Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 03 Syys 2013 07:44

:muahaha: Ne luuli voivansa pidätellä mua muuttamalla selaimen asetuksia. Olen pahinta laatua: en osaa tehdä tietokoneille paljon mitään, mutta juuri sen verran, että sen saa toimimaan (ja olemaan mahdollinen tietoturvariski :aukku: ). Pääsin ilmariin :jami:


Nyt voi ruveta taas valittamaan aidosti tärkeistä asioista, kuten miksi per*leessä se kursori ei palaudu viestikenttään ilmarissa :norsu:




Aim sou häpi :superhymy:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja ahkera » Ke 04 Syys 2013 12:34

Työmotivaatio on hukassa, netti tuntui ihan tylsältä. Löytyihän täältä tällainen forde. Joskos tällä erää ehtisi vierailla täällä vähän pitempään. Vaikka oikeasti mä oon jo lopettunut minkään sellaisen ajattelun. En kuitenkaan ehdi / jaksa / muista / keksi mitään sanottavaa.
Mutta siis moi vaan taas kaikille.
ahkera
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 04 Syys 2013 12:59

Ajattelu? Mitäs se nyt taas sitten olikaan? :riips:


Hei vaan taas :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 04 Syys 2013 23:02

Ahkera :hymyhali:
Ei fordella tartte ajatella. Tunkee vaan sanoja peräkkäin :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 05 Syys 2013 11:42

Ahkera! :superhymy: Kiva kuulla pitkästä aikaa :hymyhali:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 05 Syys 2013 12:21

Joo, tervetuloa takaisin, Ahkera :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 05 Syys 2013 12:29

Toivottavasti ahkera käy vastaisuudessa vähän tiheämpään. Kiva nähdä! :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 08 Syys 2013 19:44

Olen palannut kotiini.
Viime yön vietin pikkuserkkuni kanssa, koska yksin en vielä pärjää.

Ensi yönä ei täällä kuitenkaan ole ketään :keijo:
Seuraava seuralainen/avustaja/kädet tulee vasta huomenna iltapäivällä :tilt:

Mutta koti :hullu:
Oma sänky :sydän:
Kissat :hymyhali: :sydän:
Nellu vaan huutaa mulle :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 10 Syys 2013 14:01

Mulla olisi hirveä tarve koko ajan kirjoitella jotain, mutta ei oo mitään kirjoitettavaa (ainakaan koko aikaa :virne: ). Sitten yritän sen sijaan lukea, mutta lukeminen on aika raskasta kun sen tekee (todella) lyhyissä pätkissä. Joten... :blah:

Jos mä vaan alan lykkimään tota hyniötä kaikkialle, merkiksi, että pään sisällä höpöttelen? :aukku:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 11 Syys 2013 13:22

:femmat:

Tekisi mieli kirjoittaa, sitten kirjoitan, jonka jälkeen luen mitä kirjoitin ja painan deleteä. Ei sitä scheissea kukaan halua lukea :keijoei:

Huomenna otetaan nahasta niitojan niitit pois. Loppuuko tämä kipu sitten?
Ehkä, ehkä ei. Sen näkee sitten.
On vähän *ttumaista jo.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 11 Syys 2013 18:53

theia kirjoitti:Mulla olisi hirveä tarve koko ajan kirjoitella jotain, mutta ei oo mitään kirjoitettavaa (ainakaan koko aikaa :virne: ). Sitten yritän sen sijaan lukea, mutta lukeminen on aika raskasta kun sen tekee (todella) lyhyissä pätkissä. Joten... :blah:


Mulla on sama olo, koska olen ollut yksin neljän seinän sisällä kipeänä muutaman päivän. Onni on päiväkirja, jota kukaan ulkopuolinen ei lue. :virne:

Voishan sitä toki oppariakin tehdä, mutta brain says no.
Kuva

Kesä meni yhdessä hujauksessa toisella paikkakunnalla töiskennellessä, joten on tosi outoa taas olla kotona. Ja on syksy. Mitä. Miten. :o:
Kesätyö oli ihanaa, rakastuin asiakkaisiin ja on jo vähän ikävä niitä tyyppejä.

Jänniä aikoja muutenkin tässä eletään, sillä loppuvuosi tuo mukanaan myös maisemanvaihdoksen. Ja muuton. :epäilevä:

Niin joo, moikka kaikille!
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 11 Syys 2013 19:23

Maija :hymyhali: ( Carol :hymyhali: )

---

Mä taas haluaisin kirjoittaa vaikka mihin, mutta en vaan jaksa :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 11 Syys 2013 21:02

Mä ehdin fordelle aika vähän nykyään, mutta lukeudun ja laskeudun mielestäni aktiiviosastoon edelleen. :D Toki fordekin on ehkä joskus aktiivisempi ollut, joten ei se harvempi kirjoittelu aina niin helppoa edes ole.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 11 Syys 2013 21:06

Puhuttiinko tässä siis Fordelle kirjoittamisesta? :riips:
Olen ihan pihalla.

Poimin tänään pihapuskasta marja-aroniaa ja kävin lainastossa. Kirjaosastolta ei löytynyt mitään, levyosastolta senkin edestä. Sähkökitaraa en sentään lainannut, vaikka sellainenkin on nykyään tarjolla.

Lenssu ei laannu jos ei pahenekaan.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 13 Syys 2013 01:37

Mä tarkoitin niin fordea, kuin muutakin kirjoittamista.

Aamulla kello soi kahdeksalta, kissan riiviö kiusaa ja herättää väkisin.
Käyn rauhassa suihkussa, kuuntelen radiota. Yhdeksältä herätän kahvinkeittohenkilön. Saan kahvia, emme puhu mitään. Puoli kymmeneltä kahvinkeittohenkilö pakkaa tavaroitaan, itse etsin vaatteitani. Miksi aamut on niin kamalia?

Pääsemme ajoissa ulos asunnosta, taksi on myöhässä. Onneksi vain vähän. Olen Töölössä ajoissa. Hoitaja on myöhässä, osastolla on "katastrofi". Saan muistutuksen että pitää vielä ottaa rauhallisesti. En saa riehua ja pitää muistaa levätä.

Palaan tyhjään kotiin. Väsyttää. Otan pikku päikkärit, rentoudun. Ehkä se tästä helpottuu, elämä.

Tilaan taksin, olen etuoikeutettujen joukossa ja kutsuttu ystäväni pojan 10-vuotisjuhlille. East vs. West-teema on aika hauska. Ruoka on hyvää, jutut vielä parempia ja juhlien jälkeen päädyn ystäväni luo vielä juttelemaan ja antamaan hänen pienemmille lapsilleen iltapalaa. On jotenkin rentouttavaa. Siinä me ollaan, ne kauhukakarat, jotka sabotoivat koko pihaa vuonna -84 istuvat nyt ja ruokkivat seuraavia kauhukakaroita pihoille.

Puoli kymmeneltä nousen taksiin. Se vie minut Wildiksen luo. Paitsi että paikkana toimii MTV3:n studio. Siellä on luvassa ELCrew-lähetys, jonka yleisöön Wildis on meille saanut paikat. Vieraina tiedossa Susanna Koski (Meidän Bestis!), Lauri Ihalainen ja Cheek :keijotäpinä:

Ennen lähetystä selviää että läsnä on myös vakavampaa puolta edustava henkilö. Tyyppi, joka murhasi 20 vuotta sitten kaksi ihmistä, istui siitä vankilassa ja on puhumassa elämästään nyt ja silloin. Vähän nousee karvat pystyyn. Tyyppi, Timo, on kuitenkin aidosti katuva, koskettava ja nöyrä. Jotenkin miehen rehellisyys ja avoimuus näin raaoissa ja karuissa asioissa on koskettavaa. Onko se peliä? En usko. Mies katsoo aika paljon kävellessään alaviistoon, kuin häveten jotain. Moikkaa kevyesti yleisölle saadessaan aplodit poistuessaan paikalta. Kyllä, minusta hän tuntui nöyrältä. Toisin kuin Susanna Koski, joka ylimielisen oloisena kävelee studioon ja sieltä pois. Yleisöstä nauretaan hänelle päin naamaa. Aika tylyä, mutta en kyllä ihmetel sitä yhtään. Koski on hyvin kylmäkiskoisen oloinen. Eipä se Ihalainenkaan mikään enkeli ole, mutta tunnelma on eri.

Potin räjäyttää tietysti Cheek.
Heti alkuun Mr. C. pääsee kommentoimaan uusimman seiskan juoruja Miss Helsingin väitetyistä deittailuista ja suhteesta.
Vähän vituttaa se, että moiset pissaliisa-wannabejulkkistyrkyt saavat julkisuutta sillä, että vain antavat lausunnon roskalehdistölle. En tarkoita vain Cheekkiä, vaan niin monia muitakin. En arvosta. Yksityisyydensuoja ei kai sitten koske kun on tarpeeksi pinnalla? :norsu:
Cheek pääsee sanomaan lähetyksessäkin, että moinen paksu pajunköysi vetää mieltä matalaksi. Varsinkin jos se on päivän ensimmäisiä asioita mitä kuulee. :friikkipeukku:

Cheek on noin muutoin ihan just se mitä pitääkin. :hullu:

Pudotamme taksin kanssa Wildiksen kotinurkilleen.
Kotimatkalla mietin miten mun Ystävät on oikeasti Timanttisia.
Timantit on ikuisia :kailotus:

Kotiovella kaivan avaimia ja käsi kolahtaa johonkin kovaan. Olin jo unohtanut.
Wildis tunki mun laukkuun Meiju Suvaksen uusimman levyn :rolf: :keijoei:
On vain muutama tyyppi joka voi niin tehdä :hymyhali:

Kiitos maailmankaikkeus ja universumin kosmiset voimat.
Tämä oli hyvä päivä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 13 Syys 2013 11:07

Perjantai 13. päivä. :gaah:

Aamulla oli harvinaisen paska päivän aloitus. Tajunnut kattoa kelloa ollenkaan ja yhtäkkiä huomaan että bussi menee 20min päästä ja kaikilla vielä yökkärit päällä... Hirveellä tohinalla vaatteet päälle, kamat kasaan ja menoksi. Paitsi että ollaan jo siinä vaiheessa muutaman minuutin myöhässä että pitäisi melkein juosta ehtiäkseen bussiin. Kunnes rappukäytävässä esikoinen muistaa että eskarissa on tänään lelupäivä. Eiku takas hakemaan äkkiä joku lelu mukaan. :läps: Tässä vaiheessa on jo niin kiire että kiireellä juostaan bussipysäkille vain todetaksemme että meidän bussin perävalot vilkkui jo kaukana. :kops:
Onneksi tuli toinen bussi, jolla pääsee vähän kauemmas eskarista, mutta tarpeeksi lähelle että siihen kannattaa hypätä kyytiin. Mutta kerta se on ensimmäinenkin myöhästyä eskarista. :keijoei:

Ruokakauppaankin meni ihan liikaa rahaa kun ottaa huomioon kauanko pitää vielä pärjätä. :epäilevä: Kauppareissua sentään piristi kaupan kassatäti, joka ojensi kuitin yhteydessä geisha-suklaapatukan toivottaen samalla hyvää viikonloppua. :hullu:

Tää päivä ei voi tästä muuta kuin parantua. (Paitsi että saan tietää tänään taas labratuloksia. :epäilevä: )
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 13 Syys 2013 11:19

Mä myös tarkoitin kirjoittelua fordella ja yleensäkin :tilt:

Mulla on kova tunne, että pitäisi yrittää pitää ns. fiilispäiväkirjaa ja kirjata sinne muutoksista (tai niiden yrityksistä), jotta myöhemmin sitten näkisi ja ymmärtäisi enemmän. Mutta käsin kirjoittaminen on kovin raskasta :huoh: Olishan sitä mahdollista jotain blogiakin pitää, mutta se vaan tuntuu jotenkin tosi ankealta :sori:

Huomenna on (toivottavasti) kiva askartelupaskartelupäivä (ruoan ja juoman kanssa :D ), ja sitten ensi viikonloppuna pääsee mökille :tilt: Kivaa siis tiedossa, vaikka uskoinkin, että kivat jutut loppuu elokuuhun ja chilifesteihin.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 13 Syys 2013 12:07

No jos et halua pitää blogia, etkä kirjoittaa käsin, niin entä jos kirjoittelisit vaan koneella itsellesi? Ei tule paineita blogin ulkonäöstä eikä siitä, että lukeeko sitä kukaan (tai lukeeko sitä joku).
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 13 Syys 2013 12:18

Mun päiväkirjamuotoinen blogi on livejournalissa. Aika harva sitä näkee ja koen että se on mun helpoin tapa pitää päiväkirjaa. Sinne voi myös tehdä eritason päivityksiä, jolloin voi valita ne näkymään parhaiten tilanteeseen sopivan filtterin mukaan.

Mä en muuten ressaa lukeeko mun blogia kukaan :keijo:
Varmaan lukis, jos sitä jotenkin markkinois. Mutten ole sitä vielä tehnyt.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 13 Syys 2013 13:37

Mulla toimittaa päiväkirjan virkaa salasanalla suojattu Word-tiedosto. :P Käsin en itsekään jaksaisi kirjoittaa, ja ns. nettipäiväkirjablogia en edes haluaisi pitää.
Tosin viime aikoina olen aika vähän kirjoitellut, enemmän sitä tuli nuorempana päiväkirjailtua. On se ihan kätevä kuitenkin, että näkee vaikka juuri asioiden muutokset.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 13 Syys 2013 13:55

Mullakin on tietokoneella oma täysin yksityinen päiväkirja. Harvemmin kuitenkaan tulee siihen päivän tapahtumista kirjoitettua, vaan enemmänkin se menee sellaiseksi yleismaailmalliseksi pohdiskeluksi. Päiväkirjan on kyllä huomannut hyödylliseksi, koska siitä voi itse lukea, mitä on ollut mielessä esimerkiksi kaksi vuotta sitten, ja sitä kautta ymmärtää itseään ja oman elämänsä syy-seuraussuhteita vähän paremmin.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 13 Syys 2013 20:01

Tuli palautuksia piiitkästä aikaa. En edes muista koska viimeksi olisi tullut palautuksia. Lämmittää mieltä, kun asuntolainakin olisi tarkoitus piakkoin hankkia. :hullu: Ja palautuksia tulee juuri sinä vuonna, kun korotkin ovat ihan hyvät (suuremmat kuin inflaatio) palautuksista. :superhymy: Well played!
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 15 Syys 2013 08:26

Mulla on uusi älypuhelin, jonka kanssa tunnen itseni vähä-älyiseksi. Käyttö on vielä tosi kankeaa ja joitain juttuja teen ihan vahingossa. Eilen otin puhelimen laukusta (suojakansi kiinni) ja aloin kirjoittaa tekstiviestiä. Puhelin olikin kirjoittanut tekstiä ihan itse laukussa ollessaan ja tallentanut keskusteluun luonnoksen: "Ei kestä päivänvaloa" :pahis: Mun uus puhelin on riivattu! :bubbles:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 15 Syys 2013 21:25

Kävin tänään Wooperin haudalla.

Iski ihan hillitön ikävä. :pillitys:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 19 Syys 2013 12:51

Onks kukaan koskaan miettinyt Créme Bonjourin nimeä? Hei kerma (vai olisko se sit hyvää päivää kerma)? Oikeesti? :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron