Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 19 Syys 2013 14:12

theia kirjoitti:Onks kukaan koskaan miettinyt Créme Bonjourin nimeä? Hei kerma (vai olisko se sit hyvää päivää kerma)? Oikeesti? :virne:

:keijo:
Enpä ole tullut ajatelleeksi. Sen sijaan olen kyllä miettinyt vaatekauppaa nimeltä Sun Naama. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Syys 2013 15:10

Lyyra kirjoitti:
theia kirjoitti:Onks kukaan koskaan miettinyt Créme Bonjourin nimeä? Hei kerma (vai olisko se sit hyvää päivää kerma)? Oikeesti? :virne:

:keijo:
Enpä ole tullut ajatelleeksi. Sen sijaan olen kyllä miettinyt vaatekauppaa nimeltä Sun Naama. :virne:


Miksei tämä ole päivän piristyksissä? :rolf:

Hei Kerma!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 19 Syys 2013 18:23

Kirjoitteleeko kaikki täällä jonnekin salasalaosastolle, johon mulla ei ole pääsyä, vai miksi foorumi on näin hiljainen? :salaliitto:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Syys 2013 18:57

Joku hiljainen elo menossa?
Tai sitten kaikilla on sitä oikeaa elämää
:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 19 Syys 2013 19:28

Kibaya kirjoitti: oikeaa elämää

Mitä se on? :keijo: Jotain syötävää? :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Syys 2013 20:26

En tiedä. Yritin etsiä meidän Oregano-marketista. Ei löytynyt :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 19 Syys 2013 20:43

En tosiaan tiedä miksi on näin hiljaista. Mulla ei ainakaan ole varsinaisesti elämää, mutta ei oikeastaan mitään asiaakaan mihinkään ketjuun, eikä varsinkaan töissä ole jaksanut tällä viikolla kirjoitella. :keijo:

Elämä :huoh: Onneksi täksi viikonlopuksi on ohjelmaa. :täpinä: Muutoin meinaa hetkittäin ketuttaa. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 19 Syys 2013 21:36

Kävin tänään ekaa kertaa Pyynikintorin Lihassa. Kamalan viihtyisä ruokakauppa, josta olisi saattanut tulla viime syksynä lähikauppani. :hymyhali:
Ihanaa, että ruokakauppa-alallakin on vielä yrittäjiä, jotka eivät lähde ketjumafioiden painostukseen mukaan.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja outsider » Pe 20 Syys 2013 01:34

L-S kirjoitti:En tosiaan tiedä miksi on näin hiljaista. Mulla ei ainakaan ole varsinaisesti elämää, mutta ei oikeastaan mitään asiaakaan mihinkään ketjuun, eikä varsinkaan töissä ole jaksanut tällä viikolla kirjoitella. :keijo:


Mulla olis kyllä vaikka mitä asiaa, mutta käteni eivät (vieläkään) kestä himofordaamista. :pahis: :(
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 20 Syys 2013 18:11

outsider kirjoitti:
L-S kirjoitti:En tosiaan tiedä miksi on näin hiljaista. Mulla ei ainakaan ole varsinaisesti elämää, mutta ei oikeastaan mitään asiaakaan mihinkään ketjuun, eikä varsinkaan töissä ole jaksanut tällä viikolla kirjoitella. :keijo:


Mulla olis kyllä vaikka mitä asiaa, mutta käteni eivät (vieläkään) kestä himofordaamista. :pahis: :(

:paijaus: Kyllä susta vielä hyvä fordaaja tulee. :kyllä: MUOKS. Ei sillä, ettet olisi jo, mutta siis sellainen kestävyysfordaaja. :tilt:

Mulla loppuivat opetustehtävät tältä (luku)vuodelta. Paardiii. Kakkua, kahvia ja skumppaa. Tein sitten skumppapäissäni hienon Excel-tiedoston asuntolainavertailuun. :pahis: Hitsi, että on luova olo. :sekopää: Mutta enköhän mäkin taas tuu pitkästä aikaa pyörimään enemmän, kun ehtii paeta töitäkin. :pahis:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Syys 2013 21:15

Olen tosi kuul.
Kävin Kontulan ostoskeskuksessa. Jännä fiilis. Jotenkin ympäristön lähiö toi mieleen lapsuuden Koivukylässä. Ostarilla taas oli kuin etelän yössä. Kosteaa ja lämmintä, musiikkia raikasi ja alkoholi virtasi. Vähän myös vieraita kieliä kuuli, joka ehkä tehosti vaikutusta.

Muutoin ihan tavismeno. :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 21 Syys 2013 10:43

Alan päästä jyvälle tuon uuden puhelimen hienoudesta: Siihen saa pinkit tyttökuoret! Nämä ei kyllä ollut ihan täydelliset, mutta ne on pinkit ja niissä on timangeja :tyttö:

Ja soittoäänenä Carcassia. Ettei mene liian hempeäksi :pepsis:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » La 21 Syys 2013 11:09

Mulla on samanlaiset :sydän: (oon tainnut höpötellä niistä multimedia-osastolla?)
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 23 Syys 2013 10:24

Viikonloppu meni taas hurjaa vauhtia :o: Oltiin möksällä, avoppivanhempien kanssa... Mä loikoilin, luin kirjoja ja rentouduin kun beibe teki töitä ("Ei tää mikään mökki oo, tää on työlä!"). Ihanan rentouttavaa - mulle siis :pepsodent:

Nyt on taas työviikko alkanut, plaah. Oon yrittänyt varailla lääkäriaikaa, josko ne arvausasemalta soittaisivat takaisin :epäilevä: En kyllä tiedä miten toi takaisinsoitto toimii näin työssäkäyvälle ihmiselle (joka on itsekin puhelintyössä...), saa nähdä. Toivon vaan että just sillon en olisi asiakkaan kanssa juttusissa, but with my luck... :epäilevä: Saisi tän vaan hoidettua niin sitten olisi kaikki hyvällä mallilla. Tai melkein kaikki :D

Keskiviikkona äidin kanssa treffit, kiva kun se uuden duuninsa puolesta ravaa useammin pääkaupunkiseudulla :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Syys 2013 10:48

Viikonloppu tosiaan ohitse :huoh:
Arki alkoi äidin puhelinsoitolla.
Ja sillä, ettei pää käänny :aukku:
Kyllähän tässä kunnossa on tosi helppo muuttaa!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 23 Syys 2013 15:15

Outolintu kirjoitti:Alan päästä jyvälle tuon uuden puhelimen hienoudesta: Siihen saa pinkit tyttökuoret! Nämä ei kyllä ollut ihan täydelliset, mutta ne on pinkit ja niissä on timangeja :tyttö:

Mulla on saman valmistajan Union Jack -kuoret. Ajattelin, että antaa hyvän kuvan asiakkaille (silloin harvoin kun niitä livenä tapaan), kun kännykän kuoretkin on alaan sopivat. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 24 Syys 2013 13:37

theia kirjoitti:Kirjoitteleeko kaikki täällä jonnekin salasalaosastolle, johon mulla ei ole pääsyä, vai miksi foorumi on näin hiljainen? :salaliitto:

Meillä oli kaksi ihmistä poissa, nyt meillä on kolme ihmistä poissa :bubbles:
Siis näiden muiden ei-jatketa-sopimusta-poistojen lisäksi.

+ minulla on nykyään tyttöystävä :sydän:

Mutta ennen kaikkea tuo eka syy :hullu: Näkyy kivasti työn tahdissa :bubbles:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Syys 2013 22:34

Mun uuden asunnon makuu"huone" tuntuu ihan opiskeluaikojen kämpältä. :hullu:
Ei se kyllä näin pieni ollut, mutta tässä sängyllä makoillessa tulee ihan mieleen opiskeluaikojen kämppä ja se silloinen elämä.
Joo, wanha :munmo: muisteloi.

Ollapa vielä nuori :huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Eowyn » To 26 Syys 2013 23:51

Joku ihmetteli kun on hiljaista täällä. Mulla riittäis valittamista elämän epäreiluudesta vaikka millä mitalla. Tämä vuosi on ollut elämäni kamalin varmasti (lapsen menettäminen). On toki tapahtunut hyviäkin asioita, ja hyvänä puolena on se, että parisuhde on kunnossa ja elävä lapseni on terve. Mutta muu elämä sitten, koska tästä surusta voi päästä yli? Ei varmaan ikinä.
Eowyn
 
Viestit: 149
Liittynyt: Ti 22 Heinä 2008 12:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Syys 2013 23:58

Suru pitää voida surra kaikessa rauhassa, mutta siihen ei saa jäädä makaamaan. :paijaus:
Jos tuntuu että haluaa asiasta purkautua, niin fordella on siihen tilaa :hymyhali: Toki, asia on niin henkilökohtainen etten ihmettele jos kynnys siihen on korkea.

Voimia, Ewy, voimia :halitus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 26 Syys 2013 23:59

Eowyn kirjoitti:Mutta muu elämä sitten, koska tästä surusta voi päästä yli? Ei varmaan ikinä.


:paijaus: Tuttavapiirissä tapahtuneen perusteella näyttäisi, että ei kai siitä varsinaisesti "yli" pääse, mutta suru muuttaa kuitenkin muotoaan ajan saatossa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 28 Syys 2013 16:11

Ewy. :(

Jaksamista sinulle ja perheellesi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 01 Loka 2013 21:21

Sain viime torstaina viikon saikun ihoni takia. On ollut kyllä ohjelmaa tässä saikun aikana, kun ei kuitenkaan ole sellainen "syy" saikulle, että pitäisi kotipotilaana olla.

Lauantaina olin purkamassa tavaroita (ette varmaan yhtään arvaa että kenen tavaroita :keijo: ), sitten leivoin juustokakkua avopille.

Sunnuntaina oltiin avoppilassa synkkäreitä juhlimassa (juustokakku oli iiiihanaaa, kiitti hyvästä reseptistä Kiba [ja paniikkiavusta sitä tehdessä :keijo: ]), ja iltasella treffattiin vielä kaveripariskuntaa (pelattiin hetki lautapeliä :D ).

Eilen oli kauppapäivä, käytiin kiinalaisessa lounaalla ja siitä kauppaan ja sieltä kotiin ja ruokana oli ankankoipea :D Ja alkuruoaksi jumalaista punajuurikeittoa :sydän:

Tänään olin rintsikkaostoksilla, ja saattoipa mukaan tarttua myös alkkareita, hiusväri ja muuta sälää..*

Huomenna sitten on kuntokartoitus :keijo: Avokälyllä on kuntosaliohjauskoulutus-juttu menossa, ja sen tarvii harjoitella sen kartoituksen tekemistä. En kyl yhtään haluais tietää kunnostani (tai ehkä siitä tulee sitten silmiäavaava juttu?), mutta mut velvoitettiin sukulaisuuden verukkeella. Beibe ei kyllä suostunut :P

Perjantaina pääsee töihin! :woohoo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 01 Loka 2013 22:20

Meinasinkin kysellä miten se juustokakku onnistui :D
Jee :hymyhali:

Mä tein tänään ei mitään.
Kävin hakemassa digiboksin ärrältä, kävelin takaisin, söin ja nukahdin :friikki:
Heräsin puoli kahdeksalta. Öö.. nice! Not!
Nyt pitäisi tehdä kaikki ne asiat jotka jäi päikkäreiden alle.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 02 Loka 2013 17:20

Pääsin pälkähästä ja kuntotestiwhatever siirtyi noin viikolla etiäpäin. Testin jälkeen kuulemma avokäly tekee mulle liikuntasuunnitelman ja sitten uusi testi tehdään ennen häitä. Sillä on selkeestikin mun terveys etusijalla! Hyvä et jollain on :pepsodent: Ei vaan. Yritän saada sen mullekin priorisoiduksi.

Nyt himassa ollessa on ollut hirveä tarve koko ajan leipoa. En tajua - en oo kova leipomaan? Mä melkein harkitsen huomenna kokeilevani macaronseja... :raps:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron