka reikä olisikin naamassa. Mistä ne kysymättä tietää kuinka kauan meinaan naamassain killuttimia kantaa, en välttämättä koko eloani. Vaikka itsellä olikin hyvä mieli uudesta korusta niin tuollaiset kommentit saivat mut epäilemään koko ajatusta ja omaa itseäni. Mun naamasta tässä vain on kyse :friikki:.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ke 18 Kesä 2008 12:12

Deni kirjoitti:Mä sain ihan loistavan tatuointi-idean.

Harmi vaan, että käytännön toteutus ei välttämättä onnistu. Kuva kun muodostuisi kokonaan kirjaimista, aika pienistä sellaisista, ja mua arveluttaa että miltä se sitten näyttäisi kun muste ajan myötä leviää. Pitäisi ehkä käydä kysymässä jonkun ammattilaisen mielipidettä, sitten kun saan talouteni vähän parempaan balanssiin ja uskallan harkita asiaa ihan oikeasti.


Vaan voipa olla että jänistän taas.
Mulla oli ideana ottaa ranteeseen sydän tekstillä, mutta kaksi tatuointiheppua sanoi notta ei onnistu - liian pientä tekstiä. Paikka olisi valittava uudelleen ja kuva tehtävä isompana.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ma 23 Kesä 2008 17:45

Kulmakoru otti ja lähti toisen kerran, eka kerta meni Provinssissa, mutta sillon vielä sain ostettua korun suht heti, niin ei ehtinyt mennä umpeen. Nyt en tiedä ehtiikö ostaa uutta korua, kun se putosi jo perjantaina ja vasta huomenna tai ylihuomenna pääsisi ostamaan osia. HÖH. :norsu:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 23 Kesä 2008 17:55

Mulla on ollut jo parin vuoden ajan mielessä tatuointi-idea liittyen tulevaan
hääpäivään, alkaa vaan olla viikot vähissä kuvan ottamiseen :O: Täytyykin
laittaa töpinäksi jos meinaa ajatuksen toteuttaa elokuuhun mennessä.

Edit. Höh, vakkaritatuoija on lomalla elokuun puolelle :(
Täytyy siis odottaa joko reissun jälkeen tai sitten katsoa joku toinen hak-
kaaja lähempää länsirannikolta.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 23 Kesä 2008 22:53

Kannattaa Sippura sitten muistaa laskea siihen aikatauluun parantumisaikakin mukaan - ettei ole hääpäivänä vielä kipeää ja punaista kuvaa.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 24 Kesä 2008 13:30

Juu, toki otan nuo parantumisajat huomioon aiemmalla kokemuksella.
Taitaa kuitenkin olla parempi jättää kuvan ottaminen häämatkan jäl-
keen, niin voi etelässä sitten rauhassa pyöriä sannassa ja lillua vedes-
sä ilman pelkoa tatuoinnin ärtymisestä.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 24 Kesä 2008 13:51

theia kirjoitti:Kulmakoru otti ja lähti toisen kerran, eka kerta meni Provinssissa, mutta sillon vielä sain ostettua korun suht heti, niin ei ehtinyt mennä umpeen. Nyt en tiedä ehtiikö ostaa uutta korua, kun se putosi jo perjantaina ja vasta huomenna tai ylihuomenna pääsisi ostamaan osia. HÖH. :norsu:

Paperiklemmari :lanppu: Rautalanka, hakaneula hammastikku :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 24 Kesä 2008 16:09

Kuolo kirjoitti:Paperiklemmari :lanppu: Rautalanka, hakaneula hammastikku :virne:
Missä sie Kuolo olet sillon kun sua tarvitaan? :virne: Olisit ollut pe kertomassa tämän loistavan idean, niin olisi reikä säästynyt... :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 24 Kesä 2008 17:42

No oisit soittanu :tilt:

"apua apua! Mitä mä tungen mun reikään?" :pahis: :pahis:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 24 Kesä 2008 17:50

"apua apua, mitä mä tungen mun reikään?"
"klemmari! hammastikku!"
"ei mahdu ja pitää olla käyrä!"
"rautalankaa!"

:pahis: :pahis:

...joo, on ollut pitkä päivä.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Kati » Ti 24 Kesä 2008 21:43

theia kirjoitti:"apua apua, mitä mä tungen mun reikään?"
"klemmari! hammastikku!"
"ei mahdu ja pitää olla käyrä!"
"rautalankaa!"

Kaverilla katosi festari-illan huumassa nenäkoru. Hän oli ratkaissut asian, mutta aamulla herätessä ratkaisu ei enää tuntunut niin fiksulta.
Nenässä roikkui iso Kalevala-korvakoru.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 25 Kesä 2008 10:44

Kuva


Repesin niin, että oli pakko lähteä työhuoneesta, kun pomo alkoi ihmetellä :virne: *menee kursimaan itsensä kokoon*
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja tiril » Pe 27 Kesä 2008 15:14

Tiiättekös, oon jostain kumman syystä ruvennut viime aikoina himoitsemaan septumia :O: En vaan viittis turhaan sitä ottaa kun ens kesänä oisin menossa vuodeks Brittilöihin töihin ja siellä todennäköisesti kuitenkin joutusin ottamaan sen pois. Pitäisköhän vaan hankkia lisää reikiä korviin että pääsisin tästäkin hullutuksesta eroon :virne:
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 02 Heinä 2008 03:42

Mun tatuointikriisi selvisi ehkä eilen. On ollut onkelmana, että onko mun selkä liian pieni kahdelle isohkolle tatuoinnille, mutta ehkä se ei sittenkään ole. Valokuvailin ja mallailin, että voishan tuo jopa onnistua, kun toisen laittaa melkein niskaan ja toisen vähän aiemmin suunniteltua alemmaksi.

Mun toistaiseksi ainutta tatskaa ihmeteltiin viikonloppuna yllättyneeseen sävyyn. Lisäksi kysyttiin olinko humalassa kun sen hankin tai tein päätöksen hankinnasta. Kai mulle vaan ei sitten muste sovi tai jotain, heh. Lisää pitää kuitenkin saada. :virnu:

Lisäksi mulla tekis NIIN kovasti mieli hommata täältä matkamuistotatska. Southern Crossia oon miettiny, mutta en tiedä kuinka korkealla se on kornius-/asiattomuusasteikolla ozien mielikuvissa :virne:
Jos se vaikka on joku Suomi-leijonaan verrattavissa oleva symboli täkäläisten mielissä? Että pystyykö sitä sitten koskaan tulemaan tänne takas semmonen nahassaan, heh.. Tosin äkkiäkös sitä viis pientä pistettä poistaa tai peittää. :lanppu:

Lävistyspuolella haaveilen edelleen traguksesta, ja ehkä napesta. Tosin jos otan sen tatuoinnin melkein niskaan, niin nape jääneekin haaveeksi.


Eedit: Joo kuuklailin aihetta, ja näyttäähän tuo risti olevan kuulemma aika klisee (ylläri), ja joku kansallisylpeyden symboli ja yleistyneet joidenki rotumellakoiden jälkeen, joten taitaa jäädä laittamatta. Pitänee keksiä jotain muuta ehkä.. :huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 02 Heinä 2008 12:24

Haluan vain kertoa, että tykkään tästä uusimmasta lävistyksestä ihan vietävästi. :superhymy:
En edes itse enää muista sitä, niin hyvin on parantunut ja peiliin joskus vahingossa vilkaistessa sitä jään välillä ihastelemaan. Muiden mielipiteistä viis, tää sopii mulle ja on hyvä :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 02 Heinä 2008 14:54

Mulla on vain yksi lävistys, rengas vasemman korvan rustossa ylhäällä. (Sen lisäksi on toki tavallisia korviksia 2 vasemmassa ja 3 oikeassa, mutta en laske niitä lävistyksiksi.) Otatin siihen aluksi tappimallisen korun viime kesänä ja hoidin sitä hyvin ja huolellisesti, mutta paraneminen kesti useamman kuukauden. Viime viikonloppuna kävin vaihdattamassa sen renkaaseen. Tappi oli ilmeisesti ottanut kontaktia paidan tai jonkun muun kanssa, koska korun poisottaminen kirpaisi jonkun verran ja tuli jopa pikkaisen verta. Muuten kuitenkin oli ihan kunnossa. Nyt kestää taas jonkun aikaa että reikä paranee, kun suoran tapin sijasta koruna onkin rengas. Vaan eiköhän se siitä pian totu, kipeä ei onneksi pahemmin ole. Tykkään tuosta kovasti! :sydän:

Aikaisemmin haaveilin traguksesta ja rookista, mutta enköhän mä jätä ne väliin. Sen verran kauan kesti jo tossa tavan rustossakin parantua, nuo todennäköisesti vielä kauemmin. Tavallisia korviksiakin löytyy sen verta monta, että menee pian liiaks jos vielä jotain laittaa. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä... ;)
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja heartless » To 03 Heinä 2008 16:57

Hain tänään lisää mustetta ihoon. :sydän: Ja samaan rahaan vahvistettiin vanhempaa kuvaa, kun se oli pikkuisen haalistunut. Kuvallisia todisteita uudesta tatuoinnista ei vielä ole, havaitsin että on hankala ottaa itse hyvää kuvaa omasta selästään. Meinasin varata samalla kertaa jo uuden ajan, mutta jos tässä nyt hetken ainakin iloitsisi näistä nykyisistä kuvista ennen kuin alkaa suunnitella uutta.. mutta haluan lisää tatuointeja! Toisaalta vois ottaa kyllä sen kielilävistyksenkin jossain vaiheessa.. :raps:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Shay » To 03 Heinä 2008 18:43

Mullakin on ny tatuointi. :O: Siitä tuli ihan kiva loppujen lopuksi, vaikkei
täydellisyydentavoittelijan mielessä ole niin hieno kuin voisi olla. Väritystä
pitää käyvä parantelemassa joskus, mutta muuten se on aika ihku. :virnu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja lightlykilled » Pe 04 Heinä 2008 22:37

mulla on yksi tatuointi. pieni, vasemmassa olkapäässä (tuossa "etupuolella"), otettu melkeen 5 vuotta sitten.
kovasti oon tykänny tuosta. :sydän: ja on sitä muutki ihastelleet. mun tanssiryhmän yks nainen sano että se on "kuin koru".
ja kovasti oon kaipaillu lissää mustetta, laiskuuttani vaan en vuosiin saanu varattua sitä aikaa.
mutta keväällä sain vihdoin ittiäni niskasta kiinni ja loppukuusta mulla sitten tulee olemaan kaksi uutta pikkutatuointia. :hymyhali:

tatskaideoita kyllä pyörii jatkuvasti päässä, mutta tykkään antaa niitten "hautua" pitemmän aikaa ennenku meen toteuttaan.


lävistyksiä ei ole (no ammutut korvikset, mutta niitähän ei laskettu?) enkä hirveästi oo moisista haaveillukkaan.
huulikorua harkitten tasasin väliajoin, mutta... tuskin koskaan semmosta otan? :sori:
Avatar
lightlykilled
 
Viestit: 113
Liittynyt: Ma 30 Kesä 2008 00:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 07 Heinä 2008 10:57

Mun korvan rustolävistys tykkää kyttyrää :(

Viime viikolla se alkoi erittää aikaisempaa enemmän kudosnestettä ja
perjantaina tuli myös muutamia veritippoja. Ruisrokissa oli onneksi lä-
vistyspulju jälleen edustettuna, niin kävin kysymässä vinkkejä hoitoon.
Jatkoin huuhtelua lämpimällä vedellä, ja ostin lisäksi keittosuolasuihketta
ensiavuksi.

Nyt reilun päivän suihkuttelun jälkeen eron huomaa, turvotus on laskenut
eikä lävistys tunnu niin ärtyneeltä. Mistä lie kimpaantui.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron