Uutuustuotteiden testiajoa

Re: Uutuustuotteiden testiajoa

ViestiKirjoittaja theia » Ti 04 Joulu 2012 11:14

marenkienkeli kirjoitti:Chili-Mustapekka oli maistatuksessa lauantaina, kun olin joululahjaostoksilla. Ihan tajuttoman hyvää! :kuola: Ei liian tulista edes.
Musta toi oli ihan hirveetä. Ostin sitä joskus taannoin kun oli brunssi, kukaan brunssilaisista ei pystynyt syömään sitä. Jotenkin esanssista eikä yhtään tulista :keijo:
Raavittiin sitten mausteet päältä pois ja syötiin pelkkä sisus :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 04 Joulu 2012 20:24

Määkään en hirveästi perustanut tuosta. Ihan syötävää kerran tai kaksi kun otti, mutta ku piti yksin syyä koko mötikkä. :P
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 05 Joulu 2012 13:00

Söin sitä vain sen yhden palan. Vaikuttanee asiaan...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 07 Tammi 2013 20:51

Alpro Mantelijuoma. 3 % sokeria ja se kyllä maistuu. Harmi, koska muuten tää olisi tosi hyvää. :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 09 Tammi 2013 13:27

Olen sortunut juomaan turhakejuomia eli Vitaminwateria. :epäilevä:
Näitä erikoisen värisiä juomia, joissa on jotain makua ja ylimääräisiä lisiä, kuten tuossa suosimassani b-vitamiinia ja guaranaa. Kyllä se oikeasti piristää, tai vaikka olisikin vaan lumevaikutus, niin pääasia että piristyy. Toki vähän kallista, joten ei onneksi kovin usein viitsi ostaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 03 Helmi 2013 15:32

Olen ostanut Lambin kirjallista vessapaperia. :virne:

Yhdessä rullassa ei kovin montaa runoa/ajatelmaa ole, mutta kyllähän niitä lukee. Se tuo runouden lähelle ihmistä :tilt: Ja osa niistä on sitä tasoa, että niihin voi todellakin pyyhkiä perseensä :D Viimeksimainitusta kategoriasta suosikkini on:

"Perhe, elämän juurakko"
:virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 03 Helmi 2013 15:38

Pascal Lemoix kirjoitti:Olen ostanut Lambin kirjallista vessapaperia. :virne:

Yhdessä rullassa ei kovin montaa runoa/ajatelmaa ole, mutta kyllähän niitä lukee. Se tuo runouden lähelle ihmistä :tilt: Ja osa niistä on sitä tasoa, että niihin voi todellakin pyyhkiä perseensä :D Viimeksimainitusta kategoriasta suosikkini on:

"Perhe, elämän juurakko"
:virne:

"Kirjallista vessapaperia." :keijo:
Tästä tulee mieleen se, kun Australiassa pikkuhousunsuojien tarraa suojaavassa taustapaperissa oli listattuna näiden tyyppisiä "yllättäviä faktoja". :keijo: Kaipa sitä tuotteen hintaa saa tuollainkin hilattua ylöspäin. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Su 03 Helmi 2013 20:33

Nyt on testattu markkinoille palannut vanhuus, eli merkkarit.
Fazerin Merkkari mix oli aikasta jees ja varsinkin ne salmiakit oli huippuja. :kuola:
Vähän kyllä harmitti natustaa niitä, kun jäi hampaisiinkin eväät aina hetkeks, mutta oli ne silti hyviä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » Su 03 Helmi 2013 20:37

skray kirjoitti:Nyt on testattu markkinoille palannut vanhuus, eli merkkarit.
Fazerin Merkkari mix oli aikasta jees ja varsinkin ne salmiakit oli huippuja. :kuola:
Vähän kyllä harmitti natustaa niitä, kun jäi hampaisiinkin eväät aina hetkeks, mutta oli ne silti hyviä.

Ei ne oiskaan oikeita merkkareita, jos ne ei tarttuisi hampaisiin ja niihin ei meinasi tukehtua.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 13 Helmi 2013 22:53

Quorn on hyvää. Harvinaisen hyvää ollakseen keinotekoista lihatonta proteiinia. Sitä on ollut pariin otteeseen yliopistoravintolassa, ja olen kyllä ihan pitänyt siitä. Koostumus on miellyttävämpi kuin tofun, ja maut tuntuvat tarttuvan quorniin paremmin kuin tofuun. Suosittelen. :kyllä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 18 Helmi 2013 16:56

Kirjallinen talouspaperi oli myös hauskaa. :virne:

Belvita-"aamiaiskeksit" näyttävät vakiintuneen tärkeäksi osaksi ruokavaliotani. :töktök:
Kai näitäkin voi jonkinlaiseksi uutuudeksi vielä sanoa. Näitähän markkinoidaan sillä, että jos ei ole aikaa syödä kunnon aamupalaa, niin hotkaisee neljä sellaista pientä keksiä, hedelmän ja kahvia. :keijo: Aamupalan kyllä yleensä syön ilman tällaisia kommervenkkejä, mutta nää keksit ovat hyviä työeväiksi. Näitä on kätevä säilyttää laatikossa ja niillä voi täydentää aamupalaa, käyttää välipalana tai jopa korvata lounaan, jos ei muuta ole jaksanut tai muistanut lounaaksi hankkia. :keijo: Pussillinen keksejä (se suositusannos neljä kappaletta) pitää nälän loitolla jonkin aikaa kohtuullisesti, ainakin paremmin kuin myslipatukat joita suosin ennen.

Tiedä sitten kuinka fiksua ravintoa tällaisetkin ovat...
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 06 Maalis 2013 14:26

Lidlistä löytyi tämmöisiä Crownfield Nut Clusters -muroja. Ovatpa yllättävän hyviä! Vaikka murot ovatkin aina liian makeita, mutta jotenkin se ei näissä edes haittaa. Ehkä näissä sitten on vähän vähemmän sokeria kuin muissa. Ensimmäinen mielleyhtymäni oli Valion suklaa-nougat-jätskiin, vaikka tässä ei suklaata edes ole. :virne:

Kuva
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 03 Touko 2013 18:36

Mietin pitkään mihin ketjuun tästä höpisen, mutta päätin tulla tänne :keijo:
En ole vielä ajanut testituotetta :juoni:

Fazer Dark orange and crisps.

Samassa paketissa kolme mun lemppariasioista! Tummaa suklaata, appelsiinia ja keksiä! :keijotäpinä:
Saas nähdä miten metsään se menee.
Veikkaan, että lopputulos on joko tosi yökköä tai taivaallista.
Fazerin tummasuklaa ei kyllä ole mun lempparia, mutta menee pahemman puutteessa.

:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 05 Touko 2013 17:07

Kaikki suklaapatukat tehdään nykyään myös tummalla suklaalla kuorrutettuina versioina. Tänään maistoin tummalla suklaalla kuorrutettua Tuplaa. Ei se kauheasti alkuperäisestä eronnut. Pidän silti alkuperäisestä enemmän.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Su 05 Touko 2013 17:49

Mun mielestä toi Fazerin Dark orange and crisps oli aika keskivertoa. Ne appelsiinit on omituisina suutuntumapalasina siellä, tuntuu muttei juuri maistu paitsi ehkä jälkimakuna. Kai se vähän raikkautta tuo Fazerin muuten tunkkaiseen tummaan suklaaseen. Crispin läsnäolo on melko huomaamaton.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » Ma 27 Touko 2013 18:18

Rainbow Delizione on niin hyvää. :kuola: Mantelia, hunajaa ja nougattia maitosuklaassa. Aivan kuin Tobleronea, mutta halvempaa. :kuola: Valmistusmaakin on Sveitsi. :virne:

Näitä on ainakin kolmea eri makua, tuosta kuvasta en oo ihan satavarma, että onko se sitä tummansinistä vai vihertävämmän sinistä. Vihertävä on parasta.
Eihän tää mikään uusi tuote ole, mutta mä en oo ikinä maistanu aiemmin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 28 Touko 2013 18:19

Nuo Delizionet ovat kyllä ihania. :kuola: Kiva tulla lukemaan tätä ketjua kun iski hillitön makeanhimo.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 25 Kesä 2013 11:31

Panda Juju Fruittii ja Laq ei vakuuta. Pandan mukaan näiden maku on pettämätön, mutta minä ainakin olen pettynyt. Mietoa esanssipäärynää, mietoa esanssimansikkaa ja mietoa esanssisitruunaa. Olisivat edes laittaneet tarpeeksi sitä esanssia. Nämä maistuvat lähinnä sokerille. Lakukarkitt ovat suorastaan pahoja. Salmiakit on ihan ok. En suosittele.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 25 Kesä 2013 15:36

Kuva
Tämä tuote ei liene uusi - itse asiassa en edes löytänyt sitä Estrellallan sivuilta. Lienee siis poistumassa oleva tuote? No, joka tapauksessa testasin eilen Estrella hot nut mix -pähkinäsekoituksen. Oli hyvää. :kuola: Maapähkinöiden lisäksi pussissa oli rusinoita ja maissia. Mieheke ei oikein pitänyt siitä, että pussi sisälsi rusinoita; mun mielestäni ne taas sopivat sinne hyvin. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 01 Heinä 2013 22:04

Magnumin kesän uutuusjätski marjapusu ei kyllä vienyt jalkoja alta, saati sydäntä.
Marjapalat häiritsivät suussa. Niissä ei ollut luvatun rakkaudellisen suudelman tuntua. Tai sitten rakkaus on jo niin pitkällä, että voi pussailla toista suu täynnä roskaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 03 Heinä 2013 07:36

Olen viime aikoina mieltynyt muroihin ja cornflakeseihin. Aika vaikea on löytää sellaisia, jotka olisi edes lähellä terveellistä. Aloitin etsimällä niitä, joissa on mahdollisimman vähän sokereita ja mahdollisimman paljon kuituja, vaikka en ollut edes varma, onko sellaista olemassa kuin terveellinen muro.

Havre flakesit on hyviä, mutta aika paljon kaloreita. :hullu: Eilen löysin kuitenkin murohelmen, TalkMURUn! :D Vähemmän kaloreita, enempi kuituja eikä käytännössä ollenkaan sokeria. (Vertailun vuoksi vielä linkki Fitness Originaleihin. Melkoinen ero varsinkin sokerin määrässä)

Sekaan laitan marjoja ja maitoa tai kaurajuomaa. Nam. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 03 Heinä 2013 11:50

Emilia kirjoitti: Eilen löysin kuitenkin murohelmen, TalkMURUn! :D Vähemmän kaloreita, enempi kuituja eikä käytännössä ollenkaan sokeria.

Saanko kysyä missä tuota myydään? Olen yrittänyt itsekin katsella tuon tapaista muroa, mutta ei ainakaan mein ässässä ole tuota. :norsu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 03 Heinä 2013 13:59

Emilia kirjoitti: Eilen löysin kuitenkin murohelmen, TalkMURUn! :D Vähemmän kaloreita, enempi kuituja eikä käytännössä ollenkaan sokeria.

TalkMURU on kyllä mahtava tuote, muttei varsinaisesti enää mikään uutuus. Söin niitä jo 10 vuotta sitten. :keijo:
Minua harmittaa, kun Quaker-muroja ei saa enää. Nekin olivat hyviä. Niitä oli sekä kaurasta että rukiista tehtyjä, eikä niissä ollut lainkaan lisättyä sokeria. Vai onko joku nähnyt niitä jossain?

Wildchild kirjoitti:Saanko kysyä missä tuota myydään? Olen yrittänyt itsekin katsella tuon tapaista muroa, mutta ei ainakaan mein ässässä ole tuota. :norsu:

Ns. "hyvinvarustellut päivittäistavarakaupat" on varmaan se varmin strategia etsintään. Ainakin mun lähi-Citymarketissa oli niitä viimeksi kun kävin. Kyllä varmaan S-kaupastakin voi kysyä, josko voisivat tilata niitä. S-marketista minä niitä silloin aikoinaan ostin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » To 04 Heinä 2013 08:06

Lyyra kirjoitti:

TalkMURU on kyllä mahtava tuote, muttei varsinaisesti enää mikään uutuus. Söin niitä jo 10 vuotta sitten. :keijo:

:D Aattelinkin, että voi olla jo jonkin aikaa markkinoilta löytynyt.
Tästä huomaa, kuinka olen suorastaan vältellyt murohyllyjä koko aikuisikäni.

Wildis:
Asut Helsingissä? Luin juuri jostain blogista, että Kampin K-Superista löytyisi. Oman paketin ostin myös eräästä K-Supermarketista. Saattaa löytyä myös isommista Ässäkaupoista mutta itsellä ei sen tarkempaa tietoa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 09 Heinä 2013 17:23

Lyyran vinkistä katselin uusiksi mein murohyllyt. Ja olishan sitä siellä jos ehtii ottamaan. Yleensä tyhjänä, mutta nyt sain.
Ja liian mauttomia mun makuun. :sori:
Mutta kyllä mä ton yhden paketin vedän, enempää en kyllä osta. :tilt:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä