theia kirjoitti:Onks kukaan koskaan miettinyt Créme Bonjourin nimeä? Hei kerma (vai olisko se sit hyvää päivää kerma)? Oikeesti?

Enpä ole tullut ajatelleeksi. Sen sijaan olen kyllä miettinyt vaatekauppaa nimeltä Sun Naama.

theia kirjoitti:Onks kukaan koskaan miettinyt Créme Bonjourin nimeä? Hei kerma (vai olisko se sit hyvää päivää kerma)? Oikeesti?

Lyyra kirjoitti:theia kirjoitti:Onks kukaan koskaan miettinyt Créme Bonjourin nimeä? Hei kerma (vai olisko se sit hyvää päivää kerma)? Oikeesti?
Enpä ole tullut ajatelleeksi. Sen sijaan olen kyllä miettinyt vaatekauppaa nimeltä Sun Naama.

Kibaya kirjoitti: oikeaa elämää
Jotain syötävää? 

Onneksi täksi viikonlopuksi on ohjelmaa.
Muutoin meinaa hetkittäin ketuttaa. 
L-S kirjoitti:En tosiaan tiedä miksi on näin hiljaista. Mulla ei ainakaan ole varsinaisesti elämää, mutta ei oikeastaan mitään asiaakaan mihinkään ketjuun, eikä varsinkaan töissä ole jaksanut tällä viikolla kirjoitella.

outsider kirjoitti:L-S kirjoitti:En tosiaan tiedä miksi on näin hiljaista. Mulla ei ainakaan ole varsinaisesti elämää, mutta ei oikeastaan mitään asiaakaan mihinkään ketjuun, eikä varsinkaan töissä ole jaksanut tällä viikolla kirjoitella.
Mulla olis kyllä vaikka mitä asiaa, mutta käteni eivät (vieläkään) kestä himofordaamista.![]()
Kyllä susta vielä hyvä fordaaja tulee. 
Hitsi, että on luova olo.
Mutta enköhän mäkin taas tuu pitkästä aikaa pyörimään enemmän, kun ehtii paeta töitäkin. 

(oon tainnut höpötellä niistä multimedia-osastolla?)
Oltiin möksällä, avoppivanhempien kanssa... Mä loikoilin, luin kirjoja ja rentouduin kun beibe teki töitä ("Ei tää mikään mökki oo, tää on työlä!"). Ihanan rentouttavaa - mulle siis 
En kyllä tiedä miten toi takaisinsoitto toimii näin työssäkäyvälle ihmiselle (joka on itsekin puhelintyössä...), saa nähdä. Toivon vaan että just sillon en olisi asiakkaan kanssa juttusissa, but with my luck...
Saisi tän vaan hoidettua niin sitten olisi kaikki hyvällä mallilla. Tai melkein kaikki 

Outolintu kirjoitti:Alan päästä jyvälle tuon uuden puhelimen hienoudesta: Siihen saa pinkit tyttökuoret! Nämä ei kyllä ollut ihan täydelliset, mutta ne on pinkit ja niissä on timangeja

theia kirjoitti:Kirjoitteleeko kaikki täällä jonnekin salasalaosastolle, johon mulla ei ole pääsyä, vai miksi foorumi on näin hiljainen?

Näkyy kivasti työn tahdissa 
muisteloi. 
Toki, asia on niin henkilökohtainen etten ihmettele jos kynnys siihen on korkea. 
Eowyn kirjoitti:Mutta muu elämä sitten, koska tästä surusta voi päästä yli? Ei varmaan ikinä.
Tuttavapiirissä tapahtuneen perusteella näyttäisi, että ei kai siitä varsinaisesti "yli" pääse, mutta suru muuttaa kuitenkin muotoaan ajan saatossa.
), sitten leivoin juustokakkua avopille.
]), ja iltasella treffattiin vielä kaveripariskuntaa (pelattiin hetki lautapeliä
).
Ja alkuruoaksi jumalaista punajuurikeittoa 
Avokälyllä on kuntosaliohjauskoulutus-juttu menossa, ja sen tarvii harjoitella sen kartoituksen tekemistä. En kyl yhtään haluais tietää kunnostani (tai ehkä siitä tulee sitten silmiäavaava juttu?), mutta mut velvoitettiin sukulaisuuden verukkeella. Beibe ei kyllä suostunut 

Ei vaan. Yritän saada sen mullekin priorisoiduksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa