.
.
Kaupunkilenkkeily ei oikein innosta. damn kirjoitti:Ajattelin hankkia itselleni kuntosalikortin. Ja nimenomaan siis pelkälle kuntosalille, minua kun ei nuo ryhmäliikunnat kiinnosta. Olen vain niin huono saamaan aikaiseksi mitään, aloittaminen on se vaikein homma.
Mutta jostain pitää aloittaa.
Harmittaa kun ajattelee, millaisessa kunnossa nyt olisin jos pöpöt eivät olisi iskeneet!

marenkienkeli kirjoitti:Mä oon lopettanut pyöräilykauden. Flunssa iski, enkä ole sen takia viitsinyt urheilla.![]()

Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mä oon lopettanut pyöräilykauden. Flunssa iski, enkä ole sen takia viitsinyt urheilla.![]()
Onhan tässä nyt monta pyöräilykuukautta vielä.
marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mä oon lopettanut pyöräilykauden. Flunssa iski, enkä ole sen takia viitsinyt urheilla.![]()
In theory, yes. Mutta tää sitkeä flunssa ei meinaa mennä ohi. Eikä tuo 13 km suuntaansa ole (tulevissa) syyssateissa ihan lyhyt matka. (Seliseli...)
:laiska:Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mä oon lopettanut pyöräilykauden. Flunssa iski, enkä ole sen takia viitsinyt urheilla.![]()
In theory, yes. Mutta tää sitkeä flunssa ei meinaa mennä ohi. Eikä tuo 13 km suuntaansa ole (tulevissa) syyssateissa ihan lyhyt matka. (Seliseli...)
Ei sinun minulle tarvi selitellä. En minä edes yrittäisi pyöräillä 13 kilometrin työmatkaa.:laiska:

L-S kirjoitti:Ja lupaavasti alkanutta kuntosalirupeamaa uhkaa se, etten ole ihan varma tekeekö siellä käyminen taaskaan kovin hyvää niska-hartiaseudulle. Kai sitä voisi treenata pelkkiä jalkoja sitten vaan, mutta se tuntuu vähän hölmöltä.

Oon joutunut hirveesti ajattelemaan tätä kun luonnostaan ja töiden takia mulla on aina hartiat korvissa. Nykyään mulla alkaa hartiat vaivata kun flunssan takia on jäänyt monta salikertaa väliin. Siinä kuitenkin kehittyy se oikea asento ja sitä on aina vaan helpompi pitää.
Suosittelen kyllä vaikka personal traineria pariksi kerraksi, että se vois kattoa sun ryhdin oikein ja siitä on sitten taas hyvä mennä eteenpäin. 

Eikä mulla nyt ole enää kuntosalijäsenyyttäkään, kun tarjousjakso päättyi, olen niin sanotusti between gyms.
Pitää nyt harkita mitä tekisi. 
(ja toki rentoutumista myös).

Paikat tuntuu siltä kuin olisi tehnyt ihan kunnon salitreenin eilen.Nugat kirjoitti:Flunssat häiritsee taas mun salillakäyntiä. Juuri pääsin taas oikein vauhtiin.Harmittaa kun ajattelee, millaisessa kunnossa nyt olisin jos pöpöt eivät olisi iskeneet!
Jätin henkilökunnalle palautetta ja toivon että he nyt noteeraisivat asian kun ihmiset eivät voi enää käydä siellä tietyissä tiloissa. Aikaisemmin huonosta sisäilmasta valittaneita on pidetty herkkinä ihmisinä.
Harmi kun sali on muuten siisti ja kaikki ovat ihania ja mukavia. Ei tässä kaupungissa ole yhtä kivaa salia. 
Enemmistö osasi kaiken ja biiseissä ei montaa samaa osaa ollut. Eri osia niissä oli runsaasti.
Meijän zumba-tunneilla ei ikinä käy miehiä. Musta se on jotenkin surullista jopa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa